Topicreeks: Monkyyy ontmaskerdquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Uitleg of link naar vorige topics gaarne.
Ik krijg de indruk, afgaande op de TT, dat gisteren een zweedse zich heeft aangemeld om te klagen over het feit dat haar foto word gebruikt door monkyyy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Uitleg of link naar vorige topics gaarne.
Dat dacht ik dus ook, maar ik ga mezelf even inlezen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, afgaande op de TT, dat gisteren een zweedse zich heeft aangemeld om te klagen over het feit dat haar foto word gebruikt door monkyyy.
nee ze heb het gewoon op haar blog geplemtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk, afgaande op de TT, dat gisteren een zweedse zich heeft aangemeld om te klagen over het feit dat haar foto word gebruikt door monkyyy.
Wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:11 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee ze heb het gewoon op haar blog geplemt
Plaatje werkt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een of andere zweedse chicka?
Hier wel, maar ik zal hem ergens anders uploaden.quote:
Dat is toch geen foto van die Alexandra?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier wel, maar ik zal hem ergens anders uploaden.
[ afbeelding ]
zo wel? die foto had hij/zij al een tijdje in fobo staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |