Zaterdagmiddag Utrecht Overvecht. Hoe kan zo'n klote joch nou weer ontsnappen joh.quote:De politie is op zoek naar getuigen van een ernstige mishandeling in winkelcentrum Overvecht in Utrecht afgelopen zaterdag. Twee jongens sloegen een 32-jarige vrouw in elkaar. Een van de jongens sloeg zo hard met zijn vuist in het gezicht van de vrouw, dat ze op de grond viel.
De vrouw heeft letsel opgelopen aan haar gezicht en is onder behandeling bij een dokter. Het incident gebeurde op omstreeks 16.50 uur voor een speelgoedwinkel. Een getuige trachtte nog één van de jongens vast te pakken, maar zij wisten te ontkomen. De vrouw deed aangifte.
Signalement
Het signalement van de jongen die heeft geslagen luidt: licht getint uiterlijk, 16 tot 18 jaar, ongeveer 1.75m lang, een pokdalig smal gezicht. Hij droeg een zwarte jas, spijkerbroek en donkere gympen met een zilveren plaatje aan de zijkant. Van de andere jongen is alleen bekend dat hij ook een licht getint uiterlijk heeft en ongeveer 1.65m lang is. Hij droeg een zwart Nike-petje.
Iedereen die informatie heeft over de mishandeling of denkt de jongens te (her)kennen, wordt gevraagd contact op te nemen met de politie via het telefoonnummer 0900-8844. Als men anoniem wenst te blijven kan men 0800-7000 Meld Misdaad Anoniem bellen.
(Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nde-vrouw-neer.dhtml
Marokkanen ja, daar sterft het daar vanquote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef lipjes het volgende:
licht getint, het zal weer eens niet zo zijn
Incident man!quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef lipjes het volgende:
Omdat het merendeel daar geen Nederlander is maar Marokkaan?quote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef TripleS het volgende:
Wat ik erger vind is dat Nederlanders ongelooflijke schijterds zijn want hoevaak lees je zulke berichten en hoevaak laten omstanders dit toe? Er is 1 iemand die ingegrepen heeft , heel fijn van die man maar dat moet toch anders kunnen.
Stond erbij en ik keek er naar...
Waar is de tijd gebleven dat men elkaar helpt?
Zou er werkelijk geen trend te achterhalen zijn uit al die "incidenten".quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:49 schreef lipjes het volgende:
Oké, verder valt er niet zoveel aan toe te voegen, nieuwswaarde nul, er kan een slotje op.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het merendeel daar geen Nederlander is maar Marokkaan?
Idd, niks te zien gewoon doorlopen mensen. Op naar morgen, nieuwe ronde nieuwe kansen voor onze lichtgetinte medemensch.quote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
[..]
Oké, verder valt er niet zoveel aan toe te voegen, nieuwswaarde nul, er kan een slotje op.
Fincidentquote:
Dit is idd nog wel bijna het ergste, doet niemand meer wat tegenwoordig danquote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef TripleS het volgende:
Wat ik erger vind is dat Nederlanders ongelooflijke schijterds zijn want hoevaak lees je zulke berichten en hoevaak laten omstanders dit toe? Er is 1 iemand die ingegrepen heeft , heel fijn van die man maar dat moet toch anders kunnen.
Nee hoor, het zijn beidequote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het merendeel daar geen Nederlander is maar Marokkaan?
Kan me nog herinneren dat ik als kind met moeders aan het winkelen was en dat een kerel een andere bedreigde met een mes.quote:Op maandag 28 november 2011 16:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit is idd nog wel bijna het ergste, doet niemand meer wat tegenwoordig dan
Maar we hebben nou toch de cavia-politie?quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Deetch het volgende:
ik zou zo'n rotjoch ook niet aan durven pakken, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.
Het is een schande dat de politiek daar niks aan doet.
Flikker een eind op met je politiek, de houding van mensen is gewoon vertyft. Ging er laatst een oud vrouwtje tegen de vlakte op het metro-perron moet ik verdorie van minstens 20 meter afstand aan komen rennen om haar omhoog te helpen. Minstens 30 man staat erbij en kijkt er naar.quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Deetch het volgende:
ik zou zo'n rotjoch ook niet aan durven pakken, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.
Het is een schande dat de politiek daar niks aan doet.
Precies. Waarom gaat ze niet samen met vriendinnen of laat ze zich begeleiden door een betrouwbare jongen!quote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef IBAZ het volgende:
Wat doet een 32 jarige vrouw dan ook om 16.50 op straat. Dan vraag je er om.
Fixed!quote:Signalement
Het signalement van de jongen die heeft geslagen luidt: licht getint uiterlijk Marokkaan, 16 tot 18 jaar, ongeveer 1.75m lang, een pokdalig smal gezicht. Hij droeg een zwarte jas, spijkerbroek en donkere gympen met een zilveren plaatje aan de zijkant. Van de andere jongen is alleen bekend dat hij ook een licht getint uiterlijk heeft en ongeveer 1.65m lang is. Hij droeg een zwart Nike-petje.
Ja zij moeten zich persé bewijzen tegenover hun vriendjes dat ze sterk zijn. Wij normale Nederlanders hoeven dat niet. Hoe erg kan je in niveau dalen door een 32-jarige vrouw in elkaar te slaan? Hoe een grote lafaard ben je dan? Zo iemand noem je nou kansloos.quote:Op maandag 28 november 2011 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Marokkanen falen. Slappe kindjes die stoer doen met z'n 5en___!!!!
Gewoon hard aanpakken man, kom je ze tegen? Pak je slot en sla ze helemaal KO.
HET IS DE SCHULDVAN DIE HOLLANDERS!!11quote:Op maandag 28 november 2011 16:51 schreef TripleS het volgende:
PAK DIE MAROKKAAN!quote:Op maandag 28 november 2011 17:55 schreef Hathor het volgende:
Wat ik niet kan begrijpen is hoe die twee gasten zo makkelijk weg hebben kunnen komen. Ik woon daar vlakbij, en kom er wel eens op zaterdag, en het is daar vaak zo druk dat je een slalomkampioen moet zijn om je door de menigte heen te bewegen. ook lopen er op die drukke dagen overal securityguards rond die onmiddelijk in je nek hijgen als je het lef hebt om binnen dat winkelcentrum een cigaret opsteken, maar blijkbaar niet thuis geven op het moment dat ze echt nodig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |