Jij sloeg de kans af om mij te meetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten.
Ik niet. Mijn werkgeverquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten.
Jij sloeg de kans af om mij te meeten ook nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten
quote:
Wanneerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij sloeg de kans af om mij te meeten ook nog.
Ik heb jou eens gemeet toch?quote:
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaanquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog naar de Ikea, dan ben ik toch alweer een stukje dichter bij jou he?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaan
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of kan herinneren.
Eindigden we bij elkaar in bed?
Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik dat van de zomer maar geweten. Misschien ben ik nog langs je huis gereden want de TomTom snapte de weg niet.
Volgens mij wel! Gemeet dan. Geneukt nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of kan herinneren.
Eindigden we bij elkaar in bed?
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij wel! Gemeet dan. Geneukt niet
Volgens mij toen met Flipneus en zo....
Die ben ik kwijt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nog een excelbestand met fokkers die je ontmoet hebt?
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik dat van de zomer maar geweten. Misschien ben ik nog langs je huis gereden want de TomTom snapte de weg niet.
Ik heb mijn meetperiode uit mijn geheugen verbannen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halen.
Toen had je nog een leven enzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt.
Het waren er meer dan 1200 volgens mij.
Ik reed ineens de oprit van een boerderij opquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.
En we keerden op het einde maar weer.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen eigenlijk, maar ik heb best wat meets gehad en ik kan mensen niet helemaal meer voor de geest halen.
Jullie zijn er gekomen. Overigens wordt die doodlopende weg ooit nog wel aangesloten op de weg richting ons hokquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn Litlit ook niet, die stuurde me een doodlopende weg in, ondanks dat ik zei dat die doodlopend was. Dacht misschien wonen ze daar.
En we keerden op het einde maar weer.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mijn meetperiode uit mijn geheugen verbannen.
Je kwam niet eens langs! Oh wacht, in bed belanden. Nee, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ikea Amersfoort en dan ben je ongeveer 15 minuten lopen van mij vandaan
Natuurlijk, beetje meer op mijn gevoel afgaan en dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie zijn er gekomen. Overigens wordt die doodlopende weg ooit nog wel aangesloten op de weg richting ons hok.
Ooit.
Koop er 2.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tyfus-bol.com"GRATIS VERZENDING OP HET HELE ASSORTIMENT JEWEETZ1!1!"
Boven de 20 eu en het boek wat ik wil kopen kost 11 eu
wehe dat had ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
bol.comquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Das altijd leuk jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over het algemeen heb ik idd geen reet aan de meeste 'acties' bij webwinkels nee....quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Tegan het volgende:
Uiteindelijk willen ze gewoon dat mensen twintig euro uitgeven. Dus. No way dat het voor jou voordelig is. Een actie in het algemeen.
Dit is ook voor het eerst dat ik meer dan een week voor Sinterklaas ook alles in huis heb!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gister in 1 keer alle kadotjes kunnen halen! Goed he!
nu over een paar weken weer voor de kerst ronde
quote:
Precies.quote:
Ik in nieuwjaar. Dan is het allemaal weer over.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef Crutch het volgende:
Ik heb zin in Kerst. Sinterklaas kan me gestolen worden.
Veel mensen verklaarden ons voor gek om op 1 januari 2011 lekker op vakantie te gaan. Heerlijk geslapen, geen last van het vuurwerk en zak er allemaal maar inquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik in nieuwjaar. Dan is het allemaal weer over.
En al weer bijna lente.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik in nieuwjaar. Dan is het allemaal weer over.
Ik werk altijd met Kerstquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, de vrije dagen met kerst zijn mooi meegenomen. Al boeit het me niet als ik zou moeten werken als ik daarvoor twee eigen dagen mag opnemen.
Het is hier gesloten, dus dat wordt lastig werken. Maar feestdagen zoals Pasen en Kerst en al die andere gelovige dagen hoeven van mij niet per se vrij te zijn. Dan liever die dagen opnemen wanneer ik er echt iets aan heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werk altijd met Kerst. En als bonus gewoon dubbel uitbetaald
. Als dat niet was zou ik ook graag werken, heb ik tenminste een excuus om familie af te zeggen
. Geen gezeik, en toch een leuke sfeer op het werk.
Gelijk heb je. Als ik het had gekund had ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef Tegan het volgende:
Ik werk al die andere dagen puur omdat ik dan dubbel betaald krijg. Kerst is gewoon thuis ook drama. Horeca dus mensen komen dan op hun verplichte vrije dag maar bij ons eten.
P!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als ik het had gekund had ik het ook gedaan.
Koninginnenacht en dag enzo is toch enkel interessant in de nachturen als ik al vrij benquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als ik het had gekund had ik het ook gedaan.
Nope. Rechtszaak is pas in februari, dus waarschijnlijk dan pas meer info.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
P!![]()
Nog iets opgevangen over Rocksmith?
Ook dat is zo'n dag (en nacht) waar ik niets aan heb.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Koninginnenacht en dag enzo is toch enkel interessant in de nachturen als ik al vrij ben. De rest mis je niets aan
.
Geef 'm een aluhoedje als kerstcadeau.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een online gaming buddy van me denkt serieus dat 2012 grote rampspoed zal brengen voor de mensheid
Tegelijkertijd met de geboorte van Kuukske's en JD's eerste koterquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een online gaming buddy van me denkt serieus dat 2012 grote rampspoed zal brengen voor de mensheid
M'n jehova-collega kan er ook wel één gebruiken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef 'm een aluhoedje als kerstcadeau.
Dat helpt niet tegen natuurrampen hoor, dat helpt alleen maar om de hersenen te beschermen tegen invloeden van elektromagnetische velden, tegen gedachtenlezen of tegen gedachtenbeheersing.quote:
Haar, het is een 'zij'. Ze heeft wel meer van die rare trekjes, als je d'r een uitgebreid psychisch onderzoek op zou doen zou je volgens mij heel wat interessants vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef 'm een aluhoedje als kerstcadeau.
En reiki-behandelingen om je energiebanen te ontstoppen!quote:
Ik keek laatst op mijn laptop naar de klok en daar stond 13:37, en ik kijk wel vaker naar de klok en zie dan dat hij precies op 13:37 staat, dat kan toch geen toeval meer zijn?!?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met de geboorte van Kuukske's en JD's eerste koter.
Dat is geen toeval!
Ik slaap in een kooi van Faraday tegen electrosmog!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen natuurrampen hoor, dat helpt alleen maar om de hersenen te beschermen tegen invloeden van elektromagnetische velden, tegen gedachtenlezen of tegen gedachtenbeheersing.
Dat klopt, er komt weer een FIFA uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar wel een houten want dat is beter voor het milieuquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik slaap in een kooi van Faraday tegen electrosmog!
Als je elke dag om vijf over 12 een toeval krijgt, is dat geen toeval meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik keek laatst op mijn laptop naar de klok en daar stond 13:37, en ik kijk wel vaker naar de klok en zie dan dat hij precies op 13:37 staat, dat kan toch geen toeval meer zijn?!?
Die spijkers of schroeven zijn niet zo goed voor het milieu. Dat weet je bestquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wel een houten want dat is beter voor het milieu.
Verstandige jongen!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik slaap in een kooi van Faraday tegen electrosmog!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, er komt weer een FIFA uit.
Tropisch hardhout jeweetz!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar wel een houten want dat is beter voor het milieu.
Elke nacht als hij slaapt gooien we een werkende, opgeladen, mobiele telefoon binnen zijn kooi van Faraday. Om met hem te fucken snap jequote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verstandige jongen!
Mooi mens ben je, prachtmens zelfs!
Mindfucken!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke nacht als hij slaapt gooien we een werkende, opgeladen, mobiele telefoon binnen zijn kooi van Faraday. Om met hem te fucken snap je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik moet je rekeningnummer nog hebben voor die 25 eu die je nog krijgt voor die gratis reading! Het klopte perfect!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Verstandige jongen!
Mooi mens ben je, prachtmens zelfs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:03 schreef JDude het volgende:
Mooie ikea lampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |