abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105127625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik had in de loop van de aflevering nog goede hoop dat Dexter ook wist wat wij allang wisten. Dat hij een tactiek had waarin hij dom en goedgelovig over wilde komen tegenover Travis en hem zo in de val wilde lokken. Maar nee, hij bleek echt zo dom. Als een mak schaap achter Travis aan hobbelend, hem op speeddial hebben, een school binnensluipen 's avonds (bewakingscamera's?).
Het is natuurlijk reuzehandig als de politie Travis pakt, dat hij een telefoon heeft waarop Dexters nummer op speeddial zit.
pi_105127674
Er zat sowieso een aardige fout in:

In het begin zeggen ze op het politiestation dat Gellar weer blogt, en ze laten de reacties zien. Daar heeft "Prodigal_Son" (Travis dus) al gereageerd of hij terug mag komen.

Een kwartier later in de aflevering vraagt Dexter of Travis niet snel een reactie kan plaatsen of hij terug kan komen, wat Travis dan vervolgens doet onder diezelfde naam :') :D.
pi_105127727
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef Jivis het volgende:
Overigens vind ik het wel een prima seizoen, maar dat komt misschien omdat ik alle afleveringen heb opgespaard en achter elkaar heb gekeken. Mindere afleveringen storen dan toch een stuk minder als je weet dat de volgende alweer klaarstaat.
Ik vindt het een prima seizoen. Misschien doet Dexter soms te dom en dat gedoe met Gellar was de laatste eps een beetje voor de hand liggend, maar er zijn veel meer dingen die Dexter goed maken.
pi_105127931
Net of alle briljante geesten hier in Dexter's schoenen trouwens wel door zouden hebben dat Gellar een illusie is. Kom op zeg.

Toen hij echter in die lift stapte dacht ik wel van: "mongool!" Maar dat was meer omdat het ook gewoon dom is om überhaupt in een fukking lift te stappen als er in hetzelfde gebouw een psycho killer rondloopt :').
Amen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:03:58 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105127995
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:00 schreef Jivis het volgende:
Net of alle briljante geesten hier in Dexter's schoenen trouwens wel door zouden hebben dat Gellar een illusie is. Kom op zeg.

Toen hij echter in die lift stapte dacht ik wel van: "mongool!" Maar dat was meer omdat het ook gewoon dom is om überhaupt in een fukking lift te stappen als er in hetzelfde gebouw een psycho killer rondloopt :').
Dat Dexter het niet door heeft is idd niet raar. Het gaat erom dat het voor de kijker al zo duidelijk was. Omdat we als kijker al zoveel hadden gezien van Hanks en Gellar.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:21:22 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105128311
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:00 schreef Jivis het volgende:

Verder zou ik nooit naar die kelder gaan zonder te weten dat er daar een andere uitgang is, zeker als 'Gellar' 'still out there' is, nogal een logische val. :|W En ik zou Travis eerst even goed knijpen in z'n schouderspieren om z'n reflexen te testen, i.p.v. alleen af te gaan op ademen en hartpuls.

Maar Gucci. Het kon beide, maar ik dacht eerder van niet. Verklaarde o.a. wel dat Travis als Gellar op de crimescene zo kalm en trots toekeek (boobytrapped tuinkas), terwijl Travis zelf moeite heeft met het pijndoen van mensen.

Dexter moet ff 'frozen Gellar' uit de vrieskist halen en tegen het raam houden, dan zeggen dat het allemaal in z'n hoofd zit. :+ Maar hij ontsnapt terwijl Travis/Gellar op zoek is naar het volgende slachtoffer, dus zo makkelijk zal het wel niet gaan. Travis zal wel als ultiem einde zelf als offer God goedstemmen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105129276
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Verder zou ik nooit naar die kelder gaan zonder te weten dat er daar een andere uitgang is, zeker als 'Gellar' 'still out there' is, nogal een logische val. :|W En ik zou Travis eerst even goed knijpen in z'n schouderspieren om z'n reflexen te testen, i.p.v. alleen af te gaan op ademen en hartpuls.
Sowieso dacht ik meermaals toen hij open en bloot in die kerkzaal stond (ook in de vorige aflevering): nu kan hij makkelijk door zijn kop geschoten worden. Maarja, dat gaat dus niet meer op nu we weten dat Gellar nep is.
Amen.
pi_105152729
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef pberends het volgende:

:'). Maar die hadden jullie vast al gezien.
Wat voor een zoektermen gebruik jij?!?
pi_105153143
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 00:14 schreef tralalala het volgende:

[..]

Wat voor een zoektermen gebruik jij?!?
Die stond aanbevolen tussen de dexter funny videos :').

pi_105157720
Doomsday Killer slechtste bad guy(s) tot nu toe.. *denkt aan ice truck killer en trinity killer
pi_105159907
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 06:13 schreef minimalist het volgende:
Doomsday Killer slechtste bad guy(s) tot nu toe.. *denkt aan ice truck killer en trinity killer
Bullshit. Vorig seizoen was pas slecht met die huilie van een Julia Stiles. En dat seizoen dat Dexter vreemdging met die gare psychochick was ook verschrikkelijk.
Amen.
  zondag 4 december 2011 @ 11:24:40 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105159976
Vond Julia Stiles een prima aanvulling en het seizoen was prima.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105159993
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:24 schreef Stefan het volgende:
Vond Julia Stiles een prima aanvulling en het seizoen was prima.
Ging als een nachtkaars uit imo.
Amen.
  zondag 4 december 2011 @ 11:32:06 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105160147
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar daar heeft Dexter wel vaker last van, meerdere seizoenen hebben dat gehad.
pi_105160252
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maar daar heeft Dexter wel vaker last van, meerdere seizoenen hebben dat gehad.
Nou ja, vergeleken met het seizoen daarvoor (Rita) :').
Amen.
  zondag 4 december 2011 @ 11:58:26 #138
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105160685
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

dat klopt helemaal, dexter begint sterk en interessant, maar dan na aflevering 4 moeten ze t verhaal rekken en dan wordt t saai. eigenlijk moet elk seizoen 6 afleveringen zijn!

maar waarom worden de moorden en vermissingen die dexter veroorzaakt nooit onderzocht?
zou t niet logisch of spannend zijn dat elk seizoen een collega achter ze reet aanzit, dat zijn daden gevolgen hebben, dat elke keer als hij moord voor "het goede", hij zichzelf in gevaar brengt..?
pi_105162134
quote:
zou t niet logisch of spannend zijn dat elk seizoen een collega achter ze reet aanzit, dat zijn daden gevolgen hebben
Doakes? Zo nu en dan Quinn, en nu die nieuwe lab-geek. Ieder seizoen zou ook overdreven worden, daar zou hij nooit mee wegkomen (zolang dat de bedoeling is).

Hoop stiekem nog wel op een seizoen waar de politie wederom de moorden van Dexter op het spoor komt, in plaats van één iemand die hij dan uiteindelijk weer vermoord.

Wordt ook tijd dat Deb erachter gaat komen, en dat Laguerta dood gaat.
  zondag 4 december 2011 @ 12:56:46 #140
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105162231
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:52 schreef Flixxy het volgende:

[..]

.. en dat Laguerta dood gaat.
Vooral dit.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zondag 4 december 2011 @ 12:58:02 #141
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_105162267
Heeft niemand het idee dat Dexter aan het eind van het seizoen Travis niet vermoord, omdat het niet "Travis" was die die moorden pleegde? Het hele seizoen hint al naar een nieuwe Dexter met een geweten.
  zondag 4 december 2011 @ 13:12:38 #142
251119 Rainesz
flets outz
pi_105162763
Misschien dat De Dark passenger van Dexter aan het einde van het seizoen doodgaat ;)
En dat in het volgende seizoen Dexter alles zelf moet gaan beslissen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 4 december 2011 @ 13:26:27 #143
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105163313
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft niemand het idee dat Dexter aan het eind van het seizoen Travis niet vermoord, omdat het niet "Travis" was die die moorden pleegde? Het hele seizoen hint al naar een nieuwe Dexter met een geweten.
geen slecht punt
  zondag 4 december 2011 @ 13:32:53 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105163557
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:12 schreef Rainesz het volgende:
Misschien dat De Dark passenger van Dexter aan het einde van het seizoen doodgaat ;)
En dat in het volgende seizoen Dexter alles zelf moet gaan beslissen.
Def Mos komt terug als Dexters light passenger
pi_105164449
quote:
Naar mijn gevoel valt Dexter altijd aan het eind van het seizoen weer terug in zijn oude patroon, omdat dat het beste blijkt te werken. Ik zie niet in waarom hij een seriemoordenaar zou lopen, alleen omdat deze ziek in zijn hoofd is. Vrijwel alle mensen op Dexters tafel (Dexter zelf ook trouwens) hadden een steekje los, Travis is daar niet anders in.
pi_105165336
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:52 schreef Flixxy het volgende:

[..]

Doakes? Zo nu en dan Quinn, en nu die nieuwe lab-geek. Ieder seizoen zou ook overdreven worden, daar zou hij nooit mee wegkomen (zolang dat de bedoeling is).

Hoop stiekem nog wel op een seizoen waar de politie wederom de moorden van Dexter op het spoor komt, in plaats van één iemand die hij dan uiteindelijk weer vermoord.

Wordt ook tijd dat Deb erachter gaat komen, en dat Laguerta dood gaat.
Dit vooral.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 4 december 2011 @ 15:38:40 #148
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105168616
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dit vooral.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar baal ik dus zo van, van de gemiste kansen in deze serie. ze halen m maar niet uit zn comfort zone, en dus wordt t saai, onrealistisch en voorspelbaar en gewoon weer een serie.
en ik hou echt van t eerste seizoen!
  zondag 4 december 2011 @ 18:47:39 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105176094
Zou mooi zijn, Dexter on the run
pi_105180563
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

Bullshit. Vorig seizoen was pas slecht met die huilie van een Julia Stiles. En dat seizoen dat Dexter vreemdging met die gare psychochick was ook verschrikkelijk.
Mwah, had toen tenminste niet het gevoel dat ik naar Dumb & Dumber aan t kijken was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')