quote:
Dan weet ik waar ik de komende dagen ga zitten...Ze zijn hier de boel weer aan het verbouwenquote:
quote:
Mc Donaldsquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef YUR het volgende:
Waar in Den Haag zijn de fijne plekken met gratis Wifi, goede koffie en lekkere broodjes?
Ik vind de koffie daar niet zo goed...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]eerste keer dat ik zo lang geslapen heb in heele lange tijd
Oja en
[..]
Mc Donalds![]()
Dan wordt er zand gestrooid bij de wielen tijdens het remmen en optrekken. Dat gebeurt automatisch maar de bestuurder kan het ook zelf regelen als ie voelt dat ie gaat glijden. Overigens is dit alleen bij de bankjes achter de bestuurder (beide kanten uiteraard)quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef ICND het volgende:
Aankomende vrijdag weer een expositie opening in Den Haag.
Gaan maar weer is knallen die avond!
Oh en AdmiraalAnaal...wat ik mij vandaag wederom afvroeg, enig idee wat die kont massage is die je soms in de RandstadRail krijgt? Af en toe lijkt er na het afremmen ineens een motor aan te slaan in het achterste gedeelte waardoor ik even een fijne trilling voel.
Is wel enorm vaak en veel de laatste tijd.. Zelfs als de RR niet aan het afremmen is..weird huh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan wordt er zand gestrooid bij de wielen tijdens het remmen en optrekken. Dat gebeurt automatisch maar de bestuurder kan het ook zelf regelen als ie voelt dat ie gaat glijden. Overigens is dit alleen bij de bankjes achter de bestuurder (beide kanten uiteraard)
Altijd in de herfst is het onwijs glad, zeker de loosduinseweg en laan van meerdervoort. Blaadjes (quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Is wel enorm vaak en veel de laatste tijd.. Zelfs als de RR niet aan het afremmen is..weird huh?
Ah vandaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Altijd in de herfst is het onwijs glad, zeker de loosduinseweg en laan van meerdervoort. Blaadjes () op de rails enzo en erg vet omdat het bijna niet regent. Je kan beter af en toe een goeie bui hebben dan remt het beter
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef ICND het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn haha, exclusief geluid mag het best blijven van mij!
Ben jij bekend met het fenomeen 'buslul'?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef ICND het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn haha, exclusief geluid mag het best blijven van mij!
Is dat vergelijkbaar met een bijrijdersboner?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het fenomeen 'buslul'?
Er is niks mis met trilling fijn vinden Yur!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het fenomeen 'buslul'?
Welkomquote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef warrel het volgende:
Ook hallo!
Sinds maandag ben ik dan ein-de-lijk een Haagse met een eigen huisje
Achter de Hunsestraat kwam ik laatst achterquote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welkom
Waar kunnen we dat huisje ongeveer vinden?
Welkom in deze gewéldige stad!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef warrel het volgende:
Ook hallo!
Welkomquote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef warrel het volgende:
Ook hallo!
We zijn altijd heel verwelkomend voor nieuwe gezichtenquote:
Whehe, ik woon er nog niet eens echt, ik heb slechts de sleutel. Komend weekend ga ik beginnen met sausen en klussenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
We zijn altijd heel verwelkomend voor nieuwe gezichten
Wanneer kunnen we je inplannen voor de ontgroeningsbijeenkomst? We hebben de ruimte op woensdagavond, vrijdagochtend en zondagmiddag. Als de datum, tijd en andere details bekend zijn maken we de papieren in orde, inclusief de vrijwaringsverklaring.
Dat kunnen we mooi combineren met die van mij dan!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
We zijn altijd heel verwelkomend voor nieuwe gezichten
Wanneer kunnen we je inplannen voor de ontgroeningsbijeenkomst? We hebben de ruimte op woensdagavond, vrijdagochtend en zondagmiddag. Als de datum, tijd en andere details bekend zijn maken we de papieren in orde, inclusief de vrijwaringsverklaring.
Ah...A_A aan het werk dus?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef GotC het volgende:
ik heb denk een vampier oid als RR bestuurderhij heeft nog steeds een zonnebril op
Dat is m inderdaad niet echt danquote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan is hij ineens heel dun en lang geworden
Zaterdag?quote:
Dat ligt ff aan mn vorderingen qua studiequote:Op donderdag 1 december 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Wat goed dat de poes is gevonden anaal! Het spijt me dat ik m niet in huis neem, ik zou t best willen maar kan t die tut van mij gewoon niet aandoen nog nu.. Misschien dat ze er over een half maandje niet meer is, maar geloof dat voor jou de nood wel hoog is nu. Succes met de zoektocht iig!
[..]
Zaterdag?
Gelukkig gevonden ja, alleen kunnen we er weinig mee en een nieuw baasje zoeken is echt moeilijkquote:Op donderdag 1 december 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Wat goed dat de poes is gevonden anaal! Het spijt me dat ik m niet in huis neem, ik zou t best willen maar kan t die tut van mij gewoon niet aandoen nog nu.. Misschien dat ze er over een half maandje niet meer is, maar geloof dat voor jou de nood wel hoog is nu. Succes met de zoektocht iig!
[..]
Zaterdag?
Ga werkontwijkend gedrag vertonen en volg de Ibood-huntquote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft nog steeds last van een ochtendhumeur.
Vervelend verkeer, bijna 2 uur over een kutstuk van normaliter een uurtje. Zorgt niet voor vrolijke gezichten. Werk loopt ook al niet zoals het gaan moet. Te veel, te weinig, te vroeg te laat, en dat alles van toepassing op collega's, procedures, afspraken en communicatie.
Ik wil in een hoekje kruipen en 3 maanden winterslaap houden.
Eh, dat is juist 1 van de frustratiesquote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga werkontwijkend gedrag vertonen en volg de Ibood-hunt
Je hebt op zich ook wel gelijk. Gelukkig zit ik thuis op deze vreselijke manier aan studieontwijkend gedrag te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Eh, dat is juist 1 van de frustraties. Net iets teveel mensen zitten dat te volgen, terwijl ze toch nog wel wat nuttig werk kunnen verrichten. Op vrijdagmiddag als al het werk af is, prima, maar niet op een donderdagochtend als je net binnen bent...
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Oh jij mag doen wat je wilt hoor, ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 1 december 2011 10:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt op zich ook wel gelijk. Gelukkig zit ik thuis op deze vreselijke manier aan studieontwijkend gedrag te doen
Oef...1,5 terug? Had je last van het ongelukvlak voor het Prins Clausplein?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef GotC het volgende:
Goeie dag om in de file te staanHeen 2 uur, terug ruim 1,5 uur
Yup..gewoon gezellig totaal +-45 min stilgestaan. Denk dat ik 50 meter had gereden in 30 minquote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oef...1,5 terug? Had je last van het ongelukvlak voor het Prins Clausplein?
Pfff. Lekker dan. Blij dqt ik dat net voor was. Morgen hopelijk een normaal ritjequote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup..gewoon gezellig totaal +-45 min stilgestaan. Denk dat ik 50 meter had gereden in 30 min
Iddquote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Pfff. Lekker dan. Blij dqt ik dat net voor was. Morgen hopelijk een normaal ritje
Handigquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Is dit nog wat voor in de OP? http://maps.google.nl/map(...)40386665f58f6c&msa=0
Dacht ik ook jaquote:
Persoonlijk boeit me dit niksquote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
En dit: http://www.deweekkrant.nl(...)d&utm_medium=twitter
Dat magquote:
Wasda?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe heurt het eigenlijk op NED1 is weer begonnen![]()
Vind het zo'n leuk programma
[emileratelband]Kom op, je kan het! TSJAKKAAAAA!!![/emileratelband]quote:
Straks als motivatie eerst eens wat lekkere broodjes halen bij de bakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[emileratelband]Kom op, je kan het! TSJAKKAAAAA!!![/emileratelband]
Dat is ook een goeiequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Straks als motivatie eerst eens wat lekkere broodjes halen bij de bakker
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jaja net 4 dagen vrij geweest, nog vandaag en morgen werken en dan weer 4 dagen vrij
Bijna weekend
Mooi werkquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:06 schreef WheeleE het volgende:
Note to self: als je een kerstpresentje op gaat halen bij een leverancier moet je niet alleen op het tijdstip, maar OOK op de datum letten. Anders sta je een week te vroeg voor de neus van een verbaasde receptioniste.
Een blond momentjequote:
Niet vergeten dan he!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een blond momentje. Gelukkig was het maar een kwartiertje rijden. En het was erg rustig op kantoor. Volgende week poging 2
Neuh. D'r was een collega mee om de kerstboom in de auto te sjouwen, die lachte zich ook een breuk. Twee personen letten voortaan op de juiste datumquote:
quote:One week, three days, 21 hours, 35 minutes and 22 seconds.
217 cigarettes not smoked, saving ¤ 51,63. Life saved: 18 hours, 5 minutes.
Goed bezig gozer!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:45 schreef Barretje80 het volgende:
hier wordt het een sint weekend..
straks naar de boogaard om kadootjes te kopen en beginnen aan mijn surprise..
van papier mache.. dus dat moet drogen om het morgen te kunnen verven
vanavond wedstrijdje volleybal
morgen surprise afmaken, gedicht in elkaar draaien en sinterklaas vieren met pa, ma , zus en aanhang
Hehe, nat tot op mn onderbroek inderdaad. Krijg mn koptelefoon nog niet aan de praatquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oeeeeh Yur is nat![]()
Reanimeren is nooit tof
Ik woonde in Spanje ten tijde van het WK, ik werd verketterd door mijn Nederlandse vrienden hihihiquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Eindelijk weekend! Hopelijk volgende week een betere dan afgelopen weekWas er weer eentje om snel te vergeten. Nu lekker verstand-op-nul tv avond
Heeft iemand trouwens gisteren die docu over het WK gezien? Had m vorige maand al ergens (geloof op de belg) gezien, vond m zelfs als niet voetballiefhebber toch wel interessant. Al gaat er toch meerdere keren "kut Spanjaarden!" door je hoofd
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, nat tot op mn onderbroek inderdaad. Krijg mn koptelefoon nog niet aan de praat
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:07 schreef WheeleE het volgende:
Huh wat? Heb ik iets gemist? Een natte Yur in zn onderbroek?
Voor ieder apparaat moet je er eentje hebben, toch?quote:
quote:
3 keer pas dit jaar? Dat valt nog best mee....als je bij ons eens kijkt....quote:Op maandag 5 december 2011 09:20 schreef Atreidez het volgende:
MoggeNah, had best een ok bui, nu niet meer..
Belt collega op dat ie ziek is. 3e Keer al dit jaar, en altijd belt ie op maandagochtend, op een tijd dat ie eigenlijk al hoort binnen te lopen. Vorige keer was ie ook de hele week ziek meteen. Zal deze keer wel weer zo zijn![]()
Ben ik de enige die dit verdacht gedrag vind, bij een gezonde gast van 24?
Alles is relatief hè?quote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef YUR het volgende:
[..]
3 keer pas dit jaar? Dat valt nog best mee....als je bij ons eens kijkt....
Klopt. Bij ons zijn er mensen die zich dit jaar al 11 keer hebben ziekgemeldquote:Op maandag 5 december 2011 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles is relatief hè?Een gemiddelde Nederlander is 1 keer ziek per jaar. Ligt het gemiddelde op een afdeling / in een bedrijf op 3 of hoger dan is er echt iets mis. Maar dat zit dan vooral in gedrag, niet in ziekte.
Suf is dat ja... Dan is het wel fijn als je iets hebt waar je je helemaal in kan vastbijtenquote:Op maandag 5 december 2011 15:40 schreef WheeleE het volgende:
Mijn god wat is het boring op kantoor vandaag
Er is netaan 1/3 van de gewone bezetting en er gebeurd geen ene hol!
Lekker! Scheelt weer een stuk reistijdquote:
Scheelt ehm, 57 km enkele reisquote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Lekker! Scheelt weer een stuk reistijd
Dan heb je echt falend management als je daarmee wegkomt als medewerker.quote:Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef YUR het volgende:
Klopt. Bij ons zijn er mensen die zich dit jaar al 11 keer hebben ziekgemeld
Dat was het de afgelopen jaren inderdaad behoorlijk ja! Maar ik begin nu wel wat vertrouwen te krijgen in de komende tijd.quote:Op maandag 5 december 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je echt falend management als je daarmee wegkomt als medewerker.
Met een goed dossier lukt dat je echt wel in zo'n geval, zelfs bij de ambtenarenrechter. Then again, als je een manager hebt die een goed dossier kan opbouwen, dan had die medewerker die 11 ziekmeldingen ook nooit gehaald.quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef YUR het volgende:
Dat was het de afgelopen jaren inderdaad behoorlijk ja! Maar ik begin nu wel wat vertrouwen te krijgen in de komende tijd.
Maarja...probeer bij ons maar eens iemand te ontslaan
Klopt wel, en in het verleden zijn de managers daar eigenlijk nooit op gestuurd...die deden maar wat. Daar is nu verandering in aan het komen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een goed dossier lukt dat je echt wel in zo'n geval, zelfs bij de ambtenarenrechter. Then again, als je een manager hebt die een goed dossier kan opbouwen, dan had die medewerker die 11 ziekmeldingen ook nooit gehaald.
Je hebt een paper over de Peter Principle?quote:Op maandag 5 december 2011 22:18 schreef YUR het volgende:
Klopt wel, en in het verleden zijn de managers daar eigenlijk nooit op gestuurd...die deden maar wat. Daar is nu verandering in aan het komen.
da's toevallig een deel van een van de papers die ik morgen inlever voor mn studie
Nee, maar nu ik 'm zo lees ga ik die wel gebruikenquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een paper over de Peter Principle?
Ach hij belt tenminste nog. Bij ons hebben ze van een werknemer die in de ziektewet zit al sinds begin oktober niets meer gehoord, dus dit valt reuze meequote:Op maandag 5 december 2011 09:20 schreef Atreidez het volgende:
MoggeNah, had best een ok bui, nu niet meer..
Belt collega op dat ie ziek is. 3e Keer al dit jaar, en altijd belt ie op maandagochtend, op een tijd dat ie eigenlijk al hoort binnen te lopen. Vorige keer was ie ook de hele week ziek meteen. Zal deze keer wel weer zo zijn![]()
Ben ik de enige die dit verdacht gedrag vind, bij een gezonde gast van 24?
Ik zie mijn eervolle vermelding in je scriptie wel tegemoet.quote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef YUR het volgende:
Nee, maar nu ik 'm zo lees ga ik die wel gebruiken
Zoiets:quote:Op maandag 5 december 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie mijn eervolle vermelding in je scriptie wel tegemoet.
Dan liever met al mijn titulatuur.quote:
Prima, zoals het hoort.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YUR het volgende:
Dat wordt wat veel....zal ik wel een bijlage voor maken dan
Ehhh....niet nu al!quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:57 schreef WheeleE het volgende:
Goedemorgen! En een vrolijk Kegsfeest allemaal!
quote:
In de middagpauze? Volgens mij heb jij collega's die daar vast wel buiten de pauze tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]Ja maar...ja maar...Sinterklaas is al pleite hoor!
Hier op kantoor komt de kerstversiering vandaag uit de kastIn de middagpauze wordt het belichtingsplan opgesteld
Goed lezen he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:15 schreef YUR het volgende:
[..]
In de middagpauze? Volgens mij heb jij collega's die daar vast wel buiten de pauze tijd voor hebben
Je had nergens iets gezegd over optuigen, alleen over uit de kast halen en een plan makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Goed lezen he.In de pauze komt de versiering tevoorschijn, daarná pas wordt de boel opgetuigd
Ik weet nog steeds niet of we dit jaar een echte gaan kopen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
hier komt de kerstboom ook vandaag weer van zolder
![]()
De reden waarom wij hier een nepboom hebben, is dat die nepboom van mijn oma is geweest...quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die van ons komt van zolderLiefst zie ik een echte boom maar door onze gaskachels gaat het te droog worden en valt ie binnen no time uit
Is niet te vergelijken toch.. Jij loopt ook bij de dokter, en las zelfs dat ie dacht dat je een nekhernia hebt? Dan is toch wel duidelijk iets aan de hand, en zit je niet thuis onder t mom van, ik heb weer een griepje voor de derde keer dit jaar.. Beterschap trouwens, en hopelijk niet te ernstig voor jouquote:Op maandag 5 december 2011 22:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach hij belt tenminste nog. Bij ons hebben ze van een werknemer die in de ziektewet zit al sinds begin oktober niets meer gehoord, dus dit valt reuze mee![]()
En ik ben ook met regelmaat ziek, zorg dan wel dat mn werk allemaal netjes af is voor ik daadwerkelijk dood in bed ga liggen. Dus daar merken mn collega's ook verder weinig van
quote:
Ja die is ook goed te doenquote:
quote:
Dan gaan z'n mooie haren door de warquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef WheeleE het volgende:
Krijg jij nou ook zo'n leuke kerstmuts op je harses, AA?
Euh..wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:06 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIs dat omdat je zoveel studeerd YUR?
Hehe, inderdaad. Nooit gezeten ookquote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef Atreidez het volgende:
Ja, was beetje vergezocht misschien.. Jij zit ook niet in een studentencorps natuurlijk
Ik heb vanmorgen luidkeels mee zitten krijsen in de auto hieropquote:
En nu ben je op weg naar Carglass?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen luidkeels mee zitten krijsen in de auto hierop
Hah, nee, mijn rammelbak overstemt mijn gekrijs net genoeg om de gevaarlijke tonen te cancelenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
net iemand van het Strijkijzer gesprongen
meer of minder dan gister??quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:06 schreef WheeleE het volgende:
Mogge! Hou uw muts of toupet goed vast want het waait HARD buiten!
Zag de foto's. Echt verschrikkelijk, vooral voor al die mensen die gewoon rustig op hun bus/tram stonden te wachten en dan ineens daarmee geconfronteerd worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
net iemand van het Strijkijzer gesprongen
Ze doen maar...zo boeiend vind ik ze toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:21 schreef WheeleE het volgende:
Coldplay komt volgend jaar 6 september naar het Malieveld
Coldplayquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:21 schreef WheeleE het volgende:
Coldplay komt volgend jaar 6 september naar het Malieveld
Heb je de Occupy dan ook al geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef WheeleE het volgende:
Ik ga gewoon kijken of ik 2 kaartjes kan scoren, het is zo lekker in de buurt, dat wil ik wel proberen.
Oh en: WEEKEND!!
Nee. Ik hou niet van kamperenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef warrel het volgende:
[..]
Heb je de Occupy dan ook al geprobeerd?
Goffertpark toch? Wat waren we nog jong toen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb Coldplay al eens gezien.. Onder t genot van hagelstenen met een doorsnee van een centimeter. Gek genoeg kan ik alleen t weer goed herinneren.
Ja, nu duidelijk niet meer. Tijd om je in te ruilen denk ik...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goffertpark toch? Wat waren we nog jong toen...
quote:
Omdat passagiers dom zijn en de K-wagens niet kennen en dus in de war rakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Anaaltje, waarom geen aanduiding met K meer op de korte RR's?
Huh? Ik snap het niet. Ik bedoel: Hoe kan ik ze vanaf maandag herkennen dan?quote:Op zondag 11 december 2011 12:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Omdat passagiers dom zijn en de K-wagens niet kennen en dus in de war raken
Dus nu gewoon lijn 3 Centraal Station en 4 Monstersestraat als K-lijn
Dan herken je ze enkel aan de eindbestemming die voorop staat. Lijn 3 blijft tussen Sav en CS rijden en 4 tussen Monstersestraat en Javalaan......quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet. Ik bedoel: Hoe kan ik ze vanaf maandag herkennen dan?
Owh, da's best logisch danquote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan herken je ze enkel aan de eindbestemming die voorop staat. Lijn 3 blijft tussen Sav en CS rijden en 4 tussen Monstersestraat en Javalaan......
Enkel de K wordt weggehaald omdat passagiers daarvan in de war raakte
Toch die sambuca he?quote:Op zondag 11 december 2011 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een beetje welalleen hoofdpijn is stom
maar het was me een avondje wel
Nee de tequila en whiskeyquote:Op zondag 11 december 2011 12:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch die sambuca he?Eerst heel stoer 'ja de rest klaagt en ligt al om' maar vervolgens moest je Diaan voor je laten typen
!
Wow whut, je hebt nog gereden?quote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee de tequila en whiskeyBen daarna maar alleen op sambuca en dropshot gebleven
Weet niet eens hoe ik ben thuis gekomen, welke route enzo. Weet alleen dat me scooter hier staat en dat de helm naast mijn bed ligt
quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar kan ik eerlijk en oprecht op antwoorden: weet ik niet dus kan geen schuld bekennen
Thanksquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef spijker070 het volgende:
morguh allemaal , heerlijk ik heb vakantie nu tot 2e kerstdag en verheug me op het glazen huis dat binnenkort weer open gaat
dat wil ik ook gaan doen wat ga je doen ?quote:Op maandag 12 december 2011 09:59 schreef YUR het volgende:
Straks lekker thuiswerken
Normale koffie, lekkere muziek, geen gezeik.....nu al zin in
Ik doe gewoon mijn normale werk...maar zo nu en dan heb ik wat klusjes die ik net zo goed thuis kan doenquote:Op maandag 12 december 2011 14:04 schreef spijker070 het volgende:
[..]
dat wil ik ook gaan doen wat ga je doen ?
Zit je op de 3 of de 4? Anders sla ik wel een trammetje over als ik jou zie zitten.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fuck zeggewoon hele nacht niet kunnen slapen omdat ik 2 uurtjes in de avond op de bank geslapen had. Nu alweer aan het werk, gebroken dienst op lijn dus, dit gaat geen beste dag worden tot 1845
Nu 3Kquote:Op woensdag 14 december 2011 06:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je op de 3 of de 4? Anders sla ik wel een trammetje over als ik jou zie zitten.
Damn...quote:Op woensdag 14 december 2011 06:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu 3Ken vanmiddag gewoon lijn 3
dus dubbelkans
Hey ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 06:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heydas lang geleden. Hier alles ze gangetje. Jij nog in het buitenland? Alles goed met jou?
quote:Op woensdag 14 december 2011 06:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey ja!
Ok mooi. Jouw "kleine" zit al bijna op school?
Jep, nu ver weg. Vette baan en even vet appartement.
Mooi man. De anale admiraal als verantwoordelijke papa.quote:Op woensdag 14 december 2011 06:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog een jaartje en dan kan ie naar de basisschool
volgende maand wordt ie 3
Werk je nu wel in Europa?
@GotC: GOEIEMORGEN!!!!![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 14 december 2011 06:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog een jaartje en dan kan ie naar de basisschool
volgende maand wordt ie 3
Werk je nu wel in Europa?
@GotC: GOEIEMORGEN!!!!![]()
Wel een 3K, maar geen admiraal. So far, so good.quote:
Mazzelaarquote:Op woensdag 14 december 2011 07:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een 3K, maar geen admiraal. So far, so good.
quote:Op woensdag 14 december 2011 07:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een 3K, maar geen admiraal. So far, so good.
Veilig in 17quote:Op woensdag 14 december 2011 07:13 schreef GotC het volgende:
Ik heb net op cs naar AA gezwaaidnu weer veilig in tram 17.
Ja! Schrok me dood toen je me omriep manquote:Op woensdag 14 december 2011 07:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Veilig in 17maar wel zwaaien
![]()
Volgende keer als je geen SB komt brengen ga ik voor je zingen of omroepen dat je jarig bent en vragen of iedereen je wil feliciterenquote:Op woensdag 14 december 2011 07:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Schrok me dood toen je me omriep man
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Volgende keer als je geen SB komt brengen ga ik voor je zingen of omroepen dat je jarig bent en vragen of iedereen je wil feliciteren
Ik zal m morgen ff in elkaar timmeren, goed?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef GotC het volgende:
Ik ben net mishandeld door mn fysio. Boo!
Mag. Hij weet dat je komt. Maar niet Maurits, dat is een schatje!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal m morgen ff in elkaar timmeren, goed?
Weer op de 3?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
net thuis
zo snel eten, uurtje xboxen en dan slapen want morgen weer om 0550 beginnen
yeahhh heerlijk leventje
![]()
Ik mag morgenochtendquote:Op woensdag 14 december 2011 19:37 schreef GotC het volgende:
Ik ben net mishandeld door mn fysio. Boo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |