Als jij korte pootjes hebt, dan heb ik dat al helemaalquote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Pfoe dat zou ook kunnen inderdaad. Ik heb alleen gespierde kuiten, maar eigenlijk ben ik wel blij met hoe mijn benen verlopen qua diktequote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Ja? Oh dat vind ik dan weer echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de persoon, en natuurlijk ook het beeld wat je er zelf bij hebt. Ik draag namelijk alleen basic zwarte rokjes, heb nog nooit iets speciaals kunnen vinden waarvan ik dacht "wauw, dat rokje staat mij leuk".quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 4 cm langer dan jij en mijn benen zijn 2 cm korter... maargoedIk heb vooral het idee dat korte rokjes + enkellaarsjes mijn benen kort maken. Bij strakke rokjes iig. Jurkjes al ietsje minder. En het ligt ook wel aan t materiaal van de panty/maillot.
Volgens de omschrijving zijn ze toch echt groenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!
Ik zou 't er op gokkenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef skit het volgende:
[..]![]()
ik twijfel nog over een paar schoenen
maar als ik die actiecode gebruik en ik stuur een paar terug krijg ik dan gewoon mijn geld terug of - 15 euro ook nog?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb goed nieuwsik had bij nelly die 2 paar heels besteld maar de beige terug gestuurd.. De blauwe waren maar 38 euro ofzo.. En kreeg alsnog die 15 euro korting
![]()
dan moet je eens bij mijn dochter op school kijken..ze is 17, (1.70) vwo eindexamenjaar en loopt rustig op giga hakken -net als een paar van haar vriendinnen....en maar klagen dat de brugpiepers zo klein zijn.....quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen.![]()
Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen!
Ik vind deze kleur wel wat hebben ..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!
Alleen twijfel welke ik erbij wil hebben:
afbeelding
Welke van de 3 moet ik erbij kiezen?
Mooi excuus om te shoppenquote:
Lol, ik heb juist het tegenovergestelde! Ik heb voornamelijke aparte schoenen en mis een paar nette zwarte pumpsquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mooi excuus om te shoppen
Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mooi excuus om te shoppen
Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat vraagt om een collectie-fotoquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.
Er zit natuurlijk ook wel verschil in kwaliteit en materiaal..quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Mooie pumps![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?
Ik wil ook foto's zien
http://www.cafemoda.nl/content/7/algemene-voorwaardenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
Bedoel je toevallig alysa mode?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarigHoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Alysa!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarigHoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:24 schreef An24 het volgende:
Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:
[ afbeelding ]
9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen.
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Mooie pumps![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?
nou, echt wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |