Die laatste 2 zijn "gewoon voor werk", wil er 1 van houden. Alleen zie nu al dat de laatste niet zwart is, zoals gehoopt, maar donkerbruinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteau! Heb je online geshopt?quote:Op maandag 28 november 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb net voor bijna 400 euro jurkjes gekocht. Excuus; kerstfeest op werk binnenkort. Heb ook nog 1 week om er toonbaar uit te gaan zien. Spierpijn in de billen van de Combat gisteren is een eerste stap
quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Ik zie er maar 2! Wat doe ik fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste 2 zijn "gewoon voor werk", wil er 1 van houden. Alleen zie nu al dat de laatste niet zwart is, zoals gehoopt, maar donkerbruin. Van de andere 4 wil ik er 1 of 2 houden. Minstens de helft gaat dus terug
. Vind de eerste 2 het mooist, hoop dat ze ook goed staan!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Misschien lag je er wel voor 22u in, maar volgens mij ben je toen helemaal nog niet gaan slapen!quote:Op maandag 28 november 2011 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Man, wat heb ik vannacht een end geslapenLag er dan ook al voor 22u. in
Ik zie er ook maar tweequote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zie er maar 2! Wat doe ik fout?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien lag je er wel voor 22u in, maar volgens mij ben je toen helemaal nog niet gaan slapen!
Ik zie er ook maar 2quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
[..]krijg het morgen, als het goed is!
quote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien lag je er wel voor 22u in, maar volgens mij ben je toen helemaal nog niet gaan slapen!
Dat Coco helderziend is?quote:Op maandag 28 november 2011 11:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]welke conclusie moeten we hieruit halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nice try V1zquote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]nope... Maar wel al rond 23u. en dat is voor mijn doen ook vroeg
![]()
![]()
Maar jij voelt je dus ook al weer wat beter dan gister?
[..]
Dat Coco helderziend is?Derek Vogeltie, eat your heart out!
Misschien is het een ontsteking Perr? Omdat aleve ook ontstekingsremmend werkt namelijk.
quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Haha hoe heb je dat nu weer gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vizor, dat denk ik ook, had er ook speciaal naar gevraagd dat het ontstkingsremmend moest zijn. Maar ik ben zo blij dat het minder is!!
Haha hoe heb je dat nu weer gedaan?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Vind 3 en 5 leuk maar de rest vind ik wat tuttigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wellicht heb jij zo'n prethoofd dat het enorm leuk staat!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
haha ik vond nummer 1 juist super! Denk eigenlijk dat het me niet staat, maar goedquote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
Zie er in de post van per ook al zes. Nummers 1 en 4 vind ik op het eerste gezicht niet leuk genoeg vergeleken met de rest. Thumbs up voor de rest.
Ik had het al snel aangepast jaquote:Op maandag 28 november 2011 11:17 schreef Perruche het volgende:
Van de Bijenkorf ... Ml was zo aardig mijn falende plaatjes skills recht te zetten!
Maar majo, je was 59 kg bij jouw lengte, dan is 79 kilo toch nog steeds niet echt overgewicht... je was iets van 1.80 toch? 20 kg in 1 jaar is idd veel, maar het is dan minder erg dan als je bijv. van 75 kilo naar 95 kg was gegaan
Nee, ik hou heel erg van tuttigquote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[/spoiler]
Vind 3 en 5 leuk maar de rest vind ik wat tuttig
Maar wellicht heb jij zo'n prethoofd dat het enorm leuk staat!
quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik hou heel erg van tuttig(serieus!)
Busted...quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Busted...
Ach, zo blijf ik in ieder geval op de hoogte van de gourmetavonden, BBQ's en rare kattefratsen.
En dat!quote:
Zekersquote:Op maandag 28 november 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dat!![]()
Was weer gezellig van 't weekend
Tis lekker! Gekookte quinoa gemixt met ei, ui, knof en beetje geitenkaas. Soort beslagje van maken en dan in koekenpan 'koekjes' bakkenquote:Op maandag 28 november 2011 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ZekersIk word af en toe wel luid van schrik/frustratie
lololol.
Quinoa-koekjes, Nallie? Klinkt interessantProps voor je lijstje ook!
speciaal voor jou staat dat gekookt ei er!quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
speciaal voor jou staat dat gekookt ei er!
Oh en er komt ook nog een rode wijn bijik ga die nooit kopen, zo lekker issie!
Lekker lijstje, maar niet heel veel! Misschien nog wat nootjes erbij ofzo?quote:Op maandag 28 november 2011 13:01 schreef Perruche het volgende:
Bam, lijstjes update. Commtaar?
O: dubbele bth kaas, glas perensap (van dat "echte" van de pereleare ofzo)
T: plak ontbijtkoek
L: 150 gr rauwkost, 200 ml groentesoepje, krentenbol kaas
T: grote koffie verkeerd
T: appel, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: ratatouille met rijst of misschien gebakken aardappels, afhankelijk van de tijd.
S: bodyshape
T: gekookt ei misschien? heb nog niet veel eiwitten...
T: en een glas rode wijnvoor de benodigde antioxidanten, en zulks.
Hm ja, ik heb nu volgens eetmeter 1600 kcalsquote:Op maandag 28 november 2011 13:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje, maar niet heel veel! Misschien nog wat nootjes erbij ofzo?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
ik zie maar 2 afbeeldingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste 2 zijn "gewoon voor werk", wil er 1 van houden. Alleen zie nu al dat de laatste niet zwart is, zoals gehoopt, maar donkerbruin. Van de andere 4 wil ik er 1 of 2 houden. Minstens de helft gaat dus terug
. Vind de eerste 2 het mooist, hoop dat ze ook goed staan!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Had al eens een reply getikt die verdween, nog even een poging.quote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli... hoe komt je verklote eetpatroon? behalve dan je werk?
Heb een 'lastig' figuur: weinig curves, brede schouders. Er moet een suggestie van figuur in zitten, anders staat het nogal mager en vierkant. Zag op de Espritsite wel een ander interessant jurkje, die hou ik in de gaten voor de salequote:Op maandag 28 november 2011 12:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets, loveli? Ook in andere kleuren te verkrijgen..Esprit.
Lepel pindakaasquote:Op maandag 28 november 2011 13:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb nu volgens eetmeter 1600 kcals. Nootjes kan ik nog niet eten met die stomme tanden, maar misschien gewoon een lepel pindakaas ofzo
Edit; volgens eetmeter 44% kh, 11% eiwit en 37% vet, dan zijn er nog 8 gram "kwijt"![]()
Goed idee, maar heb geen yooghurt (vandaar het ei in mijn planningquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lepel pindakaas![]()
Of nootjes fijnmalen en door yoghurt?
Ik weet alleen niet of de kleur me goed staat, maar ben wel benieuwd. Heb van alles maat M genomenquote:
Bedenk wel dat je op je 80ste nog steeds tuttig aan mag, frivool en sexy is rond die tijd niet meer done.quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, ik hou heel erg van tuttig(serieus!)
Ja.quote:Op maandag 28 november 2011 13:35 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, aan het overpeinzen of ik vanavond zal gaan zwemmen.
quote:
Ga dan voor een boterham met pindakaas! Dan heb je nog wat carbs ook!quote:Op maandag 28 november 2011 13:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goed idee, maar heb geen yooghurt (vandaar het ei in mijn planning).. maar gewoon een lepel pindakaas lijkt mij een zeer solide plan
quote:
Hoeveel kcals gok je dat het zijn? Zonder D is er niet heel veel van te zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 13:41 schreef MaJo het volgende:
Lijstje:
O: 2 rijstwafels
L: 2 (zwaar volkoren!!) boterhammen met worst, tomaat en een paar plakjes komkommer, glas optimel
T: 2 mandarijnen, 4 crackers met eiersalade
D: ??
T: Yoghurt met beschuit en roosvicee
Is dit wat? Of weer te weinig?Misschien schiet ik een beetje door af en toe, dan mogen jullie dat gerust zeggen
Edit: en ik wil vanavond nog minstens 20 minuten op de hometrainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |