Jij sloeg de kans af om mij te meetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten.
Ik niet. Mijn werkgeverquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten.
Jij sloeg de kans af om mij te meeten ook nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten
quote:
Wanneerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten ook nog.
Ik heb jou eens gemeet toch?quote:
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de Ikea, dan ben ik toch alweer een stukje dichter bij jou he?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaan
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of kan herinneren.
Eindigden we bij elkaar in bed?
Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik dat van de zomer maar geweten. Misschien ben ik nog langs je huis gereden want de TomTom snapte de weg niet.
Volgens mij wel! Gemeet dan. Geneukt nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of kan herinneren.
Eindigden we bij elkaar in bed?
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij wel! Gemeet dan. Geneukt niet
Volgens mij toen met Flipneus en zo....
Die ben ik kwijt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog een excelbestand met fokkers die je ontmoet hebt?
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik dat van de zomer maar geweten. Misschien ben ik nog langs je huis gereden want de TomTom snapte de weg niet.
Ik heb mijn meetperiode uit mijn geheugen verbannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halen.
Toen had je nog een leven enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.
Het waren er meer dan 1200 volgens mij.
Ik reed ineens de oprit van een boerderij opquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.
En we keerden op het einde maar weer.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halen.
Jullie zijn er gekomen. Overigens wordt die doodlopende weg ooit nog wel aangesloten op de weg richting ons hokquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.
En we keerden op het einde maar weer.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mijn meetperiode uit mijn geheugen verbannen.
Je kwam niet eens langs! Oh wacht, in bed belanden. Nee, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaan
Natuurlijk, beetje meer op mijn gevoel afgaan en dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie zijn er gekomen. Overigens wordt die doodlopende weg ooit nog wel aangesloten op de weg richting ons hok.
Ooit.
Koop er 2.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tyfus-bol.com"GRATIS VERZENDING OP HET HELE ASSORTIMENT JEWEETZ1!1!"
Boven de 20 eu en het boek wat ik wil kopen kost 11 eu
wehe dat had ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
bol.comquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Das altijd leuk jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over het algemeen heb ik idd geen reet aan de meeste 'acties' bij webwinkels nee....quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Tegan het volgende:
Uiteindelijk willen ze gewoon dat mensen twintig euro uitgeven. Dus. No way dat het voor jou voordelig is. Een actie in het algemeen.
Dit is ook voor het eerst dat ik meer dan een week voor Sinterklaas ook alles in huis heb!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gister in 1 keer alle kadotjes kunnen halen! Goed he!
nu over een paar weken weer voor de kerst ronde
quote:
Precies.quote:
Ik in nieuwjaar. Dan is het allemaal weer over.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
Ik heb zin in Kerst. Sinterklaas kan me gestolen worden.
Veel mensen verklaarden ons voor gek om op 1 januari 2011 lekker op vakantie te gaan. Heerlijk geslapen, geen last van het vuurwerk en zak er allemaal maar inquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik in nieuwjaar. Dan is het allemaal weer over.
En al weer bijna lente.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik in nieuwjaar. Dan is het allemaal weer over.
Ik werk altijd met Kerstquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, de vrije dagen met kerst zijn mooi meegenomen. Al boeit het me niet als ik zou moeten werken als ik daarvoor twee eigen dagen mag opnemen.
Het is hier gesloten, dus dat wordt lastig werken. Maar feestdagen zoals Pasen en Kerst en al die andere gelovige dagen hoeven van mij niet per se vrij te zijn. Dan liever die dagen opnemen wanneer ik er echt iets aan heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werk altijd met Kerst. En als bonus gewoon dubbel uitbetaald
. Als dat niet was zou ik ook graag werken, heb ik tenminste een excuus om familie af te zeggen
. Geen gezeik, en toch een leuke sfeer op het werk.
Gelijk heb je. Als ik het had gekund had ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik werk al die andere dagen puur omdat ik dan dubbel betaald krijg. Kerst is gewoon thuis ook drama. Horeca dus mensen komen dan op hun verplichte vrije dag maar bij ons eten.
P!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als ik het had gekund had ik het ook gedaan.
Koninginnenacht en dag enzo is toch enkel interessant in de nachturen als ik al vrij benquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als ik het had gekund had ik het ook gedaan.
Nope. Rechtszaak is pas in februari, dus waarschijnlijk dan pas meer info.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
P!![]()
Nog iets opgevangen over Rocksmith?
Ook dat is zo'n dag (en nacht) waar ik niets aan heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Koninginnenacht en dag enzo is toch enkel interessant in de nachturen als ik al vrij ben. De rest mis je niets aan
.
Geef 'm een aluhoedje als kerstcadeau.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een online gaming buddy van me denkt serieus dat 2012 grote rampspoed zal brengen voor de mensheid
Tegelijkertijd met de geboorte van Kuukske's en JD's eerste koterquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een online gaming buddy van me denkt serieus dat 2012 grote rampspoed zal brengen voor de mensheid
M'n jehova-collega kan er ook wel één gebruiken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef 'm een aluhoedje als kerstcadeau.
Dat helpt niet tegen natuurrampen hoor, dat helpt alleen maar om de hersenen te beschermen tegen invloeden van elektromagnetische velden, tegen gedachtenlezen of tegen gedachtenbeheersing.quote:
Haar, het is een 'zij'. Ze heeft wel meer van die rare trekjes, als je d'r een uitgebreid psychisch onderzoek op zou doen zou je volgens mij heel wat interessants vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef 'm een aluhoedje als kerstcadeau.
En reiki-behandelingen om je energiebanen te ontstoppen!quote:
Ik keek laatst op mijn laptop naar de klok en daar stond 13:37, en ik kijk wel vaker naar de klok en zie dan dat hij precies op 13:37 staat, dat kan toch geen toeval meer zijn?!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met de geboorte van Kuukske's en JD's eerste koter.
Dat is geen toeval!
Ik slaap in een kooi van Faraday tegen electrosmog!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen natuurrampen hoor, dat helpt alleen maar om de hersenen te beschermen tegen invloeden van elektromagnetische velden, tegen gedachtenlezen of tegen gedachtenbeheersing.
Dat klopt, er komt weer een FIFA uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar wel een houten want dat is beter voor het milieuquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik slaap in een kooi van Faraday tegen electrosmog!
Als je elke dag om vijf over 12 een toeval krijgt, is dat geen toeval meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik keek laatst op mijn laptop naar de klok en daar stond 13:37, en ik kijk wel vaker naar de klok en zie dan dat hij precies op 13:37 staat, dat kan toch geen toeval meer zijn?!?
Die spijkers of schroeven zijn niet zo goed voor het milieu. Dat weet je bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wel een houten want dat is beter voor het milieu.
Verstandige jongen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik slaap in een kooi van Faraday tegen electrosmog!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, er komt weer een FIFA uit.
Tropisch hardhout jeweetz!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wel een houten want dat is beter voor het milieu.
Elke nacht als hij slaapt gooien we een werkende, opgeladen, mobiele telefoon binnen zijn kooi van Faraday. Om met hem te fucken snap jequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verstandige jongen!
Mooi mens ben je, prachtmens zelfs!
Mindfucken!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke nacht als hij slaapt gooien we een werkende, opgeladen, mobiele telefoon binnen zijn kooi van Faraday. Om met hem te fucken snap je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik moet je rekeningnummer nog hebben voor die 25 eu die je nog krijgt voor die gratis reading! Het klopte perfect!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verstandige jongen!
Mooi mens ben je, prachtmens zelfs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:03 schreef JDude het volgende:
Mooie ikea lampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mindfucken!Ik zie een potentieel lekker wijf die zich uitkleed in de vorm van een penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens, waarom zou ik bakstenen moeten schijten?![]()
Omdat het anders te zwaar op de maag ligt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie een potentieel lekker wijf die zich uitkleed in de vorm van een penis.
Vertel eens, waarom zou ik bakstenen moeten schijten?
Nierstenen. Altijd lastig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat het anders te zwaar op de maag ligt.
Ja, die supporters zijn irritant.quote:
Jphoihuppeldepup heeft je vervloekt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:08 schreef Pheno het volgende:
Goed, ik raak overwerkt geloof ik.
Ik ben aan het stofzuigen. Ik kijk opeens naar het stopcontact waar ALTIJD de stekker van de stofzuiger in zit, omdat dat gewoon handiger is qua lengte snoer. Nee dus, dit keer niet. Ik werd gemindfucked. Om de een of andere reden in een ander stopcontact gedaan in de gang. Maar het kwam niet bij me op om het snoer te volgen of uberhaupt te denken "de stofzuiger staat aan, er is stroom dombo".
Ik ga maar eens vroeg naar bed
Ze trekt maar een nummertje en sluit maar achteraan in de rij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jphoihuppeldepup heeft je vervloekt.
Op dit moment trekt ze eerder die mod dan een nummertje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze trekt maar een nummertje en sluit maar achteraan in de rij.
Alle crew is maar een nummer, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment trekt ze eerder die mod dan een nummertje.
MIquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op dit moment trekt ze eerder die mod dan een nummertje.
Ik switch tussen Catan en Cut the ropequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef Pheno het volgende:
Ook weer opgelost. Nu nog even koken voordat _A_ thuiskomt en dan de 3DS weer eens opstarten. Verslavend spelletje is verslavend.
Ik tussen Skyrim en de rest van mijn leven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik switch tussen Catan en Cut the ropeDie vind ik verslavend.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik tussen Skyrim en de rest van mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Cut The Rope staat hier ook op de iPad. En _A_ moest Catan ook recenseren, maar dat heeft ze vast op de iPad op haar werk gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik switch tussen Catan en Cut the ropeDie vind ik verslavend.
tower defensequote:Op dinsdag 29 november 2011 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cut The Rope staat hier ook op de iPad. En _A_ moest Catan ook recenseren, maar dat heeft ze vast op de iPad op haar werk gedaan.
Zelf ben ik nogal maf een tower defense waarin je schapen moet redden van aliens. Don't even ask
Ik review bijna nooit, omdat je dan zo lang moet spelen. En die tijd heb ik vaak nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ik game niks, ik kan mn aandacht nooit langer er bij houden dan 5 minuten
Tofquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. Rechtszaak is pas in februari, dus waarschijnlijk dan pas meer info.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:04 schreef Tegan het volgende:
Vanavond na al het gepraat van gisteren home-made pizza.
Natuurlijk teveel deeg en saus, dus twee pizza's gemaakt.
Eentje met ham, champion en oregano. En eentje met kip, mais, champion en oregano.
En geen kaas.
Altijd alleen maar positief geweest en nu waren er ineens hopen aanmerkingen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:06 schreef Tally het volgende:
Ik koop maar even geen spelletjes meerManlief heeft een raar functioneringsgesprek gehad en nu heeft hij het idee dat ze van hem af willen.
Mocht dat zo zijn betalen ze daar flink voor maar toch
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee, ik kan geen ronde pizza maken.
Samsung? Mét Flash?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat mijn tablet aan zijn einde is. Hij doet zo raar steeds
Wehehehe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:40 schreef JDude het volgende:
Dan is'ie niet kapot, maar is het gewoon een Samsung.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik tussen Skyrim en de rest van mijn leven.
Wauw, zit er Flash op? Dan koop ik hem meteen! Wat voor reden heb je nog meer nodig? FLASH!quote:
Zijn werk is perfect. Het ligt aan mijn man. Hij drinkt niet, lust niet veel en heeft humor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd alleen maar positief geweest en nu waren er ineens hopen aanmerkingen?
Dat is het hele idee van werken toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij moet gewoon dus gaan zuipen en vreten wat hij niet lust
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]is dat wel een goed idee? ik bedoel het heeft je je huwelijk gekost en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
naja je kunt toch ook gewoon mee gaan en dan alleen frietjes eten en een cola drinken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn werk is perfect. Het ligt aan mijn man. Hij drinkt niet, lust niet veel en heeft humor.
Mijn man heeft dus andere humor dan de directeur (terwijl hij daar weinig mee van doen heeft), gaat nooit mee uit eten (want naar dure restaurants is aan hem niet besteed) en meedrinken (en dan heb ik het niet over een 7uppie want dat doet hij wel).
In de sterren restaurants gaat dat niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja je kunt toch ook gewoon mee gaan en dan alleen frietjes eten en een cola drinken?
wel rot dat het zo ineens uit de lucht komt vallen
ah ja maar daar ligt zo weinig op je bord dat als het door elkaar husselt het lijkt alsof je de helft op hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
In de sterren restaurants gaat dat niet.
Die tip zal ik hem gevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja maar daar ligt zo weinig op je bord dat als het door elkaar husselt het lijkt alsof je de helft op hebt
Dan ken je mijn man nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Tegan het volgende:
Er is echt wel iets op het menu dat eetbaar is toch.
Ben jij Mr. Tal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeedeavond..
Man wat een deprimerende dag op het werk..
Boerenkool, sperziebonen, zuurkool en een bal gehakt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben jij Mr. Tal?. Of Tally MrsManuel?
Nee.. MrManuelquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ben jij Mr. Tal?. Of Tally MrsManuel?
Wacom is okay. Tenzij stuk. Dan is het stom.quote:
Nee die heb ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nee.. MrManuel
En nee ook niet de MrManuel van Tally..
Heeft Tally dan een MrManuel?![]()
Of jij iets mis aan geen Mr.Manuel hebben?quote:
Whaha.. Nee of ik ook iets niet volgde..quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Of jij iets mis aan geen Mr.Manuel hebben?
Ja vind ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
goed idee wel om nog een gesprek aan te vragen
dan word ook meteen duidelijk dat hij er wel degelijk om geeft juist omdat ie er zo mee zit
Mij! Duh!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Whaha.. Nee of ik ook iets niet volgde..
Maar nu is het duidelijk.. Jou Mr had ook een slechte workday xD
Help je mij ook van het kut gevoel af dan? :pquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij! Duh!
Jup.. Maar help ik hem zo wel vanaf.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:21 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Help je mij ook van het kut gevoel af dan? :p
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doe ik ook, alleen dan ben ik de andere hand/been waar zijn hand op rustte.
Is het allang uit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:17 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doe ik ook, alleen dan ben ik de andere hand/been waar zijn hand op rustte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot onze nieuwe aanwinst weer komt kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een periode wat meer op fok kom raak ik altijd zo depressief
Ik snap niet waarom hier zo veel domme mensen zitten
Deze sc steekt er wel goed boven uit trouwens gelukkig
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Te lang om te durven zeggen.
Owh maar dat vind ik best meevallen hoor. Het kan best lang duren weet ik uit ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Of...... Om niet verder te kijken dan hierquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een periode wat meer op fok kom raak ik altijd zo depressief
Ik snap niet waarom hier zo veel domme mensen zitten
Deze sc steekt er wel goed boven uit trouwens gelukkig
tijd om wat anders te gaan doen
Probeer je rhutje nu ook al weg te houden uit SEX?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Of...... Om niet verder te kijken dan hier
Maak nou geen slapende honden wakkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze nieuwe aanwinst weer komt kijken.
Ik heb daar net gepost!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer je rhutje nu ook al weg te houden uit SEX?.
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt ontopicquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb daar net gepost!
Nee ik heb naailes
Haar slapende schootmodje bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende honden wakker.
Daar leer je leuke mensen kennen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn Mrs. Lquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar leer je leuke mensen kennen.
De kroeg?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef MrManuel het volgende:
Hmm.. waar zal ik eens in RL nieuwe mensen gaan leren kennen?
Jep, echt te erg. Zo verslingerd ben ik jaaaaaren niet geweest. Normaal ben ik na max 2 uur gamen wel klaar. Dit is weer echt toiletbezoek-uitstellen-nog-eventjes-deze-quest-kut-ik-had-2-uur-geleden-al-in-m'n-nest-moeten-liggen-verslavendquote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jep, echt te erg. Zo verslingerd ben ik jaaaaaren niet geweest. Normaal ben ik na max 2 uur gamen wel klaar. Dit is weer echt toiletbezoek-uitstellen-nog-eventjes-deze-quest-kut-ik-had-2-uur-geleden-al-in-m'n-nest-moeten-liggen-verslavend
One...quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jep, echt te erg. Zo verslingerd ben ik jaaaaaren niet geweest. Normaal ben ik na max 2 uur gamen wel klaar. Dit is weer echt toiletbezoek-uitstellen-nog-eventjes-deze-quest-kut-ik-had-2-uur-geleden-al-in-m'n-nest-moeten-liggen-verslavend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
De ervaring met vorige TES games leert echter dat het vanzelf slijt, kan even duren echterquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
One...
More...
Turn.One...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
More...
Quest.
is het vooral, dus ben je zo een uur verder.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb nog een MMO in de collectie, je hoeft mij niet te vertellen hoe het werktquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One...
More...
Quest.
I know, Oblivion heb ik nooit uitgespeeld maar tot ruim 80 uur op de teller. Al moet ik zeggen dat het verhaal van Skyrim mij meer boeit. Al had ik ff een dipje met die spionnenmissie. Daar vind ik dan weer niks aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De ervaring met vorige TES games leert echter dat het vanzelf slijt, kan even duren echter
Voor al die onwetenden die hier posten en meelezen dan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef Litpho het volgende:
Ik heb nog een MMO in de collectie, je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt.
Ik ga hier ruim over de 80 uur heen iig. Zit ik nu nog maar een werkdagje vandaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, Oblivion heb ik nooit uitgespeeld maar tot ruim 80 uur op de teller. Al moet ik zeggen dat het verhaal van Skyrim mij meer boeit. Al had ik ff een dipje met die spionnenmissie. Daar vind ik dan weer niks aan.
"Even" deze dungeon afmaken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
One...
More...
Quest.
Heb je ook weinig aanquote:
Check!quote:
Ik dacht even dat het over jouw kleding ging, toen zag ik pas waar je op reageerde.quote:
Hoor ik voor jou bij de new of the old people?quote:
Ik heb een pyamadag vandaag! Toen ik zag dat ik er 1 had besloot isk die in te lassen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over jouw kleding ging, toen zag ik pas waar je op reageerde.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb een pyamadag vandaag! Toen ik zag dat ik er 1 had besloot isk die in te lassen!
Stuck In The Middle With Youquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Clowns to the left of me,
jokers to the right, here I am...
Het is ook een trainingsbroekquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pyjamadagen zijn sowieso ok. Ook inslobbertrui en trainingsbroek overigens.
Op zulke dagen doe ik nooit open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij die weer? Dan kom ik even langs voor een kopje suiker.
En? Was het beter?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Tally het volgende:
Het is ook een trainingsbroek
Maar mini was een beetje ziek en dit leek me beter.
Maar gaat hij dan zo vaak voor z'n werk uit eten dat dat een probleem vormt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:50 schreef Tally het volgende:
Zijn werk is perfect. Het ligt aan mijn man. Hij drinkt niet, lust niet veel en heeft humor.
Mijn man heeft dus andere humor dan de directeur (terwijl hij daar weinig mee van doen heeft), gaat nooit mee uit eten (want naar dure restaurants is aan hem niet besteed) en meedrinken (en dan heb ik het niet over een 7uppie want dat doet hij wel).
Waarom in lingerie lopen als je toch niet open doet? Dan zou ik denken, niet van dat beperkende ondergoed, maar gewoon naakt of een badjas ofzo.quote:
Dat is het vaker ja. Maar met is net wat warmerquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom in lingerie lopen als je toch niet open doet? Dan zou ik denken, niet van dat beperkende ondergoed, maar gewoon naakt of een badjas ofzo.
Weet ik voldoende om selectief verder te kunnen dromen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:10 schreef Tegan het volgende:
Dat is het vaker ja. Maar met is net wat warmer.
That all it takes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik voldoende om selectief verder te kunnen dromen.
Ik hoef alleen een vertrekpunt. De rest droom ik er werkendeweg wel bij.quote:
Soms, héél soms he? Ben je best een fapkwastquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoef alleen een vertrekpunt. De rest droom ik er werkendeweg wel bij.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
Pff, het valt niet altijd mee om een vriend uit een andere cultuur te hebben en een vader die er weer eens niets van begrijpt.
Soms? Mensenkennis is niet echt jouw ding he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
Soms, héél soms he? Ben je best een fapkwast
Dat behoren vaders te doen, hun kleine meid beschermen en voor altijd bij zich houden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
Pff, het valt niet altijd mee om een vriend uit een andere cultuur te hebben en een vader die er weer eens niets van begrijpt.
Oh ik vertelde mijn ouders dat mijn vriend en ik een andere mening over iets hadden, niets bijzonders verder. Mijn pa stelde gelijk dat het vast iets met zijn cultuur te maken heeft en hij het maar raar vindt. Slaat nergens op.quote:
Ik dacht, ik breng het zo neutraal mogelijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms? Mensenkennis is niet echt jouw ding he?
Dat klinkt bijzonder herkenbaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik vertelde mijn ouders dat mijn vriend en ik een andere mening over iets hadden, niets bijzonders verder. Mijn pa stelde gelijk dat het vast iets met zijn cultuur te maken heeft en hij het maar raar vindt. Slaat nergens op.
Vooral tegen brownies?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat behoren vaders te doen, hun kleine meid beschermen en voor altijd bij zich houden.
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht, ik breng het zo neutraal mogelijk
Airwin, voor al uw vunzige fap-fantasieëntmquote:
Wat je vader zeiquote:
Maarre, nog ff over die foto's van je Oostenrijkse scharrel...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef Barbusse het volgende:
Airwin, voor al uw vunzige fap-fantasieëntm
Discussie over brownies? uhm dat is wel erg zoeken.quote:
Ex-scharrel. Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, nog ff over die foto's van je Oostenrijkse scharrel...
Nou ja, of mijn PM is stuk of je hebt ze echt nog niet gestuurd.quote:
Ik noem mijn vriend soms liefkozend brownie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Discussie over brownies? uhm dat is wel erg zoeken.ol
Als hij er zelf geen probleem mee heeft, is dat toch geen probleem? Anders mja, dan zou ik het niet meer zeggen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriend soms liefkozend brownie.
Hij moet er altijd om lachen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij er zelf geen probleem mee heeft, is dat toch geen probleem? Anders mja, dan zou ik het niet meer zeggen.
Je pm werkt prima, ik heb alleen niks verzonden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, of mijn PM is stuk of je hebt ze echt nog niet gestuurd.
Mijn vriendin is ook niet nederlands he? Toen mijn ouders hier waren zeiden ze ook dat ze hier veel dingen toch wel heel anders deden. Maar waar ze het over hadden had nou niet echt iets met cultuur ofzo te maken.quote:
Die noemde hem ook zo???quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij moet er altijd om lachen.![]()
Maar het ging nu ff over mijn pa die stomme opmerkingen maakt.
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wacom is okay. Tenzij stuk. Dan is het stom.
Egoıst!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je pm werkt prima, ik heb alleen niks verzonden.
Euh nee. Ik had discussie met vriend en dat vertelde ik toevallig thuis, niets bijzonders. Mijn vader vond het maar raar zoals mijn vriend erin stond en zei dat het vast met zijn cultuur te maken had. Dit heeft niets met brownies te maken.quote:
Mijn vader is zelf van een andere cultuur, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:20 schreef vencodark het volgende:
Aah zo! Ja precies. Zo typisch. Als iemand iets anders doet of zegt ofzo, dan wordt de cultuur erbij gehaald.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook niet nederlands he? Toen mijn ouders hier waren zeiden ze ook dat ze hier veel dingen toch wel heel anders deden. Maar waar ze het over hadden had nou niet echt iets met cultuur ofzo te maken.
Dat is ook zeker niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mijn vader is zelf van een andere cultuur, niks mis mee.
Ah zo, Nouja het kan, maar het hoeft niet natuurlijk. Zou niet mijn eerste reactie zijn. Eerder luisteren en verder niet zoveel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh nee. Ik had discussie met vriend en dat vertelde ik toevallig thuis, niets bijzonders. Mijn vader vond het maar raar zoals mijn vriend erin stond en zei dat het vast met zijn cultuur te maken had. Dit heeft niets met brownies te maken.
Sorry, maar ik ben er ten volste van overtuigd dat jij meer dan prima voor je eigen foto´s van schone dames kunt zorgen. Zie het als een compliment.quote:
Mja ik vond het nogal makkelijk en jammer. Ze mogen hem heel graag maar zulke dingen begrijpen ze niet altijd, zeker mijn vader niet. Ik vertel al niet zoveel verder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah zo, Nouja het kan, maar het hoeft niet natuurlijk. Zou niet mijn eerste reactie zijn. Eerder luisteren en verder niet zoveel.Hij zal het wel alleen goed bedoelen, beetje onhandig, maar goed.
Yup, 3 soorten jam op je brood smeren is eeen cultuur iets. Of ze is gewoon af en toe een zoetekauw, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo! Ja precies. Zo typisch. Als iemand iets anders doet of zegt ofzo, dan wordt de cultuur erbij gehaald.
Op complimenten kan ik niet fappen, smartass.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben er ten volste van overtuigd dat jij meer dan prima voor je eigen foto´s van schone dames kunt zorgen. Zie het als een compliment.
Dan raad ik je aan om enige spoed te zetten achter mij gelijk te geven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op complimenten kan ik niet fappen, smartass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Bijvoorbeeld ja. Of dat iemand koppig is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup, 3 soorten jam op je brood smeren is eeen cultuur iets. Of ze is gewoon af en toe een zoetekauw, dat kan natuurlijk ook.
Je geeft toe dat je voor je fappen afhankelijk bent van Barbusse? Interessant...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op complimenten kan ik niet fappen, smartass.
Caribbean.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
Waar komt je vriend eigenlijk vandaan, Venco?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om enige spoed te zetten achter mij gelijk te geven.
Nope, het is allemaal jouw schuld patser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat vind jij dan weer opwindend? Zorgwekkend...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je voor je fappen afhankelijk bent van Barbusse? Interessant...
Valt me ook vaak op, dat als iemand met andere etnische roots iets, wat dan ook doet, dat er altijd van die malloten zijn die meteen roepen "JA DAS HUN CULTUUR HE!1!!1!".quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook niet nederlands he? Toen mijn ouders hier waren zeiden ze ook dat ze hier veel dingen toch wel heel anders deden. Maar waar ze het over hadden had nou niet echt iets met cultuur ofzo te maken.
Da's onze cultuur he, om dat te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt me ook vaak op, dat als iemand met andere etnische roots iets, wat dan ook doet, dat er altijd van die malloten zijn die meteen roepen "JA DAS HUN CULTUUR HE!1!!1!".
Zoiets zei mijn pa dus vandaag ook. Niet leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt me ook vaak op, dat als iemand met andere etnische roots iets, wat dan ook doet, dat er altijd van die malloten zijn die meteen roepen "JA DAS HUN CULTUUR HE!1!!1!".
Als ik dat eens tegen mijn pa had gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's onze cultuur he, om dat te doen.
Dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik dat eens tegen mijn pa had gezegd.
Plaag jij je vrouwtje ja, laat mijn vent met rustquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij dan weer opwindend? Zorgwekkend...
Och dat heeft mijn stiefvader al met mensen die nog lager in Limburg wonen als zij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan had ie vast gevonden dat ik brutaal ben ofzo. Hij vergeet soms dat ik al ruim volwassen ben.quote:
Pft, en waarom mag hij mij wel woorden in de mond leggen? Ook cultuur zeker?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Plaag jij je vrouwtje ja, laat mijn vent met rustInteressant is niet hetzelfde als opwindend
Wees blij dat het alleen woorden zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, en waarom mag hij mij wel woorden in de mond leggen? Ook cultuur zeker?
Als jij het zegt, geloof ik dat direct.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij dat het alleen woorden zijn.
Mengelmoesje. Iers, Maltees, Italiaans en Indiaas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Caribbean.Trinidad.
En jouw vriendin?
Had hij je eindelijk stil gekregen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij het zegt, geloof ik dat direct.
Ik beken. Je bent jaloers.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, het is allemaal jouw schuld patser.
Ik bedoelde etnische roots dan ook in de breedste zin van het woord. Sommige mensen zullen al beweren dat de volgorde waarin je je huis stofzuigt laat zien of je uit de stad of een dorp komt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och dat heeft mijn stiefvader al met mensen die nog lager in Limburg wonen als zij.
Halfbloedjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mengelmoesje. Iers, Maltees, Italiaans en Indiaas.
Toe maar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mengelmoesje. Iers, Maltees, Italiaans en Indiaas.
Ja. Hoi.quote:
Dit is Malta, het op één na meest katholieke land ter wereld.quote:
Jij bent ook halfbloedje?quote:
Ik ben leuker als ik praat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had hij je eindelijk stil gekregen.
Haha dus dat geloof neemt niet zo'n plek in?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta, het op één na meest katholieke land ter wereld.Maar echt gelovig is ze niet.
Bij mijn vriendin gelukkig niet. Bij haar familie redelijk. Maar het is nog mild vergeleken met sommige figuren die ik hier aantrefquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha dus dat geloof niet zo'n plek in?
Pluspuntje!quote:
Dat scheelt wel. Bedoel, met de familie heb je maar sporadisch te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mijn vriendin gelukkig niet. Bij haar familie redelijk. Maar het is nog mild vergeleken met sommige figuren die ik hier aantref
Missquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Hallo, is dit Singles?
En waar zijn de smileys gebleven?
Ik moet er wel eerste kerstdag mee doorbrengen, huuuuquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Bedoel, met de familie heb je maar sporadisch te maken.
Diezelfde kerstdag dat je mw3 cadeau krijgt en zij in lingerie voor je gaat staan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet er wel eerste kerstdag mee doorbrengen, huuuu
Ja, dat moet dus op een andere dag gaan gebeuren. It better be good.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Diezelfde kerstdag dat je mw3 cadeau krijgt en zij in lingerie voor je gaat staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |