Die map in 1942 met al die tanks, volgens mij was het tobruk ofzo. Episch gewoon. Als je daar in een tank zat was je meer als nu. Al die kut c4 en rpg's kunnen nu veel te goed verstoppertje spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die je 500-1000 tickets. En ik wil niet lullig doen, maar 64m IS battlefield. 64 man heeft Battlefield groot gemaakt. Kan me 1942 nog herinneren. Wake island, Philipines, Guadal canal, berlin etc.
Bf2 was ook 64 man thé way to go.
Ik heb niets tegen 32 servers, maar moet dan wel met 32m maps zijn
Ja had er meerdere. Maar Tobruk was er één ja. Ik hoop nog steeds op een remake van Gazala, Guadalcanal of El Alameinquote:Op woensdag 30 november 2011 02:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die map in 1942 met al die tanks, volgens mij was het tobruk ofzo. Episch gewoon. Als je daar in een tank zat was je meer als nu. Al die kut c4 en rpg's kunnen nu veel te goed verstoppertje spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:58 schreef JK het volgende:
CQ32 is idd een veelste kort knalfestijn.
Mag van mij wel wat langer duren en met wat meer tactiek.
Voor korte heftige schietpartijen kan je beter naar de rush-server gaan.
Vandaag was bagger... nitty was lekker bezig met z'n AEK en met z'n C4.
M'n PC was ten tijde van de C4 zo traag dat ik als gunner op een tank niet eens goed kon knallen, meestal knal ik de C4 mannekes dood nadat ze de boel erop geplakt hebben en een veilige afstand zoeken. Na de reset draaide BF3 op mijn PC weer als vanouds.
Nog 9000 puntjes voor m'n MAV en dan zijn mijn doelstellingen voor deze week gehaald.
Dan is de mortier, soflam, citv en mav binnen.
Snel, de goede keuze staat op 100%! Sluiten die poll!quote:Op woensdag 30 november 2011 08:50 schreef jpjedi het volgende:
Poll: BoF #2 maprotatie
• CQ32 only
• CQ32 + rush
• CQ64 only
• CQ64 + rush
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Snel, de goede keuze staat op 100%! Sluiten die poll!
Ik ben tegen die tijd wel thuis, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 09:01 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er tijd om vanmiddag de servers weer aan te slingeren tegen een uur of 14:00 ?
mooi!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben tegen die tijd wel thuis, dus dat moet geen probleem zijn
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mooi!
De #1 staat nu ook op 4 to start dus als het net zo snel gaat als gisteren dan zijn we binnen 10 minuten klaar
Heb je hem al geboot?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mooi!
De #1 staat nu ook op 4 to start dus als het net zo snel gaat als gisteren dan zijn we binnen 10 minuten klaar
ja vanmorgen,quote:
Das wel handig!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja vanmorgen,
Eerste actie tegenwoordig op kantoorkoffie en ff servers rebooten waardoor ze stabiel draaien de hele dag. Als ik het niet doe dan wil de server nog wel eens vastlopen op mapchange CQ64 al weet ik niet of dit al is gefixt met R10. Macht der gewoonte
Vanwege de wijzigingen op #1 heb ik die ook gelijk meegenomen.
Oh hij stond ergens op 3 uur 's nachtsquote:Op woensdag 30 november 2011 09:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das wel handig!
Oh ik zie trouwens dat ik server ook al zo had ingesteld dat hij elke nacht automatisch reboot. Volgens mij staat die tijd op elke nacht om 5 uur, maar dat moet ik nog ff uitrekenen
Weer die choppershit?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:26 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren van de GoT servers gebanned omdat de admin het allemaal niet meer aan kon door Wandelbaas en mij
tell me morequote:Op woensdag 30 november 2011 09:26 schreef Catch_me het volgende:
Gisteren van de GoT servers gebanned omdat de admin het allemaal niet meer aan kon door Wandelbaas en mij
Maximaal trollenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
tell me more
misschien ook wel leuk om dat met een hele groep te doen worden ze helemaal gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |