oh had niet door dat de titel tegenwoordig ook automatisch opgehoogd werd, zelf dus ook maar gedaan. Tevens TR gemachtquote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Bart het volgende:
Newsflash: na deel 55 komt deel 56 Bas.
Is ook nog maar een jaartje ofzo hoor, geeft niets.quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Misan het volgende:
[..]
oh had niet door dat de titel tegenwoordig ook automatisch opgehoogd werd, zelf dus ook maar gedaan.
oh dat heeft dan meer te maken met de frequentie dat ik nog op fok rondhangquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Is ook nog maar een jaartje ofzo hoor, geeft niets.
Ja en je hoeft geen TR te plaatsen, ik kan TT's wijzigen als modquote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef Misan het volgende:
[..]
oh dat heeft dan meer te maken met de frequentie dat ik nog op fok rondhang
te laatquote:Op maandag 28 november 2011 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en je hoeft geen TR te plaatsen, ik kan TT's wijzigen als mod.
Toch zelf gefixtquote:
Nee, ik ga slapen.quote:
Nee, bij Joulz inmiddels.quote:
Dat.quote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Pfff. Ik ben dus niet leuk meer, nou bekijk het dan ook maar.
Ja idd bijna hetzelfde. Alleen grote projecten van een paar ton, had ik eerst niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:59 schreef Misan het volgende:
[..]
ah ok, ook zoiets toch? met stroompjes en alles
Jullie zijn allemaal leuk... kaaskoppen rulequote:Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Pfff. Ik ben dus niet leuk meer, nou bekijk het dan ook maar.
Wat wou je doen danquote:
Wakker wordenquote:
Ik dacht eerder aan een emmer koud water.quote:
Het is toch watquote:
Ze heeft 84 jaar in Alkmaar gewoond voor ze naar Amsterdam verhuisde ofzo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef Misan het volgende:
Maarre Sharana, jij woont toch in die andere stad met een A onder 020? Hoe raak je hier dan verzeild?
Ja ik vind Sharana ook wel kinky, probeer een date te scoren met haar.quote:
Maar ik had net al gedouched! Liever koffie, en dan een bakje geen emmerquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een emmer koud water.
Amsterdam! Ben aan t werkquote:
Jaaa woon nu 3 jaar in Amsterdam, maar daarvoor Alkmaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:47 schreef Misan het volgende:
Maarre Sharana, jij woont toch in die andere stad met een A onder 020? Hoe raak je hier dan verzeild?
oh nicequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik had net al gedouched! Liever koffie, en dan een bakje geen emmer
[..]
Amsterdam! Ben aan t werk
[..]
Jaaa woon nu 3 jaar in Amsterdam, maar daarvoor Alkmaar
Willem Blaeu gezetenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Misan het volgende:
[..]
oh niceje bent niet toevallig rond de 30 en dat ik je dan nog zou kunnen kennen van school enzo?
Oehh ik ookquote:
En wie is dat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Oehh ik ookmaar die drie jaar zijn een wereld van verschil
Dan zou je eerder mijn broertje kunnen kennen
Waar blijven die foto's nouquote:
En je hebt mij het linkje nog niet gegeven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel fotos op facebookmoet er nog even opgooien
Niet genoeg aan je eigen chick?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik vind Sharana ook wel kinky, probeer een date te scoren met haar.
Facebook is ok zo begin 2011quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:36 schreef Bart het volgende:
[..]
En je hebt mij het linkje nog niet gegeven.
Kijken mag hequote:
Daar mag ik naar kijken ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jij praat hier over voedselrijke beter vullende toetjes
Vrouwen zie ik het liefst puur natuur. In Eva-kostuum dus.quote:
Doe mij maar zonder eva kostuum, weg dat blaadje, en ook geen balkje of schaamhaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouwen zie ik het liefst puur natuur. In Eva-kostuum dus.
Mja, kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar Sharana onthouden mensen wel sneller dan mijn eigen naam
Laten we het daar maar op houden jaquote:
Het begin spreek je niet uit als Dee maar als Duhquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, kan ik me wel iets bij voorstellen.
Waar leg je de klemtoon eigenlijk.
Ik kan ook nog wel andere dingen bedenken hoor...quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden ja
Ah ja dan is het wel duidelijkquote:[..]
Het begin spreek je niet uit als Dee maar als Duh
Rotschildersquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:49 schreef Bart het volgende:
Eva had er geen blaadje voor hoor. Dat doen al die schilders.
Ah joh, dat moest van de kerk. Daarom heeft god in de sixtijnse kapel ook een nachthemd aan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
RotschildersAltijd gedacht dat ze die droeg
God hoef ik ook niet te zien in z`n pielemansquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah joh, dat moest van de kerk. Daarom heeft god in de sixtijnse kapel ook een nachthemd aan.
Hoe weet jij dat god een man is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
God hoef ik ook niet te zien in z`n pielemans
en bekend?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stuur eens in een DM de achternaam?
geeft niet, zo boeiend is 'ie nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Misan ik herken de naam niet echt, denk niet dat ik jouw broer ken
Oh ja!quote:
Moeten we inderdaad doen! Als je nou ff een abo neemt, dan kun je ook in ABO meeposten, supergezellig, en dan kunnen we naar de volgende ABO-meet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:30 schreef Misan het volgende:
[..]
we moeten nog steeds weer ff bier hakken, als ik zo ff terugdenk aan onze nieuwjaars-smsjes
wat moet ik met een fok abo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad doen! Als je nou ff een abo neemt, dan kun je ook in ABO meeposten, supergezellig, en dan kunnen we naar de volgende ABO-meet.
Of we gaan naar een andere willekeurige meet. Singles-meet ofzo.
Zeg ik net, kan je in ABO. En geen banners. En custom CSS. En friends/foes.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:48 schreef Misan het volgende:
[..]
wat moet ik met een fok abo?de ted teller spekken en er geen hol voor terugkrijgen?
banners zie ik eigenlijk nauwelijks meer. Vallen me niet meer opquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg ik net, kan je in ABO. En geen banners. En custom CSS. En friends/foes.
Zupertof forum! Komen alleen toffe mensen. Geen gebagger, geen gezeik, geen gespam, gewoon leukquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:54 schreef Misan het volgende:
[..]
banners zie ik eigenlijk nauwelijks meer. Vallen me niet meer op
Maarre ABO, is dat een beetje gezellig?
als ik weer beter in mijn tijd heb zal ik het eens overwegenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Zupertof forum! Komen alleen toffe mensen. Geen gebagger, geen gezeik, geen gespam, gewoon leuk. Er zijn zelfs geen mods op dat forum omdat het niet nodig is
. (Mods hebben daar geen modrechten)
Nee hoor, mijn huis is supergoed geīsoleerdquote:
Oh? Dus ik zet voor niets mijn wekker op 06:35 uurquote:Op woensdag 30 november 2011 08:30 schreef Sgt.Warlock het volgende:
In zaandam kan iedereen uitslapen
of iedereen is gewoon gevluchtquote:Op woensdag 30 november 2011 08:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn huis is supergoed geīsoleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2011 08:50:42 ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of iedereen is gewoon gevluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |