quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
WOW rekkie meen je dat nou echt moet ik opKA...... en ben ik een HO..r.
Pas op met wat je zegt ok , ik ben een Italiaanse ok daar wil je geen ruzie mee.
CREPA
Waarom zou ik een trotse Italiaan moeten zijn met types als jijquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef AeliadeAmora het volgende:
AHHAHAHAHAHAHAHA, ik vraag om uitleg van een kaartspel, gaan ze over steenoven pizza babbelen ahahaha wat een frocio.
O US schaam je lekker toch voor je eigen ras, ik ben een trotste Romeinse , als je schaamt voor mij ga dan lekker weg impotente
Maar verder gaat alles wel goed met je?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:12 schreef AeliadeAmora het volgende:
AHHAHAHAHAHAHAHA, ik vraag om uitleg van een kaartspel, gaan ze over steenoven pizza babbelen ahahaha wat een frocio.
O US schaam je lekker toch voor je eigen ras, ik ben een trotste Romeinse , als je schaamt voor mij ga dan lekker weg impotente
Ha! Mooie woordkeus!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:14 schreef Copycat het volgende:
Dit topic valt wel als een kaartenhuis in elkaar.
We hebben dan ook oneindig geduldquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:14 schreef Lalavy het volgende:
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat dit topic gewoon geen slotje krijgt ondanks dat er al tig antwoorden gegeven zijnmaarja domme italianen bashen is dan ook wel leuk
Beste italiaanse doos, jij geeft mij ook geen antwoord. Mijn vraag was bloedserieusquote:
Nee, het is Socios. Ook wel bekend als Tong80. En als Danny.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:19 schreef Copycat het volgende:
AmorAmor, ben jij het weer met je klonenspel?
Erg veel stijl heb je niet, 'dame'.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannaggia!
Is het nou echt zoveel gevraagt voor hulp om de basisregels van Patiense, op internet wordt dat niet uitgelegd.
Porca miseria!
O.US hahaha wij Romeinen zijn veel beter dan jouw soort Italianen Figlio di puttana
Is het nu zoveel gevraagd om een brein te hebben?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannaggia!
Is het nou echt zoveel gevraagt voor hulp om de basisregels van Patiense, op internet wordt dat niet uitgelegd.
Het is vrij simpel, bij Patience zijn er 52 speelkaarten verdeeld in 7 rijen en een talonstapel. Het deck begint met een open kaart en elke daarop volgende rij heeft telkens een gesloten kaart meer in de rij. De bovenste kaart is altijd een open kaart. Je moet proberen zo snel mogelijk al deze kaarten op de sorteervakken te krijgen. Je moet de kaarten naar familie (Klaveren, Schoppen, Harten, Ruiten) sorteren en in oplopende volgorde van de aas tot en met de koning.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie, ik heb wel tijd amore, is het zoveel dan, is het spel moeilijk snel uit te leggen. Ik wil de basisregels weten welke kaartsoorten zijn, hoe het spel werkt enz , capice.
Ome Berlus vindt dat vrouwen dat niet nodig hebben. En ome Berlus is god.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het nu zoveel gevraagd om een brein te hebben?
Spero che avrete un stupro disonorato, puttana.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannaggia!
Porca miseria!
O.US hahaha wij Romeinen zijn veel beter dan jouw soort Italianen Figlio di puttana
Ik geef het wel even door!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe, dat was een hoop typwerk. Hopelijk heb je er wat aan. Tevens wil ik Lienekien en god bedanken.
Ga nu maar weg. Doei, hè?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:24 schreef AeliadeAmora het volgende:
Dit gaat nergens meer over, ik dacht dat FOK forum mij wel hulp kon bieden nee dus jammer.
Alleen flauwe reacties.
Non me ne frega un cazzo
Ik ken nog een Italiaan die er zo over dachtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
O US wat zou je moeder trots op je zijn om een soortgenoot af te kraken ben je nou echt een Italiaan denk vernederlands. Echt Italianen helpen elkaar Ti riempio di botte , Vattene al diavolo!
Soortgenoot
Cosa fai in Olanda romana?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
O US wat zou je moeder trots op je zijn om een soortgenoot af te kraken ben je nou echt een Italiaan denk vernederlands. Echt Italianen helpen elkaar Ti riempio di botte , Vattene al diavolo!
Soortgenoot
Daarom help ik je niet. E 'così divertente fare la gente arrabbiataquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:26 schreef AeliadeAmora het volgende:
Soortgenoot
Geen wonder dat je de spelregels niet kunt vinden...quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef AeliadeAmora het volgende:
Mannaggia!
Porca miseria!
Nee sorry ik doe niet aan msn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:29 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie bedankt dikke kus,
Ik heb het opgeslagen, heb je msn praat makkelijker en rustiger
Maak je geen uitzondering voor deze bella?quote:
't Is een lekker wijf, hoor, Hosti!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak je geen uitzondering voor deze bella?
In elk geval veel temperament!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is een lekker wijf, hoor, Hosti!
En haargroei!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |