SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verders hoera voor goede echo's van Phaedra en orea en nog iemand![]()
En ik vergeet vast nog meer , sorry ..Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Inca![]()
Verzoek op FB nog even stil te houden
Whaaa! Daar is hij dan! Wat een prachtige naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verders hoera voor goede echo's van Phaedra en orea en nog iemand![]()
En ik vergeet vast nog meer , sorry ... En zekers mag je trots zijn, wat een bevalling. De aanloop was al niet fijn, maar het einde lijkt me ook geen pretje
. Hopelijk nu genieten meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
Dat ja.... Mijn gedachten zijn bij jullie...quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Inca, ik denk aan je vandaag en blijf hopen op een wonder.
Dat ging dan ook ten koste van haar middenrif geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Evenstar, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik vraag me oprecht af waar je acht pond baby hebt gelaten zonder toeterik wens je een fijne kraamweek.
quote:Op maandag 28 november 2011 20:24 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja ik snap ook heel goed waarom ze het willen weten hoor! Anders had ik het ook echt niet verteld
Bedankt voor de reacties! Over het algemeen kan ik er prima mee omgaan, maar soms is het gewoon nog even kut. Het enige waar ik ook echtecht tegenop zie zijn inwendige onderzoeken. Maar ook dat komt vast goed.
En nu duik ik toch mn bed in en ga ik gewoon uit van 2 goede echo's en de geboorte van een leuk kindje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |