SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wie tilt wie dan op?quote:
Dealquote:Op maandag 28 november 2011 23:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Als we het omstebeurt doen kunnen we 2x
Ik kan het al door mijn andere bromance (hope you dont mindquote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef bijdehand het volgende:
Heb maar een keer iemand een eagle gegeven
Is goed, gooi mij maar over je schouder zal ik 112 bellenquote:Op maandag 28 november 2011 23:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan het al door mijn andere bromance (hope you dont mind) maar ik kan het je leren
Ik ben heul sterk, ik kan denk ik gewoon wel iedereen op die meet eagelenquote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is goed, gooi mij maar over je schouder zal ik 112 bellen
Serieusquote:Op maandag 28 november 2011 23:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben heul sterk, ik kan denk ik gewoon wel iedereen op die meet eagelen
Volgende meet mag je het goedmaken.quote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben in een keer afgestoten van de DB groep, ik voel me niet meer welkom
Dat ben ik waarschijnlijk ook niet
Ik ga slapen
Ik ga BB wel eaglenquote:
Je hoort er nog wel bij, Telfortje van mequote:Op maandag 28 november 2011 23:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben in een keer afgestoten van de DB groep, ik voel me niet meer welkom
Dat ben ik waarschijnlijk ook niet
Ik ga slapen
Zal ik doenquote:Op maandag 28 november 2011 23:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgende meet mag je het goedmaken.truste!
Jij was vanaf het begin al mijn internet maatjequote:Op maandag 28 november 2011 23:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoort er nog wel bij, Telfortje van me
Jij wilt je rug breken?quote:
That is going to be legen, wait for it,quote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe jullie tegelijk!![]()
[ afbeelding ]
Nee jij bent klein, kan je hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wilt je rug breken?
Oh ik maak wel foto's, kunnen jullie elkaar mooi omstebeurt eaglen
Echt he, makkelijk, waarom zo negatief bbquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jij bent klein, kan je hebben
Klein maar niet fijnquote:Op maandag 28 november 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jij bent klein, kan je hebben
quote:
Challenge accepted!quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan trouwens wel mn pa van de vloer krijgen en aangezien hij best groot enzo is, lukt het met jullie dan ook wel
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan trouwens wel mn pa van de vloer krijgen en aangezien hij best groot enzo is, lukt het met jullie dan ook wel
quote:
Dat zei je ook op onze eerste meetquote:
Wat?quote:Op maandag 28 november 2011 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zei je ook op onze eerste meet
Klein maar niet fijnquote:
Neequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
Ach Barrie, daar kan je toch wel tegen?
quote:
Ja, kk is je neefje geworden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Sinds de meet, alles is anders geworden.
Vandaag wel denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:13 schreef DeJori het volgende:
Volgens mij ben de enige hier die vroeg z'n bed uit moest.
Hoeveel waren het er,gisteren? ¡-(quote:
3?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:42 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Hoeveel waren het er,gisteren? ¡-(
Niet zo veel als gister denk ikquote:
Ja en het was geslaagdquote:
Vervelende user was dat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:20 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb bijna niet meegedaan omdat Skyrim.
Je moet die rosbiefkut van je niet zo over het toetsenbord laten wapperen, je typt allerlei vreemde, achterlijke teksten.quote:
En dat ruik je ook nog eensquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je moet die rosbiefkut van je niet zo over het toetsenbord laten wapperen, je typt allerlei vreemde, achterlijke teksten.
Wrijf het er maar in!! Ik wil alweer naar huis, jij bent net wakkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:41 schreef Muisraket het volgende:
Goedemiddag/morgen mensen, ik dacht ik ga niet te laat naar bed (1 uur of zo) zodat ik morgen nog wat aan school kan doen, word ik om 12.15 wakker! Weg dag.Wel sinds tijden een keer heerlijk uitgeslapen.
Inderdaad, en dat nog mopperen ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in!! Ik wil alweer naar huis, jij bent net wakkerOneerlijke wereld
Idd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat nog mopperen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |