Wettelijk gezien heeft die alleen betrekking op de wet kopen op afstandquote:Op maandag 28 november 2011 17:53 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wettelijjk gezien hebben we hier een nieuwe wet die de oude nederlandse vervangt als ge de link had gelezen.
Om 'm te repareren (-weg- heeft geen defect kunnen constateren) of te vervangen. En dat wil TS niet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:22 schreef Doodloper het volgende:
Afstand of niet... als die monitor het niet goed doet dan moet de winkel hem terugnemen.
Uiteraard, maar dit is me nooit zo erg opgevallen met andere schermen die ik heb (gehad). Ik zal melden als er schot in de zaak zitquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef chrisje013 het volgende:
een ding: bij elk scherm is het normaal dat als je ervoor staat en je sleept een venster van boven naar beneden, er kleurverschil optreedt. eigenlijk is het scherm overal hetzelfde, maar jij ziet het anders door de kijkhoek, die is namelijk heel gevoelig.
je weet dat de officiele arbo houding zo is dat je tegen de bovenrand van het scherm aankijkt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:07 schreef SanderH86 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is me nooit zo erg opgevallen met andere schermen die ik heb (gehad). Ik zal melden als er schot in de zaak zit
PS; ik zit er precies recht voor, ogen in het midden van het scherm etc. Het is denk ik niet voor iedereen waarneembaar, helemaal niet als je even een paar minuten erop kijkt. Maar goed, het was bij twee exemplaren precies hetzelfde, dus het zal denk ik aan de productie liggen en geen echte fout zijn.
ik heb zelf geen slechte(re) ervaringen met een reguliere winkel als met een webwinkel..quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:42 schreef CafeRoker het volgende:
Tja, de winkeliers huilen allemaal tranen met tuiten over webwinkels, maar zie hier waarom online bestellingen vaak juist beter dan gewone aankopen zijn. Stom gezeik ook altijd
Ik zit toch liever iets lager, helemaal met een groot scherm van 27"quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat de officiele arbo houding zo is dat je tegen de bovenrand van het scherm aankijkt?
wat je zegt snijdt absoluut hout. Het hangt er sterk van af waar je zelf het belangrijkste vindtquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb zelf geen slechte(re) ervaringen met een reguliere winkel als met een webwinkel..
er kleven 2 dikke nadelen aan webwinkels: retouneren zal je zelf op moeten sturen, en als het "kwijt" is heb jij een probleem.
een gemiddelde "reparatie" kost een bijna altijd wel een maand (4 weken), en ze hebben dan nooit een vervangend onderdeel want het ligt niet op voorraad
bij een fysieke winkel kan je het zelf terug brengen en in 99% v/d keren krijg je een vervangend exemplaar (al dan niet van een ander merk)
Dat hebben ze dan gruwelijk mis. Als je de laptop via Internet bestelt en 'm ophaalt, geniet je gewoon de bescherming van de wet koop op afstand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:20 schreef FF het volgende:
Wet koop op afstand gold volgens hen alleen als ik de laptop thuis liet bezorgen, niet als ik hem ophaalde.
De wet koop op afstand blijft lastig wat dat betreft.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan gruwelijk mis. Als je de laptop via Internet bestelt en 'm ophaalt, geniet je gewoon de bescherming van de wet koop op afstand.
omdat jij niet de enige klant bent die ze hebben?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:56 schreef SanderH86 het volgende:
Even een update; ik heb vorige week dinsdag een aangetekende brief gestuurd, maar tot vandaag nog geen bericht terug gehad. Ik weet dat ze twee weken hebben om iets terug te sturen, maar waarom zou je er langer dan een week overheen laten gaan?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef gohan16 het volgende:
Sorry, maar waarom wordt de naam weggedit? De wereld mag toch wel weten bij welke keten je op geen coulance kan rekenen bij retourneren? (of is dit op jou verzoek, TS?)
quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Het desbetreffende bedrijf heeft niet meerdere filialen. Bovendien werd het bedrijf hier tamelijk ongenuanceerd de grond ingeboord.
en omdat het kan?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat jij niet de enige klant bent die ze hebben?
Terechte klacht. Hoezo mag je op een forum niet meer het beestje bij het naampje noemen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef gohan16 het volgende:
Sorry, maar waarom wordt de naam weggedit? De wereld mag toch wel weten bij welke keten je op geen coulance kan rekenen bij retourneren? (of is dit op jou verzoek, TS?)
Klagen daarover mag hier:quote:Op donderdag 8 december 2011 11:05 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Terechte klacht. Hoezo mag je op een forum niet meer het beestje bij het naampje noemen?
Done. Originele klacht blijft wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Klagen daarover mag hier:
WGR Feedback
... naar speculaas?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:24 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Done. Originele klacht blijft wat mij betreft.
De handelswijze ruikt overigens naar ...
ja, of je verdiept je vantevoren in het probleem waarop je reageert.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef probeer het volgende:
ja, of je verdiept je vantevoren in het product dat je koopt.
inkijkhoek enzo, had je wel kunnen weten dit. zeker na fysiek testen/bekijken in de winkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |