SPOILER: crappy werk-plee fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef Orea het volgende:
Hahaha nee ik draag ook geen buikbanden, bij Leia ook niet gedaan...WowSPOILER: crappy werk-plee fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind mn buikband wel leuk omdat t dan wat zichtbaar is, als ik naar mn zus ga ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 09:36 schreef flugeltje het volgende:
Orea dat is echt een zwangerbuikje hoor
Overigens heb ik ook nooit buikbanden gedragen, maar ik vind het ergens wel heel erg tof dat ik zo groot gegroeid ben weer. Draag m'n buik met trots als ik zwanger ben...
En dat heeft heul niks te maken met het feit dat ie zo lekker afkleedt(hoe groter de buik is, hoe kleiner de kont lijkt)
Klinkt echt ziek.. waarom meldt je je niet ziek van t werk?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooo orea!![]()
Hier is nog niets te zienmaar vorige keer had k ook niet veel buik
Vandaag ben k ziek ofzo, k hoop op t virus van floris, want anders vrees.k dat er niks van me.overblijft na de zwangerschap als t zo doorgaat (vorige keer was k helemaal niets aangekomen, nou ja 4kilo ofzo, was na de bevalling 6 kilo lichter dan ervoor, toen was k wat zwaarder dan k nu ben)
Maar bluh ik voel me beroerd. Zolang k zit gaat t zodra k sta móet ik spugen.
K vind.mezelf vandaag heel zieligwas al misselijk toen kwam de vieze poepluier van floris er ook nog bij
![]()
Ben moed.aan t verzamelen om naar mn werk te gaan. Hoef.maar een halve dag, mja autorijden lijkt me wat minder fijn en met t gekots dus...
Die snapte ik ook nietquote:
Heb al gezegd idd dat k thuis blijf. Werk bij mn vriend op kantoor, dus das wel handig. Even kijken hoe k t met floris doe. Die is voor.een halve dag bij opa. Misschien dat.k mn bed even induik.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:42 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Klinkt echt ziek.. waarom meldt je je niet ziek van t werk?
ja ff lekker uitziekenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Heb al gezegd idd dat k thuis blijf. Werk bij mn vriend op kantoor, dus das wel handig. Even kijken hoe k t met floris doe. Die is voor.een halve dag bij opa. Misschien dat.k mn bed even induik.
Dat je op papier kunt zetten wat je wilt.quote:
Jamaar, je hebt hele zware botten toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:19 schreef flugeltje het volgende:
Denk alleen niet dat ze bij mij gaan geloven dat ik 56 kilo weeg ofzo
En wat te denken van Pieter, die weegt minstens 20 kiloquote:Op woensdag 30 november 2011 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Jamaar, je hebt hele zware botten toch?
Nee, ik zeg dat de vlos moet liegen over je gewichtquote:Op woensdag 30 november 2011 10:18 schreef flugeltje het volgende:
Asy zegt dat we moeten liegen over ons gewicht
haha dan zou mn man not amused kijken en mij zelf wel gaan tillen hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 10:41 schreef covie het volgende:
Oh ik dacht dat je met je telefoon had getypt en dat die er mss wat anders van had gemaakt
Maar je bedoelde dus echt papier is geduldig.
En ik denk eerlijk gezegd dat ze heus niet voor 3 kilo teveel de brandweer gaan bellen hoor.
Offfff die brandweerlieden denken dan we gaan haar niet eruit takelen, wij tillen je wel naar beneden!
Ja, mevrouw, gaat u eerst maar op de weegschaal staan. Daarna bekijken we of het in het protocol past of we u naar beneden tillen of de brandweer gaan bellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:41 schreef covie het volgende:
En ik denk eerlijk gezegd dat ze heus niet voor 3 kilo teveel de brandweer gaan bellen hoor.
Offfff die brandweerlieden denken dan we gaan haar niet eruit takelen, wij tillen je wel naar beneden!
Oh, dat moet een héle interessante avond zijn geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
* Zoë23 denkt aan een stapavond met een vriendin waarbij een kroeg vol stond met alleen maar brandweermannen
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dat moet een héle interessante avond zijn geweest.
Waren vast geen brandweermannen als.on rijswijkquote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Zoë23 het volgende:
* Zoë23 denkt aan een stapavond met een vriendin waarbij een kroeg vol stond met alleen maar brandweermannen
zeker netjes!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Oh en over gewicht.. Ik mag echt niet klagen. Ik zat vorige week op plus 7 en dus 67 kilo. Vond ik wel netjes.
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Waren vast geen brandweermannen als.on rijswijk(werkte mm vader, gemiddelde.leeftijd lag.hoog
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon voor de zekerheid effe met je VK overleggen erover, die ene kilo zal vast het probleem niet zijn. Je mot ook effe kijken of ze bijvoorbeeld makkelijk met brancard naar beneden kunnen. Bij ons zit bijvoorbeeld een draai die sowieso niet te maken is.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Vorige keer hoefde k alleen met 36weken te wegen, had volgens mij te maken mer eventuele pijnstilling. Aan t begin hoefde k.mn gewicht alleen maar te zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:44 schreef Zoë23 het volgende:
wegen jullie je bij elke controle bij de VK?
ik vroeg 't vorige week bij de VK maar dat doet ze niet standaard, en ook over toucheren had ze een mening (vaak onnodig enz enz) dat vond ik wel weer oké
quote:Op woensdag 30 november 2011 10:48 schreef Zoë23 het volgende:
[..]nee dan was ik wel weg gegaan
![]()
Was zo rond de 24 tot 35
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |