Dat is het risico van veel postenquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
flugeltje, doe je nog wel boodschappen? Dan ben je sowieso een bikkel!
quote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Orea het volgende:
Even het bewijs posten natuurlijk
Om en nabij de 3 mm, dat het kan hè!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef Fee-nix het volgende:
flugeltje, doe je nog wel boodschappen? Dan ben je sowieso een bikkel!
Dat doen ze hier ook... Zoooo fijn hè!quote:Op maandag 28 november 2011 13:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik probeer boodschappen doen te vermijden fee-nix, maar als het niet anders kan doe ik ze wel ja... Hier bij de jumbo helpen ze trouwens met het in de auto zetten als je het lief vraagt
ow Wowquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Orea het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: GARPJE, DAMES
[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 28-11-2011 13:41:32 ]
Ik vind boodschappen doen niet vervelend, maar op zaterdag geef ik m'n portie liever aan fikkie hoor... Maar dat ligt meer aan al die andere mensen die er dan rondlopenquote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef PureEvil het volgende:
[..]Of je hebt erg veel last van je lijf....of je hebt gewoon een hekel aan boodschappen doen?
Ik vind het wel leuk om boodschappen te doen, zaterdag weer![]()
Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
ow Wowen is t een meisje of een jongetje
![]()
of kunnen ze dat nog steeds niet zien![]()
Ja duh, een meiske natuurlijk... Dat zie je toch...quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heet humor!quote:
Oooooh vandaarquote:
Er komt in 2013 wel een bloedtest he al vrij vroeg in de zwangerschap waarmee dan het geslacht ook meteen gezien kan worden. Tenminste zoiets las ik laatst in zo'n blad, ouders van nu ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 13:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
![]()
Huh? Watisterdan?quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Cooki het volgende:
omg, ik word nu al hormonaalik ga wat minder posten hier, ik blijf jullie volgen hoor
Zo deed ik het hier ook!quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
uhm... tis maandag, das wasdag niet was-opvouw-dag![]()
dat mag morgen pas![]()
Als je nou eens begint met posts een kwartiertje opsparen? Dat scheelt misschien al wat.quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef Cooki het volgende:
omg, ik word nu al hormonaalik ga wat minder posten hier, ik blijf jullie volgen hoor
zinloze post, dus weggehaaldquote:Op maandag 28 november 2011 13:49 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met posts een kwartiertje opsparen? Dat scheelt misschien al wat.
Wat mij betreft mogen ze die test wel skippenquote:Op maandag 28 november 2011 13:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er komt in 2013 wel een bloedtest he al vrij vroeg in de zwangerschap waarmee dan het geslacht ook meteen gezien kan worden. Tenminste zoiets las ik laatst in zo'n blad, ouders van nu ofzo.
Orea, wow goed nieuws![]()
Verder nog niet bij gelezen.
Voor het eerst jaquote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef McLaura het volgende:
Ja, goed moment Fluugs! Doen ze zeer?
Ik ben even vergeten of die test nou standaard voor iedereen wordt of alleen voor de mensen die anders zouden kiezen voor een vlokkentest (en ook vruchtwaterpunctie??).quote:Op maandag 28 november 2011 13:50 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze die test wel skippengek of niet maar er zullen er genoeg zijn die abortus laten plegen omdat ze een kind van het geslacht verwachten wat ze niet wilden... Net zoals ze in Amerika al op geslacht terugplaatsen
te walgelijk voor woorden... Maargoed, das een andere discussie
van mij hoeft het niet! (al ben ik wel heel benieuwd wat ik aan het bakken ben, maar ik wacht geduldig tot de 16 weken
)
Dat moet ik ook nog effe regelen. Mis nog 1 van de 5.. Nou heb ik die 4,5 jaar geleden wel gezien. Maar toch wel fijn om nog effe hallo te zeggen. Volgende week maarquote:Op maandag 28 november 2011 13:00 schreef Soempie het volgende:
Ik moet over een half uurtje naar de VK, maar verwacht weinig nieuws. Heb dan wel alle dames van de praktijk gezien, dus geen onbekende gezichten aan m'n bed over een paar weken.
Hihi, vrijafquote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor het eerst jaZe voelen wat zwaar, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik ze vandaag vrijaf heb gegeven en ze er bij mogen gaan hangen zoals ze zin hebben...
Hij (want het is een jommertje) heeft de straatverlichting (rechtsboven) al aangezet. Romantico. Echt knusquote:Op maandag 28 november 2011 13:13 schreef Orea het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |