Die laatste 2 zijn "gewoon voor werk", wil er 1 van houden. Alleen zie nu al dat de laatste niet zwart is, zoals gehoopt, maar donkerbruinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteau! Heb je online geshopt?quote:Op maandag 28 november 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb net voor bijna 400 euro jurkjes gekocht. Excuus; kerstfeest op werk binnenkort. Heb ook nog 1 week om er toonbaar uit te gaan zien. Spierpijn in de billen van de Combat gisteren is een eerste stap
quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Ik zie er maar 2! Wat doe ik fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste 2 zijn "gewoon voor werk", wil er 1 van houden. Alleen zie nu al dat de laatste niet zwart is, zoals gehoopt, maar donkerbruin. Van de andere 4 wil ik er 1 of 2 houden. Minstens de helft gaat dus terug
. Vind de eerste 2 het mooist, hoop dat ze ook goed staan!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Misschien lag je er wel voor 22u in, maar volgens mij ben je toen helemaal nog niet gaan slapen!quote:Op maandag 28 november 2011 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Man, wat heb ik vannacht een end geslapenLag er dan ook al voor 22u. in
Ik zie er ook maar tweequote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zie er maar 2! Wat doe ik fout?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien lag je er wel voor 22u in, maar volgens mij ben je toen helemaal nog niet gaan slapen!
Ik zie er ook maar 2quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
[..]krijg het morgen, als het goed is!
quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien lag je er wel voor 22u in, maar volgens mij ben je toen helemaal nog niet gaan slapen!
Dat Coco helderziend is?quote:Op maandag 28 november 2011 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]welke conclusie moeten we hieruit halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nice try V1zquote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]nope... Maar wel al rond 23u. en dat is voor mijn doen ook vroeg
![]()
![]()
Maar jij voelt je dus ook al weer wat beter dan gister?
[..]
Dat Coco helderziend is?Derek Vogeltie, eat your heart out!
Misschien is het een ontsteking Perr? Omdat aleve ook ontstekingsremmend werkt namelijk.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Haha hoe heb je dat nu weer gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vizor, dat denk ik ook, had er ook speciaal naar gevraagd dat het ontstkingsremmend moest zijn. Maar ik ben zo blij dat het minder is!!
Haha hoe heb je dat nu weer gedaan?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Vind 3 en 5 leuk maar de rest vind ik wat tuttigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wellicht heb jij zo'n prethoofd dat het enorm leuk staat!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
haha ik vond nummer 1 juist super! Denk eigenlijk dat het me niet staat, maar goedquote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Zie er in de post van per ook al zes. Nummers 1 en 4 vind ik op het eerste gezicht niet leuk genoeg vergeleken met de rest. Thumbs up voor de rest.
Ik had het al snel aangepast jaquote:Op maandag 28 november 2011 11:17 schreef Perruche het volgende:
Van de Bijenkorf ... Ml was zo aardig mijn falende plaatjes skills recht te zetten!
Maar majo, je was 59 kg bij jouw lengte, dan is 79 kilo toch nog steeds niet echt overgewicht... je was iets van 1.80 toch? 20 kg in 1 jaar is idd veel, maar het is dan minder erg dan als je bijv. van 75 kilo naar 95 kg was gegaan
Nee, ik hou heel erg van tuttigquote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Vind 3 en 5 leuk maar de rest vind ik wat tuttig
Maar wellicht heb jij zo'n prethoofd dat het enorm leuk staat!
quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik hou heel erg van tuttig(serieus!)
Busted...quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Busted...
Ach, zo blijf ik in ieder geval op de hoogte van de gourmetavonden, BBQ's en rare kattefratsen.
En dat!quote:
Zekersquote:Op maandag 28 november 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dat!![]()
Was weer gezellig van 't weekend
Tis lekker! Gekookte quinoa gemixt met ei, ui, knof en beetje geitenkaas. Soort beslagje van maken en dan in koekenpan 'koekjes' bakkenquote:Op maandag 28 november 2011 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ZekersIk word af en toe wel luid van schrik/frustratie
lololol.
Quinoa-koekjes, Nallie? Klinkt interessantProps voor je lijstje ook!
speciaal voor jou staat dat gekookt ei er!quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
speciaal voor jou staat dat gekookt ei er!
Oh en er komt ook nog een rode wijn bijik ga die nooit kopen, zo lekker issie!
Lekker lijstje, maar niet heel veel! Misschien nog wat nootjes erbij ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
Bam, lijstjes update. Commtaar?
O: dubbele bth kaas, glas perensap (van dat "echte" van de pereleare ofzo)
T: plak ontbijtkoek
L: 150 gr rauwkost, 200 ml groentesoepje, krentenbol kaas
T: grote koffie verkeerd
T: appel, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: ratatouille met rijst of misschien gebakken aardappels, afhankelijk van de tijd.
S: bodyshape
T: gekookt ei misschien? heb nog niet veel eiwitten...
T: en een glas rode wijnvoor de benodigde antioxidanten, en zulks.
Hm ja, ik heb nu volgens eetmeter 1600 kcalsquote:Op maandag 28 november 2011 13:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje, maar niet heel veel! Misschien nog wat nootjes erbij ofzo?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
ik zie maar 2 afbeeldingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste 2 zijn "gewoon voor werk", wil er 1 van houden. Alleen zie nu al dat de laatste niet zwart is, zoals gehoopt, maar donkerbruin. Van de andere 4 wil ik er 1 of 2 houden. Minstens de helft gaat dus terug
. Vind de eerste 2 het mooist, hoop dat ze ook goed staan!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Had al eens een reply getikt die verdween, nog even een poging.quote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli... hoe komt je verklote eetpatroon? behalve dan je werk?
Heb een 'lastig' figuur: weinig curves, brede schouders. Er moet een suggestie van figuur in zitten, anders staat het nogal mager en vierkant. Zag op de Espritsite wel een ander interessant jurkje, die hou ik in de gaten voor de salequote:Op maandag 28 november 2011 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets, loveli? Ook in andere kleuren te verkrijgen..Esprit.
Lepel pindakaasquote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb nu volgens eetmeter 1600 kcals. Nootjes kan ik nog niet eten met die stomme tanden, maar misschien gewoon een lepel pindakaas ofzo
Edit; volgens eetmeter 44% kh, 11% eiwit en 37% vet, dan zijn er nog 8 gram "kwijt"![]()
Goed idee, maar heb geen yooghurt (vandaar het ei in mijn planningquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lepel pindakaas![]()
Of nootjes fijnmalen en door yoghurt?
Ik weet alleen niet of de kleur me goed staat, maar ben wel benieuwd. Heb van alles maat M genomenquote:
Bedenk wel dat je op je 80ste nog steeds tuttig aan mag, frivool en sexy is rond die tijd niet meer done.quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik hou heel erg van tuttig(serieus!)
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, aan het overpeinzen of ik vanavond zal gaan zwemmen.
quote:
Ga dan voor een boterham met pindakaas! Dan heb je nog wat carbs ook!quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goed idee, maar heb geen yooghurt (vandaar het ei in mijn planning).. maar gewoon een lepel pindakaas lijkt mij een zeer solide plan
quote:
Hoeveel kcals gok je dat het zijn? Zonder D is er niet heel veel van te zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:41 schreef MaJo het volgende:
Lijstje:
O: 2 rijstwafels
L: 2 (zwaar volkoren!!) boterhammen met worst, tomaat en een paar plakjes komkommer, glas optimel
T: 2 mandarijnen, 4 crackers met eiersalade
D: ??
T: Yoghurt met beschuit en roosvicee
Is dit wat? Of weer te weinig?Misschien schiet ik een beetje door af en toe, dan mogen jullie dat gerust zeggen
Edit: en ik wil vanavond nog minstens 20 minuten op de hometrainer
1500 ofzo? Kan dus wel wat bij danquote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel kcals gok je dat het zijn? Zonder D is er niet heel veel van te zeggen.
Het was meer omdat ik iets in mijn maag moest hebben voordat ik boodschappen voor de lunch kon gaan doen (voor het bedrijf). Normaal doe ik dat met een lege maag, ik dacht laat ik eens verstandig zijnquote:Op maandag 28 november 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben geen fan van rijstwafels.... het vult voor geen meter.
Wel grappig, jij neemt je oude patroon alsuitgangspunt en verandert steeds iets. Wij kijken zonder die voorkennis en zien een heel ander lijstje. Vaste gewoontes aanpassen is een prima manier om nieuwe gewoontes aan te leren.quote:Op maandag 28 november 2011 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was meer omdat ik iets in mijn maag moest hebben voordat ik boodschappen voor de lunch kon gaan doen (voor het bedrijf). Normaal doe ik dat met een lege maag, ik dacht laat ik eens verstandig zijn
Ik word altijd vrij laat wakker (vandaag om 10 uur) en heb dan niet meteen trek. Pas tegen de tijd dat we op het bedrijf gaan lunchen (1 uur) heb ik hongerquote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
Waarom ontbijt je niet dan? Ontbijt is juist belangrijk om te voorkomen dat je gaat snaaien.
Ik denk dat je met ontbijten voorkomt dat je gaat snaaien. Een goede gewoonte om aan te leren.quote:Op maandag 28 november 2011 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word altijd vrij laat wakker (vandaag om 10 uur) en heb dan niet meteen trek. Pas tegen de tijd dat we op het bedrijf gaan lunchen (1 uur) heb ik honger
Als je gewoon begint met ontbijten krijg je vanzelf trek in de ochtend!quote:Op maandag 28 november 2011 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word altijd vrij laat wakker (vandaag om 10 uur) en heb dan niet meteen trek. Pas tegen de tijd dat we op het bedrijf gaan lunchen (1 uur) heb ik honger
Klopt jaquote:Op maandag 28 november 2011 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel grappig, jij neemt je oude patroon alsuitgangspunt en verandert steeds iets. Wij kijken zonder die voorkennis en zien een heel ander lijstje. Vaste gewoontes aanpassen is een prima manier om nieuwe gewoontes aan te leren.
Ik dronk vroeger zo 6 cola op een dagquote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Ewelina het volgende:
Cola is ook mijn zonde hoor.Als ik op mijn werk zit, neem ik altijd een blikje...
Voor welke gelegenheden zoek je?quote:Op maandag 28 november 2011 13:46 schreef Perruche het volgende:
Co en Loveli, doe eens iets van wat jullie leuk vinden? Ik blijf namelijk altijd bij mijn eigen stijl voorkeur dinges, misschien wel leuk om eens iets nieuw te proberen
Muis, voor al uw (niet uitsluitend goede) adviezen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dronk vroeger zo 6 cola op een dagEn dat was in de periode dat ik het minst woog, maar ik at toen ook nauwelijks. Laatste paar jaar 2/3 cola per dag (met soms uitschieters naar 4). Nu mag ik van mezelf max 1 cola per dag, en het liefst helemaal niet. Heb nu standaard een flesje water naast me staan, en als ik dorst krijg dan drink ik dat. Werkt best goed
Laatste paar dagen naast granaatappelsap (bedankt voor de tip! Weet even niet meer wie
) alleen water gedronken
Probeer anders te beginnen met iets kleins, 1 boterham, of wat yoghurt met fruit ofzo.quote:
Thanksquote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis, voor al uw (niet uitsluitend goede) adviezen.
Structuur inbouwen. Als je om 10 uur opstaat is de helft van de dag al om en mis je daglicht. Zeker in deze tijd van het jaar ontzettend belangrijk.quote:Op maandag 28 november 2011 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeiequote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Probeer anders te beginnen met iets kleins, 1 boterham, of wat yoghurt met fruit ofzo.
Dan help je ook gewoon je stofwisseling op gang!
Ik weet dat structuur erg belangrijk is maar ik heb ontzettend veel moeite met opstaan wegens B12 tekort, depressie en gebrek aan melatonine. Als het me lukt om eerder op te staan dan gaat het ook beter met me maar het is elke ochtend weer een strijdquote:Op maandag 28 november 2011 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Structuur inbouwen. Als je om 10 uur opstaat is de helft van de dag al om en mis je daglicht. Zeker in deze tijd van het jaar ontzettend belangrijk.
En ja, vanmorgen kroop ik om 11:45 uit bed.
/hypocriet
Nee want dan zit het er zo weer aan! Langzaam afvallen met gezond eten betekent dat het er ook af blijft! Sport je ook? Oh ja hometrainer toch?quote:Op maandag 28 november 2011 14:03 schreef MaJo het volgende:
Overigens ben ik een paar kilo afgevallen de afgelopen weken en dat is terug te zien aan minder buik, dat vind mijn vriendje weer mooi en daardoor voel ik me weer aantrekkelijker en ben ik meer gemotiveerd om af te vallen en gezond te etenMaar ik moet dus niet doorslaan, I know.
Maar dit is toch langzaam afvallen?quote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee want dan zit het er zo weer aan! Langzaam afvallen met gezond eten betekent dat het er ook af blijft! Sport je ook? Oh ja hometrainer toch?
Ga jij eens wat meer en gezonder eten.quote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kwark combi
L: 1 roombotercroissant met niks, 500 ml Optimel drink
D: rode kool, vegaburger, erpels
Wat zijn erpels?quote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kwark combi
L: 1 roombotercroissant met niks, 500 ml Optimel drink
D: rode kool, vegaburger, erpels
Melatonine kun je een recept voor krijgen...quote:Op maandag 28 november 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat structuur erg belangrijk is maar ik heb ontzettend veel moeite met opstaan wegens B12 tekort, depressie en gebrek aan melatonine. Als het me lukt om eerder op te staan dan gaat het ook beter met me maar het is elke ochtend weer een strijd
Aardappels!quote:Op maandag 28 november 2011 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn erpels?
En dit is toch ook veel te weinig?
Ja dit is goed ja! Maar niet als je doorslaatquote:Op maandag 28 november 2011 14:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dit is toch langzaam afvallen?Yep hometrainer
En ik wil kijken of ik iets van aerobics of iets dergelijks kan gaan doen. Heb 12 jaar gedanst, dat zou ik eigenlijk weer op moeten pakken...
Laat opstaan is ook niet bevorderlijk bij een depressie. Je wilt dan ook niet op tijd naar bed, gaat nog wat gamen/tv kijken/internetten tot 3 uur en dan kom je 's ochtends weer met moeite om 10 uur uit bed.quote:Op maandag 28 november 2011 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat structuur erg belangrijk is maar ik heb ontzettend veel moeite met opstaan wegens B12 tekort, depressie en gebrek aan melatonine. Als het me lukt om eerder op te staan dan gaat het ook beter met me maar het is elke ochtend weer een strijd
Versgeperst? Wel lekker...quote:Op maandag 28 november 2011 14:10 schreef Viking84 het volgende:
XM moet compenseren voor de etentjes.
Ik ben ook aan het minderen met cola maar drink nu wel jus d'orange en zo gezond is dat ook niet
Bingo! Ga misschien nog RPM'en, als ik puf krijg.quote:
Kun je geen gezonde opties bestellen als je uit eten gaat? Rijst bijvoorbeeld? Lasagne?quote:Op maandag 28 november 2011 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bingo! Ga misschien nog RPM'en, als ik puf krijg.
En weinig mwah, weekend teveel gehad en woensdag en donderdag etentjes ook weer.
Heb ze op recept gehad maar dat werkte voor geen meter dus ben er mee gestopt. Misschien moet ik het nog eens proberen. Bovendien was het behoorlijk duurquote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Melatonine kun je een recept voor krijgen...
Daarnaast: structuur is juist belangrijk!
Ik ga eens even neuzen wat er in mijn buurt allemaal te doen is aan sportquote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja dit is goed ja! Maar niet als je doorslaat
Je kan beter meer sporten dan minder gaan eten!
En kijk ook eens naar iets met krachttraining, of koop gewichtjes.
Door spieren te kweken verhoog je je BMR (stofwisseling in rust)
Ik weet hetquote:Op maandag 28 november 2011 14:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Laat opstaan is ook niet bevorderlijk bij een depressie. Je wilt dan ook niet op tijd naar bed, gaat nog wat gamen/tv kijken/internetten tot 3 uur en dan kom je 's ochtends weer met moeite om 10 uur uit bed.
Heb je iemand in de buurt die je uit bed kan schoppen om een rondje te gaan lopen? Naar bed gaan in trainignspak, schoenen naast je bed, zodra de wekker (aan het andere eind van de kamer) gaat trek je je schoenen aan en loop je een rondje om je huis/blok/auto. Dan douchen, ontbijten, aankleden en ipv om 10 uur uit bed ben je om 10 uur aangekleed en heb je je eerste frisse lucht al gehad.
En vitamine D3.
Ja hoor, als ik geen wekker zet word ik zo om 2 uur wakkerquote:
Woensdag is vaststaand menu (restaurantweek in sterrenrestaurant) en donderdag heb ik het vega menu bij de Japanner. Geen à la carte dus nee.quote:Op maandag 28 november 2011 14:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je geen gezonde opties bestellen als je uit eten gaat? Rijst bijvoorbeeld? Lasagne?
Vaste afspraken maken, als je je bed niet uitkomt mag hij een bak koud water halen en daar je voeten in stoppen. Zo maak je het voor hem ook nog leuk.quote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef MaJo het volgende:
Ik weet hetMijn vriend probeert me er op tijd uit te krijgen maar dat lukt zelfs hem niet
Ik voel me zo rot als ik wakker word dat hij me ook maar laat liggen. Maar ik zou het eens moeten proberen...
Moet je niet op tijd op je werk verschijnen?quote:Op maandag 28 november 2011 14:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ze op recept gehad maar dat werkte voor geen meter dus ben er mee gestopt. Misschien moet ik het nog eens proberen. Bovendien was het behoorlijk duur
[..]
Ik ga eens even neuzen wat er in mijn buurt allemaal te doen is aan sport
[..]
Ik weet hetMijn vriend probeert me er op tijd uit te krijgen maar dat lukt zelfs hem niet
Ik voel me zo rot als ik wakker word dat hij me ook maar laat liggen. Maar ik zou het eens moeten proberen...
[..]
Ja hoor, als ik geen wekker zet word ik zo om 2 uur wakkerIk slaap per nacht zo'n 7 a 8 uur, in het weekend al gauw 12 tot 16 uur
quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaste afspraken maken, als je je bed niet uitkomt mag hij een bak koud water halen en daar je voeten in stoppen. Zo maak je het voor hem ook nog leuk.
Ik gister ook. Maar ik sliep ook pas laat.quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef loveli het volgende:
Ik heb geen vriend, vandaar dat ik pas om 11:45 uit bed kroop
Vooral je laatste zinquote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaste afspraken maken, als je je bed niet uitkomt mag hij een bak koud water halen en daar je voeten in stoppen. Zo maak je het voor hem ook nog leuk.
Ik weet het.quote:Op maandag 28 november 2011 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is wel echt een ander verhaal als je depressief bent. Het is echt niet dat je niet wil. Maar het lukt gewoon echt niet. Voor buitenstaander moeilijk te begrijpen.
Structuur helpt wel, en teveel slapen helpt niet!
Ik heb met mijn baas de afspraak dat ik 8 uur moet werken. Dus als ik om half 12 pas begin dan werk ik door tot 8 uur. Mijn baas is mijn moeder dus dat helpt ook welquote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je niet op tijd op je werk verschijnen?![]()
Tweede vraag: slaap je wel goed door?
En 2e vraag: kun je niet vragen om een ander antidepressivum waarvan je niet aankomt? Die zijn er namelijk ook.... Hoelang slik je dat spul nu, het zou na 4-6 weken toch moeten aanslaan.
Ook datquote:Op maandag 28 november 2011 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is wel echt een ander verhaal als je depressief bent. Het is echt niet dat je niet wil. Maar het lukt gewoon echt niet. Voor buitenstaander moeilijk te begrijpen.
Structuur helpt wel, en teveel slapen helpt niet!
Wat doe je aan die B12 dan?quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook datGecombineerd met mijn B12 gebrek, dat maakt het echt een regelrechte hel om op te staan
Ik krijg wekelijks een injectie in mijn beenquote:
Dat vraagt schreeuwt om een foto!quote:Op maandag 28 november 2011 13:39 schreef loveli het volgende:
Nog niks, maar ik denk dat ik vanavond een korset aantrek bij een galabroek en m'n Lagerfelds
De ene depressie is de andere niet..quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef Ewelina het volgende:
Maar als je nog depressief bent, waarom heb je dan 4 jaar die andere AD geslikt? Dat heeft imho niet zoveel zin....
quote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat vraagt schreeuwt om een foto!
Gaat er niet komen denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat vraagt schreeuwt om een foto!
De antidepressiva genezen de depressie niet, ze onderdrukken de symptomen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef Ewelina het volgende:
Maar als je nog depressief bent, waarom heb je dan 4 jaar die andere AD geslikt? Dat heeft imho niet zoveel zin....
Slaapstoornissen kunnen ook bijwerking zijn van sommige AD's.quote:Op maandag 28 november 2011 14:30 schreef Ewelina het volgende:
@Nallie: ik weet precies hoe dat spul werkt hoor. Maar dan zouden de symptomen iig weg moeten zijn en zo klinkt het niet.
Trillende handen ook. Meer eetlust ook, en minder eetlust ook.quote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Slaapstoornissen kunnen ook bijwerking zijn van sommige AD's.
Daar zat ik ook aan te denken jaquote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Slaapstoornissen kunnen ook bijwerking zijn van sommige AD's.
Mijn vader is manisch depressief dus dat is heel moeilijk af en toe. Hij heeft nu medicatie gevonden waarbij het over het algemeen goed gaat maar de perfecte combi is helaas nog niet gevonden waardoor hij nog steeds manische en depressieve episodes heeft.quote:Op maandag 28 november 2011 14:34 schreef loveli het volgende:
Dat zijn de mindere erfenissen... Hoe gaat je pa ermee om?
Lang leve Ritalinquote:Op maandag 28 november 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Trillende handen ook. Meer eetlust ook, en minder eetlust ook.
Is ook goed hoorquote:Op maandag 28 november 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat er niet komen denk ikHooguit per PM.
Dat is meer bij ADHD, bij mij zit de drukte in mijn kopquote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef Ewelina het volgende:
Helpt sporten daar niet tegen? Krijg je wel meer energie van.
Hier staat toch wel wat tussen? http://www.stepswebshop.nl/categorie/party_dresses.aspxquote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Perruche het volgende:
Loveli, die rode en die zwart/witte zijn inderdaad wel leuk! Maar zoiets zou ik nooit kopenwaarom? wie weet het. Zoek trouwens iets voor kerstfeest van werk
maar wil niet ergens bestellen waar ik nog nooit besteld heb, liefst steps of bijenkorf want dan kan ik het a.s. donderdag gewoon gaan kopen
Ik wil nog een jurkje voor kerst....quote:
Ik heb al tijden een oogje op deze.quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hier staat toch wel wat tussen? http://www.stepswebshop.nl/categorie/party_dresses.aspx
Moest even snel wat leuke dingen zoeken en wist dat Heine die heeft. De kwaliteit is meestal wel in orde.quote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Perruche het volgende:
Loveli, die rode en die zwart/witte zijn inderdaad wel leuk! Maar zoiets zou ik nooit kopenwaarom? wie weet het. Zoek trouwens iets voor kerstfeest van werk
maar wil niet ergens bestellen waar ik nog nooit besteld heb, liefst steps of bijenkorf want dan kan ik het a.s. donderdag gewoon gaan kopen
Mooiquote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb al tijden een oogje op deze.
[ afbeelding ]
Ja, IRL ook. Ik wacht met smart op mijn eindejaarsuitkering, dan kan ik hem gaan halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Parkietje zou het wel mooi staan denk ik!quote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef Ewelina het volgende:
Die paarse is volgens mij alleen mooi bij een heel erg slank model. Niet bij mij iig.
Beetje gothicquote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Parkietje zou het wel mooi staan denk ik!
Jätje:
[ afbeelding ]
Comfy
Ik lees er meestal overheen eigenlijk, als ik ze wel lees denk ik altijd "wat veel carb-momenten".quote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat vonden jullie van m'n lijstje? Ik post ze altijd op momenten dat iedereeen er overheen leest, geloof ik.
En even ongegeneerd:quote:Op maandag 28 november 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Parkietje zou het wel mooi staan denk ik!
Jätje:
[ afbeelding ]
Comfy
Zalando!quote:
Gothic?quote:Op maandag 28 november 2011 15:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje gothic
Sissyboy heeft ook wel leuke sweatstof jurkjes die ook heel comfy zijn en ook nog best stylish!
Wow! Dat is het eerste jurkje van hen waar ik niet acuut epileptische aanvallen van krijg! Best net jurkjequote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze van Desigual vind ik ook leukMisschien wat voor het Parkietje? Mij past Desigual helaas niet goed, te veel kontbipsbuik!
Zolang ik wanneer ik hem zou dragen maar wel je favoriete ouderwetse velours gordijn zou zijnquote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En even ongegeneerd:
Damn, het lijkt wel zo'n ouderwets velours gordijn
Sorry Maria![]()
Ja duur is het ook zeker! Toch vond ik het altijd wel wat voor jou, van die fleurige bohemian jurkjesquote:Op maandag 28 november 2011 15:21 schreef Perruche het volgende:
Ja die vind ik inderdaad leuk maria! Bij Desigual heb ik ook altijd maat L of XL omdat ik ook te bol ben voor die spaanse deerne-maatjes. Maar het natuurlijk geen kerstjurkEn ik vind het zo duur, Desigual!
Dé methode om af te vallen is meer kcals verbruiken dan je gebruikt. Daarbij kan het helpen bepaalde dingen wel of niet te eten/drinken omdat ze je eetlust beinvloeden. Dus if it works for you... anti-oxidanten zijn toch wel goed (mits met mate).quote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef MaJo het volgende:
Zijn jullie bekend met het fenomeen witte thee? Ik hoor net van een collega dat dat dé methode is om af te vallen omdat het veel anti-oxidanten bevat. Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gedronken maar ik vond het maar niksNu maar eens een kopje proberen
Uiteraardquote:Op maandag 28 november 2011 15:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zolang ik wanneer ik hem zou dragen maar wel je favoriete ouderwetse velours gordijn zou zijn![]()
Ieder z'n ding! Past ook bij je! Ik zou er echt belachelijk uitzien in zo'n gordijn. En jij mogelijk in mijn kleding. Prima toch?quote:Tja what can I say, ik houd wel van comfyEn van hippie-chic
![]()
Mwehequote:Op maandag 28 november 2011 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik blijf 'm vrij ernstig lelijk vinden
.
[..]
Ieder z'n ding! Past ook bij je! Ik zou er echt belachelijk uitzien in zo'n gordijn. En jij mogelijk in mijn kleding. Prima toch?
Ja hequote:
Kun je nagaan hoe fatso je anders zou zijn geworden.quote:Op maandag 28 november 2011 15:26 schreef Perruche het volgende:
De methode om af te vallen bestaat niet anders zou er niemand dik zijn![]()
En ik drink liters groene en witte thee en heb ik niets van gemerkt.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe fatso je anders zou zijn geworden.
Bwahaha, da's echt de negatieve variant van wat er door mijn hoofd ging! --> "Oh dus dáárom is ze zo slank, jaja ik zie het alweerquote:Op maandag 28 november 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe fatso je anders zou zijn geworden.
ik lees bijna nooit lijstjes omdat ik zelden iets zinnigs te zeggen heb over lijstjes... sorry.quote:Op maandag 28 november 2011 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
laat eens zien, Maria?
Ik ben naar huis gegaan. Moet iets doen wat me wel 4 uur kost denk ik, maar ben ook moe. Eerst een dutje, en dan aan de slag. Gelukkig hoef ik weinig eten emer te koken. Wat vonden jullie van m'n lijstje? Ik post ze altijd op momenten dat iedereeen er overheen leest, geloof ik.
witte thee is lekker, en daar is alles wel mee gezegd denk ik. zoals Li zei, het gouden recept om af te vallen (ik schreef ballenquote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef MaJo het volgende:
Zijn jullie bekend met het fenomeen witte thee? Ik hoor net van een collega dat dat dé methode is om af te vallen omdat het veel anti-oxidanten bevat. Ik heb het een paar jaar geleden wel eens gedronken maar ik vond het maar niksNu maar eens een kopje proberen
SPOILER: Om mee te doen, wss zoiets voor de kerst :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Idem. Ik zie het alleen als ze echt heel slecht of heel goed zijnquote:Op maandag 28 november 2011 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lees bijna nooit lijstjes omdat ik zelden iets zinnigs te zeggen heb over lijstjes... sorry.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef V1z0R het volgende:
Jagar, iets meer eiwitten? Weet niet wat er allemaal in die tortilla zit. Hoeveelheid lijkt meMooi V1z0rSPOILER: Om mee te doen, wss zoiets voor de kerst :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy hoor
Be someone that makes you happy
Ach als je een opmerking maakt over een lijstje en je blijkt verkeerd te zitten kan je er ook weer van lerenquote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef MaJo het volgende:
Ik post hier te kort om een mening over de lijstjes te mogen hebben vind ikBovendien weten jullie er meer vanaf dan ik blijkt steeds weer
Nope, nette spijkerbroek incl. overhemd is genoegquote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef Perruche het volgende:
Viz, wel leuke kleding, maar meer casual toch? Of hebben jullie geen black tie op het werk.
Is het ook, maar uitbundiger qua nette kleding doe ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paarse thee.
[ afbeelding ]
Viz, ik vind het meer een alledaagse outfit. Niet echt 'feestelijk' ofzo. Niet dat er nou veel feestelijks aan kerst is, maar je snapt me wel
.
SPOILER: Dit gaat evt. nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over (groene) thee:quote:The main ingredient in green tea, epigallocatechin gallate (EGCG), inhibits the enzyme that normally breaks down the neurohormone norepinephrine. Norepinephrine keeps the metabolic rate up, so preventing its breakdown helps you burn more calories throughout the day. Drinking green tea is a great way to stay hydrated during workouts, as a new study in The Journal of Nutrition reported that subjects drinking green tea and exercising lost significantly more abdominal fat than those drinking a placeboLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik post hier al honderd jaar en kan nog steeds niks nuttigs over lijstjes zeggen! Wat voor werk doe jij eigenlijk, dat je moeder je baas is?quote:Op maandag 28 november 2011 15:37 schreef MaJo het volgende:
Ik post hier te kort om een mening over de lijstjes te mogen hebben vind ikBovendien weten jullie er meer vanaf dan ik blijkt steeds weer
Fijn Amselquote:Op maandag 28 november 2011 15:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik post hier al honderd jaar en kan nog steeds niks nuttigs over lijstjes zeggen! Wat voor werk doe jij eigenlijk, dat je moeder je baas is?
Net m'n beoordelingsgesprek gehad op werk en ik had wel wat kritiekpunten verwacht, maar het was eigenlijk alleen maar lofBen blij dat dat onderdeel van m'n leven in ieder geval inmiddels lekker op de rails is.
quote:Op maandag 28 november 2011 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En even ongegeneerd:
Damn, het lijkt wel zo'n ouderwets velours gordijn
Sorry Maria![]()
Slik jij eigenlijk medicijnen?quote:Op maandag 28 november 2011 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
witte thee is lekker, en daar is alles wel mee gezegd denk ik. zoals Li zei, het gouden recept om af te vallen (ik schreef ballen) bestaat niet. (en hai, hier iemand die 17 kilo afviel, depressief werd en er bijna 40 weer bij vrat. ik was twee weken geleden op m'n allerzwaarst, maar met beter eten gaat er langzaam al weer wat af.)
Mijn ouders hebben een eigen bedrijf. Ik doe administratief werk, de boekhouding, PR, ontwerpen website. Heel veelzijdig dusquote:Op maandag 28 november 2011 15:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik post hier al honderd jaar en kan nog steeds niks nuttigs over lijstjes zeggen! Wat voor werk doe jij eigenlijk, dat je moeder je baas is?
Net m'n beoordelingsgesprek gehad op werk en ik had wel wat kritiekpunten verwacht, maar het was eigenlijk alleen maar lofBen blij dat dat onderdeel van m'n leven in ieder geval inmiddels lekker op de rails is.
Carbs is koolhydraten! (pasta, rijst, brood, aardappels,suikers, etc)quote:Op maandag 28 november 2011 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een eigen bedrijf. Ik doe administratief werk, de boekhouding, PR, ontwerpen website. Heel veelzijdig dus
Wat zijn trouwens precies carbs? Ik ben een beetje een newbie op gezond eten gebied
Ah dat krijg ik ook wel veel binnen danquote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Carbs is koolhydraten! (pasta, rijst, brood, aardappels,suikers, etc)
Je hebt ze ook wel nodig hoor!quote:Op maandag 28 november 2011 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat krijg ik ook wel veel binnen dan
Blijkbaar, maar heb helemaal geen hongerquote:Op maandag 28 november 2011 16:09 schreef Perruche het volgende:
Majo 450 maar? Dat is wel heel weinig!
Als je geen ontbijt en ochtend tussendoortje neemt dan mis je natuurlijk al een hoop. Nog een reden om te ontbijtenquote:Op maandag 28 november 2011 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar heb helemaal geen hongerEet nu een mandarijn en over een uurtje neem ik een paar crackers met eiersalade. En dan nog avondeten en toetje. Kom niet aan de 2100 denk ik...
Eiwitten mogen ook hoger (liefst ten koste van carbs).quote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je hebt ze ook wel nodig hoor!
Even uit mn hoofd:
Bij voorkeur 55% koolhydraten, 30-35% vet en 15-20% eiwitten!
Aargh, moet ik nu van die 400 euro echt 500 maken?quote:
Ik vind de andere denk ik toffer, al vind hier de bovenste ook mooi van!quote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Perruche het volgende:
http://www.dressesonly.nl/jurk-frili.html
http://www.dressesonly.nl/jurk-balboa-red.html
Goed hoor maria! Heb je nu nog meer sollicidingessen lopen ook? Echt jammer dat die ene niet doorging. Maar je blijft zo lekker vrolijk
Jawel. Met ups en downs, maar ach, dat is met allesquote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef Nallie het volgende:
de rest ging ook al wel iets beter toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mediterraans ontbijt was lekker en gezellig! Zat hallumi, olijfjes, pittige worst, hummus, feta, een soort bahji, brood en nog wat ander spul bij, was iig een zeer uitgebreide brunch! Zo nog maar even twee knackebrodjes smeren voordat we gaan sporten, wat thee en een mok melk en dan gaat dat wel de goede kant op! Vanavondzuurkool
zoveel trek in! Nom!
Ja doei.
quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Verzoekje voor JSTOR-artikel voor mensen met universiteitstoegang:waar wil je hem hebben? heb hem gedownload..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mediterraans ontbijt was lekker en gezellig! Zat hallumi, olijfjes, pittige worst, hummus, feta, een soort bahji, brood en nog wat ander spul bij, was iig een zeer uitgebreide brunch! Zo nog maar even twee knackebrodjes smeren voordat we gaan sporten, wat thee en een mok melk en dan gaat dat wel de goede kant op! Vanavondzuurkool
zoveel trek in! Nom!
motorbloempje at fok punt nl zou moeten werkenquote:Op maandag 28 november 2011 17:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar wil je hem hebben? heb hem gedownload..
Hihi smeersels zijn niet het beste nee, maar ik hou van aiolie (spelling?)quote:Op maandag 28 november 2011 16:58 schreef Perruche het volgende:
Met je laatste T is het wel prima! Alhowel stokbrood en smeersels niet het beste D is wat je kunt bedenken. Wel lekker!
Fruit zijn wel weer meer koolhydraten. Op zich zijn groenten dan beter om te "compenseren"quote:Op maandag 28 november 2011 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hihi smeersels zijn niet het beste nee, maar ik hou van aiolie (spelling?)En eiersalade op brood
Om te compenseren heb ik dan de druifjes, en ik heb ook nog een zak mandarijnen
haha..daar heb ik hem net op de gok heen gestuurd...quote:Op maandag 28 november 2011 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
motorbloempje at fok punt nl zou moeten werken
Heldin!
quote:Op maandag 28 november 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Verzoekje voor JSTOR-artikel voor mensen met universiteitstoegang:Ja!!! Kan je je e-mail pm-en? Dan stuur ik het direct toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mediterraans ontbijt was lekker en gezellig! Zat hallumi, olijfjes, pittige worst, hummus, feta, een soort bahji, brood en nog wat ander spul bij, was iig een zeer uitgebreide brunch! Zo nog maar even twee knackebrodjes smeren voordat we gaan sporten, wat thee en een mok melk en dan gaat dat wel de goede kant op! Vanavondzuurkool
zoveel trek in! Nom!
Niet meer nodig zie ik. Fijn, dan ga ik afsluiten en naar huis.
Venus in pocketformaat
© loveli
Daarvoor heb ik de groentesoep dan weer ter compensatiequote:Op maandag 28 november 2011 17:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Fruit zijn wel weer meer koolhydraten. Op zich zijn groenten dan beter om te "compenseren". En aioli
inderdaad, vooral zelfgemaakt!!
Het lijkt mij ook afgrijselijkquote:Op maandag 28 november 2011 17:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha..daar heb ik hem net op de gok heen gestuurd...
Je zou hem zo moeten hebben...Lijkt me een saai artikel, trouwens!
Jagar, iets meer eiwitten? Weet niet wat er allemaal in die tortilla zit. Hoeveelheid lijkt meSPOILER: Om mee te doen, wss zoiets voor de kerst :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oh dan leg ik het altijd even weg.quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, ik snap er werkelijk geen zak van van wat ik moet doen. Zooooo onmotiverend.
Voor een cursus of je eigen onderzoek? Succes!quote:Op maandag 28 november 2011 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, ik snap er werkelijk geen zak van van wat ik moet doen. Zooooo onmotiverend.
Jagar, iets meer eiwitten? Weet niet wat er allemaal in die tortilla zit. Hoeveelheid lijkt meZou voor de uitbundigere variant gaanSPOILER: Om mee te doen, wss zoiets voor de kerst :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die blouse maakt het al netjes.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
dat heb ik al 3x gedaan, dat even wegleggen. Het is voor een vak dat ik volg, en het wordt ingewikkeld mathematisch en logisch. En ik wil het zo graag snappen, maar mis de wiskundige achtergrond, geloof ik. En het moet deze week af en ik heb verder niet zoveel tijd meer...quote:Op maandag 28 november 2011 17:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan leg ik het altijd even weg.
Morgen weer een dag
Ik doe 't in ieder geval niet meer.quote:Op maandag 28 november 2011 17:34 schreef Ml-etje het volgende:
Als ik zeg secretsanta valt er dan een bom in dit topic?
Ook niet.. gedoequote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe 't in ieder geval niet meer..
Owh, iemand die je om hulp kan vragen (had een 3 voor wiskunde B1,2 :;') dus ik waag me aan niks wiskundigs behalve normaal rekenen).quote:Op maandag 28 november 2011 17:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat heb ik al 3x gedaan, dat even wegleggen. Het is voor een vak dat ik volg, en het wordt ingewikkeld mathematisch en logisch. En ik wil het zo graag snappen, maar mis de wiskundige achtergrond, geloof ik. En het moet deze week af en ik heb verder niet zoveel tijd meer...
quote:Op maandag 28 november 2011 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe 't in ieder geval niet meer..
Vind het wel leuk maar doe het dan ook al met vriendinnen die verspreid door NL en buitenland wonen en dat is ieder jaar weer superleuk.quote:
Oehhhh, crappy foon-foto'squote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef loveli het volgende:
PM even als je een PM wilt, ik ga wat crappy onduidelijke foon-foto's uploaden.
Ik las "ik met mijn bh-maat"quote:Op maandag 28 november 2011 16:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pfoe ik met mijn belhaat, heb er al meerdere gesprekjes opzitten vandaag! Whoop whoop, het wordt nog wel eens wat met mij
Zien, Parkietje!
Ik ook, maar ik ben een sucker voor dit soort gezapige feestjes/vieringen/initiatievenquote:Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Secret Santa altijd wel leuk
Ik vind juist de gewone grijze trui veel mooierquote:Op maandag 28 november 2011 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
Zou voor de uitbundigere variant gaandie blouse maakt het al netjes.
/agree! Vooral met het rode ruitje van de blouse!quote:Op maandag 28 november 2011 17:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind juist de gewone grijze trui veel mooier
Dit gaat enorm off topic (dus misschien kun je een pm doen ofzo, want ik ben oprecht geïnteresseerd), maar hoe 'werkt' zo'n paniekaanval? Blijkbaar anders dan ik in gedachten heb, want ik vraag me nu o.a. af hoe je dan 'gewoon' een berichtje op fok kunt plaatsen, of hoe je nu fatsoenlijk/veilig thuis gaat komen.quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef MaJo het volgende:
Bleh major paniekaanval (denk vanwege nieuwe AD) dus ik ga naar huis.
Volgens mij die met dat ruitjespatroon op de voorkant? Die vind ik trouwens meer ik-wil-wel-uitbundig-doen-maar-kan-het-niet-en-lijk-daardoor-juist-duffig.quote:Op maandag 28 november 2011 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is de uitbundige variant van de trui van Viz?
Oe, word je dan van Blije Mevrouw Coco getransformeerd naar Strenge Mevrouw Coco?quote:Op maandag 28 november 2011 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit gaat enorm off topic (dus misschien kun je een pm doen ofzo, want ik ben oprecht geïnteresseerd), maar hoe 'werkt' zo'n paniekaanval? Blijkbaar anders dan ik in gedachten heb, want ik vraag me nu o.a. af hoe je dan 'gewoon' een berichtje op fok kunt plaatsen, of hoe je nu fatsoenlijk/veilig thuis gaat komen.
Oh, en verder heb ik twee hele leuke colleges gegeven vandaagen één stomme
Met allemaal studenten die écht geen zin hadden (blijkbaar) om niet te praten tijdens het hoorcollege
het gaat over game theory. de wiskunde is volg ik nu nog, maar de logica niet. En ik denk niet dat het helpt als iemand anders het oplost, ik moet het snappen. Toch bedankt!quote:Op maandag 28 november 2011 17:50 schreef MaJo het volgende:
Bleh major paniekaanval (denk vanwege nieuwe AD) dus ik ga naar huis.
Jagärtrut, wat is precies de vraag? Ik ben nogal een wiskundenerd dus wellicht kan ik je helpen
Waarom doe je het dan steeds?quote:Op maandag 28 november 2011 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Secret Santa ook leuk hoor. Alleen niet om te organiseren.
Vorig jaar ben ik er halverwege mee gestopt.quote:
quote:
Ah, die stond verstopt in een andere post. Gevonden.quote:Op maandag 28 november 2011 17:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij die met dat ruitjespatroon op de voorkant? Die vind ik trouwens meer ik-wil-wel-uitbundig-doen-maar-kan-het-niet-en-lijk-daardoor-juist-duffig.
Mwoah, valt wel mee. Dit was in het auditorium, daar passen 200 mensen in (gok dat er tussen de 100-150 waren). In kleinere groepen kun je mensen aanspreken op 'slecht' gedrag, al dan niet op een luchtige manier. Dat werkt niet in deze ruimte. Dus ook boos worden heeft niet veel zin. Men voelt zich veilig in de anonimiteit ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, word je dan van Blije Mevrouw Coco getransformeerd naar Strenge Mevrouw Coco?Wel stom dat ze niet luisteren! Waffel houden als Coco praat, jewaits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog wel een boek voor je liggen:quote:Op maandag 28 november 2011 17:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het gaat over game theory. de wiskunde is volg ik nu nog, maar de logica niet. En ik denk niet dat het helpt als iemand anders het oplost, ik moet het snappen. Toch bedankt!
Nee, nooit medicatie gehad. Ben niet klinisch depressief geweest, wel depressieve gevoelens en eetstoornis. De behandeling aarvoor heeft wel geholpen, al ben ik nog steeds een perfectionist en een stresskip, maar wel gelukkigwr en heb gwwn eetstoornis meer. Alleen ben er niet van afgevallen en door ongezonde eetgewoontes nogvwel aangekomen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Slik jij eigenlijk medicijnen?
Overigens kwam ik er ook van aan, zij het niet zozeer door emotie-eten alswel slecht eten, omdat ik geen puf had iets gezonds te maken.![]()
lief, maar ik heb een goed boek. Ik snap het gewoon niet. Morgen maar even met m'n prof praten...quote:Op maandag 28 november 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een boek voor je liggen:
Howard Raifa: Negotiation Analysis (Belknap Press, Cambridge, Mass. 2002). ISBN-10 0-674-02414-1
Ook Game Theory enzo, mag je zo hebben!
Het is ook heel lastig...quote:Op maandag 28 november 2011 18:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lief, maar ik heb een goed boek. Ik snap het gewoon niet. Morgen maar even met m'n prof praten...
Mooi zo.quote:Op maandag 28 november 2011 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Op zich staat nu niks afvallen meer in de weg, behalve dan dat ik er nu gewoon niet zo'n zin in heb. Niet in extra sporten en minder eten. Maar met een stoornis of depressie heeft t niks meer te maken. Ik ben doorgaans hartstikke gelukkig en eet in elk geval geen zakken vol rotzooi meer. Nu nog wat minder bougondisch doen
Mijn kitten heeft zaterdag een aanval stress diarree gehad in de zetel, nu weet ze gelukkig wel de kattenbak staan... Ze is trouwens ongelofelijk schattig, onze Loes.quote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou jaaaaaaaa![]()
Ik hoor Mara (een van de katten) achter me in de kast rondhuppelen (niks vreemds op zich), en ineens hoor ik haar d'r pootjes afvegen aan wanden van de kast. En valt het me op dat het ineens niet meer zo fris ruikt.
Heeft ze verdomme tussen Martijn's boxershorts GEPOEPT. Dat geloof je toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Groetjes terug!quote:Op maandag 28 november 2011 18:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen (1 magere smeerkaas/1 jam)
T: 6 picknicken (zo van die hele kleine koekjes)
L: belegd broodje (bruin met groetjes/kaas/ham/coctail)
T: bak kwark met wat yogurt met appel/kaneel/rozijn
D: een salade ergens op restaurant
T: stuk fruit/worteltjes
Gniffel! En ik had het nog eens niet door directquote:
Mooie lijstjes! Heb je vrij?quote:Op maandag 28 november 2011 18:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Mijn kitten heeft zaterdag een aanval stress diarree gehad in de zetel, nu weet ze gelukkig wel de kattenbak staan... Ze is trouwens ongelofelijk schattig, onze Loes.
Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen (1 magere smeerkaas/1 jam)
T: 6 picknicken (zo van die hele kleine koekjes)
L: belegd broodje (bruin met groetjes/kaas/ham/coctail)
T: bak kwark met wat yogurt met appel/kaneel/rozijn
D: een salade ergens op restaurant
T: stuk fruit/worteltjes
Planning morgen:
O: bak kwark met havermout
L: grote salade met wortel/witloof/appel/...
T: fruit
D: aperitief/indisch (zelfgemaakt 2 soorten met naan, chapati en rijst)
Enkel de voormiddag vandaag en morgen. Nujah ik zit thuis wel achter mijn pc al mijn brieven te schrijven dus het is 'vrij'. Woensdag en vrijdag weer een shift van 30 uur, maar mijn soep en eten staan al klaar voor dan.quote:
Waarom pas je je pak nu niet dan?quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Sorry coco!
Misschien een hint dat het tijd wordt voor nieuwe?
En ik wilde nog wat posten, maar weet het niet meer. RPM wordt morgen, ben te gaar. Grote spanning voor morgen: pas ik nog in mn pak of niet. Ik gok op niet.
Opgezet? Hou je vocht vast dan?quote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ik 's avonds sowieso al opgezet ben, dus dan wordt 't zeker niks.
Uh ja, altijd. Laarzen gaan bij mij ook altijd knellen in de loop van de dag. Ben niet anders gewend.quote:Op maandag 28 november 2011 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Opgezet? Hou je vocht vast dan?
Zoveel zou dat niet moeten schelen.
Oh das niet echt normaal hoor.quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uh ja, altijd. Laarzen gaan bij mij ook altijd knellen in de loop van de dag. Ben niet anders gewend.
Ik ben ook in de avond altijd veel boller dan 's ochtends!quote:Op maandag 28 november 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Uh ja, altijd. Laarzen gaan bij mij ook altijd knellen in de loop van de dag. Ben niet anders gewend.
Je buik? Dat is normalerquote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mara!![]()
![]()
[..]
Ik ben ook in de avond altijd veel boller dan 's ochtends!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |