Ik vind het model van de eerste schoen het leukst, maar de kleur van de tweede.. hmm.. ik zou dan toch voor de tweede gaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!
Alleen twijfel welke ik erbij wil hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de 3 moet ik erbij kiezen?
Dit zijn de schoenen van vorige week waar ik nog steeds geen foto van had gepost, hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Jouw schoenen electro?
Leuk!
Ik ga de 2 paar schoenen overigens bestellenZal ik ook aan foto's posten
?
Dat is dus exact mijn mening haha, Maar felgele pumps is ook wel tof om te hebben. De groene heb ik al uit mijn mandje gegooid, die vind ik te laag.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik vind het model van de eerste schoen het leukst, maar de kleur van de tweede.. hmm.. ik zou dan toch voor de tweede gaan!
ik vind de kleur en het model van de tweede, (blauwe ) het mooistequote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 2.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo zijn ze mooier dan in geelquote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef ChicaChula het volgende:
Die gele had ik dus net in mn mandje zitten in het lak oud roze Nude
[ afbeelding ]
Waar zijn ze van,quote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef electronique het volgende:
[..]
Dit zijn de schoenen van vorige week waar ik nog steeds geen foto van had gepost, haha
ik vind deze echt geweldig. waar zijn ze van?quote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.
[ afbeelding ]
Ooh wat leukquote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze heel mooi, wat vinden jullie? Alleen over de neus twijfel ik wel een beetje...
Ik wil ze graag hier bestellen. Iemand al ervaring met deze webshop?
Ik heb die bovenste besteldquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!quote:
Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind ze juist niet classy, ik zou echt niet weten hoe die enkellaarsjes te combineren.
Dat is toch niet zo moeilijk, zijn gewoon zwarte enkellaarzen, kunnen bijna overal bij!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.
De 2e en de 4e vind ik persoonlijk het mooiste. Maar dat is omdat ik niet van puntschoenen hou en ook niet van zo'n model als je eerste schoen. Dat met die bandjes enzo vind ik nooit mooi, ben meer van een echte pump of een enkellaarsje.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef cinnamon_M het volgende:
Ok mensen, need help. Wilde al een maand schoenen maar nog geen geld, nu heb ik geld maar bestel ik maar niks omdat ik niet kan kiezen![]()
De twijfel betreft deze:
[ afbeelding ]
Want: wil eigenlijk wel mooie party-shoes en vind deze gaaf
[ afbeelding ]
Want: vind ze enorm classy en wil graag wat meer classy pumps. Zal ze ws wel pas gaan dragen richting lente
[ afbeelding ]
Wederom: classy. Heb nu een paar hoge enkellaarsjes, maar die zijn wat robuuster (dikke plateauzool, houten hak)
[ afbeelding ]
Want: ook wat klassieker model, en heb deze in de winkel gepast en vond ze erg mooi staan.
[ afbeelding ]
Misschien wel de meest classy enkellaars van allemaal, die ik dus ook bij wat meer zakelijke/sjieke gelegenheden aankan.
Afwegingen: 100 tot max 150 deze maand voor schoenen, heb eigk nog een goed paar platte nodig (wil beige enkelhoge veterschoenen - als iemand nog weet waar ik een leuk paar voor een schappelijke prijs kan vinden?), en wil vooral iets wat weer onder andere outfits kan dan wat ik al heb. Meestal rokjes/jurkjes iig, draag niet zoveel broeken atm. Ohja, en mijn zwarte pumps zijn eigenlijk ook aan vervanging toe... Keuzes, keuzes, help!
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
Als ik zo naar die hakken kijk die ik nu zo leuk vind, denk ik van "eigenlijk dragen maar weinig vrouwen hogen hakken" of zie ik dat verkeerd?
Ik wil niet te hoerig over komenmaar vind ze gewoon zo mooi.
Goed planquote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen.![]()
Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |