Golven, als in golf of surft hij?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:24 schreef Onnoman het volgende:
mensen.. ik heb een inspiratiebug in mijn hoofd..
we gaan vanavond wat doen aan sinterklaaas, maar weet nog totaal niet wat ik moet maken.
Ik heb mijn oom getrokken, en die houdt veel van golven, en heeft sinds een tijd een vriendin waarmee hij al een jaar en dag plannen maakt om te vehuizen.
kunnen jullie me opweg helpen?
Je plaatjes laden niet bij mij.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef GoWithIt het volgende:
Even de surprises showen, de boot en de dvd speler gekregen, de bus gemaakt.
De boot:
[ afbeelding ]
De DVD speler:
[ afbeelding ]
Het laatje kon open, past een dvd in.
De bus: (ik ben niet zo handig)
[ afbeelding ]
De goede link pakken of ergens uploaden.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef GoWithIt het volgende:
Hm dat is vreemd. Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten fixen ?
Nee, zo werkt het helaas niet. Je moet de foto's ergens uploaden. Tinypic, of photobucket.comquote:Op maandag 5 december 2011 15:42 schreef GoWithIt het volgende:
Ik heb de foto's gemaakt met mijn telefoon, en naar mijn mail gestuurd. Maar eenmaal opgeslagen kan ik geen url kopiëren?
Damn, dat is cool.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ga ik die maken
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Damn, dat is cool.Jammer dat ik met niemand suprise vier die dit ook leuk vindt.
![]()
Mijn bijdrage dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje slordig gemaakt, maar alle slordigheid doe ik met liefde.![]()
Ze wilde een babypop hebben, dus ik maakte een poppenhuis. Qua verhouding klopt het dan niet, maar omdat ik weet dat ze van handwerken houdt (naaien, knutselen, breien), gaf ik haar ruimte om zelf meubilair toe te voegen als ze dat wilde.
Leuk gemaakt! Je ziet echt dat er moeite in gestoken is.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Damn, dat is cool.Jammer dat ik met niemand suprise vier die dit ook leuk vindt.
![]()
Mijn bijdrage dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje slordig gemaakt, maar alle slordigheid doe ik met liefde.![]()
Ze wilde een babypop hebben, dus ik maakte een poppenhuis. Qua verhouding klopt het dan niet, maar omdat ik weet dat ze van handwerken houdt (naaien, knutselen, breien), gaf ik haar ruimte om zelf meubilair toe te voegen als ze dat wilde.
quote:
Thanks.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Leuk gemaakt! Je ziet echt dat er moeite in gestoken is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |