die grijze pumps lijken echt sprekend op die 20 euro pumps van van harenquote:Op dinsdag 29 november 2011 06:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deze dus:
[ afbeelding ]
en deze: hoewel beetje dik zichtbaar platform
[ afbeelding ]
jammer dat er idd niet bijstaat waar ze vandaan komen.
Nicequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
2 paar iron fists via marktplaats op de kop getikt (nieuw, 25 euro per paar)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je? Ik heb hem net eens opgezocht maar ik zie toch wel duidelijk verschil eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:43 schreef electronique het volgende:
[..]
die grijze pumps lijken echt sprekend op die 20 euro pumps van van haren
van de kant zoals ik ze nu zie welquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb hem net eens opgezocht maar ik zie toch wel duidelijk verschil eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Lips het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Silvia,
Bedankt voor je bestelling! Helaas is de laars, art. 1601.24.205 maat 38, helemaal uitverkocht. Mijn excuses hiervoor. Deze was nog op voorraad en heb ik vandaag binnen gekregen uit ons filiaal in Amsterdam. Helaas bleek hier een onpaar in te zitten. Dit was ook het aller laatste paar. Ik zal daarom het volledige bedrag vandaag terug storten naar je rekening.
Nogmaals mijn excuses!
Vriendelijke groeten,
Cafe Moda Klantenservice
Stom!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Lips het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Silvia,
Bedankt voor je bestelling! Helaas is de laars, art. 1601.24.205 maat 38, helemaal uitverkocht. Mijn excuses hiervoor. Deze was nog op voorraad en heb ik vandaag binnen gekregen uit ons filiaal in Amsterdam. Helaas bleek hier een onpaar in te zitten. Dit was ook het aller laatste paar. Ik zal daarom het volledige bedrag vandaag terug storten naar je rekening.
Nogmaals mijn excuses!
Vriendelijke groeten,
Cafe Moda Klantenservice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef Lips het volgende:
art 1601.24.205
ah joh maar goed dat ze er niet meer zijn lelijke kleur, raar modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah joh maar goed dat ze er niet meer zijn lelijke kleur, raar modelEn dat stomme touwtje eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:00 schreef Lips het volgende:
[..]
En dat stomme touwtje erop
ik vind ze er maar goedkoop uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:57 schreef Lips het volgende:
art 1601.24.205
Ohja dat had ik net zo goed zelf ff kunnen opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha 't is dat mn haar niet blond is....
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de zwarte telt niet mee! Het gaat tussen de blauwe (1e twee foto's) en de rode.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef -Peach het volgende:
Waar is het voor? Want ze zijn alledrie idd even leuk, maar misschien past er 1 beter bij de gelegenheid...
Rood is meer gala-achtig, haha. Doe denk ik maar rood aan...quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:45 schreef -Peach het volgende:
Dan zou ik voor de blauwe gaan, die vind ik meer gala-achtig! Die met het hart op de rug is ook erg tof trouwens!
Nu is het 3-3.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind ze allebei leukWelke heels ga je eronder aan doen?
Ik zou voor gala-achtig de bovenste kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh zo'n topic mag er van mij wel komen!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Even offtopic.. is er ook een topic in LIF waar we elkaar helpen bij het nemen van beslissingen?Zoals "moet ik de rode jurk aan, of de zwarte?" of moet ik "dit shirtje combineren met deze broek of déze broek?"
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nu is het 3-3.Zijn zwart toch? Dan zou ik voor rood jurkje gaan.. Ben niet zo een fan van donkerblauw met zwarte heels.. Mja met rood jurkje en zwarte lakheels moet je wel oppassen dat het niet trashy wordt maar dat ligt ook wel aan je hoofd hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, conclusie, ik weet het niet meer![]()
Ja doen!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja? Zal ik er maar 1 openen, dan?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:48 schreef skit het volgende:
Met die zwarte hakken zou ik voor de rode gaan
Al mn andere hakken passen niet echt onder zulke jurkjes. En deze hakken had ik aan naar mn echte gala en iedereen was verliefd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm de hakken zij heel gaaf! Maar ik vind ze niet gala! Heb je nog andere opties
Goed idee, kunnen we ook gelijk oud&nieuw outfitjes besprekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja? Zal ik er maar 1 openen, dan?
Staan ze een beetje bij het blauwe jurkje? Want ik ben bang dat het met het rode jurkje iets Te gaat worden. Dat rode jurkje en die pumps zou ik wel zo aantrekken naar een feestje maar niet naar een gala, dan zou ik het iets rustiger houden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Al mn andere hakken passen niet echt onder zulke jurkjes. En deze hakken had ik aan naar mn echte gala en iedereen was verliefd.
Ja en kerstoutfitjes! Ik blijf 1 dag thuis met mijn vriend en kook dan maar wil er dan altijd heel leuk uitzienquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen we ook gelijk oud&nieuw outfitjes bespreken![]()
Ik heb helemaal niets met puntschoenen. Hadden ze een wat rondere neus gehad, had ik ze wel gaaf gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.
[ afbeelding ]
+1, Die neus is echt erg lelijk vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met puntschoenen. Hadden ze een wat rondere neus gehad, had ik ze wel gaaf gevonden.
Ik doorbreek de cirkel en vind ze leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.
[ afbeelding ]
De punt vind ik niet mooi, maar de rest weer welquote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je ze allebei?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:48 schreef kruidkoekje het volgende:
http://data.whicdn.com/im(...)_3543860_n_large.jpg
http://27.media.tumblr.com/tumblr_losklsodv81qhh9jao1_500.png
die zou ik wel graag willen :hearteyes: op het onderste plaatje de 3e foto. Van de OP. Iemand enig idee waar ze vandaan komen?
Ik heb eigenlijk helemaal geen last om ver op hakken te lopen, had ik wel verwacht. En dat kreeg ik wel op mijn lagere hakken, met bredere hak.
Jaquote:
Als je bestelt, google dan even ;-) Bestelling boven de 20 euro kun je 5 euro korting op krijgen ;-) En aangezien het ook nog eens gratis verzenden is is het helemaal mooi meegenomenquote:
Wauwquote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
deze lijken op de bovenste, maar hebben geen rode zool en een ritsje aan de achterkant ipv zijkant en de hakken zijn mss wat lager.
Oh ze zijn van pilotfashion
gewoon redelijk plain, gekleurd jurkje, met leuk model (boven de knie) staat daar denk heel leuk bij!!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wauw![]()
Nu nog creatief worden met jurkjes kopen wat er leuk bij staat.
Dankje ik ga daar even bij kijken! Was de online shop lijst al deel aan het langs gaan.
Ik draag veel basic dingen zeg maar, zwart/grijs/bruin/wit en bloemetjes print. Maar dat lukt wel denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
gewoon redelijk plain, gekleurd jurkje, met leuk model (boven de knie) staat daar denk heel leuk bij!!
Model hoeft dus niet per sé saai te zijn, maar wel redelijk rustig, dan vallen de schoenen lekker op
Die kon ik niet zo 1, 2, 3 vinden nee, dit is trouwens ook niet de exacte schoen van die foto uit de OP hè.. maar komt wel eng dicht in de buurt.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik draag veel basic dingen zeg maar, zwart/grijs/bruin/wit en bloemetjes print. Maar dat lukt wel denk iken anders als ik er tegen die tijd niet aan uit kom, laat ik mezelf even zien in het andere topic
Pilotfashion valt ook wel mee qua prijzen als ik het zo zie, en die is dus gewoon betrouwbaar. Ben even de hak aan het zoeken op de site
Gevonden!
Weet je toevallig of die 3e hak op die andere foto ook daar vandaan komt of niet?
ah oke. Nee maar lijkt er inderdaad erg veel opquote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die kon ik niet zo 1, 2, 3 vinden nee, dit is trouwens ook niet de exacte schoen van die foto uit de OP hè.. maar komt wel eng dicht in de buurt.
Ik heb nog nooit bij pilot besteld, dus of het betrouwbaar is, kan ik je niet vertellen.
oehh Pretty!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
deze lijken op de bovenste, maar hebben geen rode zool en een ritsje aan de achterkant ipv zijkant en de hakken zijn mss wat lager.
Niet meer in mijn maat verkrijgbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dit zijn U.S. sizes, 6,5 is 37 dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niet meer in mijn maat verkrijgbaar![]()
![]()
Maat 37 is size 4 toch?
Hmm moet ik dan maat 5 of 6 hebben...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee dit zijn U.S. sizes, 6,5 is 37 dan.
wat is je normale schoenmaat?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm moet ik dan maat 5 of 6 hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
37, heel soms 38quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
wat is je normale schoenmaat?
dan zou ik maat 7 nemen.quote:
Huh?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:28 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
dan zou ik maat 7 nemen.
Die staat gelijk aan 37.5
6 staat gelijk aan 36, dat wordt dan wat krap waarschijnlijk
Hmm vreemd.. dat is nog de enige die ik tegenkom die dat zegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Huh?
Hier staat dat het 5 nog iets is..
http://www.omrekenen.eu/schoenmaat.html
Binnenkort ga ik in Roosendaal shoppen, dan zal ik eens bij vanHaren binnenwippenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Als je bestelt, google dan even ;-) Bestelling boven de 20 euro kun je 5 euro korting op krijgen ;-) En aangezien het ook nog eens gratis verzenden is is het helemaal mooi meegenomen
Daar vind ik ze juist mooierquote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef skit het volgende:
ik heb nog een ander plaatje van die schoenen gevonden en ik weet het zeker zou ze nooit kopen
vanuit deze hoek vind ik ze echt niet mooi
[ afbeelding ]
Dank je. Ik woon heel dicht bij de grens vandaarquote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef kruidkoekje het volgende:
Roosendaal vond ik zelf niet echt leuk, maar veel plezier saraats!
Ik hoop die andere hakken ook nog te vinden, twijfel welke ik wil.
Afschuwelijk!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zal wel moe zijn, maar ik zie de reactie niet meer terug van iemand die begon over sporthak schoenenKwam ze toevallig tegen op google
http://www.nikehighheelslow.com/jordan-11-high-heels-c-3.html
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zal wel moe zijn, maar ik zie de reactie niet meer terug van iemand die begon over sporthak schoenenKwam ze toevallig tegen op google
Vind het er maar creepy uit zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Als je de punt eraf haalt en dat leer doortrekt dan vind ik de schoen wel mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 21:17 schreef skit het volgende:
ik heb nog een ander plaatje van die schoenen gevonden en ik weet het zeker zou ze nooit kopen
vanuit deze hoek vind ik ze echt niet mooi
[ afbeelding ]
Nee dat vind ik ook helemaal niets. Doe mij dan maar gewone sneakers!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Oh afschuwelijk zeg!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef kruidkoekje het volgende:
Jij bent ook ineens compleet verslaafd of niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:59 schreef kruidkoekje het volgende:
ah oke
Hoe houden jullie suede hakken mooi ? Ik ben zo bang dat met 1 regenbui er niets mooi's meer over is aan mijn schoenen.
Heb nog geen mooie (nep) leren gevonden, helaas. Ik weet wel ik wil hoger dan de 10 cm, deze lopen echt gemakkelijk en vind ze nog niet hoog genoeg
hahaah jaquote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef Rouzax het volgende:
[..]
Jij bent ook ineens compleet verslaafd of niet?
Ik spuit ze allemaal in met spray speciaal voor suedequote:Op donderdag 1 december 2011 12:59 schreef kruidkoekje het volgende:
ah oke
Hoe houden jullie suede hakken mooi ? Ik ben zo bang dat met 1 regenbui er niets mooi's meer over is aan mijn schoenen.
Heb nog geen mooie (nep) leren gevonden, helaas. Ik weet wel ik wil hoger dan de 10 cm, deze lopen echt gemakkelijk en vind ze nog niet hoog genoeg
Ga ik morgen avond even langs de schoenmaker. Zou het kwaad kunnen als ik ze al een aantal keer gedragen heb, of werkt het dan sowieso niet meer?!. 1tje zit klein vlekje op maar stoor ik me niet aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik spuit ze allemaal in met spray speciaal voor suedeen heb ook spray voor gewoon leer
@Skit.. En hoge laarzen zet ik laarzenspanners in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |