abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104984334
Evenstar gefeliciteerd met je zoon! Klinkt als een zware bevalling idd, rust lekker goed uit en geniet!
Hoe is het met je middenrifbreuk? Is het over of nog steeds pijn?
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:15:13 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_104984842
Incantrix, wat afschuwelijk en oneerlijk en verdrietig :'( Het slechte nieuws al verwachten maar dan toch nog definitief die woorden...
Heel veel sterkte! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_104985340
Ik zie dat ik ook nog een *O* mag doen voor Evenstar, Oliver O+ mooie naam
pi_104985837
Inca en fam alles is al gezegd. Sterkte! :*
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:07:36 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_104987876
ik kom even in oud langs om Evenstar te feliciteren met die prachtige Oliver O+
je bent een heldin en we zien je snel :*

en nu ik hier toch ben keek ik even in het lijstje, zie ik daar clauwheee staan!!
ha! dan wordt ik dus echt oud nu :')
Maarre, van harte gefeliciteerd dame!!
stormy waters...
sailin'
pi_104988208
Belana :D :W

Clautje is inmiddels zelf ook de 30 al gepasseerd ;). Maar bedankt mevrouw :*!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:25:54 #82
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104989004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Troeta het volgende:
Evenstar gefeliciteerd met je zoon! Klinkt als een zware bevalling idd, rust lekker goed uit en geniet!
Hoe is het met je middenrifbreuk? Is het over of nog steeds pijn?
Er is nog steeds pijn aan de maagstreek, maar goed het is enorm minder als hoe het was, dat heeft allemaal tijd nodig.
en als je kijkt wat een bonkie er in een kleine buik zat is het dus ook niet gek dat er zoveel pijn was :+

En genieten doen we O+

En de rest allemaal dank voor de felicitaties O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 30 november 2011 @ 08:07:04 #83
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104996954
Mogguh :O !

Evenstar, balen dat je nog niet helemaal pijnvrij bent! Hopelijk gaat het snel beter! :*

Incantrix, heel veel sterkte en succes vandaag... :*

Hier zijn we alweer aan het spoken vanaf 3.30uur. Op één of andere manier kan ik de slaap niet meer pakken, en Draak vind het allemaal wel leuk, want hé, mama wakker, dan gaan we weer een potje trampolinespringen en harde buiken produceren }:| . En dan houd het slapen dus helemaal op...
Gisteravond wat 'gerommel' gehad, zo'n menstruatie-achtige kramp alleen dan een paar tandjes harder...
En over zieke hubbies, jawel hoor, hier is er eentje snotverkouden! Dus het hele huis stinkt momenteel naar de dampo en eucalyptusolie, getver :r .
'Gelukkig' gaat ie wel gewoon werken, dus ik heb overdag alle tijd om die geur uit m'n huis te verbannen >:)
pi_104997262
Arme NTS. Hopelijk kun je nog wat slaap pakken vandaag. :*

Ik ben gister ook weer goedgekeurd door de vk. Spruit is wel degelijk ingedaald maar meneer gebruikt ook nog steeds de ruimte bovenin. Zoals de vk het al zei: hij eist gewoon alle ruimte op. Resultaat is dan ook in 2 weken tijd 5 cm meer buik. Dus nu én maagzuur én bekkenpijn. En de kleine maar vrolijk rondstampen en spartelen. Nou ja , hij doet het hartstikke goed dus dat is het belangrijkste. O+ Geschat geboortegewicht is ongeveer 3750 gram dus ook dat valt wel mee. Volgende week liggingsecho.

Minder leuk was dat ik gister qua gewicht in de 3 cijfers kwam en nu bleek ineens dat ik dan als ik thuis wil bevallen, een bed beneden neer moet zetten. Dat was mij dus nooit verteld en het kwam daardoor een beetje koud op mij dak vallen. Ondanks mijn twijfels vond ik het wel heel prettig om toch nog zelf de keuze te houden tussen ziekenhuis en thuis en nu wordt die keuze dus voor me gemaakt door zoiets (als ik toch medisch zou zijn zou ik het een ander verhaal vinden namelijk). Een bed in de woonkamer zetten vind ik namelijk geen optie. En daarnaast schaamde ik me ineens ook voor mijn gewicht wat ik eerder niet deed. :{ Vk voelde zich ook lullig want ze hadden dit al lang geleden zien aankomen dus dat had eerder verteld moeten worden. Qua gewichtstoename zit ik verder en in verhouding tot mijn -niet zo bescheiden- buik is het prima. Maar goed, beetje een domper dus. Staat natuurlijk in geen enkele verhouding de andere issues die in dit topic spelen.
pi_104997339
Balen Kyara.. Mijn VK heeft het bij de 1e afspraak al gemeld. Dat ik haar moest waarschuwen als ik richting die 3 cijfers ging. Maar dat ga ik niet meer halen..
3750 vind ik ook mooie verwachte score!

NTS, jij ook al. Hier ook vanaf 3.20 ofzo.. Om 5 uur maar opgestaan, want toen was ik het gedraai wel zat.
Ik ga nog even een kopje thee drinken, en dan terug naar bed. Anders heeft kleuter niet zo'n gezellig middagje ;)
pi_104997341
NTS je baby laat je vast wennen aan het nachtelijke wakker zijn straks :P ga je straks nog even lekker liggen?

Ik ben echt aan het ontploffen :X mijn hemel wat heb ik een buik.. voelt zo raar als mensen dan aan je gaan vragen: hoe ver ben je (denkende dat ik al zeker op weg ben naar de 20 weken) en dat je dan zegt: bijna 7 weken :') _O-
  woensdag 30 november 2011 @ 08:47:20 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104997343
Mogge dames...

Inca heel veel sterkte vandaag meis :*

Kyara, fijn dat je goedgekeurd bent... En confronterend he als je door je gewicht niet meer 'gewoon' kunt bevallen zoals je zelf bedacht had? :*

@NTS, hier ruikt ook het hele huis naar eucalyptus, maar dat is juist voor mij. Vind de geur ook ernstig okay :Y

Gisteren met alwéér keelpijn maar een keer naar de dokter geweest. Chronische keelontsteking omdat m'n weerstand wat verminderd is door de zwangerschap was de diagnose... -O- Amandelen vergroot en ingetrokken trommelvlies. Omdat ik zwanger ben wil hij ook niet behandelen, dus dit gaat een erg lange winter worden gok ik zo... Als het na de zwangerschap zo blijft krijg ik een verwijzing naar de KNO-arts, maar vooralsnog dus gewoon uitzitten... Gelukkig blijf ik m'n vrolijke en opgeruimde zelf :+ :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104997396
He wat balen Flugeltje. Hopelijk gaat het toch snel zelf over.... Beterschap in elk geval.

Orea _O- opmerkingen over mijn buik komen me bekend voor, maar zeker niet met 7 weken al. Ben benieuwd waar je eindigt dan!

We hebben nu trouwens helemaal geen LLM-ers meer -O- DF heeft pas vanaf zondag meldplicht en dat is de 1e. Duurt nog heeeeeeeeeel lang voordat we weer verse babies hebben.

Gister trouwens ook nog even die waterdichte molton bij de action gescoord. Daar was het op dinsdagmiddag overigens even druk als bij appie op zaterdagmiddag :X
pi_104997419
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:51 schreef Kyara het volgende:
We hebben nu trouwens helemaal geen LLM-ers meer -O- DF heeft pas vanaf zondag meldplicht en dat is de 1e. Duurt nog heeeeeeeeeel lang voordat we weer verse babies hebben.
NTS mag ook nog wel voorgaan.. Ik ga voor 2012 :P
  woensdag 30 november 2011 @ 08:53:21 #90
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104997422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:47 schreef Orea het volgende:
NTS je baby laat je vast wennen aan het nachtelijke wakker zijn straks :P ga je straks nog even lekker liggen?

Ik ben echt aan het ontploffen :X mijn hemel wat heb ik een buik.. voelt zo raar als mensen dan aan je gaan vragen: hoe ver ben je (denkende dat ik al zeker op weg ben naar de 20 weken) en dat je dan zegt: bijna 7 weken :') _O-
Maar aan de andere kant wel heerlijk he dat het al zo snel zichtbaar is? O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 november 2011 @ 08:53:49 #91
348178 NotTheSame
pi_104997435
Kyara goedgekeurd *O* !

Wel balen dat je niet meer thuis kunt bevallen. Ik zou ook geen bed in de woonkamer willen... Maar je hoeft je echt nie te schamen meissie, je heb dat gewicht omdat je zwanger bent, niet omdat je niet met je tengels van de koekjes/snoepjes/chips af kunt blijven...
Inderdaad geen LLM's meer! Ik mag nog 1,5 week de touwtjes laten vieren _O- !

Deepfreeze, vervelend dat jij ook al zo aan het spoken bent geweest... En dan heb jij inderdaad nog een leuke kleuter rondrennen! Ik kan nog zo even gaan liggen, das voor jou iets moeilijker :* .

Orea, dat schreeuwt om een buikfoto :P !

Flugel, chronische keelontsteking... Blegh... Zijn er geen huismiddeltjes/homeopathische goedjes waar je de pijn dragelijk mee kunt maken?

Ik ga zometeen maar eens wat kleren bij elkaar scharrelen en naar het centrum en de babyzaak... Van manlief MOET ik vòòr morgen nog ff de laatste spulletjes scoren, hij is echt bang dat ze Draak morgen er al uit gaan halen :X .
pi_104997454
Inca veel sterkte vandaag :*

flugel wat vervelend, beterschap :*

Kyara een jompel voor jou *O*

En Orea dat vraagt idd weer om een foto :D

Zo en nu moet ik ff mn cadeau halen voor vriendlief want we zijn vandaag 10 jaar samen O+
pi_104997455
Succes met de keel Fluug. Het zal idd wel pittig worden. Maar dat kun je wel :Y

Ik ben 24 weken vandaag :o *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104997460
Oh en wat betreft gewicht, we kijken even waar ik eindig want als ik er maar 2 of 3 kilootjes boven zit dan kan er nog gesjoemeld worden ('s ochtends wegen en zonder schoenen). En als ik dan toch naar beneden moet dan moeten ze maar eerst mijn vliezen breken, scheelt ook weer een kilo of wat >:)

Hoe laat moet je morgen NTS?

DF in 2012 dus. Nou dan kunnen er nog wel meer voorkruipen want er zitten er 3 in de 1e week van januari!
pi_104997473
Gefeliciteerd met jullie jubileum MJ! *O*

En Kuukske ook alweer 24 weken! *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 08:59:18 #96
348178 NotTheSame
pi_104997511
Miss-Jones gefeliciteerd! En, wat word het cadeautje? *nieuwsgierige modus*

Is het vandaag alweer mijlpalendag?
Kuukske 24 weken *O* !

Kyara ik moet morgen om 8.30uur op de slachtbank ;) .
pi_104997546
Okey, dan moet ik de wekker zetten om voor je te gaan duimen. :O

Vandaag ook de wekker gezet omdat een monteur tussen 09:00 en 12:30 uur de vaatwasmachine en de oven komt fixen (hoop ik).

Oh, en gisteravond ook nog partneravond van de zwangerschapscursus gehad.
pi_104997624
Oh Kyara, ik kan me voorstellen dat het even slikken is. Maar waarom zou je niet willen bevallen in je woonkamer dan? Je kan bij de thuiszorgwinkel een prima bed huren voor een week ofzo. Gordijnen dicht, kaarsjes aan ( :P ), muziekje aan. Lekker toch ;)

Miss_jones, gefeliciteerd *O*

Ik ben vanaf 11 december meldplichtig, dus nog even wachten. Ik ben nu trouwens wel wat meer gaan nadenken over het inleiden vanwege de bekkenpijn. Het wordt nu echt wel erger en ik kom eigenlijk nauwelijks meer de deur uit. Boodschappen doen (met de auto) gaat nog net, maar alleen met dreumes is eigenlijk al te zwaar. Ik vind het zo rot voor haar dat ik niets met haar kan doen -O-
  woensdag 30 november 2011 @ 09:10:00 #99
348178 NotTheSame
pi_104997650
Ik denk overigens dat ik me morgen pas rond het middaguur zal kunnen komen melden... Eerst de algehele checkup, daarna bij goed nieuws half uurtje CTG, draaipoging, weer minimaal een half uurtje CTG en als dat dan ook goed is mag ik weer naar huis , dus dan zal het wel een uurtje of 12 zijn.
En ik heb geen internet op m'n mobiel meer sinds daar bij Hi mee gesjoemeld werd :X !

Octo, wat vervelend die bekkenpijn... Ik heb echt diep respect voor alle dames die zwanger zijn van een tweede! Al die kwaaltjes en dan nog een dreumes moeten vermaken :* !fff
pi_104997806
Hier is het verplicht beneden te bevallen ongeacht je gewicht. Wel zei de verloskundige dat je het bed pas in elkaar hoefde te zetten als het begon dus dat scheelde weer. Vast een grappig gezicht manlief en ik het bed in elkaar zetten met gebroken vliezen het leek wel een waterval bij iedere beweging :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')