Dat zou nog wel een aardige twist zijn, als dat klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Sterker nog, Travis zwemt ook al een tijdje in een paar plastic zakken in de oceaan rond.
Gevolg van Dexter's dark passenger en het bekend raken met alle passages van de Bijbel door brother Sams toevoeging in Dexters leven. De rest speelt allemaal in Dexters hoofd. Daarom is het doelwit nu ook 'the station'. Het eeuwige gevecht dat altijd weer om de mensen om Dexter heen draait.
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:26 schreef Mirel het volgende:
speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Ik zie een nieuw talent voor de schrijversgroep van Dexterquote:Op maandag 5 december 2011 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Sterker nog, Travis zwemt ook al een tijdje in een paar plastic zakken in de oceaan rond.
Gevolg van Dexter's dark passenger en het bekend raken met alle passages van de Bijbel door brother Sams toevoeging in Dexters leven. De rest speelt allemaal in Dexters hoofd. Daarom is het doelwit nu ook 'the station'. Het eeuwige gevecht dat altijd weer om de mensen om Dexter heen draait.
Ik denk niet dat zij dat sowieso zou wetenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef Stefan het volgende:
Wat een prutsdetective is Dexter ook. Issie bij die dochter, vraagt ie niet eens wat de naam van haar vaders boot is.
Who de fuck is Mitchell nou weerquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zie een nieuw talent voor de schrijversgroep van Dexter
Ik vermaak me trouwens prima met dit seizoen hoor. Vind het Bijbelse thema wel interessant.
Moet wel zeggen dat Mitchell me steeds meer aan Gollum (LOTR) doet denken. Zeker toen hij tegen die onzichtbare Gellar aan het praten was, in het begin van de laatste aflevering.
Mijn glazenbol zit nog in de vaatwasser, maar wat is BSG?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:52 schreef planethugo het volgende:
leuke verwijzing naar BSG trouwens: 'old man'
Battlestar Galacticaquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:06 schreef THeeF het volgende:
[..]
Mijn glazenbol zit nog in de vaatwasser, maar wat is BSG?
Denken?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:08 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB is het gesprek van de dag dat mensen denken dat Dexter en Debra een relatie krijgen
Ze zijn niet bloodrelated... en Dex is Debs 'safe place'...quote:Op maandag 5 december 2011 18:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En wat was die awkward scène als preview voor volgende week tussen Deb en Dex? Gaan ze zoenen?![]()
![]()
Waren ze niet toch allebei kinderen van Harry? Want hij had een relatie met Dexters' moeder, die toen informante was voor de politie (en daarom vermoord). Deb was nog eens alle dames waar Harry mogelijk een relatie mee had aan het onderzoeken, en was net bij de foto van Dexters' moeder beland. Met die verhaallijn is ook niets meer gedaan, bedenk ik me net. Maar ze kunnen dus halfbroer- en zus zijn, als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:15 schreef shiznuts het volgende:
Ze zijn niet bloodrelated... en Dex is Debs 'safe place'...
Met die verhaallijn werd wel wat gedaan, uiteindelijk pakte Deb haar onderzoek weer op en ontdekte ze dat Laura twee zoontjes had, Brian/Rudy en Dexterquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waren ze niet toch allebei kinderen van Harry? Want hij had een relatie met Dexters' moeder, die toen informante was voor de politie (en daarom vermoord). Deb was nog eens alle dames waar Harry mogelijk een relatie mee had aan het onderzoeken, en was net bij de foto van Dexters' moeder beland. Met die verhaallijn is ook niets meer gedaan, bedenk ik me net. Maar ze kunnen dus halfbroer- en zus zijn, als ik het me goed herinner.
Nee, in seizoen 1 kwam de échte vader van Dexter en Brian voor. Hij had Dexter een keer bloed gegeven na een ongeluk en Brian had hem stiekem vermoord.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waren ze niet toch allebei kinderen van Harry? Want hij had een relatie met Dexters' moeder, die toen informante was voor de politie (en daarom vermoord). Deb was nog eens alle dames waar Harry mogelijk een relatie mee had aan het onderzoeken, en was net bij de foto van Dexters' moeder beland. Met die verhaallijn is ook niets meer gedaan, bedenk ik me net. Maar ze kunnen dus halfbroer- en zus zijn, als ik het me goed herinner.
Ja een cable-repair guy ofzoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:36 schreef Laureline het volgende:
Okee, toch geen familie dus! Hij is alleen halfbroer van de Ice Truck Killer. En ik herinner me nu idd die moord, toen deed Brian zich voor als een onderhoudsman ofzo, toch?
Maar waarom ging Deb dan ook alweer op zoek naar die moeder van Dexter (waarvan ze niet wist dat het zijn moeder was)?
Er loopt een aantal Dexter 'fans' rond die een zo in beton gegoten idee hebben over wat Dexter is dat ze alles wat niet precies zo is slecht vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:58 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gebeurd er tenminste nog een keer iets in de laatste aflevering, is het weer niet goed
Weet het ook niet meer zeker, maar volgens mij had ze iets in het archief gevonden ofzo over een informante waarmee Harry wel heel erg close was. Dus ging ze op zoek naar meer info over haar, en dat bleek dus de ma van Dexter en Brian te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:36 schreef Laureline het volgende:
Okee, toch geen familie dus! Hij is alleen halfbroer van de Ice Truck Killer. En ik herinner me nu idd die moord, toen deed Brian zich voor als een onderhoudsman ofzo, toch?
Maar waarom ging Deb dan ook alweer op zoek naar die moeder van Dexter (waarvan ze niet wist dat het zijn moeder was)?
Sorry ben momenteel wat series/films door elkaar aan het kijken, ga je namen door elkaar halenquote:
Die van Lilly?quote:
Nee Marshall Mathers natuurlijk!quote:
Je kan best gelijk hebben, maar ik snap je redenatie niet, kun je die uitleggen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er loopt een aantal Dexter 'fans' rond die een zo in beton gegoten idee hebben over wat Dexter is dat ze alles wat niet precies zo is slecht vinden.
Het is trouwens natuurlijk wel duidelijk dat de schrijvers van Dexter NIET die psychiater bedoelden met dat schilderij. Anders hadden ze Deb niet zo 'onverklaarbaar' ziek laten worden in die kerk. Het klopt ook met wat Travis zegt als ie Angel's shield pakt.
quote:
Deb is de agent waarmee die zus had gepraat en die later 'de hoer' werd. Daarnaast zei Travis dat hij 'daar heen' moest toen hij Angel's shield zag.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Je kan best gelijk hebben, maar ik snap je redenatie niet, kun je die uitleggen?
Is 'Wormwood' niet logischer ?quote:
Good callquote:Op woensdag 7 december 2011 08:51 schreef Platina het volgende:
Ik ga eens un wilde speculatie doen. Ik denk dat die stagiair iets ontdenkt van Dexter zijn duistere kant. DIe zoekmachine van hem zou wel eens de zoekgegevens kunnen opslaan....
Of Deb valt stiekum op die psychiater, en herkent haar gezicht in dat schilderij, en voelt zich daarom kut.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Deb is de agent waarmee die zus had gepraat en die later 'de hoer' werd. Daarnaast zei Travis dat hij 'daar heen' moest toen hij Angel's shield zag.
Kan, kanquote:Op woensdag 7 december 2011 13:25 schreef Platina het volgende:
Ik denk dat het schilderij gewoon een hint is van de schrijvers naar het publiek. Lijkt me niet dat er verder naar gezocht moet worden.
Tenzij het de psychiater van Travis blijkt te zijn.
Ik denk niet dat iemand die denkt een direct lijntje met god te hebben veel behoefte heeft aan gesprekken met een psychiater.quote:
Hmm dan gewoon een stille hint van de makers naar de kijkers. Kan me niet indenken dat Travis het specifiek op die psychiater of Deb voorzien heeft.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Passed away couple of years ago... http://dexter.wikia.com/wiki/Benjamin_Carlson
LaGuertaquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond deze aflevering wel weer erg spannend, benieuwd hoe dat gaat aflopen met Miami Metro. Er zal vast - voor de kijkcijfers - een dode vallen.
De volgende ep heet "talk to the hand".quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
En achter die stagiair schuilt meer.
Een wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zou wel tof zijn als iemand op het bureau een Edgar-dood zou sterven.
Een wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:02 schreef HiZ het volgende:
Die stagiaire is volgens mij gewoon een red herring.
In tegenstelling tot een 'Edgar-dood' is die nogal eenduidig te googlen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik snap niet waar iedereen over valt met dat politie bellen, hij had een andere (prepaid) telefoon bij zich die hij gebruikte, moeten we dan echt te zien krijgen dat hij deze koopt en na het gebruik weggooit? Ja hij gebruikte zijn eigen stem maar de politie gaat niet gelijk hun eigen personeel langs om te kijken wie het is geweest.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
Idd wel suf hoe weinig moeite Dexter nu doet om zijn identiteit geheim te houden. Bellen met een vervormde stem vanaf een payphone teveel werk? Ik had overigens verwacht dat de ep meer zou draaien om Dexter die opgesloten zou zitten in een kelder terwijl MPD in de buurt zou komen, maar hij brak zo uit
Verder is Batista ook wel een sukkel eerste klas. Was gewoon weggegaan toen je die boeken zag staan en haal back-up, of volg protocol en doe niets zonder assistentie
Dat van die prepaid telefoon vind ik zeer aannemelijk, maar als ze die tape bij zijn collega's afspelen dan wordt hij zo herkend. Imo hadden de schrijvers dit was geloofwaardiger moeten aanpakken.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar iedereen over valt met dat politie bellen, hij had een andere (prepaid) telefoon bij zich die hij gebruikte, moeten we dan echt te zien krijgen dat hij deze koopt en na het gebruik weggooit? Ja hij gebruikte zijn eigen stem maar de politie gaat niet gelijk hun eigen personeel langs om te kijken wie het is geweest.
Onzin.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Verder is Batista ook wel een sukkel eerste klas. Was gewoon weggegaan toen je die boeken zag staan en haal back-up, of volg protocol en doe niets zonder assistentie
Normaal zijn Batista daar ook niet alleen naar binnen gaan maar samen met zijn partner Quinn. Waarschijnlijk probeert hij hem nog steeds te dekken en is hij daarom alleen gegaan. Volgende plottwist is dus ook waarschijnlijk dat Quinn moet uitleggen waar hij was toen Batista werd uitgeschakeld...quote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
Idd wel suf hoe weinig moeite Dexter nu doet om zijn identiteit geheim te houden. Bellen met een vervormde stem vanaf een payphone teveel werk? Ik had overigens verwacht dat de ep meer zou draaien om Dexter die opgesloten zou zitten in een kelder terwijl MPD in de buurt zou komen, maar hij brak zo uit
Noem je het een plottwist wanneer Quinn EINDELIJK eens verantwoording moet gaan afleggen voor zijn onproffesionele gedrag, lijkt me gewoon logisch gevolg, en ja, door dekking van Baptista is dat wat uitgesteld, maar het genomen risico door zonder partner op pad te gaan wordt zo natuurlijk wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Normaal zijn Batista daar ook niet alleen naar binnen gaan maar samen met zijn partner Quinn. Waarschijnlijk probeert hij hem nog steeds te dekken en is hij daarom alleen gegaan. Volgende plottwist is dus ook waarschijnlijk dat Quinn moet uitleggen waar hij was toen Batista werd uitgeschakeld...
Ja en Travis heeft haar toen ook gezien.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Eh... Deb was toch ook in haar eentje langs het huis van Travis gegaan toen alleen zijn zus bleek thuis te zijn?
En toenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien gaat die nerd wel een DNA test doen met de hand van de ice truck killer en een haar van Dexter
Ohja het was de hand ván de icetruck killer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien gaat die nerd wel een DNA test doen met de hand van de ice truck killer en een haar van Dexter
Quinn de dramaqueen blijftquote:Op donderdag 8 december 2011 10:50 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar iedereen over valt met dat politie bellen, hij had een andere (prepaid) telefoon bij zich die hij gebruikte, moeten we dan echt te zien krijgen dat hij deze koopt en na het gebruik weggooit? Ja hij gebruikte zijn eigen stem maar de politie gaat niet gelijk hun eigen personeel langs om te kijken wie het is geweest.
Ik vond het weer top. Het is nu een stuk spannender dan toen Gellar zogenaamd nog bestond.quote:
Fuck pad toch?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef Stefan het volgende:
Wat een prutsdetective is Dexter ook. Issie bij die dochter, vraagt ie niet eens wat de naam van haar vaders boot is.
Altijd zo droog als Travis/Gellar weer iemand voor hoer uitmaakt.quote:
Sorry, maar bij een Edgar-dood op kantoor moet ik eerder aan Debiteuren Crediteuren denken.quote:
Samen met Lost één van de slechtste series ooit.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ok niet iedereen kijkt 24 natuurlijk.
Uhuhquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Samen met Lost één van de slechtste series ooit.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef pberends het volgende:
"Come on, Holly. Give me something I can use."
[ afbeelding ]
"Something else."
Haha, geweldig!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey, Gellar. It's the end times, huh?
Time for God's wrath.
Well, I got some God's wrath...
Right here!
Oh, yeah! End times!"
[ afbeelding ]
Travis.
Kijk in de OP... en dan op de Wikipedia list of episodes pagina.quote:
Beter gaan ze weer verder met Lost.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Samen met Lost één van de slechtste series ooit.
Beter niet. Ik was blij dat het eindelijk afgelopen was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gaan ze weer verder met Lost.
En beginnen ze weer bij S04. Daar ging het foutquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gaan ze weer verder met Lost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |