oh had niet door dat de titel tegenwoordig ook automatisch opgehoogd werd, zelf dus ook maar gedaan. Tevens TR gemachtquote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Bart het volgende:
Newsflash: na deel 55 komt deel 56 Bas.
Is ook nog maar een jaartje ofzo hoor, geeft niets.quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Misan het volgende:
[..]
oh had niet door dat de titel tegenwoordig ook automatisch opgehoogd werd, zelf dus ook maar gedaan.
oh dat heeft dan meer te maken met de frequentie dat ik nog op fok rondhangquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Is ook nog maar een jaartje ofzo hoor, geeft niets.
Ja en je hoeft geen TR te plaatsen, ik kan TT's wijzigen als modquote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef Misan het volgende:
[..]
oh dat heeft dan meer te maken met de frequentie dat ik nog op fok rondhang
te laatquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en je hoeft geen TR te plaatsen, ik kan TT's wijzigen als mod.
Toch zelf gefixtquote:
Nee, ik ga slapen.quote:
Nee, bij Joulz inmiddels.quote:
Dat.quote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Pfff. Ik ben dus niet leuk meer, nou bekijk het dan ook maar.
Ja idd bijna hetzelfde. Alleen grote projecten van een paar ton, had ik eerst niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ah ok, ook zoiets toch? met stroompjes en alles
Jullie zijn allemaal leuk... kaaskoppen rulequote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Pfff. Ik ben dus niet leuk meer, nou bekijk het dan ook maar.
Wat wou je doen danquote:
Wakker wordenquote:
Ik dacht eerder aan een emmer koud water.quote:
Het is toch watquote:
Ze heeft 84 jaar in Alkmaar gewoond voor ze naar Amsterdam verhuisde ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef Misan het volgende:
Maarre Sharana, jij woont toch in die andere stad met een A onder 020? Hoe raak je hier dan verzeild?
Ja ik vind Sharana ook wel kinky, probeer een date te scoren met haar.quote:
Maar ik had net al gedouched! Liever koffie, en dan een bakje geen emmerquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een emmer koud water.
Amsterdam! Ben aan t werkquote:
Jaaa woon nu 3 jaar in Amsterdam, maar daarvoor Alkmaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef Misan het volgende:
Maarre Sharana, jij woont toch in die andere stad met een A onder 020? Hoe raak je hier dan verzeild?
oh nicequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik had net al gedouched! Liever koffie, en dan een bakje geen emmer
[..]
Amsterdam! Ben aan t werk
[..]
Jaaa woon nu 3 jaar in Amsterdam, maar daarvoor Alkmaar
Willem Blaeu gezetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Misan het volgende:
[..]
oh niceje bent niet toevallig rond de 30 en dat ik je dan nog zou kunnen kennen van school enzo?
Oehh ik ookquote:
En wie is dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Oehh ik ookmaar die drie jaar zijn een wereld van verschil
Dan zou je eerder mijn broertje kunnen kennen
Waar blijven die foto's nouquote:
En je hebt mij het linkje nog niet gegeven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel fotos op facebookmoet er nog even opgooien
Niet genoeg aan je eigen chick?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik vind Sharana ook wel kinky, probeer een date te scoren met haar.
Facebook is ok zo begin 2011quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:36 schreef Bart het volgende:
[..]
En je hebt mij het linkje nog niet gegeven.
Kijken mag hequote:
Daar mag ik naar kijken ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jij praat hier over voedselrijke beter vullende toetjes
Vrouwen zie ik het liefst puur natuur. In Eva-kostuum dus.quote:
Doe mij maar zonder eva kostuum, weg dat blaadje, en ook geen balkje of schaamhaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouwen zie ik het liefst puur natuur. In Eva-kostuum dus.
Mja, kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar Sharana onthouden mensen wel sneller dan mijn eigen naam
Laten we het daar maar op houden jaquote:
Het begin spreek je niet uit als Dee maar als Duhquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, kan ik me wel iets bij voorstellen.
Waar leg je de klemtoon eigenlijk.
Ik kan ook nog wel andere dingen bedenken hoor...quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden ja
Ah ja dan is het wel duidelijkquote:[..]
Het begin spreek je niet uit als Dee maar als Duh
Rotschildersquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:49 schreef Bart het volgende:
Eva had er geen blaadje voor hoor. Dat doen al die schilders.
Ah joh, dat moest van de kerk. Daarom heeft god in de sixtijnse kapel ook een nachthemd aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
RotschildersAltijd gedacht dat ze die droeg
God hoef ik ook niet te zien in z`n pielemansquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah joh, dat moest van de kerk. Daarom heeft god in de sixtijnse kapel ook een nachthemd aan.
Hoe weet jij dat god een man is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
God hoef ik ook niet te zien in z`n pielemans
en bekend?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stuur eens in een DM de achternaam?
geeft niet, zo boeiend is 'ie nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Misan ik herken de naam niet echt, denk niet dat ik jouw broer ken
Oh ja!quote:
Moeten we inderdaad doen! Als je nou ff een abo neemt, dan kun je ook in ABO meeposten, supergezellig, en dan kunnen we naar de volgende ABO-meet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:30 schreef Misan het volgende:
[..]
we moeten nog steeds weer ff bier hakken, als ik zo ff terugdenk aan onze nieuwjaars-smsjes
wat moet ik met een fok abo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad doen! Als je nou ff een abo neemt, dan kun je ook in ABO meeposten, supergezellig, en dan kunnen we naar de volgende ABO-meet.
Of we gaan naar een andere willekeurige meet. Singles-meet ofzo.
Zeg ik net, kan je in ABO. En geen banners. En custom CSS. En friends/foes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef Misan het volgende:
[..]
wat moet ik met een fok abo?de ted teller spekken en er geen hol voor terugkrijgen?
banners zie ik eigenlijk nauwelijks meer. Vallen me niet meer opquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg ik net, kan je in ABO. En geen banners. En custom CSS. En friends/foes.
Zupertof forum! Komen alleen toffe mensen. Geen gebagger, geen gezeik, geen gespam, gewoon leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef Misan het volgende:
[..]
banners zie ik eigenlijk nauwelijks meer. Vallen me niet meer op
Maarre ABO, is dat een beetje gezellig?
als ik weer beter in mijn tijd heb zal ik het eens overwegenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Zupertof forum! Komen alleen toffe mensen. Geen gebagger, geen gezeik, geen gespam, gewoon leuk. Er zijn zelfs geen mods op dat forum omdat het niet nodig is
. (Mods hebben daar geen modrechten)
Nee hoor, mijn huis is supergoed geīsoleerdquote:
Oh? Dus ik zet voor niets mijn wekker op 06:35 uurquote:Op woensdag 30 november 2011 08:30 schreef Sgt.Warlock het volgende:
In zaandam kan iedereen uitslapen
of iedereen is gewoon gevluchtquote:Op woensdag 30 november 2011 08:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn huis is supergoed geīsoleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2011 08:50:42 ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of iedereen is gewoon gevluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Waarom?quote:
Doordrinken dan!quote:
ja, als je kan uitslapen welquote:Op woensdag 30 november 2011 08:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Dus ik zet voor niets mijn wekker op 06:35 uur.
Ik ken Poelenburg wel hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ben je al op toeristische trektocht door Poelenburg gegaan?
Overdag is het daar erg bruisend
Ik ook, maar mijn baas nietquote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Stelletje gekken, ik vond half 8 vanmorgen vroeg zat.
Ik ook, want ik ben vrij, maar mijn vriendin moest wel werkenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
toen was ik al bijna een uur aan het werkquote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
half 8 sprong ik in de autoquote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik al bijna een uur aan het werk
Sprongen we tegelijk in de autoquote:
quote:
quote:
omnomnomquote:
ikea gehaktballetjesquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef Bart het volgende:
Wij hebben vanavond Zweedse Ikea-balletjes uit de vriezer. Met worteltjes en gebakken aardappeldingesen.
Doen alsof ikea Zweedse gehaktballetjes een culinair hoogstandje isquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef Bart het volgende:
HOAX, er bestaan geen mensen die Ikea-balletjes vies vinden!
Moet je niet zo schrokken.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen alsof ikea Zweedse gehaktballetjes een culinair hoogstandje is
Na 3 uur zit je ze nog op te boeren
Over twee jaar zit er een in Zaandam, vlakbij waar ik woonquote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Ik wil in een Ikea in Alkmaar.
[ afbeelding ]![]()
oh das al een stukkie dichterbij danquote:Op donderdag 1 december 2011 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Over twee jaar zit er een in Zaandam, vlakbij waar ik woon.
Ik werk op 200m van de Ikea Haarlemquote:
Moggelquote:
ontbijt? zweedse gehaktballetjes zekerquote:Op donderdag 1 december 2011 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik werk op 200m van de Ikea Haarlem. En straks woon ik op 2km van Ikea Zaandam
.
Zaterdagochtend ontbijt voor 1 euro.
o haiquote:
Nee gewoon croissantje enzoquote:Op donderdag 1 december 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ontbijt? zweedse gehaktballetjes zeker
quote:
Dan werken wij vlak bij elkaarquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
ik werk er 2 km vndaan bij de Ikea in haarlem
Speciaal voor jou gemaakt!quote:
quote:
Waarom kan je niet eerder koffie drinken danquote:Op donderdag 1 december 2011 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Koffie zou fijn zijn. Eerste koffiemoment is half elf pas.
Omdat ik in de trein geen koffie kan halen en mijn overstap naar metro te kort is.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan je niet eerder koffie drinken dan.
kloptquote:
ik heb een de longhi machine voor super lekkere koffie iedere morgen als ik wakker wordquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan je niet eerder koffie drinken dan.
Op Alkmaar kan je toch halen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik in de trein geen koffie kan halen en mijn overstap naar metro te kort is.
Dat winkelcentrum daar?quote:
dolce gusto hier!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
ik heb een de longhi machine voor super lekkere koffie iedere morgen als ik wakker word
yup. best leuk winkelcentrum, en dat achterstandswijkgebeuren valt best meequote:
ook lekkerquote:
Die heb ik niet, alleen gewone koffie, en cappucino maak ik zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaa vooral de choco of cappuccino
Wat doe je daar dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
yup. best leuk winkelcentrum, en dat achterstandswijkgebeuren valt best mee
IK wissel af. thee en koffie is allebei enorm lekker, en gezonder dan red bull enzooiquote:
Ik werk daar in een winkel van schoonenberg. En het is er gewoon best gezelligquote:
Gehoorapparaten?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ik werk daar in een winkel van schoonenberg. En het is er gewoon best gezellig
Ik heb iets van 10 smakenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Die heb ik niet, alleen gewone koffie, en cappucino maak ik zelf
net naarmate je stemming wisselt? of voor de visite?quote:
Mag ik je proeven?quote:
Haha! goede opmerking, maar de vraag is of je alle smaken WIL proeven!quote:
Ik wil wel proeven waar Sharana naar smaaktquote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Haha! goede opmerking, maar de vraag is of je alle smaken WIL proeven!
Smaak je naar koffie? Heb je de waterleiding soms op je koffiezetapparaat aangesloten ofzo? 's ochtends uit bed lekker onder die warme bruine straal!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh .. iets van 10 koffie smaken
Ohquote:
espresso vind ik niet zo zoet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 11:15 schreef Sgt.Warlock het volgende:
dolce gusto betekent zoete smaak... 10 smaken zoet
eh geen idee!quote:
Tijd om daarachter te komenquote:
Bart en Sharana lurken aan de dolce gustoquote:
Waaromquote:
Omdat wat?quote:
Omdat appel.quote:
Daarom de auto, met lekkere zachte stoelenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat appel.
Welke idioot heeft sprinters verzonnen? Ik voel mijn reet niet meer, nondeju.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef -tape- het volgende:
Beetje auto heeft zachte sportstoelen.
ik ben ook al sinds 4 uur wakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 05:31 schreef MdMa98 het volgende:
ik niet, mag 6 uur alweer richting werk
Daarom: 1e klas.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat appel.
Welke idioot heeft sprinters verzonnen? Ik voel mijn reet niet meer, nondeju.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben ook al sinds 4 uur wakker
In sprinters maakt dat geen verschil.quote:
Sprintersquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In sprinters maakt dat geen verschil.
Oh die nieuwe. Nee die niet nee, kuttreinen zijn dat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In sprinters maakt dat geen verschil.
quote:
Kom je ook langs Zaandam?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zwaait .....
Rij net langs Alkmaar
Zullen een weekje ruilen van moeder? Kunnen we kijken wie het slechter heeftquote:
Je houdt het niet eens een week uit met mijn moeder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Zullen een weekje ruilen van moeder? Kunnen we kijken wie het slechter heeft.
Hij zou d'r waarschijnlijk versierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je houdt het niet eens een week uit met mijn moeder.
Hahahquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:38 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hij zou d'r waarschijnlijk versieren
Makkelijk, ik hou het al 29 jaar uit mijn moeder, denk dat dat weekje bij jouw moeder dan een peuleschilletje isquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je houdt het niet eens een week uit met mijn moeder.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:38 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hij zou d'r waarschijnlijk versieren
Werk jij bij Amon?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Komt er iemand uit Heiloo hier of is het alleen Alkmaar hier?
Nou nee, niet alles.quote:
Dan zie ik je gezwaai ook nietquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De volgende keer als ik naar mijn schoonmoeder ga wel.... Ik zal zwaaien
voor jou niet nee...quote:
Erwin! Leef jij ook nogquote:
yep ik leef nog.quote:
Kerstliedjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
ben ik de enige, die al gek wordt van die kerstliedjes?
kerstliedjes vind ik niet erg, maar 1 dag na sinterklaas?quote:
Wat mij betreft daar voor al. Sinterklaasliedjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kerstliedjes vind ik niet erg, maar 1 dag na sinterklaar?
mij om het even. ik vind het allebei niets...quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat mij betreft daar voor al. Sinterklaasliedjes.
kerst en sinterklaas vind ik leuk, maar de liedjes nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mij om het even. ik vind het allebei niets...
als ik om half 9 thuis ben, staat de kerstboom al waarschijnlijk
He lekker dingquote:
Ach gossie, is er eentje jaloersquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach gossie, is er eentje jaloers.
Geeft niet hoor lieverd.
Ah, ontkenning. Maakt ook niet uit hoorquote:
Nou het was weer gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, ontkenning. Maakt ook niet uit hoor.
Zeker! Hier in Haarlem tenminstequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:21 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Goedenmiddag. Regende lekker hard daarnet
Ga je weg danquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het was weer gezellig
daaag
Nouquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou het was weer gezellig
daaag
beter van welquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ga je weg dan.
Maar het is altijd zo gezellig met jou.
Wat is er dan meisjequote:Op dinsdag 6 december 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beter van wel
en nee ik ben NIET gezellig
Kutproject op het werk, geen zin inquote:
Nou ja je hoeft het niet te vertellen natuurlijk, maar als je ff je hart wil luchten dan kan dat altijd!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg, maar niet relevant voor op een forum
Ik praat al met lyndaquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft het niet te vertellen natuurlijk, maar als je ff je hart wil luchten dan kan dat altijd!
hier drukke dag gehad op werk, ook moe en wil naar huisquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Kutproject op het werk, geen zin in. En met jou?
Mooi zoquote:
Van je douche?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:54 schreef -tape- het volgende:
Ik ga zo douchen. Iemand geīnteresseerd in de foto's?
Gaat perfect. Ik denk ook dat het iets kleiner oogt dan dat het werkelijk is. Kan er moeiteloos met mijn vriendin douchen. En.. dat verhoginkje is ideaal voor.. Nouja vul maar in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
daar kan je toch onmogelijk met zijn 2tjes in douchen ?
hij ziet er wel sjieker uit dan de mijne en je kan op dat randje zitten
mooie douche maar ik zou er claustrofobisch van worden
Het is amazingquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:43 schreef -tape- het volgende:
[..]
Gaat perfect. Ik denk ook dat het iets kleiner oogt dan dat het werkelijk is. Kan er moeiteloos met mijn vriendin douchen. En.. dat verhoginkje is ideaal voor.. Nouja vul maar in.
Op dat randje zitten doe je trouwens tijdens het douchen zelf niet, het water wat er dan op komt te liggen koelt heel snel af en is dus koud.
Moggequote:
Absoluut!quote:
quote:
Moggequote:
Ik had de auto van 07.25.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:25 schreef -tape- het volgende:
Haay. Treintje van 08.05. medereizigers?
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:05 schreef Bart het volgende:
Win de DVD van Prep and Landing, Missie Kerstavond!
Erwin gefeli.
He LLquote:
Lyndaatjequote:
Mogguh Lyn hebbie al een kerstboom?quote:
Mja veel beter dan dinsdag... allejesus wat slecht zegquote:
Zo groot ben je toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |