Sorry honey, eerst handpics. Of andere mag ook. Pm en dm staan open.quote:
Ik wil chillen maar gaat er niet van komenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
Wat zijn jouw plannen eigenlijk vanavond Vaseline?
Je hebt DM!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry honey, eerst handpics. Of andere mag ook. Pm en dm staan open.
Why?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil chillen maar gaat er niet van komen
quote:
Wanneer gaan wij samen chillen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Why?
En buiten? Want misschien moet je dan blij zijn, het is koud man
Raymann heeft z'n beste tijd al wel gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
De Dino-show btw, stiekem leuker dan Zo Raymann
.
Ja true werd ook bijna van m'n brommer geblazenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Why?
En buiten? Want misschien moet je dan blij zijn, het is koud man
Alleen Paramaribo Pappies ofzo? is geniaalquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Raymann heeft z'n beste tijd al wel gehad
Die is al gefixt. Altijd jaar abboquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer is je Live gefixt dan? Ik add je nu even, vergeten laatst.
Kaolo laptop raakt om de zoveel tijd oververhit en valt daardoor spontaan uit, en ik maar blijven rammen op die mapima toetsenbordquote:
Ik heb hem nooit echt leuk gevonden, Groeten Uit Paramaribo wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Raymann heeft z'n beste tijd al wel gehad
Wat dWc zegt.quote:
Hoor ik altijd van mensen terwijl ik dagenlang 6 uur of langer achter de laptop kan zitten zonder troublesquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kaolo laptop raakt om de zoveel tijd oververhit en valt daardoor spontaan uit, en ik maar blijven rammen op die mapima toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |