Dat is best sneu van zequote:Op woensdag 30 november 2011 09:26 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren van de GoT servers gebanned omdat de admin het allemaal niet meer aan kon door Wandelbaas en mij
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:26 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren van de GoT servers gebanned omdat de admin het allemaal niet meer aan kon door Wandelbaas en mij
Zulke berichten staat het vol mee in hun topic.quote:[message=37227430,noline]evilpin0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:00[/message]:
Na 120 uur spelen ben ik nog nooit gekicked, totdat ik de GoT server joinde. Eerste wat me opviel was de totale onbalance en het feit dat ik na een aantal minuten werd gekicked omdat ik 2 mannetje neerschoot die op de little bird aan het wachten waren terwijl ik team mates dropte bij de vijandelijke vlag.
Lekker hoor als je noob bent, betaal een x bedrag en kick mensen die je niet bevallen en of je ownen kom je toch nog aan je trekken
No problemo.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:01 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er tijd om vanmiddag de servers weer aan te slingeren tegen een uur of 14:00 ?
omgquote:
Ik las het jaquote:Op woensdag 30 november 2011 09:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lees dit dan,
[..]
Zulke berichten staat het vol mee in hun topic.
Wanneer kom je weer cjopperen op #2? Ik wil de CITV eens gaan oefenen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik las het ja![]()
Wel waar overigens, op die kak servers van hun zitten altijd alle goede spelers in één team, die dan vervolgens gaan lopen klagen dat de teams niet eerlijk zijn, maar zelf uiteraard niet even van team switchen
quote:murky123 schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:35:
gisteren zat ik op caspian border in zon mobile AA.
kom er een mannetje van het eigen team naast de mobile AA staan.
Ik zie hem een beetje heen en weer drentelen rond de mobile AA.
Op eens word ik gekicked van de server met als reden dat er plaats gemaakt moest worden voor leden.
Tssssss.
gelukkig kon ik weer joinen. Zie ik die zelfde dude in de mobile AA zitten.
die gast is dus admin en kickt gewoon mensen om zelf in een mobile AA ( in dit geval ) te kunnen spelen
zielig
Heb nu al tijd heb 3 tussenuren.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:01 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er tijd om vanmiddag de servers weer aan te slingeren tegen een uur of 14:00 ?
battlelog heeft een update gehad zojuist en is aan herindexeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef Re.active het volgende:
Servers down?
Met het filtertje op fok (voor de rest niks aangevinkt) in battlelog vind ik geen enkele fok server?
Thanxquote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
battlelog heeft een update gehad zojuist en is aan herindexeren.
Thank God.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef jpjedi het volgende:
Nieuwe gameplay beelden. Man wat heb ik zin in die BF2 mappen.![]()
![]()
![]()
Die assignments zien er wel tof uitquote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
Stomme update kan ik de bof serv niet vullenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
battlelog heeft een update gehad zojuist en is aan herindexeren.
even geduldquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Stomme update kan ik de bof serv niet vullen
Jedi we staan in de clanlisting op ESLquote:Op woensdag 30 november 2011 10:34 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
Dan ga ik maar ff lekker ontbijten met een krantje er bijquote:Op woensdag 30 november 2011 10:39 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Stomme update kan ik de bof serv niet vullen
LOL!! Ik wist niet dat dat ook kon, schieten met dat ding is best moeilijk maar dit is wel humor!quote:
Ik log ook wel even inquote:Op woensdag 30 november 2011 10:50 schreef dennis3d het volgende:
BoF servers staan erbij ik ga 2 vullen alvast.
Is loss met 4 mensen.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef jpjedi het volgende:
Kan vanmorgen nog niet mee inloggen maar vanmiddag ga ik mee vullen op de andere servers
Goed werk, ik zag dat #2 al bijna los is
Zal ik vanmiddag even doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:04 schreef jpjedi het volgende:
Willen alle WAR mensen zich aanmelden bij ESL ?
Clanbase werd te lastig en met ESL kunnen we warren tegen 20 Benelux clans en 580 europese clans. Moeten jullie wel even de clan joinen.
kan je ook posten toch? iedereen die er niet in hoort kan je ook weer kicken?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
stuur me even pm allemaal voor pw voor esl
okee is waarquote:Op woensdag 30 november 2011 11:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kan je ook posten toch? iedereen die er niet in hoort kan je ook weer kicken?
Hehe yep, tijd om de anderen te vullenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Jorwol het volgende:
Jeetje wat gaat die server snel vol zeg!
Ik join nu de metro server!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hehe yep, tijd om de anderen te vullen
ja ik maak men potje af gaat lekker bijna 8000 pntquote:Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hehe yep, tijd om de anderen te vullen
Joinedquote:Op woensdag 30 november 2011 11:04 schreef jpjedi het volgende:
Willen alle WAR mensen zich aanmelden bij ESL ?
Clanbase werd te lastig en met ESL kunnen we warren tegen 20 Benelux clans en 580 europese clans. Moeten jullie wel even de clan joinen.
pff, nog niet echt een favo kit. Ik pak een kit kijkend naar mijn squad en team.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
solqie welke 2 kits zou jij voor een war willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |