Ik vind er niet bijzonder veel aan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkmaar goed was echt tof
goeie eerste zoen
geen idee hoe ze heet haha
Eigenlijk enkel door wat ik eet te veranderen en de hoeveelheden ietwat te minderen. Tot nu toe heb ik nog niet eens meer hoeven sporten dan die veertig minuten die ik dagelijks fiets.quote:
Je moet ook wel wat doen natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind er niet bijzonder veel aan.
De tweede keer was wel beter.
Ja dat had niemand mij verteld van te voren.quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook wel wat doen natuurlijk
quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste was heel romantisch en lief en schattig. Net als ik.
Dat is wel tof als je dat hebtquote:
Mijn eerste keer zoenen. Ehm....quote:
Netjes hoor! kan niet anders zeggen. Mag je echt wel trots op zijn!quote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk enkel door wat ik eet te veranderen en de hoeveelheden ietwat te minderen. Tot nu toe heb ik nog niet eens meer hoeven sporten dan die veertig minuten die ik dagelijks fiets.
De lapo? Hoezo?quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel tof als je dat hebt
Coolquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef xFriendx het volgende:
Kunne de dames voortaan het briefje met telefoonnummer zo op je hoofd prikken Tijn, net als die kassabonnetjes op zo'n prikker
Ik ben de vrouw die het met mij aandurft nu al eeuwig dankbaarquote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal in elk geval de persoon nooit vergeten die mij voor het eerst heeft gezoend
Nee dat van die zoenquote:
Ik ook niet en ben dus nog steeds blij dat ik gewacht heb op een lieve jongen daarvoor ipv een playertje in de disco (naar de disco toen je 16 was, nog zo onschuldigquote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal in elk geval de persoon nooit vergeten die mij voor het eerst heeft gezoend
Dan moet je alleen nog op plekken komen waar zij ook komen (ietswat het zelfde probleem als ik).quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw die het met mij aandurft nu al eeuwig dankbaar
Wat, echt waar!quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel tof als je dat hebt
quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn eerste keer zoenen was van een discjockey en ratata ik mocht meteen niet meer uit want ouders zagen al allerlei rampen voor zich
Dat je met Mental Theo zou eindigen bijv?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn eerste keer zoenen was van een discjockey en ratata ik mocht meteen niet meer uit want ouders zagen al allerlei rampen voor zich
Nee joh dat lukt niet zo heel snel ook al ben ik een newbie fokkerquote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Casie post al niet meer, weggejaagd?
zo streng opgevoet?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
En daarna het daglicht uit je ogen batsenquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben dus nog steeds blij dat ik gewacht heb op een lieve jongen daarvoor ipv een playertje in de disco (naar de disco toen je 16 was, nog zo onschuldig)
Maar vindt niet dat iedereen waar je mee zoent speciaal moet zijn, een mooi moment op een dronken avond kan ook leuk zijn
quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna het daglicht uit je ogen batsen
Het was wel met iemand die ik al 10 minuten kende, dat dan weer welquote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ook niet en ben dus nog steeds blij dat ik gewacht heb op een lieve jongen daarvoor ipv een playertje in de disco (naar de disco toen je 16 was, nog zo onschuldig)
Maar vindt niet dat iedereen waar je mee zoent speciaal moet zijn, een mooi moment op een dronken avond kan ook leuk zijn
En moeten ze niet meteen al een verkeerd beeld van me hebbenquote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je alleen nog op plekken komen waar zij ook komen (ietswat het zelfde probleem als ik).
.......tot nu toequote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was wel met iemand die ik al 10 minuten kende, dat dan weer wel
Maar gelukkig werd het blijvend
Daarin ben ik vrij braafquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat je met Mental Theo zou eindigen bijv?
Maar dat beeld kun je zelf creëren, heeft met je eigenwaarde te maken en je uitstralingquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
En moeten ze niet meteen al een verkeerd beeld van me hebben
Goed plan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had nogal strenge ouders dusquote:
Het duurt al lang genoeg en er is genoeg gebeurd om te kunnen zeggen dat mijn eerste zoen was met iemand die veel voor me heeft betekend als ik later heel erg oud benquote:
Huig er uit spuitenquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenquote:
Klinkt als een date die ik heb gehadquote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was wel met iemand die ik al 10 minuten kende, dat dan weer wel
Maar gelukkig werd het blijvend
Ik weet het. Het ligt echt niet aan mijn haar.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat beeld kun je zelf creëren, heeft met je eigenwaarde te maken en je uitstraling
Die DJ mocht ook niet meer uit draaien van z'n ouders?quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik had nogal strenge ouders dusHet was die jongen ook wel blij gebleven want later zat die met een vriendin van mij te praten en toen begon die tegen mij van jij mocht toen toch niet meer uit vanwege mij en dat was jaren later
Wij kunnen wel wat hebben voorlopig, denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, niet stoken he tussen newbie en loka?
[ afbeelding ]
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet grappigquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig, Casie kent ons natuurlijk wel maar wij haar niet
Hij is gewoon jaloersquote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, niet stoken he tussen newbie en loka?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die DJ mocht ook niet meer uit draaien van z'n ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |