abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105081193
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Als jij korte pootjes hebt, dan heb ik dat al helemaal :+ Ik heb mijn benen nooit echt als kort gezien, tot nu. Complex erbij :P
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105081286
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Pfoe dat zou ook kunnen inderdaad. Ik heb alleen gespierde kuiten, maar eigenlijk ben ik wel blij met hoe mijn benen verlopen qua dikte :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel 4 cm langer dan jij en mijn benen zijn 2 cm korter... maargoed ;) Ik heb vooral het idee dat korte rokjes + enkellaarsjes mijn benen kort maken. Bij strakke rokjes iig. Jurkjes al ietsje minder. En het ligt ook wel aan t materiaal van de panty/maillot.
Ja? Oh dat vind ik dan weer echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de persoon, en natuurlijk ook het beeld wat je er zelf bij hebt. Ik draag namelijk alleen basic zwarte rokjes, heb nog nooit iets speciaals kunnen vinden waarvan ik dacht "wauw, dat rokje staat mij leuk".

Ik draag altijd die van de hema, panty's 4 voor 4 euro. Die graphiet kleur vind ik echt perfect. in verpakking lijkt hij te grijzig, maar ik vind hem als ik hem aan heb een aparte, mooie tint geven.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:39:30 #189
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105088635
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!
Volgens de omschrijving zijn ze toch echt groen ;)
Maar ik hoop ze volgende week binnen te hebben, dan zal ik foto's posten!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:43:28 #190
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105088732
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef skit het volgende:

[..]

8)7
ik twijfel nog over een paar schoenen
maar als ik die actiecode gebruik en ik stuur een paar terug krijg ik dan gewoon mijn geld terug of - 15 euro ook nog?
Ik zou 't er op gokken ;)

Ik heb gisteren 3 paar pumps (in 2 maten) besteld en nog wat strings. Kan niet wachten tot het binnen is!!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105089058
Ik heb goed nieuws :P ik had bij nelly die 2 paar heels besteld maar de beige terug gestuurd.. De blauwe waren maar 38 euro ofzo.. En kreeg alsnog die 15 euro korting :Y :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:57:24 #192
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105089127
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb goed nieuws :P ik had bij nelly die 2 paar heels besteld maar de beige terug gestuurd.. De blauwe waren maar 38 euro ofzo.. En kreeg alsnog die 15 euro korting :Y :D
*O* Whohooo!!!!
Miauw
pi_105102053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen. O+

Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen! :P
dan moet je eens bij mijn dochter op school kijken..ze is 17, (1.70) vwo eindexamenjaar en loopt rustig op giga hakken -net als een paar van haar vriendinnen....en maar klagen dat de brugpiepers zo klein zijn.....
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:20:28 #194
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105119834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!
Alleen twijfel welke ik erbij wil hebben:

afbeelding

Welke van de 3 moet ik erbij kiezen?
Ik vind deze kleur wel wat hebben ..
Leuk model ook :Y

Mijn collectie is vanavond uitgebreid met deze liefjes!

Steve Madden heeft trouwens sale! :)
Zowel op de webshop als de winkel zelf ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 08:30:15 #195
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105126285
Oeh Steve Madden Sale? Ik zag dat ze ook maat 42 hebben :o :D ik ben straks toch in Amsterdam 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:06:46 #196
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105127110
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 08:30 schreef Skaai het volgende:
Oeh Steve Madden Sale?
Mooi excuus om te shoppen :Y

Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop. :@
Hebben jullie dat ook wel eens ?
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:32:51 #197
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105127476
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Lol, ik heb juist het tegenovergestelde! Ik heb voornamelijke aparte schoenen en mis een paar nette zwarte pumps :) heb wel zwarte staan, maar het ene paar kan ik maar 2 minuten op staan dan gaan ze zeer doen en het andere paar is eigenlijk net de klein (en die 2e heeft ook weer steentjes op de schoen)
Miauw
pi_105127494
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:27:33 #199
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_105128439
Ik heb zelf nog een paar leuke pumps gehaald bij de alysa. sorry geen fotos nog.
no chicken mc nuggets.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:28:02 #200
341960 LulaHoola
In 't echt xxxxx !
pi_105128447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.
Dat vraagt om een collectie-foto ;)
no chicken mc nuggets.
pi_105128766
!!!!JAAA COLLECTIEFOTOS MENSEN!!!!

en snel n beetje O-)
Life is sweet, life is bitter...
pi_105129958
Mooie pumps :Y
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?

Ik wil ook foto's zien *O*
pi_105130426
Ik vind mijn Steve maddens erg goed zitten :) en t loopt lekker stevig ondanks 11 cm en dunne hak.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105130751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?

Ik wil ook foto's zien *O*
Er zit natuurlijk ook wel verschil in kwaliteit en materiaal.. :)
pi_105130910
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_105132331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
http://www.cafemoda.nl/content/7/algemene-voorwaarden
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:15:16 #207
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_105134194
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarig :D Hoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.

[ Bericht 5% gewijzigd door saaw op 03-12-2011 15:27:48 ]
an urge to help mankind overcomes me
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 15:19:49 #208
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105134290
Hmpf ik vond de sale in de winkel een beetje tegenvallen, en ik vond het te druk om voor grote maten te vragen :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_105134392
Na veel gelurk wil ik nu ook wel mee doen...mag dat? :P Ik kan niet zo goed op hele hoge hakken lopen, dus meestal bleef ik steken op een centimeter of vijf en heel soms op zeven. Ik heb zeker leuke hakjes hier en daar, maar nu werd ik verliefd op de hakjes van Manfield. Ik zocht iets warms en stoers voor onder een spijkerbroek. Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:

9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen. *)
pi_105135066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarig :D Hoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Bedoel je toevallig alysa mode?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105135096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:

Alysa!
pi_105135876
moet verplicht op zoek naar nieuwe zwart leren laarzen; bracht ze naar de schoenmaker voor nieuwe hakjes, breekt hij zo de hele hak eraf.
ja dat had hij nog nooit gehad in 30 jaar. nou, ik ook niet o|O

prachtige hoge veterlaarzen met een stilettohak van 10 cm.
hij gaat er nu nog wat aan proberen te repareren, ben benieuwd.
riep iets over misschien wel kunnen maken maar dan worden ze iets korter. hij zei zelf 'maar een halve cm' maar vergeet dan even gemakshalve dat de hele pasvorm op een bepaalde hoogte afgestemd is, je kunt niet zo maar een hakje korter maken en denken dat je dan nog steeds hetzelfde op die laars staat.

maar op zoek naar iets nieuws want ik geloof er niet in. en een andere schoenmaker. |:(
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:28:35 #213
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105136164
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:24 schreef An24 het volgende:
Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:

[ afbeelding ]

9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen. *)
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi! :Y
9 cm is voor mij iig geen probleem om op te lopen.. Ik merk het niet eens meer! ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi! :) Wel tussentijds de hakjes laten vernieuwen..

WRH ! :o Wat een hork!
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 16:39:05 #214
70532 loveli
N
pi_105136467
Hoe bijzonder is de hak? Het zou kunnen dat een goede schoenmaker er een vergelijkbare hak onder kan zetten.
Voorbeeldje van een 'universele' hak van 10 cm:
http://www.bink.be/index.(...)nt=231&ID=1414&pid=0
crap in = crap out
pi_105136612
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:

WRH ! :o Wat een hork!
nou, echt wel.

heb trouwens voor de winter vorige week even deze aangeschaft bij Moda, lopen erg lekker:
http://www.cafemoda.nl/he(...)otie-stof-leder-look

(sorry, plaatje plakken lukt me niet, ben nog te boos over mijn laarzen denk ik)
ruilen bij Moda ging ook bij mij erg makkelijk en snel, prima zaak wat mij betreft.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 16:46:13 #216
70532 loveli
N
pi_105136677
Bij de weg, schoenmakers en kappers: als je ze niet vertrouwt, vertrouw ze dan ook niet om hun fout te herstellen. Laarzen ongerepareerd ophalen?
crap in = crap out
pi_105137023
heb al even topic geopend op rechten pijler, hij gaf nog als optie compleet nieuwe stiletto's onder beide laarzen, dan hebben ze wel een ander materiaal dan oorspronkelijk maar goed, als hij ze beiden doet en het zijn evengoed stiletto's in zwart van dezelfde hoogte, vind ik dat ook wel in orde. maar inderdaad, andere schoenmaker wat mij betreft, vind alleen dat mensen wel de kans moeten krijgen om het te proberen te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')