Waarom?quote:
Doordrinken dan!quote:
ja, als je kan uitslapen welquote:Op woensdag 30 november 2011 08:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Dus ik zet voor niets mijn wekker op 06:35 uur.
Ik ken Poelenburg wel hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 09:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ben je al op toeristische trektocht door Poelenburg gegaan?
Overdag is het daar erg bruisend
Ik ook, maar mijn baas nietquote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Stelletje gekken, ik vond half 8 vanmorgen vroeg zat.
Ik ook, want ik ben vrij, maar mijn vriendin moest wel werkenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
toen was ik al bijna een uur aan het werkquote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
half 8 sprong ik in de autoquote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik al bijna een uur aan het werk
Sprongen we tegelijk in de autoquote:
quote:
quote:
omnomnomquote:
ikea gehaktballetjesquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef Bart het volgende:
Wij hebben vanavond Zweedse Ikea-balletjes uit de vriezer. Met worteltjes en gebakken aardappeldingesen.
Doen alsof ikea Zweedse gehaktballetjes een culinair hoogstandje isquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef Bart het volgende:
HOAX, er bestaan geen mensen die Ikea-balletjes vies vinden!
Moet je niet zo schrokken.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doen alsof ikea Zweedse gehaktballetjes een culinair hoogstandje is
Na 3 uur zit je ze nog op te boeren
Over twee jaar zit er een in Zaandam, vlakbij waar ik woonquote:Op woensdag 30 november 2011 16:17 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Ik wil in een Ikea in Alkmaar.
[ afbeelding ]![]()
oh das al een stukkie dichterbij danquote:Op donderdag 1 december 2011 08:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Over twee jaar zit er een in Zaandam, vlakbij waar ik woon.
Ik werk op 200m van de Ikea Haarlemquote:
Moggelquote:
ontbijt? zweedse gehaktballetjes zekerquote:Op donderdag 1 december 2011 09:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik werk op 200m van de Ikea Haarlem. En straks woon ik op 2km van Ikea Zaandam
.
Zaterdagochtend ontbijt voor 1 euro.
o haiquote:
Nee gewoon croissantje enzoquote:Op donderdag 1 december 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ontbijt? zweedse gehaktballetjes zeker
quote:
Dan werken wij vlak bij elkaarquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
ik werk er 2 km vndaan bij de Ikea in haarlem
Speciaal voor jou gemaakt!quote:
quote:
Waarom kan je niet eerder koffie drinken danquote:Op donderdag 1 december 2011 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Koffie zou fijn zijn. Eerste koffiemoment is half elf pas.
Omdat ik in de trein geen koffie kan halen en mijn overstap naar metro te kort is.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan je niet eerder koffie drinken dan.
kloptquote:
ik heb een de longhi machine voor super lekkere koffie iedere morgen als ik wakker wordquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan je niet eerder koffie drinken dan.
Op Alkmaar kan je toch halen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ik in de trein geen koffie kan halen en mijn overstap naar metro te kort is.
Dat winkelcentrum daar?quote:
dolce gusto hier!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
ik heb een de longhi machine voor super lekkere koffie iedere morgen als ik wakker word
yup. best leuk winkelcentrum, en dat achterstandswijkgebeuren valt best meequote:
ook lekkerquote:
Die heb ik niet, alleen gewone koffie, en cappucino maak ik zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaa vooral de choco of cappuccino
Wat doe je daar dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
yup. best leuk winkelcentrum, en dat achterstandswijkgebeuren valt best mee
IK wissel af. thee en koffie is allebei enorm lekker, en gezonder dan red bull enzooiquote:
Ik werk daar in een winkel van schoonenberg. En het is er gewoon best gezelligquote:
Gehoorapparaten?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ik werk daar in een winkel van schoonenberg. En het is er gewoon best gezellig
Ik heb iets van 10 smakenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Die heb ik niet, alleen gewone koffie, en cappucino maak ik zelf
net naarmate je stemming wisselt? of voor de visite?quote:
Mag ik je proeven?quote:
Haha! goede opmerking, maar de vraag is of je alle smaken WIL proeven!quote:
Ik wil wel proeven waar Sharana naar smaaktquote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Haha! goede opmerking, maar de vraag is of je alle smaken WIL proeven!
Smaak je naar koffie? Heb je de waterleiding soms op je koffiezetapparaat aangesloten ofzo? 's ochtends uit bed lekker onder die warme bruine straal!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh .. iets van 10 koffie smaken
Ohquote:
espresso vind ik niet zo zoet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 11:15 schreef Sgt.Warlock het volgende:
dolce gusto betekent zoete smaak... 10 smaken zoet
eh geen idee!quote:
Tijd om daarachter te komenquote:
Bart en Sharana lurken aan de dolce gustoquote:
Waaromquote:
Omdat wat?quote:
Omdat appel.quote:
Daarom de auto, met lekkere zachte stoelenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat appel.
Welke idioot heeft sprinters verzonnen? Ik voel mijn reet niet meer, nondeju.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:39 schreef -tape- het volgende:
Beetje auto heeft zachte sportstoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |