tja, een topic lezen kan ze ook niet. Lienekien had haar allang geholpen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent dus nog dommer dan dat je je voordoet.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef AeliadeAmora het volgende:
Brandx ga je me nou comanderen, beetje dimmen ok.
Een kind van 6 ok duidelijk heel erg bedankt voor je hulp CREPA
Ik ben een boxing bitch, en nou googlen en net doen alsof je je zogenaamde HO niveau waard bentquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef AeliadeAmora het volgende:
Zeg sleuf, denk je nou werkelijk dat je hier geholpen gaat worden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:54 schreef AeliadeAmora het volgende:
het antwoord is je allang gegeven doos, maar je bent te lui om te lezenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ola wat zijn jullie Holanders behulpzaam zeg, is het nou zo veel gevraagd om een Italiaanse dame te helpen.
ti venisse un cancro voor iederen die zo flauw doet
Ik ben ook een Italiaan maar Italiaanse vrouwen zijn het laatste waar ik aan wil denken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ola wat zijn jullie Holanders behulpzaam zeg, is het nou zo veel gevraagd om een Italiaanse dame te helpen.
Krijg zelf kanker, doosquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
desiderano l'un l'altro, non importa ciņ che si desidera per tequote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
1. Je legt de kaarten op tafel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef AeliadeAmora het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Alleen maar frocio en puttann hier,
Niemand kent hier volgens mij de basisregels van PATIENCE .
Jullie schelden mij hier uit , ik reageer er op !!!
Hysterisch wijf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
en hier valt het eerste scheldwoord. Van jou dus:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Non voglio un altro quello che tu stesso non desiderarequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie ga je me nog helpen of ga je mij ook lastigvallen
Hallon TS, graag de recepten voor deze pasta's.quote:frocio en puttann
Of je doet even rustig aan je tijd nemen en wachten tot ik het mooi voor je uit tik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie ga je me nog helpen of ga je mij ook lastigvallen
pollo, fungi, pomodori, cipolle, jajaja. Check deze boy dan eens vloeiend pizza ingrediėnten opnoemen,quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook niet, maar google translate een beetje.
Ik vind wel dat je veel geduld hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie Zou je dat voor me willen doen je bent een schat
Dan wacht ik even ok.
incredibile scatola stupidaquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Serieus, door Italianen als jou schaam ik mij om ook een Italiaan te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat proberen jullie nou allemaal Italiaans te babbelen,
perdindirindina , ahh Maria , wat een mensen hier zeg pezzente !!!!
ik prefereer tonnoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pollo, fungi, pomodori, cipolle, jajaja. Check deze boy dan eens vloeiend pizza ingrediėnten opnoemen,
Zelfs als Marokkaan ..............quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Serieus, door Italianen als jou schaam ik mij om ook een Italiaan te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |