Speciaal voor jou gemaakt!quote:
quote:
Waarom kan je niet eerder koffie drinken danquote:Op donderdag 1 december 2011 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Koffie zou fijn zijn. Eerste koffiemoment is half elf pas.
Omdat ik in de trein geen koffie kan halen en mijn overstap naar metro te kort is.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan je niet eerder koffie drinken dan.
kloptquote:
ik heb een de longhi machine voor super lekkere koffie iedere morgen als ik wakker wordquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan je niet eerder koffie drinken dan.
Op Alkmaar kan je toch halen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik in de trein geen koffie kan halen en mijn overstap naar metro te kort is.
Dat winkelcentrum daar?quote:
dolce gusto hier!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
ik heb een de longhi machine voor super lekkere koffie iedere morgen als ik wakker word
yup. best leuk winkelcentrum, en dat achterstandswijkgebeuren valt best meequote:
ook lekkerquote:
Die heb ik niet, alleen gewone koffie, en cappucino maak ik zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaa vooral de choco of cappuccino
Wat doe je daar dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
yup. best leuk winkelcentrum, en dat achterstandswijkgebeuren valt best mee
IK wissel af. thee en koffie is allebei enorm lekker, en gezonder dan red bull enzooiquote:
Ik werk daar in een winkel van schoonenberg. En het is er gewoon best gezelligquote:
Gehoorapparaten?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ik werk daar in een winkel van schoonenberg. En het is er gewoon best gezellig
Ik heb iets van 10 smakenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Die heb ik niet, alleen gewone koffie, en cappucino maak ik zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |