quote:
Dan weet ik waar ik de komende dagen ga zitten...Ze zijn hier de boel weer aan het verbouwenquote:
quote:
Mc Donaldsquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:25 schreef YUR het volgende:
Waar in Den Haag zijn de fijne plekken met gratis Wifi, goede koffie en lekkere broodjes?
Ik vind de koffie daar niet zo goed...quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]eerste keer dat ik zo lang geslapen heb in heele lange tijd
Oja en
[..]
Mc Donalds![]()
Dan wordt er zand gestrooid bij de wielen tijdens het remmen en optrekken. Dat gebeurt automatisch maar de bestuurder kan het ook zelf regelen als ie voelt dat ie gaat glijden. Overigens is dit alleen bij de bankjes achter de bestuurder (beide kanten uiteraard)quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef ICND het volgende:
Aankomende vrijdag weer een expositie opening in Den Haag.
Gaan maar weer is knallen die avond!
Oh en AdmiraalAnaal...wat ik mij vandaag wederom afvroeg, enig idee wat die kont massage is die je soms in de RandstadRail krijgt? Af en toe lijkt er na het afremmen ineens een motor aan te slaan in het achterste gedeelte waardoor ik even een fijne trilling voel.
Is wel enorm vaak en veel de laatste tijd.. Zelfs als de RR niet aan het afremmen is..weird huh?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan wordt er zand gestrooid bij de wielen tijdens het remmen en optrekken. Dat gebeurt automatisch maar de bestuurder kan het ook zelf regelen als ie voelt dat ie gaat glijden. Overigens is dit alleen bij de bankjes achter de bestuurder (beide kanten uiteraard)
Altijd in de herfst is het onwijs glad, zeker de loosduinseweg en laan van meerdervoort. Blaadjes (quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Is wel enorm vaak en veel de laatste tijd.. Zelfs als de RR niet aan het afremmen is..weird huh?
Ah vandaarquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Altijd in de herfst is het onwijs glad, zeker de loosduinseweg en laan van meerdervoort. Blaadjes () op de rails enzo en erg vet omdat het bijna niet regent. Je kan beter af en toe een goeie bui hebben dan remt het beter
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef ICND het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn haha, exclusief geluid mag het best blijven van mij!
Ben jij bekend met het fenomeen 'buslul'?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:04 schreef ICND het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn haha, exclusief geluid mag het best blijven van mij!
Is dat vergelijkbaar met een bijrijdersboner?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het fenomeen 'buslul'?
Er is niks mis met trilling fijn vinden Yur!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben jij bekend met het fenomeen 'buslul'?
Welkomquote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef warrel het volgende:
Ook hallo!
Sinds maandag ben ik dan ein-de-lijk een Haagse met een eigen huisje
Achter de Hunsestraat kwam ik laatst achterquote:Op woensdag 30 november 2011 09:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welkom
Waar kunnen we dat huisje ongeveer vinden?
Welkom in deze gewéldige stad!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef warrel het volgende:
Ook hallo!
Welkomquote:Op woensdag 30 november 2011 09:31 schreef warrel het volgende:
Ook hallo!
We zijn altijd heel verwelkomend voor nieuwe gezichtenquote:
Whehe, ik woon er nog niet eens echt, ik heb slechts de sleutel. Komend weekend ga ik beginnen met sausen en klussenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
We zijn altijd heel verwelkomend voor nieuwe gezichten
Wanneer kunnen we je inplannen voor de ontgroeningsbijeenkomst? We hebben de ruimte op woensdagavond, vrijdagochtend en zondagmiddag. Als de datum, tijd en andere details bekend zijn maken we de papieren in orde, inclusief de vrijwaringsverklaring.
Dat kunnen we mooi combineren met die van mij dan!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
We zijn altijd heel verwelkomend voor nieuwe gezichten
Wanneer kunnen we je inplannen voor de ontgroeningsbijeenkomst? We hebben de ruimte op woensdagavond, vrijdagochtend en zondagmiddag. Als de datum, tijd en andere details bekend zijn maken we de papieren in orde, inclusief de vrijwaringsverklaring.
Ah...A_A aan het werk dus?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef GotC het volgende:
ik heb denk een vampier oid als RR bestuurderhij heeft nog steeds een zonnebril op
Dat is m inderdaad niet echt danquote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan is hij ineens heel dun en lang geworden
Zaterdag?quote:
Dat ligt ff aan mn vorderingen qua studiequote:Op donderdag 1 december 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Wat goed dat de poes is gevonden anaal! Het spijt me dat ik m niet in huis neem, ik zou t best willen maar kan t die tut van mij gewoon niet aandoen nog nu.. Misschien dat ze er over een half maandje niet meer is, maar geloof dat voor jou de nood wel hoog is nu. Succes met de zoektocht iig!
[..]
Zaterdag?
Gelukkig gevonden ja, alleen kunnen we er weinig mee en een nieuw baasje zoeken is echt moeilijkquote:Op donderdag 1 december 2011 09:31 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Wat goed dat de poes is gevonden anaal! Het spijt me dat ik m niet in huis neem, ik zou t best willen maar kan t die tut van mij gewoon niet aandoen nog nu.. Misschien dat ze er over een half maandje niet meer is, maar geloof dat voor jou de nood wel hoog is nu. Succes met de zoektocht iig!
[..]
Zaterdag?
Ga werkontwijkend gedrag vertonen en volg de Ibood-huntquote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft nog steeds last van een ochtendhumeur.
Vervelend verkeer, bijna 2 uur over een kutstuk van normaliter een uurtje. Zorgt niet voor vrolijke gezichten. Werk loopt ook al niet zoals het gaan moet. Te veel, te weinig, te vroeg te laat, en dat alles van toepassing op collega's, procedures, afspraken en communicatie.
Ik wil in een hoekje kruipen en 3 maanden winterslaap houden.
Eh, dat is juist 1 van de frustratiesquote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga werkontwijkend gedrag vertonen en volg de Ibood-hunt
Je hebt op zich ook wel gelijk. Gelukkig zit ik thuis op deze vreselijke manier aan studieontwijkend gedrag te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Eh, dat is juist 1 van de frustraties. Net iets teveel mensen zitten dat te volgen, terwijl ze toch nog wel wat nuttig werk kunnen verrichten. Op vrijdagmiddag als al het werk af is, prima, maar niet op een donderdagochtend als je net binnen bent...
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Oh jij mag doen wat je wilt hoor, ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 1 december 2011 10:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hebt op zich ook wel gelijk. Gelukkig zit ik thuis op deze vreselijke manier aan studieontwijkend gedrag te doen
Oef...1,5 terug? Had je last van het ongelukvlak voor het Prins Clausplein?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef GotC het volgende:
Goeie dag om in de file te staanHeen 2 uur, terug ruim 1,5 uur
Yup..gewoon gezellig totaal +-45 min stilgestaan. Denk dat ik 50 meter had gereden in 30 minquote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oef...1,5 terug? Had je last van het ongelukvlak voor het Prins Clausplein?
Pfff. Lekker dan. Blij dqt ik dat net voor was. Morgen hopelijk een normaal ritjequote:Op donderdag 1 december 2011 20:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup..gewoon gezellig totaal +-45 min stilgestaan. Denk dat ik 50 meter had gereden in 30 min
Iddquote:Op donderdag 1 december 2011 20:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Pfff. Lekker dan. Blij dqt ik dat net voor was. Morgen hopelijk een normaal ritje
Handigquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Is dit nog wat voor in de OP? http://maps.google.nl/map(...)40386665f58f6c&msa=0
Dacht ik ook jaquote:
Persoonlijk boeit me dit niksquote:Op donderdag 1 december 2011 21:08 schreef MissMSX het volgende:
En dit: http://www.deweekkrant.nl(...)d&utm_medium=twitter
Dat magquote:
Wasda?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe heurt het eigenlijk op NED1 is weer begonnen![]()
Vind het zo'n leuk programma
[emileratelband]Kom op, je kan het! TSJAKKAAAAA!!![/emileratelband]quote:
Straks als motivatie eerst eens wat lekkere broodjes halen bij de bakkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
[emileratelband]Kom op, je kan het! TSJAKKAAAAA!!![/emileratelband]
Dat is ook een goeiequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Straks als motivatie eerst eens wat lekkere broodjes halen bij de bakker
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jaja net 4 dagen vrij geweest, nog vandaag en morgen werken en dan weer 4 dagen vrij
Bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |