abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105066443
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!
Alleen twijfel welke ik erbij wil hebben:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Welke van de 3 moet ik erbij kiezen?
Ik vind het model van de eerste schoen het leukst, maar de kleur van de tweede.. hmm.. ik zou dan toch voor de tweede gaan! :P
pi_105066455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Jouw schoenen electro?
Leuk! O+

Ik ga de 2 paar schoenen overigens bestellen :@ Zal ik ook aan foto's posten *O* ?
Dit zijn de schoenen van vorige week waar ik nog steeds geen foto van had gepost, haha
pi_105066588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik vind het model van de eerste schoen het leukst, maar de kleur van de tweede.. hmm.. ik zou dan toch voor de tweede gaan! :P
Dat is dus exact mijn mening haha, Maar felgele pumps is ook wel tof om te hebben. De groene heb ik al uit mijn mandje gegooid, die vind ik te laag.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105067184
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ik vind de kleur en het model van de tweede, (blauwe ) het mooiste
pi_105067759
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die tweede :P die heb ik ook hahaha dan hebben we straks allemaal dezelfde schoenen en als we dan ooit een meet houden, trekken we ze allemaal aan hahaha :D
pi_105067821
Die gele had ik dus net in mn mandje zitten in het lak oud roze Nude

pi_105073435
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nummer 2. :)
pi_105073812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef ChicaChula het volgende:
Die gele had ik dus net in mn mandje zitten in het lak oud roze Nude

[ afbeelding ]
zo zijn ze mooier dan in geel
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 1 december 2011 @ 22:32:23 #159
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_105076135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef electronique het volgende:

[..]

Dit zijn de schoenen van vorige week waar ik nog steeds geen foto van had gepost, haha
Waar zijn ze van, O+ ?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_105076407
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Waar zijn ze van, O+ ?
Invito :)
pi_105076946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.

[ afbeelding ]
ik vind deze echt geweldig. waar zijn ze van?
Life is sweet, life is bitter...
pi_105077270
Ik heb ze op Nelly gezien
  donderdag 1 december 2011 @ 22:50:03 #163
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105077344
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze heel mooi, wat vinden jullie? Alleen over de neus twijfel ik wel een beetje...

Ik wil ze graag hier bestellen. Iemand al ervaring met deze webshop?
Ooh wat leuk O+
吴 曼 迪
pi_105077574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef skit het volgende:
Ik heb ze op Nelly gezien
oja kzie ze.
jammer dat ze niet van echt leer zijn :/
Life is sweet, life is bitter...
  donderdag 1 december 2011 @ 22:54:42 #165
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105077638
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb die bovenste besteld :D
Samen met de Juena (zwart) en de Moby (grijs)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105078164
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef sijs het volgende:

[..]

zo zijn ze mooier dan in geel
Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_105078475
Ok mensen, need help. Wilde al een maand schoenen maar nog geen geld, nu heb ik geld maar bestel ik maar niks omdat ik niet kan kiezen :')

De twijfel betreft deze:

Want: wil eigenlijk wel mooie party-shoes en vind deze gaaf

Want: vind ze enorm classy en wil graag wat meer classy pumps. Zal ze ws wel pas gaan dragen richting lente

Wederom: classy. Heb nu een paar hoge enkellaarsjes, maar die zijn wat robuuster (dikke plateauzool, houten hak)

Want: ook wat klassieker model, en heb deze in de winkel gepast en vond ze erg mooi staan.

Misschien wel de meest classy enkellaars van allemaal, die ik dus ook bij wat meer zakelijke/sjieke gelegenheden aankan.

Afwegingen: 100 tot max 150 deze maand voor schoenen, heb eigk nog een goed paar platte nodig (wil beige enkelhoge veterschoenen - als iemand nog weet waar ik een leuk paar voor een schappelijke prijs kan vinden?), en wil vooral iets wat weer onder andere outfits kan dan wat ik al heb. Meestal rokjes/jurkjes iig, draag niet zoveel broeken atm. Ohja, en mijn zwarte pumps zijn eigenlijk ook aan vervanging toe... Keuzes, keuzes, help!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105078662
(ik kan me bij al die enkellaarsjes ook niet zo goed voorstellen hoe ze onder verschillende outfits zouden staan, dat is vooral t probleem geloof ik)
// wandelende paradox //
pi_105078785
Ik vind ze juist niet classy, ik zou echt niet weten hoe die enkellaarsjes te combineren.
pi_105078924
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind ze juist niet classy, ik zou echt niet weten hoe die enkellaarsjes te combineren.
Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.
// wandelende paradox //
pi_105078957
Ik vind alleen de onderste en bovenste mooi :D
Maar als ik niet kan kiezen kijk ik altijd naar welke ik het beste kan combineren met mijn kleding.
Zwarte enkellaarsjes kunnen bijna overal onder, die partyheels niet daar zou ik dan minder geld aan uit geven.
pi_105078991
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.
Dat is toch niet zo moeilijk, zijn gewoon zwarte enkellaarzen, kunnen bijna overal bij!
  donderdag 1 december 2011 @ 23:18:40 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105079001
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef cinnamon_M het volgende:
Ok mensen, need help. Wilde al een maand schoenen maar nog geen geld, nu heb ik geld maar bestel ik maar niks omdat ik niet kan kiezen :')

De twijfel betreft deze:

[ afbeelding ]
Want: wil eigenlijk wel mooie party-shoes en vind deze gaaf

[ afbeelding ]
Want: vind ze enorm classy en wil graag wat meer classy pumps. Zal ze ws wel pas gaan dragen richting lente

[ afbeelding ]
Wederom: classy. Heb nu een paar hoge enkellaarsjes, maar die zijn wat robuuster (dikke plateauzool, houten hak)

[ afbeelding ]
Want: ook wat klassieker model, en heb deze in de winkel gepast en vond ze erg mooi staan.

[ afbeelding ]
Misschien wel de meest classy enkellaars van allemaal, die ik dus ook bij wat meer zakelijke/sjieke gelegenheden aankan.

Afwegingen: 100 tot max 150 deze maand voor schoenen, heb eigk nog een goed paar platte nodig (wil beige enkelhoge veterschoenen - als iemand nog weet waar ik een leuk paar voor een schappelijke prijs kan vinden?), en wil vooral iets wat weer onder andere outfits kan dan wat ik al heb. Meestal rokjes/jurkjes iig, draag niet zoveel broeken atm. Ohja, en mijn zwarte pumps zijn eigenlijk ook aan vervanging toe... Keuzes, keuzes, help!
De 2e en de 4e vind ik persoonlijk het mooiste. Maar dat is omdat ik niet van puntschoenen hou en ook niet van zo'n model als je eerste schoen. Dat met die bandjes enzo vind ik nooit mooi, ben meer van een echte pump of een enkellaarsje.

Verder zijn enkellaarsjes juist super makkelijk te combineren.
吴 曼 迪
pi_105079039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
Als ik zo naar die hakken kijk die ik nu zo leuk vind, denk ik van "eigenlijk dragen maar weinig vrouwen hogen hakken" of zie ik dat verkeerd :+ ?

Ik wil niet te hoerig over komen _O- maar vind ze gewoon zo mooi.
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen. O+

Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen! :P
pi_105079138
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen. O+

Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen! :P
Goed plan :D
pi_105079237
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Dan zou ik het niet doen, maar kijken wat je in je kast heb hangen wat er bij past? Anders heb je ze straks staan en dan heb je geen idee hoe te combineren. Vind het vooral lastig omdat het beetje verschillende lagen/kleuren heeft dan vind ik het al gauw niet te standaard meer zeg maar. Een zwarte enkellaars met frutsel er aan is toch makkelijker te combineren dan met bepaalde lagen er op vind ik :)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Toch leuk nog een reactie er op te krijgen :)
Ja ik zie echt weinig hoge hakken. (T zijn laarzen, uggs, of sneakers die je ziet.) Je ziet weinig vrouwen met hakken naar mijn idee, en het is zo leuk.

Dus waarom zie ik jullie nooit ergens lopen :o ?
Dan zouden we ons niet alleen voelen O+

Dan moet ik wachten tot volgende week, dan hoop ik dat mijn bestelling binnenkomt met pumps *O*
maar het is soms zo jammer dat je het niet ziet in het straatbeeld. En die opmerking op hoge hakken loop je gemakkelijker dan lage, dat heb ik in ieder geval ook ervaren dit weekend.
pi_105079311
Mja, ik ben nog niet helemaal gewend aan enkellaarsjes en weet dus ook niet helemaal hoe te te combineren, punt is vooral dat ik bij heel veel outfits vind dat ik meteen van die korte beentjes krijg - met name met een rokje. Met een broek wat minder denk ik, maar die draag ik juist erg weinig atm. Hebben jullie dat niet met enkellaarsjes + rokje/jurkje? Daarom twijfel ik of die derde dan niet beter zijn, misschien dat het korte-benen effect daar minder bij is?
// wandelende paradox //
pi_105079384
Misschien moet ik ze gewoon bestellen en lekker thuis uitproberen en dan kiezen welke ik hou :P

Ik heb trouwens niet het idee dat heel weinig vrouwen op hakken lopen, maar misschien vallen alleen de hakken me op ;)
// wandelende paradox //
pi_105079525
Het ligt aan je benen die je hebt. Ik ben klein maar heb onwijs lange benen. Kruis hangt bijna even hoog als de hoogte van mijn vriend en hij is 20 cm langer. Van grond tot aan kruis ben ik 80 cm ongeveer, is paar cm minder maar even vlug gemeten , en totaal ben ik 1.62. Maar bij mij maken enkellaarsjes echt totaal niet kort. Ik kan wel eens een goede foto laten maken van het weekend :)

Broek en enkellaarsjes ben ik geen fan van. Maar ik draag sowieso bijna nooit broeken.
pi_105079544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahahaha heet je Kim?

De naam van de schoen is idd Kim! _O-
8)7
ik twijfel nog over een paar schoenen
maar als ik die actiecode gebruik en ik stuur een paar terug krijg ik dan gewoon mijn geld terug of - 15 euro ook nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')