SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wie tilt wie dan op?quote:
Dealquote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Als we het omstebeurt doen kunnen we 2x
Ik kan het al door mijn andere bromance (hope you dont mindquote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
Heb maar een keer iemand een eagle gegeven
Is goed, gooi mij maar over je schouder zal ik 112 bellenquote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan het al door mijn andere bromance (hope you dont mind) maar ik kan het je leren
Ik ben heul sterk, ik kan denk ik gewoon wel iedereen op die meet eagelenquote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is goed, gooi mij maar over je schouder zal ik 112 bellen
Serieusquote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben heul sterk, ik kan denk ik gewoon wel iedereen op die meet eagelen
Volgende meet mag je het goedmaken.quote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben in een keer afgestoten van de DB groep, ik voel me niet meer welkom
Dat ben ik waarschijnlijk ook niet
Ik ga slapen
Ik ga BB wel eaglenquote:
Je hoort er nog wel bij, Telfortje van mequote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben in een keer afgestoten van de DB groep, ik voel me niet meer welkom
Dat ben ik waarschijnlijk ook niet
Ik ga slapen
Zal ik doenquote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgende meet mag je het goedmaken.truste!
Jij was vanaf het begin al mijn internet maatjequote:Op maandag 28 november 2011 23:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoort er nog wel bij, Telfortje van me
Jij wilt je rug breken?quote:
That is going to be legen, wait for it,quote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe jullie tegelijk!![]()
[ afbeelding ]
Nee jij bent klein, kan je hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wilt je rug breken?
Oh ik maak wel foto's, kunnen jullie elkaar mooi omstebeurt eaglen
Echt he, makkelijk, waarom zo negatief bbquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jij bent klein, kan je hebben
Klein maar niet fijnquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jij bent klein, kan je hebben
quote:
Challenge accepted!quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan trouwens wel mn pa van de vloer krijgen en aangezien hij best groot enzo is, lukt het met jullie dan ook wel
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan trouwens wel mn pa van de vloer krijgen en aangezien hij best groot enzo is, lukt het met jullie dan ook wel
quote:
Dat zei je ook op onze eerste meetquote:
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei je ook op onze eerste meet
Klein maar niet fijnquote:
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
Ach Barrie, daar kan je toch wel tegen?
quote:
Ja, kk is je neefje geworden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds de meet, alles is anders geworden.
Vandaag wel denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:13 schreef DeJori het volgende:
Volgens mij ben de enige hier die vroeg z'n bed uit moest.
Hoeveel waren het er,gisteren? ¡-(quote:
3?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er,gisteren? ¡-(
Niet zo veel als gister denk ikquote:
Ja en het was geslaagdquote:
Vervelende user was dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb bijna niet meegedaan omdat Skyrim.
Je moet die rosbiefkut van je niet zo over het toetsenbord laten wapperen, je typt allerlei vreemde, achterlijke teksten.quote:
En dat ruik je ook nog eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet die rosbiefkut van je niet zo over het toetsenbord laten wapperen, je typt allerlei vreemde, achterlijke teksten.
Wrijf het er maar in!! Ik wil alweer naar huis, jij bent net wakkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Muisraket het volgende:
Goedemiddag/morgen mensen, ik dacht ik ga niet te laat naar bed (1 uur of zo) zodat ik morgen nog wat aan school kan doen, word ik om 12.15 wakker! Weg dag.Wel sinds tijden een keer heerlijk uitgeslapen.
Inderdaad, en dat nog mopperen ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in!! Ik wil alweer naar huis, jij bent net wakkerOneerlijke wereld
Idd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat nog mopperen ook
Hee vergeet even niet dat ik de laatste tijd elke dag zo'n 5 à 6 uur geslapen heb, omdat mijn wekker om 5:45/6:00 ging hè.quote:
Het uitslapen is wel super zeg! zult het wel nodig gehad hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Muisraket het volgende:
Goedemiddag/morgen mensen, ik dacht ik ga niet te laat naar bed (1 uur of zo) zodat ik morgen nog wat aan school kan doen, word ik om 12.15 wakker! Weg dag.Wel sinds tijden een keer heerlijk uitgeslapen.
Als mijn wekker om die tijd ging, was ik waarschijnlijk na een week al gestopt met m'n opleiding.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hee vergeet even niet dat ik de laatste tijd elke dag zo'n 5 à 6 uur geslapen heb, omdat mijn wekker om 5:45/6:00 ging hè.Dan mag dit wel één dagje.
Dan heb je het vast nodig gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Muisraket het volgende:
Ik drie kwartierquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:41 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Het uitslapen is wel super zeg! zult het wel nodig gehad hebben
Ik mag nu weer naar huis.. maar 2 uur op school geweest..
Ik ben alweer thuis. Uurtje weg geweest om met wat vrienden te lunchen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in!! Ik wil alweer naar huis, jij bent net wakkerOneerlijke wereld
Komt meer door mezelf hoor, reistijd is 1:11 dus gewoon te doen en om 9 uur op school moeten zijn is ook niet raar. Ik ben 's ochtends gewoon veel te sloom.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als mijn wekker om die tijd ging, was ik waarschijnlijk na een week al gestopt met m'n opleiding.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Komt meer door mezelf hoor, reistijd is 1:11 dus gewoon te doen en om 9 uur op school moeten zijn is ook niet raar. Ik ben 's ochtends gewoon veel te sloom.
Dit maakt mijn dag goed!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:24 schreef Muisraket het volgende:
Oh en bdh wij gaan gewoon eaglen hoor, ik moet me niet zo aanstellen.
Als ik uit mezelf wakker wordt ben ik redelijk fit, maar o wee als ik wakker gemaakt wordquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ookTwee koppen koffie en een lange douche. En dan ben ik nog steeds niet wakker
Er zijn wel een aantal verschillende versies... Welke doen we?quote:
Hm... da's een goeie. Heb je een voorkeur?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal verschillende versies... Welke doen we?
De eagle uit nep-scrubs is leuk.. Die bij het nieuwe ziekenhuis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... da's een goeie. Heb je een voorkeur?
Link?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
De eagle uit nep-scrubs is leuk.. Die bij het nieuwe ziekenhuis.
Jep, goede eagle!quote:
Jij knalt nergens tegenaan als ik goed stuur tochquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep, goede eagle!(En dan heb ik niet het gevoel dat ik elk moment hem in zijn oog schop, ergens tegen aan knal of dat er iets anders mis gaat.
)
Onderschat nooit mijn onhandigheid. Serieus. Ik ben een keer gestruikeld over mijn slaapkamerdrempel die 1 cm hoog is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij knalt nergens tegenaan als ik goed stuur toch
Dan wordt het niet de Eagle uit My Finale als je daar zo bang voor bentquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Onderschat nooit mijn onhandigheid. Serieus. Ik ben een keer gestruikeld over mijn slaapkamerdrempel die 1 cm hoog is._!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Onderschat nooit mijn onhandigheid. Serieus. Ik ben een keer gestruikeld over mijn slaapkamerdrempel die 1 cm hoog is._!
Ik hoef nog niet dood nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef DeJori het volgende:
Of je krijgt zo'n situatie als wanneer body Elliot ontvoerd.
Nee, dat is misschien niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wordt het niet de Eagle uit My Finale als je daar zo bang voor bent
De eagle uit nep-scrubs dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet dood nee.
[..]
Nee, dat is misschien niet zo'n goed idee.
Ja. Btw het is echt heel slecht maar ik moet ook nog steeds lachen om Dr. Mantoots.quote:
Ik ook, ik zit hier hardop te lachenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. Btw het is echt heel slecht maar ik moet ook nog steeds lachen om Dr. Mantoots.
Iedereen moet lachen om Dr. Maantootsquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. Btw het is echt heel slecht maar ik moet ook nog steeds lachen om Dr. Mantoots.
Ik wil aangesproken worden met De Joriquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:44 schreef bijdehand het volgende:
En Jori hier moesten wij zo om lachen :
Net als toenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit hier hardop te lachen
Het staat zelfs in zijn sig, handje!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wil aangesproken worden met De Jori
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:49 schreef bijdehand het volgende:
Dan wil ik eerst zien dat je zo'n jas hebt
De Joriquote:
Die treurige muziekjes er ook altijd bij he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef bijdehand het volgende:
De Jori, laatst had ik het toch over Hagger Trippy met die vent die vroeg hoe laat het was toch![]()
http://www.2be.be/hagger_trippy/video/video_573.html
Is deze. Moet nog steeds lachen als ik die zie_!
Dat is niks, mijn zus kan struikelen over een lucifer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit zijn tand afbrak op een frikadel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is niks, mijn zus kan struikelen over een lucifer!
Serieus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Baas boven baas uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit zijn tand afbrak op een frikadel.
Ja in de stad ooit, pesten we haar nog mee hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus?Dat is wel heel knap.
Oh en De Jori, die bewerkte foto.![]()
![]()
Ja, heb zojuist een ander filmpje gezien en moest gewoon hardop lachenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die treurige muziekjes er ook altijd bij he?
Geef haar een eaglequote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan struikelt ze daarna tegen een ambulance..quote:
Wel goed weer daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze woont in Australie, is niet om de hoek
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit zijn tand afbrak op een frikadel.
Kerst met 30 graden!quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze woont in Australie, is niet om de hoek
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En helemaal wakker. Net 1,5 uur geslapen
Goodquote:
Godverquote:Inleiding werkstuk 7
Inhoud werkstuk 7
Afsluiting werkstuk 7
Taalgebruik werkstuk 6
Vorm werkstuk 5
JurInfo 5
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:15 schreef bijdehand het volgende:
Sorry meneer De Jori, we zullen er vort op letten
Gemiddeld toch een 6,2? of krijgen jullie 6 cijfers voor 1 rapport?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GodverVorm werkstuk 5, JurInfo 5
Een onvoldoende in dat lijstje is zakken voor je werkstukquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gemiddeld toch een 6,2? of krijgen jullie 6 cijfers voor 1 rapport?
Lijkt me juridische informatie.. Moet je het nu helemaal opnieuw doen?quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lijkt me juridische informatie.. Moet je het nu helemaal opnieuw doen?
En krijg wss nog kans om het te verbeterenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:22 schreef bijdehand het volgende:
Oh da's een dom werkblad. WtfNijntje-niveau weer
Sorry, had je post nog niet gezien. Ik was opzoeken hoe je juridisch schreef.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
En krijg wss nog kans om het te verbeteren
Zeker bij google intypen 'juri' en dan kijken hoe die het aanvultquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry, had je post nog niet gezien. Ik was opzoeken hoe je juridisch schreef.
Ik dacht al dat het filmpje bij jou wel in de smaak zou vallenquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:33 schreef bijdehand het volgende:
Pedofielen kopen dat pak om zo dichter bij kinderen te komen![]()
'We don't know where he is going to show up' Omg ik ga stuk hier
Is al best oud toch? Ooit ook zoiets gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het filmpje bij jou wel in de smaak zou vallen
Ik had hem nog nooit gezienquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is al best oud toch? Ooit ook zoiets gezien.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:45 schreef bijdehand het volgende:
Of legen, wait for it, dary? Veels te lang allemaal. En hij is ook een manslut meer
Nee, alleen die serie die jij niet meer kijkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef bijdehand het volgende:
Vandaag was er toch geen nieuwe HIMYM?
Maar als bijna iedereen weer terug ik dan ga ik misschien weer wel naar dokter Huis kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, alleen die serie die jij niet meer kijkt.
Team bestaat nu uit chase, taub, een chinees vrouwke en een gruwelijk lekker wijf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar als bijna iedereen weer terug ik dan ga ik misschien weer wel naar dokter Huis kijken.
Dit seizoen is anders wel een stuk minderquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:39 schreef shifto het volgende:
House MD, wat een bazen serie, ook dit seizoen echt weer
Die Chinees ken ik wel. Is dat gruwelijk lekkere wijf 13?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Team bestaat nu uit chase, taub, een chinees vrouwke en een gruwelijk lekker wijf.
Nee, die was ook niet gruwelijk lekker, met haar rare kaaklijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die Chinees ken ik wel. Is dat gruwelijk lekkere wijf 13?
Vond ik wel een leuk vrouwke.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, die was ook niet gruwelijk lekker, met haar rare kaaklijn
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:47 schreef bijdehand het volgende:
In ieder geval knapper dan Elliot Reid.
Jawel.quote:
Eva braun zit niet in het team van house..quote:
Nee da's de moeder van Seanquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eva braun zit niet in het team van house..
quote:
quote:
quote:
QFT. Of in ieder geval alle momenten waar ze een beetje naturel is.quote:
Mooie vrouw!quote:
Lopen hier een aantal seizoenen achter, maar nu bijna alles gedownload ehm, gekocht.. Dus nu veel House kijken hier thuisquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:39 schreef shifto het volgende:
House MD, wat een bazen serie, ook dit seizoen echt weer
quote:
Ze is bijna nooit naturel. carla is ook al niet knapquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
QFT. Of in ieder geval alle momenten waar ze een beetje naturel is.
[..]
Mooie vrouw!![]()
Dat laatste denk ik niet. Carla is niet super knap, maar bij dat filmpje waar Turk heel hard damn! roept heeft ze wel iets liefs. Ik val sowieso veel meer op lief/schattig dan op sexy/knap.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze is bijna nooit naturel. carla is ook al niet knap![]()
En we hebben dezelfde smaak, awesome
Carla heeft een beetje een vreemde vorm mond..quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Carla is niet super knap, maar bij dat filmpje waar Turk heel hard damn! roept heeft ze wel iets liefs. Ik val sowieso veel meer op lief/schattig dan op sexy/knap.
Carla kijkt een beetje... dunno, vreemd en een beetje streng vind ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Carla heeft een beetje een vreemde vorm mond..
vind niet dat ze lief/schattig isquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Carla is niet super knap, maar bij dat filmpje waar Turk heel hard damn! roept heeft ze wel iets liefs. Ik val sowieso veel meer op lief/schattig dan op sexy/knap.
Normaal gesproken niet, maar in de aflevering van dat filmpje ziet ze er veel liever uit dan normaal.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
vind niet dat ze lief/schattig is
Ja, maar soms is zelfs Elliot leuk om te zien!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar in de aflevering van dat filmpje ziet ze er veel liever uit dan normaal.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lopen hier een aantal seizoenen achter, maar nu bijna alles gedownload ehm, gekocht.. Dus nu veel House kijken hier thuis
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Carla heeft een beetje een vreemde vorm mond..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Carla kijkt een beetje... dunno, vreemd en een beetje streng vind ik.
Conclusie over Carla, ik en mij JD zijn er allang uit, ze is in verhouding gewoon veelste oud! Ookal is ze Latino (en zou ze dus theoretisch langer houdbaar zijn) merk je gewoon dat ze er niet helemaal tussen pastquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
vind niet dat ze lief/schattig is
Judy Reyes is 40quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:38 schreef shifto het volgende:
[..]Dan kun je wel even door ja!
[..]
[..]
[..]
Conclusie over Carla, ik en mij JD zijn er allang uit, ze is in verhouding gewoon veelste oud! Ookal is ze Latino (en zou ze dus theoretisch langer houdbaar zijn) merk je gewoon dat ze er niet helemaal tussen past
Waar Elliot 22 was?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Judy Reyes is 40volgens mij zou Carla ongeveer 30 moeten zijn aan het begin van de serie.
Carla werkt er al 8 jaar als de serie begint. Ze maken ook regelmatig grapjes over het feit dat ze oud isquote:
Baasquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Carla werkt er al 8 jaar als de serie begint. Ze maken ook regelmatig grapjes over het feit dat ze oud is
Waarschijnlijk. Ik ben hardcorequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Baas
Kijk, die dingen vergeet ik dan weer op zon moment! Niet fan genoeg??
Tja, baas boven baas natuurlijk.quote:
Haha geloof mequote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem op een Scrubs wiki ofzo he!
Hij ís de scrubs wikiquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem op een Scrubs wiki ofzo he!
Ik weet sommige details ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
! Ja maar het is toch erg, heb de hele serie al denk ik 4 of 5 keer gezien
Yep, we sluiten ons gewoon een paar dagen op met al die seizoenen vermoed ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:38 schreef shifto het volgende:
[..]Dan kun je wel even door ja!
[..]
Ook geen computerbeeldscherm? Wees blij in ieder geval, dan zorgt je lichaam er gewoon voor dat je een leven blijft houden in tegenstelling tot sommige mensen hier (wijst naar zichzelf).quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Yep, we sluiten ons gewoon een paar dagen op met al die seizoenen vermoed ik
(wat me dan weer sterk lijkt, want langer dan een paar uur achter mekaar kan ik toch geen beeldscherm kijken. Ben net een kind, heb afwisseling nodig)
haha:Pquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook geen computerbeeldscherm? Wees blij in ieder geval, dan zorgt je lichaam er gewoon voor dat je een leven blijft houden in tegenstelling tot sommige mensen hier (wijst naar zichzelf).
Ja idem. Nu met Skyrim ook weer, ik vind dat ik het veel speel omdat ik vorige week zeker 2-3 uur per dag speelde! Maar langer kan ik dan ook weer echt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha:P
Ach als ik een leuk (verslavend) spel heb dan wil het best voorkomen dat ik mezelf daar een aantal uur in verlies ja. Maar daarna moet ik toch echt even wat anders gaan doen, sporten, de stad in, biertje doen, whatever. En dan daarna desnoods weer verder gamen als het echt een goed spel is. Maar echt van 12u smiddags tot diep in de avond doorgamen/tv kijken lukt me niet nee
Dat is geen failure. Mijn broertje speelt elke dag de hele dag alleen maar games, als hij niet naar school moet vanaf het moment dat hij opstaat (11 uur 's ochtends of zo) tot 3 uur 's nachts. Dát is een fail.quote:
Hoe slecht het ook is, als hij dat met een pokerface tegen haar heeft gezegd dan kudo's voor hemquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Muisraket het volgende:
Hij had het zelfs uitgemaakt met zijn vriendin o.a. omdat hij dan te weinig kon gamen._!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe slecht het ook is, als hij dat met een pokerface tegen haar heeft gezegd dan kudo's voor hem
Volgens mij niet...quote:
Best wel hè.quote:
Ligt eraan wat voor meisje het wasquote:
Wait ..whut?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Muisraket het volgende:
Hij had het zelfs uitgemaakt met zijn vriendin o.a. omdat hij dan te weinig kon gamen._!
Dexter kijk ik altijd een seizoen in een keerquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:37 schreef shifto het volgende:
Ik ben even afk, zal tussendoor echt nog wel spammen maar moeten even het volgende kijken;
- House MD
- The Walking Dead
- Dexter
Tot zo
HEEEEEEEEEEEEYquote:
eerder drama dan comedy.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Is de walking dead echt vet? Niet corny of iets maar echt iets voor een zombie liefhebber?
Ik houdt namelijk van zombiefilms maar ze moeten geen comedy bevatten
Heel veel drama. Maar niet te veelquote:
Daar zie je geen kut op want dan is hij nog alleen. Krijg je een heel verkeerd beeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh maar dat is erg leuk
Ik zal de pilot eens downloaden
Aflevering bedoel jequote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh vanaf welke afbeelding wordt het leuk dan?
Krijg je geen spijt van.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oke ik ben benieuwd, ben morgen toch vrij dus dat word zombie dag heuuuj
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:26 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb een zippo van ongeveer 30cm hoogquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie nutteloze aankopen.
Holy shitquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie nutteloze aankopen.
Wat is dat voor oostblok zooi?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie van, in 10 minuten heel het pak opgedronken en nu misselijk zijn.
Oostblok zooi?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dat voor oostblok zooi?
ps. ik faal
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oostblok zooi?
Dit is het goddelijkste heerlijkheid.
Oke het is wel oostblok zooi maar het is zoo lekkerrrrrquote:
Die moet je van een fatsoenlijk merk drinken..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
In de categorie van, in 10 minuten heel het pak opgedronken en nu misselijk zijn.
Ik heb schijt ik pak gewoon een nieuw pak.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Die moet je van een fatsoenlijk merk drinken..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef shifto het volgende:
Memebase, wat doe jeEr is gewoon een tegenhanger van succes kid gekomen
Succes kid:
[ afbeelding ]
Third world succes kid:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef shifto het volgende:
Memebase, wat doe jeEr is gewoon een tegenhanger van succes kid gekomen
Succes kid:
[ afbeelding ]
Third world succes kid:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
OH SHIT NEGER DIE MODDERFOKKER POLIES OFFICIER KNALT ZO EFFKES ZON KLEIN MEISJE DOODT IK HOUDT Nu AL VAN DEZE SERIE LAWL.
Nee maar serieus het is toch niet zon typische serie serie he?
Vind je het serieus eng?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef shifto het volgende:
Goeie ep van TWD!!Alleen die shit is soms eng man
Ben je nog maar 1 minuut aan het kijken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nu issie in ziekenhuis, tot nu toe erg goed.
nu bij 18 minuten, like this shit already.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je nog maar 1 minuut aan het kijken?
Hij weet niks van die zombies hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
oh ja kanker slim ja op een hele donkere trappenhuis in te lopen
Hij zag net een deur met dont enter dead inside en ammel dooie, dus denk wel dat hij een vermoeden had.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij weet niks van die zombies hoor
Nee hoe kan hij nou een vermoeden hebben dat er fucking zombies rondlopen als hij net uit een coma komtquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hij zag net een deur met dont enter dead inside en ammel dooie, dus denk wel dat hij een vermoeden had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |