abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105006449
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:56 schreef Franknfurter het volgende:
Ben ik een keer in friesland, spreken ze allemaal nederlands :(
Wees blij. Dat Fries is werkelijk niet om aan te horen.
#26 || Luciano da Silva
pi_105006657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:56 schreef Franknfurter het volgende:
Ben ik een keer in friesland, spreken ze allemaal nederlands :(
Ja en dan nog is het amper te verstaan :D
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:49 schreef BAC92 het volgende:
Pfff auto moet volgende maand pas opgehaald worden, sta je dan in Nieuwegein, nu met het ov naar bleiswijk. Begin die miscommunicaties nu toch langzamerhand een beetje zat te worden...
OV naar Bleiswijk is voor mij echt kut. Ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan en het duurt 2.5 uur ofzo :')
Vanuit Nieuwegein zal het wel meevallen denk ik. Vanaf Utrecht Centraal kan je zeker rechtstreeks naar Zoetermeer en vanaf daar met de bus?
pi_105007836
Morgen hopelijk voor het eerst sinds 16 oktober weer werken. :)
pi_105008430
Haha ik weet dat fries niet te verstaan is. Maar vind het ergens wel een leuk taaltje. Zo schattig hoe serieus die mensen het zelf nemen altijd.
pi_105009737
ik kan mijn geluk niet op blijkbaar. Na het kwijtraakincident van vorige week heb ik ook nu weer mini-ellende. Ik wilde een broodje halen in almere, werd mn pas opeens ingeslikt door de automaat?! Ik ing bellen, blijk ik laatst te hebben gepind bij een geskimde automaat en uit voorzorg zijn alle pasjes vanaf die melding geblokkeerd. Dadelijk dus maar even richting de ing voor wat contant geld..
pi_105011116
Geen werk gekregen voor morgen, wat is dit voor maandwissel :')
pi_105011131
Volgende week een extra dag vrij :D
pi_105011178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Geen werk gekregen voor morgen, wat is dit voor maandwissel :')
Dat noemt men december :P
pi_105011274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef Franknfurter het volgende:
ik kan mijn geluk niet op blijkbaar. Na het kwijtraakincident van vorige week heb ik ook nu weer mini-ellende. Ik wilde een broodje halen in almere, werd mn pas opeens ingeslikt door de automaat?! Ik ing bellen, blijk ik laatst te hebben gepind bij een geskimde automaat en uit voorzorg zijn alle pasjes vanaf die melding geblokkeerd. Dadelijk dus maar even richting de ing voor wat contant geld..
Dat is als wanneer je asbak vol is je auto verkopen :o in plaats van even een briefje op te hangen daar.

Lekker dagje vandaag. Eerst uurtje geslapen in de trein, vervolgens vier uur aan een stuk rijden, toen weer geslapen in de trein en nu thuis. Moest naar Europoort. Was er nog nooit geweest maar wat is het daar groot en veel, en ik was nog maar halverwege :o Was ook blij dat ik een wissel had, want de dichtsbezijnde bushalte zou in Rozenburg (lekker wonen daar denk ik...) zijn, een paar km verderop.
  woensdag 30 november 2011 @ 16:51:16 #100
182073 invine
blablabla etc.
pi_105011795
Had werk voor morgen.. heel vroeg en maar een "naar werk breng" rit.. maar die is nu geannuleerd :(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105011827
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 14:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja en dan nog is het amper te verstaan :D

[..]

OV naar Bleiswijk is voor mij echt kut. Ik woon er hemelsbreed 20 kilometer vandaan en het duurt 2.5 uur ofzo :')
Vanuit Nieuwegein zal het wel meevallen denk ik. Vanaf Utrecht Centraal kan je zeker rechtstreeks naar Zoetermeer en vanaf daar met de bus?
Was wel de bedoeling, maar aangezien mijn ic vanuit Utrecht naar Gouda om een of andere reden opeens zacht begon te rijden, en ik een overstap tijd van 3 minuten had, zag ik de sprinter Zoetermeer wegrijden toen ik op station Gouda kwam. Toen via Rotterdam met de metro en met de bus naar bleiswijk gegaan, al met al ong 2uur. Wat ben k blij dat ik in dit soort situaties mijn Iphone heb. Zit nu in bleiswijk te wachten op de bus.
pi_105012165
Gisteren 2500 boetes in 4 uur tijd op de A12 Utrecht - Den Haag bij Woerden, daar staan de borden al een tijdje op 90 voor niks. Hebben ze dus lopen flitsen.

Hoop dat niemand er te hard heeft gereden, vandaag ben ik er met 130 langsgeblazen omdat ik die borden niet meer serieus neem.
pi_105012690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Panthera. het volgende:
Gisteren 2500 boetes in 4 uur tijd op de A12 Utrecht - Den Haag bij Woerden, daar staan de borden al een tijdje op 90 voor niks. Hebben ze dus lopen flitsen.

Hoop dat niemand er te hard heeft gereden, vandaag ben ik er met 130 langsgeblazen omdat ik die borden niet meer serieus neem.
Voor niks? Ze zijn daar de weg aan het verbreden. Maar de weg is inderdaad prima te rijden nog.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:17:25 #104
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105012728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Panthera. het volgende:

De tering, dat is elke zes seconden één.. dat is bijna iedereen ofzo?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105012817
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Voor niks? Ze zijn daar de weg aan het verbreden. Maar de weg is inderdaad prima te rijden nog.
Is volgens mij niet waar ze de weg aan het verbreden zijn, maar richting Den Haag, daar geven de borden ook al een aantal weken 90km/h aan (die boven de weg hangen) terwijl er niks is.
pi_105012904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Is volgens mij niet waar ze de weg aan het verbreden zijn, maar richting Den Haag, daar geven de borden ook al een aantal weken 90km/h aan (die boven de weg hangen) terwijl er niks is.
Nee tussen Gouda en Woerden ook, er wordt alleen 's nachts gewerkt, dus ipv dat ze die controle nou in de nacht doen. Bij den haag weet ik ook welke je bedoelt, dat is die net na dat tankstation bij Zoetermeer, die is idd wel erg vaag.
  woensdag 30 november 2011 @ 17:28:32 #107
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_105013072
Goedver, geen ritjes voor mij. :(
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_105013362
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Nee tussen Gouda en Woerden ook, er wordt alleen 's nachts gewerkt, dus ipv dat ze die controle nou in de nacht doen. Bij den haag weet ik ook welke je bedoelt, dat is die net na dat tankstation bij Zoetermeer, die is idd wel erg vaag.
Ook voor Gouda, ik ben er vandaag nog langsgekomen en ik ging er bij de A20 richting Rotterdam af :Y
  woensdag 30 november 2011 @ 17:45:51 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105013743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:50 schreef Franknfurter het volgende:
Hebben ze bij mij ook gedaan tijdje terug. In plaats van dat ze je nou even een brief ter informatie sturen en direct daarbij een nieuwe pas, maar nee hoor :') Ik moest er voor naar de ING en toen pas wist ik wat er aan de hand was en toen pas gingen ze nieuwe pas voor mij regelen :') Tijd voor een nieuwe bank.
#26 || Luciano da Silva
pi_105013855
Ik heb tenminsten ABN, nooit gezeik :7
pi_105014506
Vandaag begon lekker. Het was al een klote ford transit en dan is ook nog eens de accu leeg :') 1,5 uur duurde het voordat ik daar weg was... Morgen hopelijk relaxter, de auto's zijn in ieder geval wel chill met een audi a6 en een renault grand espace met minstens 170 pk beiden.
  woensdag 30 november 2011 @ 18:04:09 #112
182073 invine
blablabla etc.
pi_105014524
Morgen eerst vanuit amsterdam met het OV naar meerkerk.. en daarna naar culumbourg, dan weer met ov naar woerden en dan naar almere.. lekker logisch allemaal

focus en een kia sorento...
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105014936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hebben ze bij mij ook gedaan tijdje terug. In plaats van dat ze je nou even een brief ter informatie sturen en direct daarbij een nieuwe pas, maar nee hoor :') Ik moest er voor naar de ING en toen pas wist ik wat er aan de hand was en toen pas gingen ze nieuwe pas voor mij regelen :') Tijd voor een nieuwe bank.
Ik had gewoon even gebeld en had binnen 5 minuten alle informatie die ik moest hebben. En ze waren al bezig met een nieuwe pas versturen. Hoor net dat een vriendin van mij gisteren voor 500 euro geskimmed is. Achterlijk toch :(
pi_105015471
Zuur man, maar banken pakken dat wel goed op heb ik begrepen.

Ik ben bezig aan mijn laatste uurtje wachttijd (van de 8 die ik vandaag totaal had -__-). Het is dan wel een busje waar ik in rijd, maar die 3.0 V6 (?) die erin ligt rijdt fantastisch, zeker icm de automaat. Perfect! _O_
pi_105016387
Morgen een enkel ritje Assen-Amsterdam. Ik ga maar weer eens proberen te studeren in de trein.
pi_105016572
Ben vandaag vergeten de eind km stand te noteren, aangezien je bij dat bedrijf in bleiswijk als je een auto ophaalt een formulier van hun meekrijgt waar al schade op genoteerd is, heb ik niks meer op mijn formulier genoteerd. En de km stand moet online doorgegeven worden. Wat zal ik doen?
pi_105016620
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef BAC92 het volgende:
Ben vandaag vergeten de eind km stand te noteren, aangezien je bij dat bedrijf in bleiswijk als je een auto ophaalt een formulier van hun meekrijgt waar al schade op genoteerd is, heb ik niks meer op mijn formulier genoteerd. En de km stand moet online doorgegeven worden. Wat zal ik doen?
Route nakijken op Google Maps en die afstand afgerond bij je begin-km optellen
pi_105017423
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Route nakijken op Google Maps en die afstand afgerond bij je begin-km optellen
Dat is het probleem, heb dat formulier van het bedrijf al op de post gedaan, anders sms ik die mevrouw wel even of ze de km stand kan sms'en.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:12:41 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105019992
Ik heb ooit eens wat geluld toen ik het vergeten was. Hebben ze nooit moeilijk over gedaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_105020960
Morgen sollicitatie! 6 uur treinen in totaal! Kan ik alvast wennen zeg maar... Hoe relativeerden jullie dat ook alweer? Goed voor de uurtjes toch?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')