Dat is het risico van veel postenquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
flugeltje, doe je nog wel boodschappen? Dan ben je sowieso een bikkel!
quote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Orea het volgende:
Even het bewijs posten natuurlijk
Om en nabij de 3 mm, dat het kan hè!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
flugeltje, doe je nog wel boodschappen? Dan ben je sowieso een bikkel!
Dat doen ze hier ook... Zoooo fijn hè!quote:Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik probeer boodschappen doen te vermijden fee-nix, maar als het niet anders kan doe ik ze wel ja... Hier bij de jumbo helpen ze trouwens met het in de auto zetten als je het lief vraagt
ow Wowquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Orea het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: GARPJE, DAMES
[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 28-11-2011 13:41:32 ]
Ik vind boodschappen doen niet vervelend, maar op zaterdag geef ik m'n portie liever aan fikkie hoor... Maar dat ligt meer aan al die andere mensen die er dan rondlopenquote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef PureEvil het volgende:
[..]Of je hebt erg veel last van je lijf....of je hebt gewoon een hekel aan boodschappen doen?
Ik vind het wel leuk om boodschappen te doen, zaterdag weer![]()
Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
ow Wowen is t een meisje of een jongetje
![]()
of kunnen ze dat nog steeds niet zien![]()
Ja duh, een meiske natuurlijk... Dat zie je toch...quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heet humor!quote:
Oooooh vandaarquote:
Er komt in 2013 wel een bloedtest he al vrij vroeg in de zwangerschap waarmee dan het geslacht ook meteen gezien kan worden. Tenminste zoiets las ik laatst in zo'n blad, ouders van nu ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
![]()
Huh? Watisterdan?quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Cooki het volgende:
omg, ik word nu al hormonaalik ga wat minder posten hier, ik blijf jullie volgen hoor
Zo deed ik het hier ook!quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
uhm... tis maandag, das wasdag niet was-opvouw-dag![]()
dat mag morgen pas![]()
Als je nou eens begint met posts een kwartiertje opsparen? Dat scheelt misschien al wat.quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Cooki het volgende:
omg, ik word nu al hormonaalik ga wat minder posten hier, ik blijf jullie volgen hoor
zinloze post, dus weggehaaldquote:Op maandag 28 november 2011 13:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met posts een kwartiertje opsparen? Dat scheelt misschien al wat.
Wat mij betreft mogen ze die test wel skippenquote:Op maandag 28 november 2011 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er komt in 2013 wel een bloedtest he al vrij vroeg in de zwangerschap waarmee dan het geslacht ook meteen gezien kan worden. Tenminste zoiets las ik laatst in zo'n blad, ouders van nu ofzo.
Orea, wow goed nieuws![]()
Verder nog niet bij gelezen.
Voor het eerst jaquote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef McLaura het volgende:
Ja, goed moment Fluugs! Doen ze zeer?
Ik ben even vergeten of die test nou standaard voor iedereen wordt of alleen voor de mensen die anders zouden kiezen voor een vlokkentest (en ook vruchtwaterpunctie??).quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze die test wel skippengek of niet maar er zullen er genoeg zijn die abortus laten plegen omdat ze een kind van het geslacht verwachten wat ze niet wilden... Net zoals ze in Amerika al op geslacht terugplaatsen
te walgelijk voor woorden... Maargoed, das een andere discussie
van mij hoeft het niet! (al ben ik wel heel benieuwd wat ik aan het bakken ben, maar ik wacht geduldig tot de 16 weken
)
Dat moet ik ook nog effe regelen. Mis nog 1 van de 5.. Nou heb ik die 4,5 jaar geleden wel gezien. Maar toch wel fijn om nog effe hallo te zeggen. Volgende week maarquote:Op maandag 28 november 2011 13:00 schreef Soempie het volgende:
Ik moet over een half uurtje naar de VK, maar verwacht weinig nieuws. Heb dan wel alle dames van de praktijk gezien, dus geen onbekende gezichten aan m'n bed over een paar weken.
Hihi, vrijafquote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor het eerst jaZe voelen wat zwaar, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik ze vandaag vrijaf heb gegeven en ze er bij mogen gaan hangen zoals ze zin hebben...
Hij (want het is een jommertje) heeft de straatverlichting (rechtsboven) al aangezet. Romantico. Echt knusquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Orea het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Asy =quote:Op maandag 28 november 2011 14:59 schreef Asyniur het volgende:
En fijn dat ik niet de enige man ben die meteen stervende is als hij iets mankeert.
Fee-nix, dapper hoor! Alleen boodschappen doen met jommetje en fiets
Haha wil ik welquote:Op maandag 28 november 2011 15:15 schreef Fee-nix het volgende:
Zoe weet je zeker dat je niet NU een nieuwe fiets MOET?
Eet ze!quote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha wil ik welmaar niet mogelijk nu
* Zoë23 MOET nu wel eten mmm heeft super lekkere koekjes & honger
Je post in het verkeerde topic denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 15:53 schreef _Flash_ het volgende:
En dan vrouwen die zich ziek voelen maar dan niet in bed kruipen..
Man: ziek -> dagje in bed -> beter
Vrouw: ziek -> 2 weken doorlopen en jammeren -> 'beter, maar nog wel last van bla bla bla'
Hmm, nou ga ik die vent toch verdedigen. Want mijn kind overleeft 3 daagjes zonder mams wel, in goede gezondheid. Hij kookt voedzamere maaltijden dan ik. En de puinhoop die ik achterlaat kan best wel groter zijnquote:Op maandag 28 november 2011 16:05 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Je post in het verkeerde topic denk ik![]()
!
Maar... waaaarom moeten vrouwen 2 weken doorlopen en kunnen ze niet ziek in bed gaan liggen mits het levensbedreigend is? Omdat als je alles wat de vrouw doet, aan de man over moet laten, je binnen 3 dagen in een puinhoop leeft, je kind z'n kleren binnenstebuiten aan heeft, om nog maar te zwijgen over de kleurcombi, er nog geen voedzame maaltijd op tafel heeft gestaan... Enfin ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb...
Ben ik dan met de verkeerde een samenlevingscontract aangegaanquote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hmm, nou ga ik die vent toch verdedigen. Want mijn kind overleeft 3 daagjes zonder mams wel, in goede gezondheid. Hij kookt voedzamere maaltijden dan ik. En de puinhoop die ik achterlaat kan best wel groter zijn![]()
![]()
Jups, waarschijnlijk hebben ze al een week of 6 de kop aangezien voelt voor de kontquote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef bitterend het volgende:
ow NTS draak is in stuit? heb ik gemist! ga je hem zo uit poepen? of draai poging?
quote:Op maandag 28 november 2011 16:15 schreef NotTheSame het volgende:
Ben ik dan met de verkeerde een samenlevingscontract aangegaan?
Ach, dan ga ik voortaan wel aan de vrouwquote:Op maandag 28 november 2011 16:17 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]![]()
Maar deze blijft lekker van mij
![]()
![]()
Dat dus!quote:Op maandag 28 november 2011 16:30 schreef Orea het volgende:
Oh ik laat ons kind met een gerust hart een paar weken achter bij meneer
(maar hij kookt altijd al!) ze zal misschien rare kleurcombi's aankrijgen (hij is kleurenblind) maar verder kan hij dat heel goed! Koken doet hij sowieso altijd al, dus qua eten zit het ook wel goed.... Hij zal zelfs de was doen en enigszins opruimen (niet naar mijn maatstaaf
maar dat doet bijna niemand
)
Dus nee, ik kan met een gerust hart ziek zijn als het moet!
Nee, jullie hebben gewoon ALLEMAAL geluk met zo'n goeie vent en ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 16:32 schreef Kyara het volgende:
NTS, of jij bent gewoon heel erg kritisch. Kan natuurlijk ook.
hahaha, ja maar jij bent qua schoonmaken ook wel een geval apart hoorquote:Op maandag 28 november 2011 16:39 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nee, jullie hebben gewoon ALLEMAAL geluk met zo'n goeie vent en ik niet![]()
.
Welnee, het valt hier ook nog wel mee, hij kan wel IETS, maar het is een stuk beperkter dan wat ik van jullie mannen hoor.
dit vind ik dan wel weer schattig!quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef _Flash_ het volgende:
Sorry voor de gekwetste hormonen, maar moet soms even Mars verdedigen als Dizzy-Miss-Lizzy vanaf Venus ons mannen hypochonders noemt!
Het is gewoon een vreselijk lekker ding om te zienquote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef Zoë23 het volgende:
Ieder z'n kwaliteit toch NTS?hij zal vast top zijn, anders had je m niet uitgekozen als vader van je beeb!
Morgen met m'n zussen en moeder naar de babywinkel
En dan ook ff een buikfoto maken met m'n zuszag net n foto, ze heeft zo'n mooie bolle buik!
Oooooohhh, zo erg ben ik ECHT niet hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 16:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
hahaha, ja maar jij bent qua schoonmaken ook wel een geval apart hoor![]()
Ik ben qua huishouden de man in huis. Gooi mijn vuile sokken meestal naast de wasmand ipv er in, ik zie geen klusjes die gedaan moeten worden, afwas loop ik ook gewoon langs.... Koken en wassen doe ik dan wel weer beter..... En het hardcore opruimen doe ik meestal ook (kasten uitruimen, schoonmaken en opnieuw inrichten bijvoorbeeld). Maar er begint nu wel weer wat te kriebelen dus misschien toch nesteldrang
Ik denk: die durft zich hier NOOIT meer te vertonen!quote:Op maandag 28 november 2011 16:42 schreef _Flash_ het volgende:
Sorry voor de gekwetste hormonen, maar moet soms even Mars verdedigen als Dizzy-Miss-Lizzy vanaf Venus ons mannen hypochonders noemt!
NTS is bij iedereen gewenst denk ik. Poetsen, koken, auto fixen.....quote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Fee-nix het volgende:
NTS aan de vrouw. Of misschien willen Orea en haar vent je wel in huis nemen
.
Kyara een geboortekaartje uitgezocht! Leuk zeg!
Ik ben hier vandaag best hard aan t werk!Heb dus boodschapjes gehaald. En net ook nog gestofzuigd/stofgezogen EN gedweild! En nu staat het eten ook al helemaal klaar om gekookt te worden. (Aardappels geschild en broccoli gesneden). Schouderklopje voor mezelf!
Haha, ja ik zocht ook al naar een schouderklop-smileyquote:Op maandag 28 november 2011 16:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
NTS is bij iedereen gewenst denk ik. Poetsen, koken, auto fixen.....![]()
Schouderklopje voor jou Fee-nix (waarom die die smiley er eigenlijk niet? Ik mis ook nog een smeek smiley *droopy-eyes* trouwens).
Ik mag pas vanavond, zelfde tijd als Clauwhee! Werkdag zit erop, ik heb voor mezelf een taak bedacht waar ik véél concentratie en aandacht voor nodig had, dus de dag vloog omquote:Op maandag 28 november 2011 16:31 schreef Kyara het volgende:
Al nieuws van Jaantje?
Dagje stad was leuk. Verbaas me toch elke keer weer over de drukte, zowel in de stad als bij de appie. Moet er verder niemand werken of zo????![]()
We hebben een geboortjekaartje![]()
We stonden binnen een uur weer buiten. Waren allebei overtuigd. Hadden hem ook al op internet gezien maar aangezien we al een hele stapel proefkaartjes in huis hebben die het steeds net-niet waren....... Nu nog lettertype uitzoeken en de tekst doormailen
![]()
Precies, hij moet gewoon braaf zitten en mooi wezen danquote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Zoë23 het volgende:
NTS, een goed uiterlijk is natuurlijk ook een kwaliteit
(meer heeft hij natuurlijk ook niet nodig met een vriendin die zowat alles kan)
Achter het keukenkastje plakken Asy, nu kan het nogquote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind mijn man ook de allerliefste hoor!
Er zijn alleen dagen bij![]()
Beter achter de stucquote:Op maandag 28 november 2011 19:13 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Achter het keukenkastje plakken Asy, nu kan het nog!
Ik heb manlief net de hele discussie laten lezen... Vraagt ie heel lief of ik thee wil... MAAR JE ZET WEL OP HET FORUM DAT IK THEE VOOR JE ZET!
Heerlijk, zo'n vent *haphaphap*!
En dit MJ! Leuk!!quote:Op maandag 28 november 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
Wat leuk mj. Samen zwanger.Wanneer is je zusje uitgerekend?
Nou wat Kyara zegt. Wat ontzettend naar voor je Marjolijntje.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan kan inderdaad confronterend zijn. Ze vragen er inderdaad naar om er eventueel rekening mee te kunnen houden. Heftig hoor. Ik hoop dat je het wel een beetje van je af kunt zetten en dat het je ook niet hindert in het verdere verloop van je zwangerschap
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op maandag 28 november 2011 20:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, dan kan inderdaad confronterend zijn. Ze vragen er inderdaad naar om er eventueel rekening mee te kunnen houden. Heftig hoor. Ik hoop dat je het wel een beetje van je af kunt zetten en dat het je ook niet hindert in het verdere verloop van je zwangerschap
Ik hoop dat dit een hele fijne en speciale zwangerschap voor je wordt MJ! Dat heb je nu wel verdiend.quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef miss-jones25 het volgende:
Jaantjewat fijn
ik kwam ook weer ff checken voor Evenstar maar nog niets dus
En bij deze ook een foto:quote:Op maandag 28 november 2011 21:03 schreef jaantje_ het volgende:
Bedankt iedereen! Ik ben ook benieuwd naar nieuws van Clauwhee en Evenstar! *duimt*
Ik was ook heel even met mijn zus zwanger, toen we het vertelden met 8,5 week was ze drie dagen later al bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verders hoera voor goede echo's van Phaedra en orea en nog iemand![]()
En ik vergeet vast nog meer , sorry ..Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Inca![]()
Verzoek op FB nog even stil te houden
Whaaa! Daar is hij dan! Wat een prachtige naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verders hoera voor goede echo's van Phaedra en orea en nog iemand![]()
En ik vergeet vast nog meer , sorry ... En zekers mag je trots zijn, wat een bevalling. De aanloop was al niet fijn, maar het einde lijkt me ook geen pretje
. Hopelijk nu genieten meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
Dat ja.... Mijn gedachten zijn bij jullie...quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Inca, ik denk aan je vandaag en blijf hopen op een wonder.
Dat ging dan ook ten koste van haar middenrif geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Evenstar, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik vraag me oprecht af waar je acht pond baby hebt gelaten zonder toeterik wens je een fijne kraamweek.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja ik snap ook heel goed waarom ze het willen weten hoor! Anders had ik het ook echt niet verteld
Bedankt voor de reacties! Over het algemeen kan ik er prima mee omgaan, maar soms is het gewoon nog even kut. Het enige waar ik ook echtecht tegenop zie zijn inwendige onderzoeken. Maar ook dat komt vast goed.
En nu duik ik toch mn bed in en ga ik gewoon uit van 2 goede echo's en de geboorte van een leuk kindje!![]()
Fee-nix, succes vanmiddagquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Fee-nix het volgende:
Phaidra uit de kast en een goede echo.
Clauwhee, 1 prachtig bewegend babietje![]()
.
Evenstar you did it! Kan me zo voorstellen dat je enorm trots op jezelf bent! Wat een prestatie! En idd: in dat kleine buikje, 8 pond! Hihi. Ik hoop dat je nu ook snel van alle pijn af bent. En ik vind het een mooie naam
. Gefeliciteerd en fijne kraamweek!
![]()
Inca... ik zal ook aan je denken. Wat rot dat ze niet kunnen zeggen hoe laat ze ongeveer bellen. Ik hoop dat je niet de hele dag hoeft te wachten. En de duimen draaien.
Verder goedemorgen allemaal. Vanmiddag moet ik voor het eerst naar de vk in het ziekenhuis. Ik wil het hebben over de vorige keer en mijn angsten van nu. Hoop dat ik niet alleen maar kan janken...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kan geen foto plaatsen hier op mijn telefoon , iemand mag het wel doenwel graag onder spoiler
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ik heb gisteravond een echo gehad en het is er uiteindelijk eentje. De ander was helemaal niet meer te zien. Schijnt vaker voor te komen dat je zoiets ziet bij een vroege echo zoals ik had paar weken terug en er zich uiteindelijk eentje doorontwikkeld. Had het zelf ook verwacht, het verschil was toen al zo groot en knipperde niet. En zou mijn bloedverlies van tijdje terug ook kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef covie het volgende:
clauwhee.. jij had toch misschien een tweeling, maar nog maar 1 echt knippertje gezien? Heb je daar al weer een echo over gehad?
Ik weet niet zeker of jij het was en kan het niet terugvinden![]()
Aangepast, Zie had ik t foutsorry!
Klopt heb het ook al vaker gehoord, maar was toch even benieuwd, het had toch gekund.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een echo gehad en het is er uiteindelijk eentje. De ander was helemaal niet meer te zien. Schijnt vaker voor te komen dat je zoiets ziet bij een vroege echo zoals ik had paar weken terug en ernt zich uiteindelijk eentje doorowikkeld. Had het zelf ook verwacht, het verschil was toen al zo groot en knipperde niet. En zou mijn bloedverlies van tijdje terug ook kunnen verklaren.
Ben in ieder geval heel blij met deze frummel die het wel goed doet!.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef Marrije het volgende:
Incan, heel veel sterkte, wat een diep dal. . .
Sorry.. Je wat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Inca, wat een k*t nieuws.. Sterkte met alles!![]()
Evenstar, mooi plaatje!
Clauwhee, fijn dat dit kleintje het goed doet!
Hier terug van de VK. En weer goedgekeurd. bd 110/65, hartje goed, bbbi, 3/4nx..
De bevalling wordt wel in het ziekenhuis. En de VK heeft er een mediumcare bevalling van gemaakt. Aan de ene kant nuttig, gezien de vorige bevalling. Maar ook een financiele meevaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |