abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104997827
Met een slaperig hoofd bijgelezen, dus ik mis vast het een en ander..

Kyara, goedgekeurd! *O*
Ik ben ook in de 3 cijfers en er is mij niks verteld over beneden bevallen? Ben nu 105 kg en dat was ik 3 weken geleden ook. En ik weeg me altijd waar de VK bij is. Raar? Kunnen ze dan een ander beleid hebben? Afgelopen keer vond ze het ook geen probleem dat er geen stromend water is boven. Dus we hebben het er zelfs nog over gehad.
In elk geval wel een domper dat zoiets dan tegen het einde duidelijk wordt. Kan me wel voorstellen dat je niet in de huiskamer wilt bevallen, dat zou ik ook niet willen. Veel te open voor m'n gevoel.

Flugel, wat vervelend dat er nu niets anders op zit dan uitzitten. Hoop dat het vanzelf snel over gaat voor je.

Hier vandaag 35 weken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 30 november 2011 @ 09:25:58 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104997898
Soemp, volgens mij moet je boven de 100kg sowieso beneden bevallen... Zou je ook zelf moeten willen trouwens ;) Als er namelijk iets is waarvoor je met de ambulance meemoet mogen ze je ivm arbonormen niet de trap aftillen en wordt je door de brandweer uit je raam getakeld... Dus tenzij je daar romantische ideeen bij hebt zou ik ook kiezen voor een bevalling beneden :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104997966
En het verlof komt nu echt heel dichtbij. Deze week nog 2 dagen en volgende week 2. Gister zat ik er echt even doorheen (begon om kwart voor 11 en was om half 9 's avonds thuis van m'n werk), dus ik ben echt zo blij dat het nog maar 4 dagen zijn. *O*

Flugel, ik heb het er nog wel met de VK over. Zie het takelen uit het raam niet echt zitten. :') We wonen ook nog eens in zo'n volksbuurtje, dus dan loopt iedereen uit om te kijken. _O- Zie het al voor me. Na dinsdag ga ik ook uitzoeken hoe het zit met de vergoeding. Volgens mij krijg ik namelijk het ziekenhuis gewoon volledig vergoed vanuit m'n aanvullend pakket.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 30 november 2011 @ 09:29:51 #104
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104997975
Icantrix, sterkte vandaag.

Evenstar, ja t zal wel even tijd nodig hebben, maar hopelijk gaat dat met de dag een stuk beter.

NTS, spannende dag morgen, op zich wel relaxt dat je man vandaag alles in orde wil hebben voor áls. . . Ik hoop natuurlijk dat de groeiachterstand niet meer zo'n achterstand blijkt te zijn.

Kyara, ik wist ook niet dat die grens bij 3 cijfers ligt. Nou denk ik dat ik dat niet ga halen, maar toch, wel handig om te weten inderdaad.

Orea, je kunt dus al bijna een buikband gaan dragen begrijp ik :D (niet mijn ding trouwens, maar t gaat om t idee)

Flugel, ben je klaar mee zeg -O-

Vervelend Octo, begrijpelijk dat je aan inleiden denkt.
pi_104998030
Hahaha nee ik draag ook geen buikbanden, bij Leia ook niet gedaan...

SPOILER: crappy werk-plee foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104998115
Inca; heel veel sterkte..

MJ *O* wat leuk 10jr samen! gefeliciteerd

Orea buikfoto *O* mooi!!

Kuuske: *O* time flies!

Flugeltje; bah.. beterschap :*

NTS; spannend morgen..

Kyara; ik denk dat ik sowieso een bed beneden zet (mn oude bed waar ik thuis in sliep O+)
maar dat is meer omdat 't boven zo gehorig is & beneden veel minder
we hebben n oud huisje dus beneden gezellig met n haard enzo

Octo wat vervelend! en idd wat NTS zegt, ook nog met een dreumes erbij. respect!

18weken *O*

Werd wakker met heel veel beweging in mn buik (voelde een beetje alsof er iets naar binnen werd 'getrokken' aan mn buikwand/baarmoeder en weer werd losgelaten) dacht echt :o is dat wel goed? haha

en nu mega duizelig :? Voelt echt vervelend.. dus eteneten en ff rustig aan.
  woensdag 30 november 2011 @ 09:36:29 #107
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104998122
Orea dat is echt een zwangerbuikje hoor O+

Overigens heb ik ook nooit buikbanden gedragen, maar ik vind het ergens wel heel erg tof dat ik zo groot gegroeid ben weer. Draag m'n buik met trots als ik zwanger ben... :Y

En dat heeft heul niks te maken met het feit dat ie zo lekker afkleedt :+ (hoe groter de buik is, hoe kleiner de kont lijkt)
  woensdag 30 november 2011 @ 09:37:08 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104998126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef Orea het volgende:
Hahaha nee ik draag ook geen buikbanden, bij Leia ook niet gedaan...

SPOILER: crappy werk-plee foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow _O-
pi_104998147
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:36 schreef flugeltje het volgende:
Orea dat is echt een zwangerbuikje hoor O+

Overigens heb ik ook nooit buikbanden gedragen, maar ik vind het ergens wel heel erg tof dat ik zo groot gegroeid ben weer. Draag m'n buik met trots als ik zwanger ben... :Y

En dat heeft heul niks te maken met het feit dat ie zo lekker afkleedt :+ (hoe groter de buik is, hoe kleiner de kont lijkt)
vind mn buikband wel leuk omdat t dan wat zichtbaar is, als ik naar mn zus ga ofzo

maar op mn werk enz heb ik m niet om, dan is ;'t handig dat ze het niet zien
pi_104998148
Zooooo orea! :D
Hier is nog niets te zien :o maar vorige keer had k ook niet veel buik

Vandaag ben k ziek ofzo, k hoop op t virus van floris, want anders vrees.k dat er niks van me.overblijft na de zwangerschap als t zo doorgaat (vorige keer was k helemaal niets aangekomen, nou ja 4kilo ofzo, was na de bevalling 6 kilo lichter dan ervoor, toen was k wat zwaarder dan k nu ben :))
Maar bluh ik voel me beroerd. Zolang k zit gaat t zodra k sta móet ik spugen.
K vind.mezelf vandaag heel zielig :') was al misselijk toen kwam de vieze poepluier van floris er ook nog bij :X
Ben moed.aan t verzamelen om naar mn werk te gaan. Hoef.maar een halve dag, mja autorijden lijkt me wat minder fijn en met t gekots dus...
pi_104998219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo orea! :D
Hier is nog niets te zien :o maar vorige keer had k ook niet veel buik

Vandaag ben k ziek ofzo, k hoop op t virus van floris, want anders vrees.k dat er niks van me.overblijft na de zwangerschap als t zo doorgaat (vorige keer was k helemaal niets aangekomen, nou ja 4kilo ofzo, was na de bevalling 6 kilo lichter dan ervoor, toen was k wat zwaarder dan k nu ben :))
Maar bluh ik voel me beroerd. Zolang k zit gaat t zodra k sta móet ik spugen.
K vind.mezelf vandaag heel zielig :') was al misselijk toen kwam de vieze poepluier van floris er ook nog bij :X
Ben moed.aan t verzamelen om naar mn werk te gaan. Hoef.maar een halve dag, mja autorijden lijkt me wat minder fijn en met t gekots dus...
Klinkt echt ziek.. waarom meldt je je niet ziek van t werk? :*
  woensdag 30 november 2011 @ 09:42:54 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104998224
Bôh Son, lastig hoor!

octo, zoals ik in het dreumestopic al zei: ik voel met je mee :*

Orea, mooie buik hoor :D
En gezien het feit dat we dezelfde cupmaat hebben, heb je waarschijnlijk nu ongeveer een buik zoals ik die heb ;)

Papier is geduldig dus als je nét over de 100kg zit en je vlos werkt een beetje mee...
Maar ze hadden het wel wat eerder mogen zeggen...

NTS, spannend! Hebben ze de draaipoging eigenlijk al ondernomen?
pi_104998262
Papier is geduldig?

Orea, mooie buik! Het is ook je tweede, toch? Dan gaat het ook sneller? Of zijn het echt je darmen?
pi_104998450
Mijlpalendag *O*

Zieken en degenen die last hebben van kwaaltjes en slecht slapen :* :* :*

MJ gefeliciteerd met je jubileum!

Orea mooi hoor die buik! :D Kan me voorstellen dat mensen vragen hoe ver je bent :D

Ik heb ook nooit geweten dat je boven de 3 cijfers beneden moet bevallen, lijkt me bij ons thuis ook niks. :') daar is het huis gewoon niet geschikt voor.

Zoë was dat niet de kleine die je voelde? O+
pi_104998515
Orea, wow!! O+ Hier is het ook al een behoorlijke bol als ik een paar dagen niet naar de wc ben geweest - ik heb altijd al last gehad van spastische darmen en dat is nu in alle hevigheid terug :X - en ik ook nog eens een volle blaas heb. Zonder deze voorwaarden is het ook wel een bol, maar echt een stuk kleiner :D. En 's avonds altijd boller dan 's ochtends.

Beterschap voor Sonnetje en Zoë. Doe maar rustig aan vandaag allebei! :*

Kyara, wat een domper joh. Ik snap wel dat ze dat willen, maar hun communicatie had wel wat beter gekund...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 30 november 2011 @ 09:57:07 #116
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104998541
Evenstar, fijn dat het al iets beter gaat. En dat jullie lekker aan t genieten zijn :).

NTS en DF balen van die nacht zeg...
Ben benieuwd hoe de draaipoging morgen gaat, NTS!

Kyara, dat komt dan wel erg rauw op je dak idd. Jammer hoor. Maar je bent wel goedgekeurd! *O*

flugel en sonnetje: beterschap!

Orea al een lekker buikie idd! Maargoed, het kan alle kanten op, hoor! Ik vond m'n buik in het begin ook heel hard gaan en toen stond ie opeens wekenlang stil.

MJ tien jaar samen met haar mannetje *O* .Gefeliciteerd!

En voor de mijlpalen van vandaag: *O* .

Octo, echt heel naar van die bekkenpijn. En met een dreumes is het ook gewoon zwaarder! Sterkte! (En toch zou ik eerder overwegen om hulp in huis te halen dan om te gaan inleiden.. maarja dat komt natuurlijk door mijn eigen ervaring met inleiden en die is niet representatief)

Soempie, nog maar even werken! Wat heerlijk! En wat een lange dag had je! Is toch hopelijk niet alle dagen zo? (Die avonduren vond altijd dubbel zo zwaar).

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Soempie het volgende:
Papier is geduldig?
Die snapte ik ook niet :).

Nou gisteren dus bij de vk geweest. Weer helemaal goedgekeurd, dus dat is fijn. Baby lag nu, voor zover ze kon voelen, keurig met het koppie naar beneden. Maar volgende keer krijg ik een groeiecho, dus dan zullen we het zeker weten. Ik was ook blij dat ik alles had opgeschreven wat ik kwijt wilde...Ik begon met voorlezen. De eerste alinea ging goed... de tweede alinea ging over mijn vorige bevalling en ik begon gelijk te janken, dus kon al niet meer verder lezen. Ze heeft hem dus zelf helemaal gelezen. En ze ging er voor zorgen dat die brief in mijn elektronisch patientendossier komt, zodat ik niet elke keer opnieuw mijn verhaal moet doen en zodat alle vk's en gyn's weten waar ze aan toe zijn. Ook komt er een duidelijke melding in het rood over het toucheren. Ben ik erg blij mee. En volgende keer een dubbele afspraak bij de gyn. Het wordt dus wel goed opgepakt. En ze vond het ook verstandig dat ik me eerder naar het zkh heb laten overplaatsen.
pi_104998560
Jaaa, MJ gefeli met jullie jubileum!! *O*

En nog een *O* voor de mijlpalen van vandaag!

Fee-nix, fijn dat ze zo goed met je meedenken :*

En voor octo ook nog een :*, het klinkt wel heel zwaar zo.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104998619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Klinkt echt ziek.. waarom meldt je je niet ziek van t werk? :*
Heb al gezegd idd dat k thuis blijf. Werk bij mn vriend op kantoor, dus das wel handig. Even kijken hoe k t met floris doe. Die is voor.een halve dag bij opa. Misschien dat.k mn bed even induik.
pi_104998665
Sonnetje beterschap!

Orea, dat is een flinke buik inderdaad. Wow! :o Ik vind t wel heel mooi. Gelukkig wisten de meesten in je omgeving dat je zwanger bent toch?

Octo, wat naar van je bekkenpijn. Kan me voorstellen dat je nu toch aan inleiden gaat denken. Net wat NTS zegt, alle respect voor de dames die nog een kleintje rond hebben lopen. Wat dat betreft geniet ik nu ook extra van mijn verlof: "je krijgt nooit meer zoveel rust als tijdens het verlof bij je 1e kind...."

Bed in de woonkamer vind ik geen goed idee omdat dat bed dan ook echt midden in de woonkamer moet staan. En voor 1 week huren gaat dan ook niet op want die moet je dan vanaf 37 weken in huis hebben dus het kan dan ook nog best 4 of zelf 5 weken duren.

Fee-nix, wat fijn dat je goedgekeurd bent *O* En fijn dat je toch alle hebt opgeschreven zodat je verhaal nu wel duidelijk is overgekomen ondanks dat je zelf niet meer uit je woorden kon komen. :*
pi_104998675
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Heb al gezegd idd dat k thuis blijf. Werk bij mn vriend op kantoor, dus das wel handig. Even kijken hoe k t met floris doe. Die is voor.een halve dag bij opa. Misschien dat.k mn bed even induik.
ja ff lekker uitzieken :*

covie; zo leek 't wel O+ was 'meer' dan alleen kleine plopjes dus ik schrok even haha

fijn fee-nix dat ze 't zo goed op pakken & het voor jou in het dossier zetten.
pi_104998761
Oh Zoë, jouw post helemaal niet gezien. 18 weken ook alweer *O* Kan heel goed dat je de kleine hebt gevoeld hoor O+ Hopelijk voel je je snel wat beter :*
  woensdag 30 november 2011 @ 10:17:56 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104998954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:44 schreef Soempie het volgende:
Papier is geduldig?

Dat je op papier kunt zetten wat je wilt.
Ik weet even niet zo goed hoe ik het beter kan zeggen.
Klein voorbeeldje: mijn vliezen zijn 's nachts om 1 uur gebroken. Officieel moet je dan binnen 24 uur bevallen, anders wordt je medisch. Ik wilde graag thuis bevallen. Als de vlos had gedacht dat ik bijv om 2 uur 's nachts wel zou gaan bevallen, had ze gewoon wat gesjoemeld met de papieren.
Dat is wat ik bedoel met: papier is geduldig...
  woensdag 30 november 2011 @ 10:18:57 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104998981
:o Asy zegt dat we moeten liegen over ons gewicht :o
  woensdag 30 november 2011 @ 10:19:20 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104998987
Denk alleen niet dat ze bij mij gaan geloven dat ik 56 kilo weeg ofzo :7
  woensdag 30 november 2011 @ 10:21:13 #125
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104999040
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:19 schreef flugeltje het volgende:
Denk alleen niet dat ze bij mij gaan geloven dat ik 56 kilo weeg ofzo :7
Jamaar, je hebt hele zware botten toch? *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')