Fee-nix, succes vanmiddagquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:00 schreef Fee-nix het volgende:
Phaidra uit de kast en een goede echo.
Clauwhee, 1 prachtig bewegend babietje![]()
.
Evenstar you did it! Kan me zo voorstellen dat je enorm trots op jezelf bent! Wat een prestatie! En idd: in dat kleine buikje, 8 pond! Hihi. Ik hoop dat je nu ook snel van alle pijn af bent. En ik vind het een mooie naam
. Gefeliciteerd en fijne kraamweek!
![]()
Inca... ik zal ook aan je denken. Wat rot dat ze niet kunnen zeggen hoe laat ze ongeveer bellen. Ik hoop dat je niet de hele dag hoeft te wachten. En de duimen draaien.
Verder goedemorgen allemaal. Vanmiddag moet ik voor het eerst naar de vk in het ziekenhuis. Ik wil het hebben over de vorige keer en mijn angsten van nu. Hoop dat ik niet alleen maar kan janken...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik kan geen foto plaatsen hier op mijn telefoon , iemand mag het wel doenwel graag onder spoiler
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ik heb gisteravond een echo gehad en het is er uiteindelijk eentje. De ander was helemaal niet meer te zien. Schijnt vaker voor te komen dat je zoiets ziet bij een vroege echo zoals ik had paar weken terug en er zich uiteindelijk eentje doorontwikkeld. Had het zelf ook verwacht, het verschil was toen al zo groot en knipperde niet. En zou mijn bloedverlies van tijdje terug ook kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:54 schreef covie het volgende:
clauwhee.. jij had toch misschien een tweeling, maar nog maar 1 echt knippertje gezien? Heb je daar al weer een echo over gehad?
Ik weet niet zeker of jij het was en kan het niet terugvinden![]()
Aangepast, Zie had ik t foutsorry!
Klopt heb het ook al vaker gehoord, maar was toch even benieuwd, het had toch gekund.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een echo gehad en het is er uiteindelijk eentje. De ander was helemaal niet meer te zien. Schijnt vaker voor te komen dat je zoiets ziet bij een vroege echo zoals ik had paar weken terug en ernt zich uiteindelijk eentje doorowikkeld. Had het zelf ook verwacht, het verschil was toen al zo groot en knipperde niet. En zou mijn bloedverlies van tijdje terug ook kunnen verklaren.
Ben in ieder geval heel blij met deze frummel die het wel goed doet!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |