Non voglio un altro quello che tu stesso non desiderarequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie ga je me nog helpen of ga je mij ook lastigvallen
Hallon TS, graag de recepten voor deze pasta's.quote:frocio en puttann
Of je doet even rustig aan je tijd nemen en wachten tot ik het mooi voor je uit tik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie ga je me nog helpen of ga je mij ook lastigvallen
pollo, fungi, pomodori, cipolle, jajaja. Check deze boy dan eens vloeiend pizza ingrediënten opnoemen,quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook niet, maar google translate een beetje.
Ik vind wel dat je veel geduld hebtquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
Hostie Zou je dat voor me willen doen je bent een schat
Dan wacht ik even ok.
incredibile scatola stupidaquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:00 schreef AeliadeAmora het volgende:
Alleen maar frocio en puttann hier,
Niemand kent hier volgens mij de basisregels van PATIENCE .
Jullie schelden mij hier uit , ik reageer er op !!!
Serieus, door Italianen als jou schaam ik mij om ook een Italiaan te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef AeliadeAmora het volgende:
Wat proberen jullie nou allemaal Italiaans te babbelen,
perdindirindina , ahh Maria , wat een mensen hier zeg pezzente !!!!
ik prefereer tonnoquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
pollo, fungi, pomodori, cipolle, jajaja. Check deze boy dan eens vloeiend pizza ingrediënten opnoemen,
Zelfs als Marokkaan ..............quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Serieus, door Italianen als jou schaam ik mij om ook een Italiaan te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |