dat is mehrunes dagon, en die hond hoort bij clavicus vilequote:Op woensdag 30 november 2011 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Welke Daedric prince is dat dan (diegene op het plaatje)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:54 schreef Killjoy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Geen idee, ik heb die koning in de fik gezet, verder niksquote:Op woensdag 30 november 2011 00:55 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met het bard's college? ik heb nu 1 quest gedaan en 3 kleintjes, maar daarna is er niets meer?
quote:nimg]http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op woensdag 30 november 2011 00:57 schreef vosss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Killjoy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:55 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met het bard's college? ik heb nu 1 quest gedaan en 3 kleintjes, maar daarna is er niets meer?
Ik heb er pas 19 van de 50 unlocked met 68 uur spelenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog maar een paar achievements te gaan
Same here, ik neem echt įlle quests aan die ik krijgquote:Op woensdag 30 november 2011 00:52 schreef vosss het volgende:
Godver, ik zit al een uur of 3 alleen maar misc quest te doen uit mn journal, omdat ik die te vol vond.
Dus alleen maar fast travellen, in en out en verder niks. De ene na de andere.
Ik heb er nu nog steeds een stuk of 20
Jij hebt op zeker geen vriendinquote:Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb met al m'n chars 193 uur gespeeld en 26 achieves unlocked
Zou ik niet trots op zijn tbh.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb met al m'n chars 193 uur gespeeld en 26 achieves unlocked
In sommige winkels lag ie 2/3 dagen eerder he, of heb je dat al meegenomen in je berekening.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
Elke dag vanaf de release gemiddeld 10,15 uur Skyrim vanaf de 11de. Elke dag.
Je moet haast wel werkeloos zijn
Nouja dan issie in plaats van 19 dagen zeg 23 dagen uit. Dan is het nog gemiddeld 8,4 uur elke dag.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
In sommige winkels lag ie 2/3 dagen eerder he, of heb je dat al meegenomen in je berekening.
Op een PC kon 't niet en volgens mij heeft hij 'm op PCquote:Op woensdag 30 november 2011 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
In sommige winkels lag ie 2/3 dagen eerder he, of heb je dat al meegenomen in je berekening.
True.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een PC kon 't niet en volgens mij heeft hij 'm op PC
Op een pc kon ik donderdagmiddag de 10de spelen vanaf 1400 uur.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een PC kon 't niet en volgens mij heeft hij 'm op PC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |