Jij sloeg de kans af om mij te meetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten.
Ik niet. Mijn werkgeverquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten.
Jij sloeg de kans af om mij te meeten ook nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten
quote:
Wanneerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten ook nog.
Ik heb jou eens gemeet toch?quote:
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de Ikea, dan ben ik toch alweer een stukje dichter bij jou he?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaan
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of kan herinneren.
Eindigden we bij elkaar in bed?
Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik dat van de zomer maar geweten. Misschien ben ik nog langs je huis gereden want de TomTom snapte de weg niet.
Volgens mij wel! Gemeet dan. Geneukt nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of kan herinneren.
Eindigden we bij elkaar in bed?
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij wel! Gemeet dan. Geneukt niet
Volgens mij toen met Flipneus en zo....
Die ben ik kwijt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog een excelbestand met fokkers die je ontmoet hebt?
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik dat van de zomer maar geweten. Misschien ben ik nog langs je huis gereden want de TomTom snapte de weg niet.
Ik heb mijn meetperiode uit mijn geheugen verbannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halen.
Toen had je nog een leven enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.
Het waren er meer dan 1200 volgens mij.
Ik reed ineens de oprit van een boerderij opquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.
En we keerden op het einde maar weer.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halen.
Jullie zijn er gekomen. Overigens wordt die doodlopende weg ooit nog wel aangesloten op de weg richting ons hokquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.
En we keerden op het einde maar weer.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mijn meetperiode uit mijn geheugen verbannen.
Je kwam niet eens langs! Oh wacht, in bed belanden. Nee, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaan
Natuurlijk, beetje meer op mijn gevoel afgaan en dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie zijn er gekomen. Overigens wordt die doodlopende weg ooit nog wel aangesloten op de weg richting ons hok.
Ooit.
Koop er 2.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tyfus-bol.com"GRATIS VERZENDING OP HET HELE ASSORTIMENT JEWEETZ1!1!"
Boven de 20 eu en het boek wat ik wil kopen kost 11 eu
wehe dat had ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
bol.comquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |