Topicreeks: Monkyyy ontmaskerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Uitleg of link naar vorige topics gaarne.
Ik krijg de indruk, afgaande op de TT, dat gisteren een zweedse zich heeft aangemeld om te klagen over het feit dat haar foto word gebruikt door monkyyy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Uitleg of link naar vorige topics gaarne.
Dat dacht ik dus ook, maar ik ga mezelf even inlezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, afgaande op de TT, dat gisteren een zweedse zich heeft aangemeld om te klagen over het feit dat haar foto word gebruikt door monkyyy.
nee ze heb het gewoon op haar blog geplemtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, afgaande op de TT, dat gisteren een zweedse zich heeft aangemeld om te klagen over het feit dat haar foto word gebruikt door monkyyy.
Wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee ze heb het gewoon op haar blog geplemt
Plaatje werkt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een of andere zweedse chicka?
Hier wel, maar ik zal hem ergens anders uploaden.quote:
Dat is toch geen foto van die Alexandra?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik zal hem ergens anders uploaden.
[ afbeelding ]
zo wel? die foto had hij/zij al een tijdje in fobo staan..
Geen flauw idee, lees dit topic ook pas sinds vanmorgen, hé.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is toch geen foto van die Alexandra?
Typisch.quote:
Het versterkt mijn argwaan richting ''vrouwelijke'' users alleen maar meerquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:29 schreef SurinaamseKip het volgende:
living the dream op FOK! was ook iets te mooi om te geloven
Een deel wel ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het versterkt mijn argwaan richting ''vrouwelijke'' users alleen maar meer![]()
Ik durf bijna te zeggen dat de helft van alle ''vrouwen'' op FOK! eigenlijk mannen zijn.
Laat haar løllesmøllen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
hello real monkiii, lets go eat knackebrod
Exact, het zal wel een autistische dikke brildragende beugelbek-nerd zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een deel wel ja.
En een foto van een ander gebruiken omdat je niet herkend wil worden, is echt onzin. Dan plaats je toch geen foto's? Dat doe ik in ieder geval.
klinkt goedquote:
Ik denk dat Monkyyy geen man is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het versterkt mijn argwaan richting ''vrouwelijke'' users alleen maar meer![]()
Ik durf bijna te zeggen dat de helft van alle ''vrouwen'' op FOK! eigenlijk mannen zijn, daarom krijg ik altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als ik kansloze users slijmerige opmerkingen zie maken aan het adres van vrouwelijke FOK!kers.
Beter neemt ze een stel planken mee voor die Billy Batslip klotekast die ik hier heb staanquote:
Dan vast en zeker een heul lelijke griet, waarom doe je dat andersquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:35 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat Monkyyy geen man is.
aandacht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan vast en zeker een heul lelijke griet, waarom doe je dat anders
Dus lelijk, knappe dames krijgen genoeg aandacht.quote:
dat denk jijquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dus lelijk, knappe dames krijgen genoeg aandacht.
Lelijke ook, op FOK!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dus lelijk, knappe dames krijgen genoeg aandacht.
Ik mis nog schroefje 31c2 van mijn Bin ladenkast.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beter neemt ze een stel planken mee voor die Billy Batslip klotekast die ik hier heb staan
Aandachtsjunkie waarvan de verslaving groter was dan waar haar teleurstellende uiterlijk in kon voorzien. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan vast en zeker een heul lelijke griet, waarom doe je dat anders
hellow i am from the neterlants i spiek verie likwied english but i want toe seej somewane is on yor accountquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef Oerbeer het volgende:
Gaat iemand haar nou even in zijn/haar steenkolen Engels uitleggen wat er aan de hand is aan deze meid ja?
Meek det de ket waisquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hellow i am from the neterlants i spiek verie likwied english but i want toe seej somewane is on yor account
ik vind ik wel zo netjesquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar wie heeft haar een mailtje gestuurd dan?
Dit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is het ook, en daarom moeten we die koning bedanken
Naar monkyyy's eigen zeggen, zijn dat 2 foto's van haarzelf. Dus zou zij het wel moeten zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Typisch.Voor de fokkers die het nu niet meer snappen, de foto die ik hierboven geplaatst heb, komt dus oorspronkelijk uit het fotoboek van monkyyy. ''Ze'' heeft haar hele fotoboek nu gewist, zegt eigenlijk al genoeg..die foto is ook zo fake als de kont van Carlo Boszhart.
Dear Alexandra,quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef Oerbeer het volgende:
Gaat iemand haar nou even in zijn/haar steenkolen Engels uitleggen wat er aan de hand is aan deze meid ja?
fallquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Naar monkyyy's eigen zeggen, zijn dat 2 foto's van haarzelf. Dus zou zij het wel moeten zijnDe echte monkyyy niet alexandra
Niet mijn woorden, maar dat heeft ze in 1 van die 5 delen gegooid ergens.
[..]
Dear Alexandra,
Someone logged on to FOK! using your pictures as they were her own.
Yet, a day or 2 ago someone found your blog on the internet en confronted the girl on FOK! called monkyyy (this is the person who used your photo's). So the fake story she put up the past few months fall apart, and the game ended.
As my understanding right now, somebody has e-mailed you a link or something... and just because everybody is talking in Dutch here a Moderator asked if someone wanted to help and try and explain it.
If you need any assistance with deleting your photo's or any other personal information from FOK! please refer to forum@fok.nl or post in the Feedback forum using the " New Topic" button in the upper right corner. Fill your topic with enough information for the Site Admins or Forum Admins to help you out!
Thats about it in a nutshell.
Heldquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Naar monkyyy's eigen zeggen, zijn dat 2 foto's van haarzelf. Dus zou zij het wel moeten zijnDe echte monkyyy niet alexandra
Niet mijn woorden, maar dat heeft ze in 1 van die 5 delen gegooid ergens.
[..]
Dear Alexandra,
Someone logged on to FOK! using your pictures as they were her own.
Yet, a day or 2 ago someone found your blog on the internet en confronted the girl on FOK! called monkyyy (this is the person who used your photo's). So the fake story she put up the past few months fall apart, and the game ended.
As my understanding right now, somebody has e-mailed you a link or something... and just because everybody is talking in Dutch here a Moderator asked if someone wanted to help and try and explain it.
If you need any assistance with deleting your photo's or any other personal information from FOK! please refer to forum@fok.nl or post in the Feedback forum using the " New Topic" button in the upper right corner. Fill your topic with enough information for the Site Admins or Forum Admins to help you out!
Thats about it in a nutshell.
goed zo jongentje. je kan een woord typenquote:
Valt wel mee, maar toch bedanktquote:
sorry was te lui maja fall is fout moet fell zijn iddquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
goed zo jongentje. je kan een woord typenwat wil je nou zeggen? dat verledentijd (fell) beter staat of ?
Ik bedoel dus, doe eens moeite, type wat je bedoeld, met 1 woord kom ik niet echt ver
[..]
Valt wel mee, maar toch bedankt
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
sorry was te lui maja fall is fout moet fell zijn idd
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:44 schreef aight1 het volgende:
Kan natuurlijk ook dat de FOK!monkyyy die foto gemaakt heeft, maar ze het niet zelf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |