abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105128766
!!!!JAAA COLLECTIEFOTOS MENSEN!!!!

en snel n beetje O-)
Life is sweet, life is bitter...
pi_105129958
Mooie pumps :Y
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?

Ik wil ook foto's zien *O*
pi_105130426
Ik vind mijn Steve maddens erg goed zitten :) en t loopt lekker stevig ondanks 11 cm en dunne hak.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105130751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?

Ik wil ook foto's zien *O*
Er zit natuurlijk ook wel verschil in kwaliteit en materiaal.. :)
pi_105130910
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_105132331
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
http://www.cafemoda.nl/content/7/algemene-voorwaarden
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:15:16 #207
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_105134194
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarig :D Hoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.

[ Bericht 5% gewijzigd door saaw op 03-12-2011 15:27:48 ]
an urge to help mankind overcomes me
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 15:19:49 #208
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_105134290
Hmpf ik vond de sale in de winkel een beetje tegenvallen, en ik vond het te druk om voor grote maten te vragen :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_105134392
Na veel gelurk wil ik nu ook wel mee doen...mag dat? :P Ik kan niet zo goed op hele hoge hakken lopen, dus meestal bleef ik steken op een centimeter of vijf en heel soms op zeven. Ik heb zeker leuke hakjes hier en daar, maar nu werd ik verliefd op de hakjes van Manfield. Ik zocht iets warms en stoers voor onder een spijkerbroek. Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:

9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen. *)
pi_105135066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarig :D Hoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Bedoel je toevallig alysa mode?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_105135096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:

Alysa!
pi_105135876
moet verplicht op zoek naar nieuwe zwart leren laarzen; bracht ze naar de schoenmaker voor nieuwe hakjes, breekt hij zo de hele hak eraf.
ja dat had hij nog nooit gehad in 30 jaar. nou, ik ook niet o|O

prachtige hoge veterlaarzen met een stilettohak van 10 cm.
hij gaat er nu nog wat aan proberen te repareren, ben benieuwd.
riep iets over misschien wel kunnen maken maar dan worden ze iets korter. hij zei zelf 'maar een halve cm' maar vergeet dan even gemakshalve dat de hele pasvorm op een bepaalde hoogte afgestemd is, je kunt niet zo maar een hakje korter maken en denken dat je dan nog steeds hetzelfde op die laars staat.

maar op zoek naar iets nieuws want ik geloof er niet in. en een andere schoenmaker. |:(
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:28:35 #213
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_105136164
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:24 schreef An24 het volgende:
Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:

[ afbeelding ]

9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen. *)
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi! :Y
9 cm is voor mij iig geen probleem om op te lopen.. Ik merk het niet eens meer! ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi! :) Wel tussentijds de hakjes laten vernieuwen..

WRH ! :o Wat een hork!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 16:39:05 #214
70532 loveli
N
pi_105136467
Hoe bijzonder is de hak? Het zou kunnen dat een goede schoenmaker er een vergelijkbare hak onder kan zetten.
Voorbeeldje van een 'universele' hak van 10 cm:
http://www.bink.be/index.(...)nt=231&ID=1414&pid=0
crap in = crap out
pi_105136612
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:

nou, echt wel.

heb trouwens voor de winter vorige week even deze aangeschaft bij Moda, lopen erg lekker:
http://www.cafemoda.nl/he(...)otie-stof-leder-look

(sorry, plaatje plakken lukt me niet, ben nog te boos over mijn laarzen denk ik)
ruilen bij Moda ging ook bij mij erg makkelijk en snel, prima zaak wat mij betreft.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 16:46:13 #216
70532 loveli
N
pi_105136677
Bij de weg, schoenmakers en kappers: als je ze niet vertrouwt, vertrouw ze dan ook niet om hun fout te herstellen. Laarzen ongerepareerd ophalen?
crap in = crap out
pi_105137023
heb al even topic geopend op rechten pijler, hij gaf nog als optie compleet nieuwe stiletto's onder beide laarzen, dan hebben ze wel een ander materiaal dan oorspronkelijk maar goed, als hij ze beiden doet en het zijn evengoed stiletto's in zwart van dezelfde hoogte, vind ik dat ook wel in orde. maar inderdaad, andere schoenmaker wat mij betreft, vind alleen dat mensen wel de kans moeten krijgen om het te proberen te herstellen.
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 17:02:07 #218
70532 loveli
N
pi_105137200
Zeker weten dat het zijn fout is? Hakken zijn niet altijd het sterkste punt van stiletto's. Het kan gewoon domme pech zijn, dus dat bij een andere schoenmaker hetzelfde was gebeurd.
crap in = crap out
pi_105137284
niet mijn probleem, ik breng een paar laarzen weg en krijg ze kapot retour, dan had het geen schoenmaker moeten worden. :)
had al even gekeken net op de site van alysa en zalando,maar veterlaarzen met hoge hak zijn best moeilijk te vinden op dit moment. deze waren ook al een rib uit mijn lijf.
mis mijn hoge hakken, wilde ze vanavond aandoen :'(
  Vis een optie? zaterdag 3 december 2011 @ 17:06:50 #220
70532 loveli
N
pi_105137356
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef WRH het volgende:
niet mijn probleem, ik breng een paar laarzen weg en krijg ze kapot retour, dan had het geen schoenmaker moeten worden.
Omgekeerd:
Klant brengt kwalitatief ondermaatse laarzen, niet zijn probleem?

Ik heb je laarzen niet gezien en ook niet hoe de schoenmaker ermee omging, weet niet waar de redelijkheid ligt.
crap in = crap out
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:31:25 #221
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_105138060
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef cinnamon_M het volgende:
Bedoel je toevallig alysa mode?
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
Alysa!
Briljant, thanks!!

Had vorig jaar een paar met een soort ruffles eraan besteld die ik nu niet meer op de website zie staan, en daar was ze zo blij mee dat ik dit jaar maar weer schoenen voor dr koop :D
Twijfel nu over deze

Had eigenlijk deze gewild maar die zijn uitverkocht

Wat denken jullie?
an urge to help mankind overcomes me
pi_105138273
quote:
Briljant, thanks!!

Had vorig jaar een paar met een soort ruffles eraan besteld die ik nu niet meer op de website zie staan, en daar was ze zo blij mee dat ik dit jaar maar weer schoenen voor dr koop :D
Twijfel nu over deze
[ afbeelding ]

Had eigenlijk deze gewild maar die zijn uitverkocht
[ afbeelding ]

Wat denken jullie?
Wel 2 heel verschillende schoenen. De onderste vind ik een beetje tuttig, als ik eerlijk ben.
pi_105139291
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi! :Y
9 cm is voor mij iig geen probleem om op te lopen.. Ik merk het niet eens meer! ;)

[..]

Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi! :) Wel tussentijds de hakjes laten vernieuwen..

Ah oke zijn wel leuk inderdaad. Ja ligt er aan hoe snel ze slijten. Toch maar hopen dat je die hakjes ergens zelf kunt vinden. Kost anders een flinke kluit steeds.

Jammer dat je op de site van alysaa ofzoiets niet kan zien hoe hoog een hak is. Die eerste van die 2 die gepost zijn lijkt me erg gaaf in eens een keer een wat opvallendere kleur!
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:15:55 #224
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_105139347
Wauw, dit topic kende ik nog niet. O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:18:03 #225
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_105139412
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]