Correct! Anders nam ik wel Feesboek om de hele dag vol te plempenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah, verder dan een schaapje kom je gewoon niet Pis, geef maar toe
Zit het zo hoog?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
eigenlijk zou ik helemaal los moeten op die TT
Whehe, shoermequote:
quote:
Een of ander astrologisch nieuwjaar zeker.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Fietste ik vanmorgen naar het werk. Reed een tunnel in en opeens een best wel harde knal. Volgens mij was iemand al nieuwjaar aan het vieren![]()
Wat goed, dat is zeker niet mis!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef Miniem het volgende:
Een 8 voor de eerste presentatie/oplevering![]()
Goed begonnen aan het examen
Ik schrok me lam en mensen om me heen ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
En hier hoor ik ook al af en toe wat vuurwerk, ze zijn weer lekker op tijd
Ja lekkere plek ook, ik zou me ook rot schrikken! Hier (gelukkig) alleen nog maar laat in de avond gehoord.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Goed Miniem
[..]
Ik schrok me lam en mensen om me heen ook.
En de wraps waren lekkel
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:25 schreef Miniem het volgende:
Yvonne kocht mijn MP3, dat vind ik 450x fantastisch![]()
[TK] Creative Zen Micro 6GB zilvergrijs
Doe jij de Zeeuwse bolus regelen?quote:
Dat is lang geledenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij de Zeeuwse bolus regelen?
Mijn post over Harry Potter was een echte dooddoenerquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa, en weer 12 uur en 10 minuten niet gepost hier
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ze gelezen in het Engels, wel ok voor een keer, en daarna allemaal verkocht
De films zijn echt slecht, de boeken zijn wel ok, maar volwassenen die ze in het NL lezen, dat is wel erg infantiel
Whehe, ik moest ook een tikkie gniffelen bij die wedstrijd hier laatst op Fok! van Harry Potter. Foto's met stafjes en dingen. Ik heb er ook helemaal niks meequote:Op woensdag 30 november 2011 11:42 schreef oh-oh het volgende:
In het NL vind ik het echt kindertjesboekjes, met zwerkbal en huffenpuff en zwijnstijn en zo
Goeiemorgen poepesnoetje!quote:
Ik lag gewoon al om 23:30 in bed, ben al bijna op de helft van je boekquote:Op woensdag 30 november 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Hoppa, en weer 12 uur en 10 minuten niet gepost hier
Klinkt als een tof verhaalquote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes. Hij belde rond 12.15 uur en vertelde dat zijn telefoon aan de lader had gemoeten. Verder een leuk verhaal. Hij had er 4 en zocht voederaardappels voor de winter. De beesten hadden 5 kilo per dag nodig. Het was echter een lastig verhaal, omdat die restaardappelen meestal in veel grotere ladingen werden verkocht.
Mijn broer is gepromoveerd op een onderzoek naar de aardappelziekte..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes. Hij belde rond 12.15 uur en vertelde dat zijn telefoon aan de lader had gemoeten. Verder een leuk verhaal. Hij had er 4 en zocht voederaardappels voor de winter. De beesten hadden 5 kilo per dag nodig. Het was echter een lastig verhaal, omdat die restaardappelen meestal in veel grotere ladingen werden verkocht.
Oh dus toch! Ik zat er gister aan te denken, tijdens het lezen, op wat voor manier je dat zou kunnen bedoelen... De sfeer in het gezin en manier van leven?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gezegd dat ik het een erg Limburgs boek vind.
Grappig.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer is gepromoveerd op een onderzoek naar de aardappelziekte..
Het bord heeft wel last van vandalen gehad. Maar ik kan die routes vast wel op het internet vinden.. Maar voorlopig houd ik het bij de kleinste ronde. Die is nu nog prima, aangezien ik aan 1 rondje genoeg heb.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat goed Bos.Leuk van die verschillende routes. Ik baal een beetje van een dichte spoorwegovergang waar een tunnel komt. Nu heb ik minder opties, omdat ik nog geen 5km+ loop op dit moment.
Ik heb net de Runtastic app gekocht. Nog even sinterklaas afwachten en dan kan ik mijn telefoon in een hardloopband (klittenband om bovenarm) doen en gebruikmaken van het track-programma) De band heb ik gevraagd.
Nog niet helemaal maar het begint weer ergens op te lijken!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutje!
Heb je de bacillen afgeschud?
Heb ernaar gekeken. Dank je voor het melden.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:05 schreef Geckoo het volgende:
stopt admiraal anaal?
[TK] Dolce Gusto cup holder + veel cups
Wij hier, bedoel je toch? Uhhuhquote:Op donderdag 1 december 2011 08:12 schreef Pheno het volgende:
Oh jawel, wel een idee. De SC hoeft niet gemod te worden. Pijs en vree in dit topic. En bloemetjes!
Ik geloof het niet!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij hier, bedoel je toch? Uhhuh![]()
Geloof het of niet, maar ik heb er net vanochtend aan zitten denken () dat we weer bijna bij het einde van het jaar zitten en dat de bloemen hier altijd goed staan, dankzij de vaste piepertjes
Leugenaar!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij hier, bedoel je toch? Uhhuh![]()
Geloof het of niet, maar ik heb er net vanochtend aan zitten denken () dat we weer bijna bij het einde van het jaar zitten en dat de bloemen hier altijd goed staan, dankzij de vaste piepertjes
Ff clutchen en je weet het!quote:
Trek aan je clutch meid!quote:
Hehh?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef Qwea het volgende:
Nog 40 min. Ik ga zo maar 30 min over 2 broodjes doen en niks doen. Niet dat ik nu wel wat doe
Mhaw. Was weer ruzie gisteren aaf en vanmorgenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trek aan je clutch meid!
Hoest met De Beer?
Is het nog zo nat?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Was weer ruzie gisteren aaf en vanmorgenmag er nov steeds niet aankomen
quote:
OMG, wil ik weten waar het hier over gaat?quote:
Jongen, pak je clutch nou gewoonquote:Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, wil ik weten waar het hier over gaat?
Arme Boeberdquote:Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Nee, het is wel droog, maar zijn piemel is rood en dik zelfs denk ik. Ben om 13u thuis, dan up ik wel ff een pik ()
Ik zal jou bij je clutch pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jongen, pak je clutch nou gewoon
Heb je wel een trapje nodigquote:
Nog een hoogtepuntquote:Op donderdag 1 december 2011 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je wel een trapje nodig [ afbeelding ]
Ik zag vanochtend weer het hoogtepuntje van het nieuwe seizoen Tv Kantine, met een kleine Roel, dat was wel geinigquote:
Nou, sinds ik iets van dat Zie Ze Vliegen heb gezien is dit nog bijna geweldig, want dat was pas écht te ergquote:
Ik kijk gewoon niet. Ik wil Gordon terug en die ergerlijke moedersquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, sinds ik iets van dat Zie Ze Vliegen heb gezien is dit nog bijna geweldig, want dat was pas écht te erg
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet. Ik wil Gordon terug en die ergerlijke moeders
Je wilt gewoon je boobies op het trailerpark, jokkebrok!quote:
Oh en die natuurlijk! Travelersquote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Je wilt gewoon je boobies op het trailerpark, jokkebrok!
Hootersquote:
Hooters!quote:
Heelquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd weer fijn die Hema-site, nooit bereikbaar
Ja best welquote:
Hey Smatjequote:
oh-oh zit braaf aan de eindemaanddingesquote:
*bumperd*quote:
Proostquote:
quote:
Oh jij zat ook in dat topic?quote:
Amstel en warsteiner staat koud te worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ProostWat voor bier?
En hoest met de Boeberd?
Hehh?quote:
Ik moest lachen. Die post die daarna kwam was wel erg op de kern.quote:
Het blijft een menneke natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
Eerst mocht ik er ECHT NIET aankomen, nu soms wel, soms niet.
Oeh gezellig. Met al die dikbetaalde juristen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
oh-oh zit braaf aan de eindemaanddinges
* stilquote:Een frequent waargenomen misverstand onder jonge moeders is dat zij menen dat andere mensen net zo gecharmeerd en vertederd worden door de uitwerpselen van hun zuigeling als dat zij zelf zijn.
True storyquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ah dat klinkt als een verbetering al, mooi!
[..]
Het blijft een menneke natuurlijk![]()
Ik op het afsluiten van mijn werkpc.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op die nieuwe e thermostaat van essent
de e-penis?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn zinnen gezet op die nieuwe e-thermostaat van essent
+1quote:
shutdown -squote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik op het afsluiten van mijn werkpc.
Uitknop gaat sneller.quote:
Sommige mensen doen het met honden die zitten te kakkenquote:
Tot later!quote:
Werkt bijna hetzelfdequote:
"efficient". en nu van de mobiel afquote:
Like duh. Ik zie net dat ik een mijlpaal heb gemist in mijn postaantalquote:
Oeh ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SVP niet quoten"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Denk dat ik vanavond terugkijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
Om de een of andere reden ben ik benieuwd wat Vaduz gister van Erwin vond bij VOH, mocht je gekeken hebben Dushk!
Ik heb geen geneautuh voorbij horen komen, dat kan ook aan mij liggen, of Wendy doet wat met de kritiekquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
Het was fan-tas-tisch Duz, we hebben weer geneautuh.
Neenee hij is een paar keer voorbij gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen geneautuh voorbij horen komen, dat kan ook aan mij liggen, of Wendy doet wat met de kritiek
Jammer, het leek al zo mooi allemaalquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neenee hij is een paar keer voorbij gekomenEn na driekwart van de optredens 'je hebt staan genieten he' of een variant daarop.
Ja! JA!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
Het was fan-tas-tisch Duz, we hebben weer geneautuh.
Ieder cadeautje een gedicht?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ben druk bezig.Moet er een stuk of 10. (veel kleine cadeaus)
het leek er even op dat het niet door zou gaan, en nu lijkt het er op dat ik er voor het einde van het jaar al in kanquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrrrrrrr
Hoe is het met op kamers gaan???
Bella is nooit meer op fokquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet kloppen want Bella is er niet
was het geen nietmachine?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Ah leuk dagje Bos !
Ik wilde naaien maar de naaimachines niet...
Ik doe niks aan Sinterklaas maar ik kreeg vandaag wel leuke post met een gedichtje
Was eigenlijk voor mn verjaardag nog, maar nu was veel leuker
23 december is mijn laatste lesdagquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
Een nietnaaimachine ja.
Wanneer hebbie kerstvakaans?
Als je dat programma ziet zou je bijna denken dat alleen faalhazen emigrerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Ohh ik lig echt in een deuk om Ik Vertrek op 1, wat een zwakbegaafden weer
jezusquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Klapjosties gaan 18 uur naar Zweden rijden en stouwen de kat en konijnen en schildpadden zo in het afgesloten koffer van de auto...
nieuw, de luchtfietsquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha overmorgen gaat zijn fietsenwinkel open, maar hij heb nog heul geen fietsen
dat dat sort mensen bestaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Dr was ooit es zo een heel jong koppel dat naar Griekenland ging emigreren, daar waren ze nog nooit geweest en ze spraken geen Engels en ze hadden geen rode cent, dat was echt te fucking grappig.
Gingen ze thuis al een menukaart voor hun restaurant maken, ze konden uiteraard ook niet koken.
Champignonnensoep, aaaah ja, Championsoup.
Ik kid je not
en dat zegt ie ook met die blije harses van emquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Mijn meting is sowieso superieur omdat ik hem doe....
waarom zouden ze er niet in geloven, het is niet alsof er tekenen zijn die anders doen blijkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha ze geloven er nog steeds in hoor!
Geeeeeeeeeeeeniaaaaaaaaaaal, die hebben ze daar heul nie!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, ik heb mijn hele leven al een straalkachelwinkel willen beginnen in marokko
Alleen het laatste stukje. Maar zei die man nu echt dat er maar 3 fietsen in dat hele dorp warenquote:
jup, geniaal businessplan heeft die manquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alleen het laatste stukje. Maar zei die man nu echt dat er maar 3 fietsen in dat hele dorp waren
yes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Mss kunnen we een bapaowinkeltoko in China openen anders?
heeft ie bijna z'n opstartkosten er uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Hey niet katten, hij had dr mooi 80 euro aan verdiend, toppertje
gelukkig is hij zelf z'n beste klantquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:48 schreef oh-oh het volgende:
De inkoop van die stinkend dure fietsen ja
Moehahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Dr was ooit es zo een heel jong koppel dat naar Griekenland ging emigreren, daar waren ze nog nooit geweest
quote:
Waaaaaat?quote:
Heftig!quote:Inbraakpoging hier terwijl ik lag te slapen![]()
Held!quote:Ze probeerden de voordeur te forceren met een koperen staaf. Ik ben er nog achter aangegaan maar heb ze niet kunnen pakken...
quote:Één droeg een rode jas en was in het gezelschap van 2 negers. Ze zijn gevlucht op een wit paard.
Lutquote:
quote:
Goed! Ik zit net een slee in cadeaupapier te breien, maar ik zie ineens een bekend icoontje tijdens de refresh op tafelquote:
Sinterklaas gaat echt heulemaal aan me voorbij, zoals altijd, maar ik zag laatst op een school wel een piano helemaal ingepakt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed! Ik zit net een slee in cadeaupapier te breien, maar ik zie ineens een bekend icoontje tijdens de refresh op tafel![]()
Hoest met jou? Drukjes?
Deze is ook zoo goed (uit het fobo van OmdatAppelquote:Op zondag 4 december 2011 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die wil ik voor m'n Fotoboek, en als er nog een hond met vijl is moet ik hem ook
quote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
maar ik zag laatst op een school wel een piano helemaal ingepakt.
Ah die is ook leuk Bos! Maar wel meer gewoontjes, van die kat-hond gevalletjes zijn er best veelquote:Op zondag 4 december 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze is ook zoo goed (uit het fobo van OmdatAppel)
[ afbeelding ]
Ik vind die vijl een beetje nep, niet echt puur natuur.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah die is ook leuk Bos! Maar wel meer gewoontjes, van die kat-hond gevalletjes zijn er best veelDie vijl vind ik echt geweldig
Nee uiteraard niet puur natuur neequote:Op zondag 4 december 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind die vijl een beetje nep, niet echt puur natuur.
Trouwens ik zag wel vrijdagavond tijdens het zappen wel wat Garfieldfilm-fragmenten, dat was ook redelijk grappig..
Die zie ik niet staan? staat die in haar fobo?quote:Op zondag 4 december 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet puur natuur nee
Hoe vind je die van Bella met die hond en bestek aan tafel?
Nee is een oudje die hier een paar keer voorbij is gekomen... Ik heb hem ook niet zo snel bij de hand.quote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan? staat die in haar fobo?
Ploing.quote:
Ik hoor iedereen er overquote:Op zondag 4 december 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als je denkt dat die Simpel-reclame niet erger kan...
Die vorige waren stom en irritant, deze is echt op het dieptepunt, koester maar jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen er overHeb hem zelf nog niet gezien maar denk dat ik dat moet koesteren?
Welkom terug Saskiaquote:Op maandag 5 december 2011 07:49 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!
Ik wist vanochtend even niet meer waar ik was en waarom er iemand stond te schreeuwen dat ik toch echt mijn bed uit moest. Stiekem wist ik zelfs niet eens wie ik nu zelf was denk ik.
Vandaag Sinterklaaaaaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |