Was wel de bedoeling, maar aangezien mijn ic vanuit Utrecht naar Gouda om een of andere reden opeens zacht begon te rijden, en ik een overstap tijd van 3 minuten had, zag ik de sprinter Zoetermeer wegrijden toen ik op station Gouda kwam. Toen via Rotterdam met de metro en met de bus naar bleiswijk gegaan, al met al ong 2uur. Wat ben k blij dat ik in dit soort situaties mijn Iphone heb. Zit nu in bleiswijk te wachten op de bus.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja en dan nog is het amper te verstaan
[..]
OV naar Bleiswijk is voor mij echt kut. Ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan en het duurt 2.5 uur ofzo
Vanuit Nieuwegein zal het wel meevallen denk ik. Vanaf Utrecht Centraal kan je zeker rechtstreeks naar Zoetermeer en vanaf daar met de bus?
Voor niks? Ze zijn daar de weg aan het verbreden. Maar de weg is inderdaad prima te rijden nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Panthera. het volgende:
Gisteren 2500 boetes in 4 uur tijd op de A12 Utrecht - Den Haag bij Woerden, daar staan de borden al een tijdje op 90 voor niks. Hebben ze dus lopen flitsen.
Hoop dat niemand er te hard heeft gereden, vandaag ben ik er met 130 langsgeblazen omdat ik die borden niet meer serieus neem.
De tering, dat is elke zes seconden één.. dat is bijna iedereen ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Panthera. het volgende:
Gisteren 2500 boetes in 4 uur tijd op de A12 Utrecht - Den Haag bij Woerden, daar staan de borden al een tijdje op 90 voor niks. Hebben ze dus lopen flitsen.
Hoop dat niemand er te hard heeft gereden, vandaag ben ik er met 130 langsgeblazen omdat ik die borden niet meer serieus neem.
Is volgens mij niet waar ze de weg aan het verbreden zijn, maar richting Den Haag, daar geven de borden ook al een aantal weken 90km/h aan (die boven de weg hangen) terwijl er niks is.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Voor niks? Ze zijn daar de weg aan het verbreden. Maar de weg is inderdaad prima te rijden nog.
Nee tussen Gouda en Woerden ook, er wordt alleen 's nachts gewerkt, dus ipv dat ze die controle nou in de nacht doen. Bij den haag weet ik ook welke je bedoelt, dat is die net na dat tankstation bij Zoetermeer, die is idd wel erg vaag.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is volgens mij niet waar ze de weg aan het verbreden zijn, maar richting Den Haag, daar geven de borden ook al een aantal weken 90km/h aan (die boven de weg hangen) terwijl er niks is.
Ook voor Gouda, ik ben er vandaag nog langsgekomen en ik ging er bij de A20 richting Rotterdam afquote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Nee tussen Gouda en Woerden ook, er wordt alleen 's nachts gewerkt, dus ipv dat ze die controle nou in de nacht doen. Bij den haag weet ik ook welke je bedoelt, dat is die net na dat tankstation bij Zoetermeer, die is idd wel erg vaag.
Hebben ze bij mij ook gedaan tijdje terug. In plaats van dat ze je nou even een brief ter informatie sturen en direct daarbij een nieuwe pas, maar nee hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef Franknfurter het volgende:
ik kan mijn geluk niet op blijkbaar. Na het kwijtraakincident van vorige week heb ik ook nu weer mini-ellende. Ik wilde een broodje halen in almere, werd mn pas opeens ingeslikt door de automaat?! Ik ing bellen, blijk ik laatst te hebben gepind bij een geskimde automaat en uit voorzorg zijn alle pasjes vanaf die melding geblokkeerd. Dadelijk dus maar even richting de ing voor wat contant geld..
Ik had gewoon even gebeld en had binnen 5 minuten alle informatie die ik moest hebben. En ze waren al bezig met een nieuwe pas versturen. Hoor net dat een vriendin van mij gisteren voor 500 euro geskimmed is. Achterlijk tochquote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij ook gedaan tijdje terug. In plaats van dat ze je nou even een brief ter informatie sturen en direct daarbij een nieuwe pas, maar nee hoorIk moest er voor naar de ING en toen pas wist ik wat er aan de hand was en toen pas gingen ze nieuwe pas voor mij regelen
Tijd voor een nieuwe bank.
Route nakijken op Google Maps en die afstand afgerond bij je begin-km optellenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef BAC92 het volgende:
Ben vandaag vergeten de eind km stand te noteren, aangezien je bij dat bedrijf in bleiswijk als je een auto ophaalt een formulier van hun meekrijgt waar al schade op genoteerd is, heb ik niks meer op mijn formulier genoteerd. En de km stand moet online doorgegeven worden. Wat zal ik doen?
Dat is het probleem, heb dat formulier van het bedrijf al op de post gedaan, anders sms ik die mevrouw wel even of ze de km stand kan sms'en.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Route nakijken op Google Maps en die afstand afgerond bij je begin-km optellen
Ik weet niet zo goed of dit serieus bedoeld is of een grapquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, veel te veel Brabanders daar.
OK, dank jequote:Op woensdag 30 november 2011 21:19 schreef joppie_saus het volgende:
Merk je vanzelf als je gesolliciteerd hebt. Krijg je geen reactie of een reactie dat je op de wachtlijst staat, dan wel ja.
Januari zal wel druk zijn, in Februari kun je voordelig met studie stoppen dus wie weet vertrekken er dan ook nog wel een aantal EW'ersquote:Op woensdag 30 november 2011 21:33 schreef Franknfurter het volgende:
denk dat ze in december niet veel mensen nodig hebben toch? En dan vanaf januari weer steeds meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |