Sjips, heb net van de week besteld... ben heel benieuwd of het gaat bevallen. Al iemand eerder iets bij nelly.com besteld?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Doralina het volgende:
Vandaag 20% korting op alle nelly schoenen!
http://nelly.com/nl/julkort-2011-campaign-235/
Ik zag het, maar is de korting er nou van af gehaald of niet? Bij de ene schoen staat er 20%korting (soms 21%korting) maar weet niet of dat nou de actie is of dat er dus nog extra korting af gaat?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Doralina het volgende:
Vandaag 20% korting op alle nelly schoenen!
http://nelly.com/nl/julkort-2011-campaign-235/
Je moet er van houden, ik ben er niet verzot op maar de kleur, schoen (voet gedeelte) vind ik hem erg mooi.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef ChicaChula het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Niet zo hoog als wat ik normaal altijd koop maar dat is misschien ook wel eens leuk voor de afwisselingmaar ik twijfel toch...
http://www.cafemoda.nl/laarzen/4914/laars
Hmm ja ik ben wel lang dus kan makkelijk over knees aanquote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik ben er niet verzot op maar de kleur, schoen (voet gedeelte) vind ik hem erg mooi.Als ik zo iets aantrek komt het tot mijn oksels zo te zien. En vind ik niet mooi.
Dus als jij hem leuk vind dat hij zo hoog uitloopt waarom niet, ik vind hem verder erg mooi!
Leuk!!! Zelfde als ChipsZak volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe pumps vinden
Dan moet ik dus bij ChipsZak zijn voor tips om zo goed mogelijk op deze schoenen te kunnen lopen!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:23 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Leuk!!! Zelfde als ChipsZak volgens mij
Voor dat geld.. Ik zeg doen!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef ChicaChula het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Niet zo hoog als wat ik normaal altijd koop maar dat is misschien ook wel eens leuk voor de afwisselingmaar ik twijfel toch...
Hahaha wij denken echt altijd hetzelfde over heels! Ik zei t hierboven ook al over de prijsquote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Voor dat geld.. Ik zeg doen!
Ik zag mooie zwarte, maar die zijn wat duurder
Haha echt he. Maar zo'n prijs voor zulke laarzen vind je niet snel.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha wij denken echt altijd hetzelfde over heels! Ik zei t hierboven ook al over de prijs
Dan ga ik daar even kijken. Thanks!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef kruidkoekje het volgende:
Nou Chica, bestellen dus. Ben benieuwd hoe ze je bevallen
Danielle, ik weet niet hoe een hoge hak je zocht maar dacht dat dolcis/invito laatst wel wat had en die waren 40/50 euro dacht ik.
Wauw!! Ik vind ze echt supermooi! ik wil ze ook.. hebben hebben hebben! Ga je ze bestellen? Want anders wacht ik eerst de real life foto's afquote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef ChicaChula het volgende:
Deze cadeaubon is alleen geldig als je winkelt voor tenminste 60 euroquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Lips het volgende:
Oe, kortingscode ¤ 15,- van Nelly "actiecodenelly"
Ik heb een keer foto's geplaatst van sportschoen heels!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zal wel moe zijn, maar ik zie de reactie niet meer terug van iemand die begon over sporthak schoenenKwam ze toevallig tegen op google
http://www.nikehighheelslow.com/jordan-11-high-heels-c-3.html
Ah oke, nah ik vind het geen porem om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik heb een keer foto's geplaatst van sportschoen heels!
Vind deze niet zo, maar de stilleto nike's vind ik nog steeds heel erg leuk!
Ik heb een keer een paar terug gestuurd.. Via DHL hebben ze een antwoord nr dus gratis.. En super snel afgehandeld! Was er echt tevreden overquote:Op donderdag 1 december 2011 16:35 schreef Lips het volgende:
Ik wil 2 paar schoenen en bestel ze in 2 maten... dus dan kom ik daar aan
Hoe gaan ze er mee om als je het daarna terug stuurt? Weet iemand dat?
Mooi een goede ervaring!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar terug gestuurd.. Via DHL hebben ze een antwoord nr dus gratis.. En super snel afgehandeld! Was er echt tevreden over
die zijn best leukquote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb de grijze in m'n mandjequote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef kruidkoekje het volgende:
http://nelly.com/nl/schoe(...)-427/moby-427879-99/
Ik twijfel tussen de grijze en bruine, Wat zouden jullie doen? ik heb nu al 2 grijze kleur laarsjes en helemaal geen zulke bruin kleur. Waar combineren jullie zon kleur mee?
Ja ik twijfel dus want heb die andere ook al in grijs in mandje. Ene kant lijkt het of je bij die bruine die plateau rand meer zietquote:
Ik heb die onderste in het felblauw en ze zitten echt toppieeequote:Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
oeh deze zijn nice
[ afbeelding ]
had iemand deze besteld?
Rotterdam zag ik wel (net online) staan dat het open was, hoe het in hoofddorp is dat weet ik niet , krijg de pagina daar niet van geopend.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef Meloewa het volgende:
Iemand een idee of de Primark inderdaad morgen tot 21:00 open is?
Hoofddorp is iig wel altijd koopavond op vrijdagquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Rotterdam zag ik wel (net online) staan dat het open was, hoe het in hoofddorp is dat weet ik niet , krijg de pagina daar niet van geopend.
Die onderste zijn dus deze maar dan in het felblauwquote:Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef skit het volgende:
[ afbeelding ]
oeh deze zijn nice
[ afbeelding ]
had iemand deze besteld?
Oh dan zou Rotterdam waarschijnlijk ook wel open zijn thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hoofddorp is iig wel altijd koopavond op vrijdag
Ja wil ook naar Rotterdam dan, maar dacht misschien zijn de tijden niet recent beter even na vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Rotterdam zag ik wel (net online) staan dat het open was, hoe het in hoofddorp is dat weet ik niet , krijg de pagina daar niet van geopend.
Wow mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Die onderste zijn dus deze maar dan in het felblauw
[ afbeelding ]
Deze kleur hebben ze niet meerquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef skit het volgende:
die zijn wel mooi is de kleur meer zoals op het plaatje van nelly of jouw eigen foto?
Oke bedankt voor de foto, ik ga ze bestellenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze kleur hebben ze niet meermaar wel hetzelfde model (Kim)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef skit het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de foto, ik ga ze bestellenHahahaha heet je Kim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam van de schoen is idd Kim!![]()
Ik zit over die laarzen ook al en week te twijfelen!! Maar dan de zwarte.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef ChicaChula het volgende:
Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb die onderste in het felblauw en ze zitten echt toppieee
en ik ga nu deze bestellen:
[ afbeelding ]
Ik vind het model van de eerste schoen het leukst, maar de kleur van de tweede.. hmm.. ik zou dan toch voor de tweede gaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn mandje zitten!!
Alleen twijfel welke ik erbij wil hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke van de 3 moet ik erbij kiezen?
Dit zijn de schoenen van vorige week waar ik nog steeds geen foto van had gepost, hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef kruidkoekje het volgende:
Jouw schoenen electro?
Leuk!
Ik ga de 2 paar schoenen overigens bestellenZal ik ook aan foto's posten
?
Dat is dus exact mijn mening haha, Maar felgele pumps is ook wel tof om te hebben. De groene heb ik al uit mijn mandje gegooid, die vind ik te laag.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik vind het model van de eerste schoen het leukst, maar de kleur van de tweede.. hmm.. ik zou dan toch voor de tweede gaan!
ik vind de kleur en het model van de tweede, (blauwe ) het mooistequote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 2.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo zijn ze mooier dan in geelquote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef ChicaChula het volgende:
Die gele had ik dus net in mn mandje zitten in het lak oud roze Nude
[ afbeelding ]
Waar zijn ze van,quote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef electronique het volgende:
[..]
Dit zijn de schoenen van vorige week waar ik nog steeds geen foto van had gepost, haha
ik vind deze echt geweldig. waar zijn ze van?quote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.
[ afbeelding ]
Ooh wat leukquote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze heel mooi, wat vinden jullie? Alleen over de neus twijfel ik wel een beetje...
Ik wil ze graag hier bestellen. Iemand al ervaring met deze webshop?
Ik heb die bovenste besteldquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!quote:
Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind ze juist niet classy, ik zou echt niet weten hoe die enkellaarsjes te combineren.
Dat is toch niet zo moeilijk, zijn gewoon zwarte enkellaarzen, kunnen bijna overal bij!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.
De 2e en de 4e vind ik persoonlijk het mooiste. Maar dat is omdat ik niet van puntschoenen hou en ook niet van zo'n model als je eerste schoen. Dat met die bandjes enzo vind ik nooit mooi, ben meer van een echte pump of een enkellaarsje.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef cinnamon_M het volgende:
Ok mensen, need help. Wilde al een maand schoenen maar nog geen geld, nu heb ik geld maar bestel ik maar niks omdat ik niet kan kiezen![]()
De twijfel betreft deze:
[ afbeelding ]
Want: wil eigenlijk wel mooie party-shoes en vind deze gaaf
[ afbeelding ]
Want: vind ze enorm classy en wil graag wat meer classy pumps. Zal ze ws wel pas gaan dragen richting lente
[ afbeelding ]
Wederom: classy. Heb nu een paar hoge enkellaarsjes, maar die zijn wat robuuster (dikke plateauzool, houten hak)
[ afbeelding ]
Want: ook wat klassieker model, en heb deze in de winkel gepast en vond ze erg mooi staan.
[ afbeelding ]
Misschien wel de meest classy enkellaars van allemaal, die ik dus ook bij wat meer zakelijke/sjieke gelegenheden aankan.
Afwegingen: 100 tot max 150 deze maand voor schoenen, heb eigk nog een goed paar platte nodig (wil beige enkelhoge veterschoenen - als iemand nog weet waar ik een leuk paar voor een schappelijke prijs kan vinden?), en wil vooral iets wat weer onder andere outfits kan dan wat ik al heb. Meestal rokjes/jurkjes iig, draag niet zoveel broeken atm. Ohja, en mijn zwarte pumps zijn eigenlijk ook aan vervanging toe... Keuzes, keuzes, help!
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
Als ik zo naar die hakken kijk die ik nu zo leuk vind, denk ik van "eigenlijk dragen maar weinig vrouwen hogen hakken" of zie ik dat verkeerd?
Ik wil niet te hoerig over komenmaar vind ze gewoon zo mooi.
Goed planquote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen.![]()
Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen!
Dan zou ik het niet doen, maar kijken wat je in je kast heb hangen wat er bij past? Anders heb je ze straks staan en dan heb je geen idee hoe te combineren. Vind het vooral lastig omdat het beetje verschillende lagen/kleuren heeft dan vind ik het al gauw niet te standaard meer zeg maar. Een zwarte enkellaars met frutsel er aan is toch makkelijker te combineren dan met bepaalde lagen er op vind ikquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Misschien is dat wel waarom ik zo twijfel. Ik vind ze zoooo mooi maar ik weet niet wat erbij aan te doen. Hmz.
Toch leuk nog een reactie er op te krijgenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Is wel waar idd! Ik heb allemaal hele hoge hakken hier thuis staan, die ik ook aandoe naar school. Maar op school zie ik maar weinig op echt hoge hakken. Wel jammer. Ik zou nog graag een keer vriendengroepje a la SATC om me heen hebben. Met een paar dames op prachtige pumps naast elkaar lopen.![]()
Misschien moeten we een meet doen en allemaal onze mooiste aantrekken en rondlopen!
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahahaha heet je Kim?
De naam van de schoen is idd Kim!
Mmm nooit over nagedacht. Maar ik ben 1.66 en heb het net opgemeten, kom op ca 76 van grond tot kruis. Boehoe, ik haat mijn benen nu. En volgens een vriendin van me voor wie ik ooit model stond had ik juist een kort middel. Nu snap ik t niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef kruidkoekje het volgende:
Het ligt aan je benen die je hebt. Ik ben klein maar heb onwijs lange benen. Kruis hangt bijna even hoog als de hoogte van mijn vriend en hij is 20 cm langer. Van grond tot aan kruis ben ik 80 cm ongeveer, is paar cm minder maar even vlug gemeten , en totaal ben ik 1.62. Maar bij mij maken enkellaarsjes echt totaal niet kort. Ik kan wel eens een goede foto laten maken van het weekend
Broek en enkellaarsjes ben ik geen fan van. Maar ik draag sowieso bijna nooit broeken.
Ik bedacht het me nadat mijn vriend seksistische bewegingen maaktequote:Op donderdag 1 december 2011 23:36 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mmm nooit over nagedacht. Maar ik ben 1.66 en heb het net opgemeten, kom op ca 76 van grond tot kruis. Boehoe, ik haat mijn benen nu. En volgens een vriendin van me voor wie ik ooit model stond had ik juist een kort middel. Nu snap ik t niet meer.
zo lang is het inderdaad niet. Maar als ik mezelf leuk kleed , en in de spiegel kijk vind/lijkt het echt of ik lange benen heb.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben ook 1.62 en net gemeten zijn mijn benen 75 cm lang, dus zo extreem lang zijn je benen dan toch niet?
Ik heb juist korte pootjes.
Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
zo lang is het inderdaad niet. Maar als ik mezelf leuk kleed , en in de spiegel kijk vind/lijkt het echt of ik lange benen heb.Dus ik houd mezelf dan gewoon bij deze positieve gedachten
Nou, ik ben wel 4 cm langer dan jij en mijn benen zijn 2 cm korter... maargoedquote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik bedacht het me nadat mijn vriend seksistische bewegingen maakteToen besefte ik me dat hij 20cm groter is en zijn kruis niet heel veel hoger is dan de mijne.
Volgens mij heb je ook best lange benen
Ik zit als je het vergelijk ongeveer op het zelfde als jou. ;-) ik denk zon 78cm, maar het ligt er ook aan wat je draagt. Wat draag je zoal op hakken? Panty? Panty maken je ook erg lang. Ik heb antraciet, graphiet kleurige, en met enkellaarsjes, basic rokje en shirtjes erop, jurkjes nooit langer dan mijn knieën , altijd knieen zichtbaar, maakt het mij erg lang
Inclusief blazertjes helemaal.
Als jij korte pootjes hebt, dan heb ik dat al helemaalquote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Pfoe dat zou ook kunnen inderdaad. Ik heb alleen gespierde kuiten, maar eigenlijk ben ik wel blij met hoe mijn benen verlopen qua diktequote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ik erger me altijd kapot aan die korte pootjes van mij, maar dat komt misschien omdat ze ook nog redelijk gespierd zijn. Daardoor zijn ze wat groter in omvang en lijken mijn benen wellicht korter dan ze daadwerkelijk zijn.
Ja? Oh dat vind ik dan weer echt niet. Maar misschien ligt het ook aan de persoon, en natuurlijk ook het beeld wat je er zelf bij hebt. Ik draag namelijk alleen basic zwarte rokjes, heb nog nooit iets speciaals kunnen vinden waarvan ik dacht "wauw, dat rokje staat mij leuk".quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel 4 cm langer dan jij en mijn benen zijn 2 cm korter... maargoedIk heb vooral het idee dat korte rokjes + enkellaarsjes mijn benen kort maken. Bij strakke rokjes iig. Jurkjes al ietsje minder. En het ligt ook wel aan t materiaal van de panty/maillot.
Volgens de omschrijving zijn ze toch echt groenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga de gele niet bestellen, maar gaat wel op mijn wishlist, Want het is wel te gek om gele pumps te hebben!
Ik zou 't er op gokkenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef skit het volgende:
[..]![]()
ik twijfel nog over een paar schoenen
maar als ik die actiecode gebruik en ik stuur een paar terug krijg ik dan gewoon mijn geld terug of - 15 euro ook nog?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb goed nieuwsik had bij nelly die 2 paar heels besteld maar de beige terug gestuurd.. De blauwe waren maar 38 euro ofzo.. En kreeg alsnog die 15 euro korting
![]()
dan moet je eens bij mijn dochter op school kijken..ze is 17, (1.70) vwo eindexamenjaar en loopt rustig op giga hakken -net als een paar van haar vriendinnen....en maar klagen dat de brugpiepers zo klein zijn.....quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Ik vind deze kleur wel wat hebben ..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
afbeelding
Mooi excuus om te shoppenquote:
Lol, ik heb juist het tegenovergestelde! Ik heb voornamelijke aparte schoenen en mis een paar nette zwarte pumpsquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mooi excuus om te shoppen
Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mooi excuus om te shoppen
Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik altijd voor 'safe' ga en zwarte koop.![]()
Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dat vraagt om een collectie-fotoquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ligt eraan, sommige pumps zijn gewoon echt mooier in het zwart. Maar ik heb ook paarse, roze, blauwe, nudes, rode, bruine en grijze pumps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |