Ik vind er niet bijzonder veel aan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkmaar goed was echt tof
goeie eerste zoen
geen idee hoe ze heet haha
Eigenlijk enkel door wat ik eet te veranderen en de hoeveelheden ietwat te minderen. Tot nu toe heb ik nog niet eens meer hoeven sporten dan die veertig minuten die ik dagelijks fiets.quote:
Je moet ook wel wat doen natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind er niet bijzonder veel aan.
De tweede keer was wel beter.
Ja dat had niemand mij verteld van te voren.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook wel wat doen natuurlijk
quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste was heel romantisch en lief en schattig. Net als ik.
Dat is wel tof als je dat hebtquote:
Mijn eerste keer zoenen. Ehm....quote:
Netjes hoor! kan niet anders zeggen. Mag je echt wel trots op zijn!quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk enkel door wat ik eet te veranderen en de hoeveelheden ietwat te minderen. Tot nu toe heb ik nog niet eens meer hoeven sporten dan die veertig minuten die ik dagelijks fiets.
De lapo? Hoezo?quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel tof als je dat hebt
Coolquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Kunne de dames voortaan het briefje met telefoonnummer zo op je hoofd prikken Tijn, net als die kassabonnetjes op zo'n prikker
Ik ben de vrouw die het met mij aandurft nu al eeuwig dankbaarquote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal in elk geval de persoon nooit vergeten die mij voor het eerst heeft gezoend
Nee dat van die zoenquote:
Ik ook niet en ben dus nog steeds blij dat ik gewacht heb op een lieve jongen daarvoor ipv een playertje in de disco (naar de disco toen je 16 was, nog zo onschuldigquote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal in elk geval de persoon nooit vergeten die mij voor het eerst heeft gezoend
Dan moet je alleen nog op plekken komen waar zij ook komen (ietswat het zelfde probleem als ik).quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw die het met mij aandurft nu al eeuwig dankbaar
Wat, echt waar!quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel tof als je dat hebt
quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn eerste keer zoenen was van een discjockey en ratata ik mocht meteen niet meer uit want ouders zagen al allerlei rampen voor zich
Dat je met Mental Theo zou eindigen bijv?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn eerste keer zoenen was van een discjockey en ratata ik mocht meteen niet meer uit want ouders zagen al allerlei rampen voor zich
Nee joh dat lukt niet zo heel snel ook al ben ik een newbie fokkerquote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Casie post al niet meer, weggejaagd?
zo streng opgevoet?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
En daarna het daglicht uit je ogen batsenquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben dus nog steeds blij dat ik gewacht heb op een lieve jongen daarvoor ipv een playertje in de disco (naar de disco toen je 16 was, nog zo onschuldig)
Maar vindt niet dat iedereen waar je mee zoent speciaal moet zijn, een mooi moment op een dronken avond kan ook leuk zijn
quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het daglicht uit je ogen batsen
Het was wel met iemand die ik al 10 minuten kende, dat dan weer welquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben dus nog steeds blij dat ik gewacht heb op een lieve jongen daarvoor ipv een playertje in de disco (naar de disco toen je 16 was, nog zo onschuldig)
Maar vindt niet dat iedereen waar je mee zoent speciaal moet zijn, een mooi moment op een dronken avond kan ook leuk zijn
En moeten ze niet meteen al een verkeerd beeld van me hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je alleen nog op plekken komen waar zij ook komen (ietswat het zelfde probleem als ik).
.......tot nu toequote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was wel met iemand die ik al 10 minuten kende, dat dan weer wel
Maar gelukkig werd het blijvend
Daarin ben ik vrij braafquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat je met Mental Theo zou eindigen bijv?
Maar dat beeld kun je zelf creëren, heeft met je eigenwaarde te maken en je uitstralingquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
En moeten ze niet meteen al een verkeerd beeld van me hebben
Goed plan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had nogal strenge ouders dusquote:
Het duurt al lang genoeg en er is genoeg gebeurd om te kunnen zeggen dat mijn eerste zoen was met iemand die veel voor me heeft betekend als ik later heel erg oud benquote:
Huig er uit spuitenquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenquote:
Klinkt als een date die ik heb gehadquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was wel met iemand die ik al 10 minuten kende, dat dan weer wel
Maar gelukkig werd het blijvend
Ik weet het. Het ligt echt niet aan mijn haar.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat beeld kun je zelf creëren, heeft met je eigenwaarde te maken en je uitstraling
Die DJ mocht ook niet meer uit draaien van z'n ouders?quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik had nogal strenge ouders dusHet was die jongen ook wel blij gebleven want later zat die met een vriendin van mij te praten en toen begon die tegen mij van jij mocht toen toch niet meer uit vanwege mij en dat was jaren later
Wij kunnen wel wat hebben voorlopig, denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, niet stoken he tussen newbie en loka?
[ afbeelding ]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet grappigquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, Casie kent ons natuurlijk wel maar wij haar niet
Hij is gewoon jaloersquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, niet stoken he tussen newbie en loka?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die DJ mocht ook niet meer uit draaien van z'n ouders?
Iemand moet dat doen hequote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik ben de opstandige in de familie
Ik nietquote:
Als je jullie verhalen mag geloven, wel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij kunnen wel wat hebben voorlopig, denk ik
ja dus ....quote:
Nee , ik denk dat die niet veel meisjes kende die dus spontaan niet meer uitmochten door hemquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die DJ mocht ook niet meer uit draaien van z'n ouders?
Een beetje wel, maar ik vind het heel leuk voor ze dat ze het nog naar de zin hebbenquote:
Mijn bijlesleerling dacht dat hij ouder was dan ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn. Newbie is gewoon een lekker ventje.
Misschien meer jaloers op het feit dat het zo snel ging. En met die twee van gisteren weerquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar ik vind het heel leuk voor ze dat ze het nog naar de zin hebben
Bovendien is Loka toch echt veel te jong voor me
Ach kennen is een groot woord maar als je niet mee zou hebben gelezen heb je binnen vijf minuten ook wel een beeld van iedereen hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, Casie kent ons natuurlijk wel maar wij haar niet
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn bijlesleerling dacht dat hij ouder was dan ik
Ik ben niet na een maand gaan samenwonen hoor, dat was MKquote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien meer jaloers op het feit dat het zo snel ging. En met die twee van gisteren weer
Maar je snapt mijn punt welquote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet na een maand gaan samenwonen hoor, dat was MK
mmmm jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat niet, bij mij ging het ook elke keer zo snel. Tis alleen alweer een tijdje geleden voor mij, ik heb ietswat in een gat gezeten de laatste paar jaar en had geen trek in een vrouw erbij.quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien meer jaloers op het feit dat het zo snel ging. En met die twee van gisteren weer
Moeten we bij de meet oppassen wie achter ons staat?quote:
Een erg genuanceerd beeld zal het niet zijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef Casie het volgende:
[..]
Ach kennen is een groot woord maar als je niet mee zou hebben gelezen heb je binnen vijf minuten ook wel een beeld van iedereen hoor.
En nu ga ik naar vriendinnen en daarna borrelen, veel zeik plezier op elkaar
Waar zit je aan te denken?quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Probeer je er wel eens wat aan te doen eigenlijk?
hahaquote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moeten we bij de meet oppassen wie achter ons staat?
Ik op jou en newbiequote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op mij omdat ik Newbie heb gehosseld
quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik ben de opstandige in de familie
Hahahaha, je ziet er ook gewoon jong uit. Niks aan doen, dat is leuk.quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn bijlesleerling dacht dat hij ouder was dan ik
Hehe, ik heb je in de gaten tijn.quote:
Wat dan, heb je GHB?quote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahanee zo ben ik niet
alleen ik zou wel oppassen wat je drinkt
ga je blowenquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga nog even een avond wandeling maken
Veel plezier, het is rustig weerquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga nog even een avond wandeling maken
Dan moet je wel eerst de juiste tegenkomen -_-quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen versieren is een kwestie van doen.
Op internet lukt het alvast niet. En in het wild heb ik er nooit echt de mogelijkheden toe.quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen versieren is een kwestie van doen.
Hoe jong en onschuldigquote:
Wie is Newbie?quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, naarmate ik meer over datingsites hoor, lijkt het me steeds minder en minder leukquote:Op maandag 28 november 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op internet lukt het alvast niet. En in het wild heb ik er nooit echt de mogelijkheden toe.
Oh jaquote:Op maandag 28 november 2011 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, je ziet er ook gewoon jong uit. Niks aan doen, dat is leuk.
[..]
Hehe, ik heb je in de gaten tijn.
[ afbeelding ]
ssstquote:
Is het ook niet. Geloof mij maar.quote:Op maandag 28 november 2011 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, naarmate ik meer over datingsites hoor, lijkt het me steeds minder en minder leuk
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit kloptquote:
Maar wij houden toch van je?quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De enige persoon op deze wereld die van mij houdt enzo.
Wat was er zo onschuldig aan mij gisteren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat dit klopt
Wat een drama post zegquote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn echt veel meer personen die van jou houdenquote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit dat enge kereltje nu naar mij te wijzen, doe ik wat verkeerd of zo?quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het lekkere vriendje van loka.
Lees mijn onderschriftquote:
Oh daar kon jij toch niets aan doen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat was er zo onschuldig aan mij gisteren?
Klopt, als mijn vader me echt niet mocht had hij jou geen sms gestuurdquote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn echt veel meer personen die van jou houden
Waus zijn is een keuze.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh daar kon jij toch niets aan doen.haha
haha dat is waarquote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, als mijn vader me echt niet mocht had hij jou geen sms gestuurd
en een goeie keuzequote:
Hij heeft je in de gaten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit dat enge kereltje nu naar mij te wijzen, doe ik wat verkeerd of zo?
Toe, leg eens uit?quote:
Ik zal je printer voortaan met rust laten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en een goeie keuzevolgende keer gewoon beter mikken
dank je zou mijn printer ook leuk vindenquote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal je printer voortaan met rust laten.
Sorry , ben met wat huiswerk bezigquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
De nieuwe is weg en meteen is het topic dood
Kom gewoon naar de meet in december, dan kan ik jou ook meeten!!quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's anders
Ik moet jou nog een keer meeten, ooit.
De rust...is wedergekeerdquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat het net zo druk was lag volgens mij echt niet aan haar, hoorquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik reken er tegenwoordig niet meer op dat meets ook echt doorgaan. En zelf kan ik dan toch nietquote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom gewoon naar de meet in december, dan kan ik jou ook meeten!!![]()
Loka's powa's!
Maar dat het nu zo rustig is welquote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat het net zo druk was lag volgens mij echt niet aan haar, hoor
Ik vind het wel prima zoquote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat het nu zo rustig is wel
Ik weet niet, maar een middagje slenteren door Leiden lijkt me wel wat. Ga ik misschien wat kringloopwinkels af of zoquote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik reken er tegenwoordig niet meer op dat meets ook echt doorgaan. En zelf kan ik dan toch niet
En de Tolkienwinkelquote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar een middagje slenteren door Leiden lijkt me wel wat. Ga ik misschien wat kringloopwinkels af of zo
Wie weet, maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen. Ik weet niet waar kaneel woont en hoe groot Leiden is. Heck, ben er nog nooit geweest!quote:
dat is wel een leuke winkel. Platoquote:
Ach joysa is erbijquote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahanee zo ben ik niet
alleen ik zou wel oppassen wat je drinkt
quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach joysa is erbij
die houd me wel in de gaten
Ik stop het gewoon bij iedereen in hun drankje ook mijzelfquote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach joysa is erbij
die houd me wel in de gaten
No wayyyyyyquote:Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stop het gewoon bij iedereen in hun drankje ook mijzelf
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga op huis aan, met lekkere wandeling langs de kust
Leiden is niet zo groot, maar ik woon niet in het centrum.quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen. Ik weet niet waar kaneel woont en hoe groot Leiden is. Heck, ben er nog nooit geweest!
Try mequote:
Niet doen hoor Tijn, dan komt de politie omdat je mensen drogeert.quote:Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stop het gewoon bij iedereen in hun drankje ook mijzelf
Dan moet je hier gaan wonen.quote:
Of gewoon allemaal drugs nemenquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet doen hoor Tijn, dan komt de politie omdat je mensen drogeert.
Niet te vaak he Tijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon allemaal drugs nemenhaha
mee eensquote:
quote:
Ik ben 1TB aan muziek aan het opruimen en verwerken in Itunes, dus zal nog wel effe druk zijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Da's dan wel weer heel weinig.quote:Op maandag 28 november 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mee eenspaar keer per jaar is meer dan genoeg
Wat is dan een goeie frequentie?quote:
Weet ik niet, eens per twee of drie maanden ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan een goeie frequentie?
Vaker dan je sex hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan een goeie frequentie?
Hebben de meeste mannen in dit topic ook.quote:Op maandag 28 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je wel erg weinig seks.
Klopt.quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben de meeste mannen in dit topic ook.
Sorryquote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel goed denk ik ja. Eens per maand mag ook hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, eens per twee of drie maanden ofzo?
Ik vond mijn pauze eigenlijk net wat te kort
En wanneer was jou laatste keer?quote:Op maandag 28 november 2011 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet zo'n geil bovenlichaam als Newbie.quote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.
Ik mag van de vrouwen mijn shirtje niet aanhouden.
Ja dan hoeft het al niet meer.
Geeft niet.quote:
Gewoon dat vet omzetten in spier, loefje.quote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan.
Ik mag van de vrouwen mijn shirtje niet aanhouden.
Ja dan hoeft het al niet meer.
Het valt me tegen om op mijn leeftijd een geschikte vrouw te vinden.quote:
Euhm, begin september ergens geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel goed denk ik ja. Eens per maand mag ook hoor
[..]
En wanneer was jou laatste keer?
+1.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Keyos het volgende:
Heb nog nooit drugs gebruikt buiten de standaard Hasj en Wiet om, ben op zich vreselijk benieuwd wat voor effect het op mij zal hebben.
Vind Hasj en Wiet overigens niets, het doet gewoon niets met mij, het effect is gewoon niet sterk genoeg en het is ook verre van lekker.
ik tot gister ookquote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Keyos het volgende:
Heb nog nooit drugs gebruikt buiten de standaard Hasj en Wiet om, ben op zich vreselijk benieuwd wat voor effect het op mij zal hebben.
Vind Hasj en Wiet overigens niets, het doet gewoon niets met mij, het effect is gewoon niet sterk genoeg en het is ook verre van lekker.
Een en al blubber.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet zo'n geil bovenlichaam als Newbie.
Ook zoietsquote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, begin september ergens geloof ik.
Vrouwen van mijn leeftijd hebben volgens mij ook niets aan mijquote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het valt me tegen om op mijn leeftijd een geschikte vrouw te vinden.
Zelfs als je alle plekken af gaat waar je iemand "zou kunnen" ontmoeten in gedachte houdt.
Of je had hele slechte wiet, of jij hebt gewoon veel nodig om er wat van te merken. Dit lijkt van persoon tot persoon te verschillen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Keyos het volgende:
Te lui voor.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon dat vet omzetten in spier, loefje.
dat is wel fijner dan botquote:
Als je zo door blijft denken, wordt het nooit wat. Je moet hoe dan ook optimistisch blijven.quote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrouwen van mijn leeftijd hebben volgens mij ook niets aan mij
Ohquote:Op maandag 28 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's lekker zacht juist
Van die sixpacks moet ik niet
Shit, was jij dat?quote:
Sja, dan moet je een vrouw vinden die op je lovehandles valt.quote:
Heb eens een keer met z'n 3en 's avonds aan de waterpijp gezeten , dat vond ik op zich wel gewoon leuk en lekker (door het appeltabak) , mijn 2 vrienden waren zo stoned als een kanarie, zelf merkte ik er amper wat van. Ging ook maar door en merkte maar niets, weet niet wat het is..... Het heeft gewoon weinig effect.quote:Op maandag 28 november 2011 22:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je had hele slechte wiet, of jij hebt gewoon veel nodig om er wat van te merken. Dit lijkt van persoon tot persoon te verschillen.
Ikzelf heb maar een heeel klein beetje nodig om er wat van te merken. Ik kan dan ook heel goedkoop blowen als ik zou willen
geen ideequote:
Maar je moet toegeven dat het geweldig lastig is om een vrouw van die leeftijd te vinden die nog "proefkonijntje" wil spelen. Even heel plat gezegdquote:Op maandag 28 november 2011 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je zo door blijft denken, wordt het nooit wat. Je moet hoe dan ook optimistisch blijven.
Anders is je enige kans een waanzinnig kleine
Gewoon een keer wat proberen, als je je goed voorbereidt kan het weinig kwaad.quote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb eens een keer met z'n 3en 's avonds aan de waterpijp gezeten , dat vond ik op zich wel gewoon leuk en lekker (door het appeltabak) , mijn 2 vrienden waren zo stoned als een kanarie, zelf merkte ik er amper wat van. Ging ook maar door en merkte maar niets, weet niet wat het is..... Het heeft gewoon weinig effect.
Dat is waar, maar je hebt geen keusquote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat het geweldig lastig is om een vrouw van die leeftijd te vinden die nog "proefkonijntje" wil spelen. Even heel plat gezegd
Ja dat zeggen ze altijd.quote:Op maandag 28 november 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's lekker zacht juist
Van die sixpacks moet ik niet
Kut ik bedacht mij gisteren dat ik helemaal niet had gezocht wat de effecten enzo zijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat proberen, als je je goed voorbereidt kan het weinig kwaad.
Als we nu konden maken dat die vrouwen dat ook vonden...quote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je hebt geen keus
De effecten van wat?quote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kut ik bedacht mij gisteren dat ik helemaal niet had gezocht wat de effecten enzo zijn
Da's wel erg eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kut ik bedacht mij gisteren dat ik helemaal niet had gezocht wat de effecten enzo zijn
Nietsquote:
hahaquote:
Je kunt gewoon de mazzel hebben om een vrouw te treffen die nou net op zoek is naar iets anders.quote:Op maandag 28 november 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als we nu konden maken dat die vrouwen dat ook vonden...
Hoe weet jij nu of het makkelijk was dan?quote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe komen jullie toch zo makkelijk aan dat spul???
Het ding is dat er maar weinig vrienden van mij maar drugs gebruiken/experimenteel zijn. Ik denk dat ik eens een keer wat ga gebruiken tijdens een metal concert of carnaval (als ik ga), dat zijn denk ik wel goede momentenquote:Op maandag 28 november 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een keer wat proberen, als je je goed voorbereidt kan het weinig kwaad.
ik maak het zelfquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen, die moet je niet eens willen wetenquote:Op maandag 28 november 2011 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt mij best gaaf eigenlijkquote:
Ik wil het wel weten. Ik heb nog nooit harddrugs geprobeerd (behalve paddo's en toen merkte ik niks)quote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen, die moet je niet eens willen weten
Je moet het ergens doen waar je uit je dak kunt en wilt gaan maar waar je ook kunt zitten op een rustige plek. Liefst wel met iemand die op je let, ik moet er niet aan denken het alleen te doen, ik word te vaag om nog ergens aansprakelijk voor te zijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is dat er maar weinig vrienden van mij maar drugs gebruiken/experimenteel zijn. Ik denk dat ik eens een keer wat ga gebruiken tijdens een metal concert of carnaval (als ik ga), dat zijn denk ik wel goede momenten. Ben overigens het meest geinteresseerd in MDMA, coke doe ik niet aan, veel te bang dat het ineens zo lekker is dat ik het vaker wil.
Zoek een dealer dan.quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil het wel weten. Ik heb nog nooit harddrugs geprobeerd (behalve paddo's en toen merkte ik niks)
Vooruit: dat zijn van die dingen, die wil IK niet wetenquote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil het wel weten. Ik heb nog nooit harddrugs geprobeerd (behalve paddo's en toen merkte ik niks)
Dat is sowieso een goed idee. Het liefst dan wel iemand die ervaring met drugs heeftquote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het ergens doen waar je uit je dak kunt en wilt gaan maar waar je ook kunt zitten op een rustige plek. Liefst wel met iemand die op je let, ik moet er niet aan denken het alleen te doen, ik word te vaag om nog ergens aansprakelijk voor te zijn
Het gaat bij mij altijd fout met carnaval en alcohol, misschien dat ik met behulp van die zooi geen alcohol nodig heb, kan ik eindelijk eens leuk carnaval vieren ipv elk jaar verpest worden door mijn gezuip ^^.quote:Op maandag 28 november 2011 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het ergens doen waar je uit je dak kunt en wilt gaan maar waar je ook kunt zitten op een rustige plek. Liefst wel met iemand die op je let, ik moet er niet aan denken het alleen te doen, ik word te vaag om nog ergens aansprakelijk voor te zijn
Het is waarschijnlijk wel gezonderquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat bij mij altijd fout met carnaval en alcohol, misschien dat ik met behulp van die zooi geen alcohol nodig heb, kan ik eindelijk eens leuk carnaval vieren ipv elk jaar verpest worden door mijn gezuip ^^.
Ik ben 64 kg bij 1,80 M , dus alcohol werkt altijd vrij snel en stevig bij mij, dus bij een hoog aantal liters in een korte tijd kun je mij oprapen (al gaat het wel goed als ik het verdeel over de avond) .
Dan zijn wij even zwaar en grootquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het gaat bij mij altijd fout met carnaval en alcohol, misschien dat ik met behulp van die zooi geen alcohol nodig heb, kan ik eindelijk eens leuk carnaval vieren ipv elk jaar verpest worden door mijn gezuip ^^.
Ik ben 64 kg bij 1,80 M , dus alcohol werkt altijd vrij snel en stevig bij mij, dus bij een hoog aantal liters in een korte tijd kun je mij oprapen (al gaat het wel goed als ik het verdeel over de avond) .
Hahaha, ook toevallig , het is niet bepaald een afmeting die je vaak tegenkomt xDquote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn wij even zwaar en groot
Pff nee dat is niet gezond dat meerdere dagen doenquote:Op maandag 28 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk wel gezonder
Maar je kunt er niet heel carnaval op losgaan natuurlijk, maximaal een nachtje.
Jammer ik dacht een uniek te zijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hahaha, ook toevallig , het is niet bepaald een afmeting die je vaak tegenkomt xD
Het werkt dan ook echt gewoon niet meer in normale hoeveelhedenquote:Op maandag 28 november 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff nee dat is niet gezond dat meerdere dagen doendrinken eigenlijk al niet
Guten abend Fräulein Myraela.quote:
Hoi jijquote:
Meerdere dagen feesten zonder alcohol en drugs is al een aanslag op je lichaamquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het werkt dan ook echt gewoon niet meer in normale hoeveelheden
In Brabant zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van het voorjaar wordt mijn eerste carnaval, als saaie muts van boven de rivieren.
Mijn pa was overigens hetzelfde vroeger en is Analist bij Kuwait Petroleum op het lab, misschien een betere vergelijkingquote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer ik dacht een uniek te zijn
Coolquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van het voorjaar wordt mijn eerste carnaval, als saaie muts van boven de rivieren.
Maar wel tof.quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meerdere dagen feesten zonder alcohol en drugs is al een aanslag op je lichaam
nu wordt het engquote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mijn pa was overigens hetzelfde vroeger en is Analist bij Kuwait Petroleum op het lab, misschien een betere vergelijking.
Waar ga je het vieren?quote:Op maandag 28 november 2011 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
feesten jaquote:
Hoeft niet.quote:Op maandag 28 november 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
En vergeet niet dat het een aanslag op je portomonee is.
ssstquote:Op maandag 28 november 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
Zin in vrijdag?quote:
Wat vrouwen?quote:Op maandag 28 november 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen kunnen altijd gratis feesten.
Met de juiste mensen kan ik ook wel gratis feesten.quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit.quote:Op maandag 28 november 2011 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Die van mij zal wss wel weer Tilburg worden, kan daar altijd crashen in mijn oude studentenhuis 10 minuten lopen van het centrum, altijd handig.quote:
Er is geen duitser te vinden dan hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef stefanhaan het volgende:
Limburg is niet hardcore genoeg. En paupermensen + duitsers.
Bij mijn studie waarmee ik toch kap kon het prima. Van de 50 is er echt wel een zo gek om je wat aan te bieden, en nee zeggen is zo onbeleefd.quote:
Dat heb ik met wiet, als ik op school wiet wil scoren. Weet ik precies bij wie ik moet zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn studie waarmee ik toch kap kon het prima. Van de 50 is er echt wel een zo gek om je wat aan te bieden, en nee zeggen is zo onbeleefd.
Inderdaad. Vrouw zijn is de chillheid zelfde.quote:Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn studie waarmee ik toch kap kon het prima. Van de 50 is er echt wel een zo gek om je wat aan te bieden, en nee zeggen is zo onbeleefd.
Limburgers moet je altijd apart noemen, aangezien het volgens de NS niet bij Nederland hoort :quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 22:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Limburgers moet je altijd apart noemen, aangezien het volgens de NS niet bij Nederland hoort :
[ afbeelding ]
Met carnaval moet je in Boven-leeuwen zijnquote:Op maandag 28 november 2011 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met carnaval moet je in Limburg zijn
Op bezoek bij de Rijnsburgse Boys zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met carnaval moet je in Rijnsburg zijn!
Jij snapt et.quote:
Sorry, ik heb de campagne niet verzonnenquote:
Tuurlijk. Lekker kijken naar Bennie van Noord.quote:Op maandag 28 november 2011 22:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op bezoek bij de Rijnsburgse Boys zeker?
Ben je op stratum te vinden dan?quote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Met carnaval moet je gewoon bij mij zijn. Maakt niet uit waar, ik ben overal en altijd tof.
Als mij nog één keer wat gebeurd in de categorie van wat er de afgelopen twee keren is gebeurd, ga ik het inderdaad boycotten xD , tot nu toe is Carnaval en Keyos nog geen match made in heaven.quote:
Overtuig mij maarquote:
Kom maar hier heen danquote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Met carnaval moet je gewoon bij mij zijn. Maakt niet uit waar, ik ben overal en altijd tof.
dat klinkt goedquote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als mij nog één keer wat gebeurd in de categorie van wat er de afgelopen twee keren is gebeurd, ga ik het inderdaad boycotten xD , tot nu toe is Carnaval en Keyos nog geen match made in heaven.
Fixedquote:Op maandag 28 november 2011 22:36 schreef Myraela het volgende:
Met carnavalAltijd moet je gewoon bij mij zijn. Maakt niet uit waar, ik ben overal en altijd tof.
Neen.quote:Op maandag 28 november 2011 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ben je op stratum te vinden dan?
quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga m'n nest in. Veel plezier nog vanavond
Ajuus!quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Welterusten!quote:Op maandag 28 november 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht op een uitnodigingquote:
Bah, vond dat toen al een zeiknummer.quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eventjes de gevoelige jongen uithangen.
Niet nodig toch, je kunt er gewoon heengaan en dan zie je welquote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wacht op een uitnodigingom te komen kijken
dat kan maar alleen zou ik dat niet snel doenquote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet nodig toch, je kunt er gewoon heengaan en dan zie je wel
Nee ik ben te druk bezig iemand anders voor te bereiden op zijn date.quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wordt er hier nog versierd of gedate?
Denk het nietquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heb nu al 4x dit nummer op repeat staan, ik hoop zoooooooo dat Bruce Springsteen deze gaat spelen op Pinkpop dit jaar, dan ga ik janken van blijdschap (dit is één van mijn favoriete Springsteen live nummers, de piano solo is zo ongelofelijk bizar mooi):quote:Op maandag 28 november 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bah, vond dat toen al een zeiknummer.
Wie wie wie?quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben te druk bezig iemand anders voor te bereiden op zijn date.
Goed bezigquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben te druk bezig iemand anders voor te bereiden op zijn date.
Nee, iedere vrouw die hier komt, is niet op zoek naar een kerel (van Fok).quote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Succes alvast. Vaders hou u dochters binnen, kaneelstokje :-)quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, iedere vrouw die hier komt, is niet op zoek naar een kerel (van Fok).
Maar 9 december heb ik een date.
Is een druk weekend, want zaterdag daarna werken en daarna naar een verjaardag en dan zondag naar de midwinter fair.
Je gaat wat confetti spuiten zeker.quote:Op maandag 28 november 2011 22:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaik ga kerstslingers om Joysa hangen/
Bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |