Zeldzame treurigheid is het.quote:
Het was zo slecht dat het fascineerde inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef zoem het volgende:
Het is allemaal zo flauw dat het grappig is. Kwaliteitsprogramma, wasda?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:38 schreef zoem het volgende:
Dat programma op TLC nu: I didnt know I was pregnant
En de studentenhuizenquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik mis de vieze rubbertjes.
Blijft leukquote:
Hey Maraca, het gaat goed met mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blijft leuk
Hoe is het trouwens met je Stephan? Al meer succes op de arbeidsmarkt?
Mooi! Ook al is het tijdelijk, dan doe je wat meer ervaring op en kun je netwerkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hey Maraca, het gaat goed met mij
Ik ben nu druk bezig met solliciteren en heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad bij Gemeente Vlaardingen over een vacature op de financiële afdeling , ik word deze week worden teruggebeld, er was 1 andere kandidaat. Hoop dat ik het ben dat aangenomen word![]()
Het was een startersfunctie voor 6 maanden
Bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi! Ook al is het tijdelijk, dan doe je wat meer ervaring op en kun je netwerkenDuim voor je
Waarom presenteren Rob geus en Alberto stegeman niet samen een nieuw programma zoals nu met wegmisbruikers/overtreders .quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DON'T TUTS DE CAMERA!!
Soort onderkoffer smaakpolitiequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Waarom presenteren Rob geus en Alberto stegeman niet samen een nieuw programma zoals nu met wegmisbruikers/overtreders .
kijk ik wel tijdens me werkquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet Ned. 3? Je zal het maar zijn, seksverslaafd.
niet met een zak popcorn hoor, ik luister meerquote:
Klinkt goedquote:
nu tieten!quote:
dan wordt je getrakteerd op een mannen anus!quote:
welke lijst?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:56 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm, sta al aardig bovenaan de lijst.
jij motherloverquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef tralalala het volgende:
Ja, heeft verder geen haast dus ik schrijf alleen op leuke huisjes/locaties.
Spannendquote:Op woensdag 30 november 2011 14:56 schreef tralalala het volgende:
Ja, heeft verder geen haast dus ik schrijf alleen op leuke huisjes/locaties.
ja er stond gefeli, maar macarena kan alleen getalletjes lezen, tekst is soo paseeeee...quote:
ik zet me geld in op vrijdagquote:
nog niks op twitter, het wordt dus vrijdagquote:
Nu welquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nog niks op twitter, het wordt dus vrijdag
Ja, heb ook een groot deel gemistquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, niet weer als ik op mijn werk zitMorgen bedoel ik dan, niet vannacht.
Heb wel eens kleine dingen (á 20 euro) gekocht tijdens de hunt waar ik nog steeds heel blij mee benquote:Op donderdag 1 december 2011 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou nooit zo snel iets kopen...
Zoals wat ?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb wel eens kleine dingen (á 20 euro) gekocht tijdens de hunt waar ik nog steeds heel blij mee ben
Kanquote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat past wel goed bij elkaar
(Een wekker die je wakker maakt met DAT DIT KAN IN NEDERLAND?! )
Nu een MP3speler, ik zoek er een. maar een zonder schermquote:
Lol whutquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Bel je op naar de gemeente vlaardingen over je sollicitatie zeggen ze van, de week is nog niet om(Ze zouden deze week bellen )
Heb je nog steeds geen baan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Bel je op naar de gemeente vlaardingen over je sollicitatie zeggen ze van, de week is nog niet om(Ze zouden deze week bellen )
Nee, maar waar heb ik vorige week dan die champagne fles voor opengetrokken?quote:
Nee joh!quote:Op zondag 4 december 2011 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar waar heb ik vorige week dan die champagne fles voor opengetrokken?Vorige week was toch de laatste uitzending?
Neequote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een 60-dagen code voor WoW.. zal ik?![]()
dan moet je ook werken!quote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Maraca het volgende:
Denk dat ik idd maar even wacht tot de kerstvakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |