Er zit natuurlijk ook wel verschil in kwaliteit en materiaal..quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Mooie pumps![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?
Ik wil ook foto's zien
http://www.cafemoda.nl/content/7/algemene-voorwaardenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Hoe is het ruilen bij Cafe Moda? Ik weet niet of ze te hoog zijn en de maat goed is.
Bedoel je toevallig alysa mode?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarigHoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Alysa!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:15 schreef saaw het volgende:
Omgeveer een jaar geleden ben ik hier op Fok een linkje naar een [ik denk Nederlandse] heels website tegengekomen die toen veel gebruikt werd. Heel goedkoop, veel suede, dunne hakjes, pumps maar ook enkellaarsjes en hoog. De modellen hadden geloof ik meisjesnamen oid en waren vaak in meerdere kleuren verkrijgbaar.
Ik weet dat het een vage omschrijving is maar zie hem niet in de OP staan en mn beste vriendinnetje is weer jarigHoop dat iemand begrijpt welke ik bedoel.
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:24 schreef An24 het volgende:
Ik heb de " stoute hakken" aangetrokken en ze gekocht:
[ afbeelding ]
9 cm, dus een record voor mij. En ik kan er al redelijk op lopen.
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Mooie pumps![]()
Ik meen me te herinneren dat iemand zei dat ze van steve madden erg lekker zaten i.p.v bijv. Pumps van van haren?
nou, echt wel.quote:
Omgekeerd:quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:04 schreef WRH het volgende:
niet mijn probleem, ik breng een paar laarzen weg en krijg ze kapot retour, dan had het geen schoenmaker moeten worden.
quote:
Briljant, thanks!!quote:
Wel 2 heel verschillende schoenen. De onderste vind ik een beetje tuttig, als ik eerlijk ben.quote:Briljant, thanks!!
Had vorig jaar een paar met een soort ruffles eraan besteld die ik nu niet meer op de website zie staan, en daar was ze zo blij mee dat ik dit jaar maar weer schoenen voor dr koop
Twijfel nu over deze
[ afbeelding ]
Had eigenlijk deze gewild maar die zijn uitverkocht
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ah oke zijn wel leuk inderdaad. Ja ligt er aan hoe snel ze slijten. Toch maar hopen dat je die hakjes ergens zelf kunt vinden. Kost anders een flinke kluit steeds.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo'n bontjestype, vind ik deze best mooi!
9 cm is voor mij iig geen probleem om op te lopen.. Ik merk het niet eens meer!
[..]
Ik heb deze Pumps van Van Haren (Graceland) en die lopen prima! Fijn materiaal en ondanks dat ik ze al meer dan een jaar heb, blijven ze nog steeds mooi!Wel tussentijds de hakjes laten vernieuwen..
WRH !Wat een hork!
Prachtig.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Brechtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe pumps vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |