quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nu is het 3-3.Zijn zwart toch? Dan zou ik voor rood jurkje gaan.. Ben niet zo een fan van donkerblauw met zwarte heels.. Mja met rood jurkje en zwarte lakheels moet je wel oppassen dat het niet trashy wordt maar dat ligt ook wel aan je hoofd hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, conclusie, ik weet het niet meer![]()
Ja doen!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja? Zal ik er maar 1 openen, dan?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:48 schreef skit het volgende:
Met die zwarte hakken zou ik voor de rode gaan
Al mn andere hakken passen niet echt onder zulke jurkjes. En deze hakken had ik aan naar mn echte gala en iedereen was verliefd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm de hakken zij heel gaaf! Maar ik vind ze niet gala! Heb je nog andere opties
Goed idee, kunnen we ook gelijk oud&nieuw outfitjes besprekenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja? Zal ik er maar 1 openen, dan?
Staan ze een beetje bij het blauwe jurkje? Want ik ben bang dat het met het rode jurkje iets Te gaat worden. Dat rode jurkje en die pumps zou ik wel zo aantrekken naar een feestje maar niet naar een gala, dan zou ik het iets rustiger houden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Al mn andere hakken passen niet echt onder zulke jurkjes. En deze hakken had ik aan naar mn echte gala en iedereen was verliefd.
Ja en kerstoutfitjes! Ik blijf 1 dag thuis met mijn vriend en kook dan maar wil er dan altijd heel leuk uitzienquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Goed idee, kunnen we ook gelijk oud&nieuw outfitjes bespreken![]()
Ik heb helemaal niets met puntschoenen. Hadden ze een wat rondere neus gehad, had ik ze wel gaaf gevonden.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.
[ afbeelding ]
+1, Die neus is echt erg lelijk vind ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met puntschoenen. Hadden ze een wat rondere neus gehad, had ik ze wel gaaf gevonden.
Ik doorbreek de cirkel en vind ze leuk!quote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat vinden jullie van deze? Ergens vind ik ze niks maar ergens vind ik ze wel erg gaaf.
[ afbeelding ]
De punt vind ik niet mooi, maar de rest weer welquote:Op woensdag 30 november 2011 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je ze allebei?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:48 schreef kruidkoekje het volgende:
http://data.whicdn.com/im(...)_3543860_n_large.jpg
http://27.media.tumblr.com/tumblr_losklsodv81qhh9jao1_500.png
die zou ik wel graag willen :hearteyes: op het onderste plaatje de 3e foto. Van de OP. Iemand enig idee waar ze vandaan komen?
Ik heb eigenlijk helemaal geen last om ver op hakken te lopen, had ik wel verwacht. En dat kreeg ik wel op mijn lagere hakken, met bredere hak.
Jaquote:
Als je bestelt, google dan even ;-) Bestelling boven de 20 euro kun je 5 euro korting op krijgen ;-) En aangezien het ook nog eens gratis verzenden is is het helemaal mooi meegenomenquote:
Wauwquote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
deze lijken op de bovenste, maar hebben geen rode zool en een ritsje aan de achterkant ipv zijkant en de hakken zijn mss wat lager.
Oh ze zijn van pilotfashion
gewoon redelijk plain, gekleurd jurkje, met leuk model (boven de knie) staat daar denk heel leuk bij!!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wauw![]()
Nu nog creatief worden met jurkjes kopen wat er leuk bij staat.
Dankje ik ga daar even bij kijken! Was de online shop lijst al deel aan het langs gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |