abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104850380
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104850661
Ik ben in de kook-modus, maar nu is het klaar en heb ik geen honger meer :X
Ik vind het altijd leuker om te maken dan op te eten :')
Be someone that makes you happy
pi_104850766
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef Ewelina het volgende:
O: 3 crackers met vlokken
T: yoghurt
T: banaan
L: 2 boterhammen gebraden gehakt
T: paar augurken
T: cappuccino/tiramisu-achtig toetjeding
D: zuurkoolschotel met gehakt, aardappelpuree en banaan
T: ? geen idee, feestje vanavond dus niet heel erg gezond gok ik :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 26-11-2011 19:39:06 (Had meer gegeten dan ik in 1e instantie dacht...) ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104850808
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Goed lijstje toch?
Naast de vlokken dan ;) maar ook dat mag best
pi_104850891
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goed lijstje toch?
Naast de vlokken dan ;) maar ook dat mag best
Ik ben een cappuccino/tiramisu-achtig toetjeding vergeten. Klein bakje.

Oh en mijn zuurkoolschotel is echt heerlijk. :9 Wel enorm machtig, ik heb een redelijk klein bordje op maar zit nu al vol. :{

Dacht dat de portie voor 2 x goed zou zijn, denk dat ik er wel 3 dagen van kan eten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 26-11-2011 19:29:03 ]
pi_104850927
Lijstje
O: 2 croissantjes met hagelslag
T: 3 marsepeinen balletjes
T: appel
L: 3 speltboterhammen kaas
D: kip tandoori
T: appel, toetje?
pi_104850971
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O: 2 croissantjes met hagelslag
T: 3 marsepeinen balletjes
L: 3 speltboterhammen kaas
D: kip tandoori
T: appel, toetje?
Waar zijn je groenten?
pi_104851174
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waar zijn je groenten?
In het D zit 180g groenten volgens de ah.
Nog een stengel bleekselderij dan maar :P
pi_104851178
Door de Tandoori? -edit- ja dus

Hier staat het vlees voor de erwtensoep op.
Straks even flink wat uien en wortelen snijden en dan de rottigste klus...de knolselderij.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104851239
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In het D zit 180g groenten volgens de ah.
Nog een stengel bleekselderij dan maar :P
Door de tandoori? Volgens mij zit daar nooit zo heel veel groenten in, maar ik ken alleen de versie waar je zelf nog kip en ui en paprika bij moet doen. (Meestal kook ik er nog sperziebonen bij, lekker)
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:32:36 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104851288
Ga je morgen erwtensoep eten ML? Of eet je heel laat?

Ewelina vind het wel weinig, bordje zuurkool is ook niet echt veel, wat aardappel, zuurkool (bevat samen 50 kcal/100)

Puff, veel carbs en marsepijn bah, bleekselderij bah :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104851339
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Door de tandoori? Volgens mij zit daar nooit zo heel veel groenten in, maar ik ken alleen de versie waar je zelf nog kip en ui en paprika bij moet doen. (Meestal kook ik er nog sperziebonen bij, lekker)
Nou ja, soms heb ik helemaal geen tijd bij een dienst, daarom zo'n kant en klaar maaltijd.
Gelukkig zit ik nu al even!
pi_104851372
Uniekje, ik zit vol! Overigens heb ik iets van 200 gram zuurkool op, aardappelpuree en er zit nog gehakt bij en nog 1 banaan door. Mezelf misselijk eten vind ik geen goed plan. ;)

En vanavond zal ik waarschijnlijk nog wel iets snacken denk ik.
pi_104851388
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou ja, soms heb ik helemaal geen tijd bij een dienst, daarom zo'n kant en klaar maaltijd.
Gelukkig zit ik nu al even!
Ooh, ik snap de reden wel hoor. Misschien nog een salade ernaast de volgende keer?
pi_104851443
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga je morgen erwtensoep eten ML? Of eet je heel laat?

Ewelina vind het wel weinig, bordje zuurkool is ook niet echt veel, wat aardappel, zuurkool (bevat samen 50 kcal/100)

Puff, veel carbs en marsepijn bah, bleekselderij bah :D
Morgen ;)
Nachtje afkoelen :Y

Lijstje van vandaag:

O: half rozijnenbroodje
L: (vroeg) KH arm brood 3 snedes, 1x filet, 1x geitenkaas, 1x chocopasta
T: appel en blokje choco
T: klein speculaasje
D: groot brod frites met saté saus en wat snackjes.
T: vermoed niets
pi_104851495
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ooh, ik snap de reden wel hoor. Misschien nog een salade ernaast de volgende keer?
Nou ja nu dus bleekselderij. Ik had nog trek blijkbaar.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:39:30 #17
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_104851513
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik zag van de week ook veel automobilisten zonder licht in de mist :N maar wat nét zo irritant is zijn mensen die hun mistachterlicht aanzetten als er nog 100 of 100+ meter zicht is (mag alleen bij 50 meter zicht of minder). Dat is zó ontzettend verblinded, ik zag niks anders meer dan die lampen voor me... om over mistvoorlicht/groot licht nog niet te spreken, dat moet je echt alleen gebruiken op lege stukken weg. Niet midden op de A4!....
Kijk, dit wist ik dus gewoon niet (theorie = 8 jaar geleden en sindsdien weinig gereden tot nu, eigen auto). En ik heb dus vrolijk al midden in de stad met ALLE extr lampen aan gereden, die ik kon vinden. Alle knopjes die ik heb in de auto, heb ik maar aan gezet :') Met de volle overtuiging dat ik goed voor mijn medeweggebruikers zorgde. O-)

Hahahaha oeeeepss
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_104851515
pi_104851545
quote:
:D !
pi_104851625
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Kijk, dit wist ik dus gewoon niet (theorie = 8 jaar geleden en sindsdien weinig gereden tot nu, eigen auto). En ik heb dus vrolijk al midden in de stad met ALLE extr lampen aan gereden, die ik kon vinden. Alle knopjes die ik heb in de auto, heb ik maar aan gezet :') Met de volle overtuiging dat ik goed voor mijn medeweggebruikers zorgde. O-)

Hahahaha oeeeepss
Rij nu ook met mistlampen aan, garage had nog geen tijd om koplamp te vervangen.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:50:46 #21
277802 _Calimero_
pi_104851992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Even 1 ding.. een aantal topics geleden werd er geklaagd over het vele offtopic gaan.
Mijn naam is de enige die daarbij werd genoemd omdat mijn shizzle te persoonlijk zou zijn..
Toen postte ik al niet veel off topic meer, en nu nagenoeg helemaal niet meer behalve eens een kort antwoord op een vraag..
Maar dezelfde mensen die toen klaagden zie ik alleen maar oftopic gaan en er worden mijns inziens best hele persoonlijke dingen gepost. Ik vind dát niet erg, maar gezien voorafgaande weet ik niet meer zo goed wat ik ermee moet en zelf doe ik het maar niet meer.

Dit is niet bedoeld voor jullie die nu net gepost hebben, maar zit me al een tijdje dwars. Ik voel me hier niet niet eens meer op mijn gemak om gewoon antwoord te geven als iemand vraagt hoe het gaat of om even iets over Sinterklaas te posten.. Dat is vast niet de bedoeling geweest, maar zo is het nu eenmaal toch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:51:20 #22
277802 _Calimero_
pi_104852024
OMG dat is de langste post ookt denk ik!

Ik zal hem wel even spoileren..

Excuses :+
pi_104852051
Geen getoeter Cali?
Op zich ging het wel met de mist vorig weekend, alleen ik had niet van die mistbanken.
quote:
:P
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:53:20 #24
277802 _Calimero_
pi_104852128
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen getoeter Cali?
Op zich ging het wel met de mist vorig weekend, alleen ik had niet van die mistbanken.

[..]

Nee,niets gemerkt :P Maar het was maandag en toen was het ook wel echt HEEL erg mistig.
Toen ik wegreed deed ik 2 knopjes aan, en pas thuis ging ik eens kijken waar ze nou eigenlijk voor waren en dat was ook het moment dat ik ontdekte dat eerst achter en daarna pas voor het mistlicht aan ging :D
pi_104852337
Zo! Vandaag lekker met Martijn samen gegourmet. Was omnomnom en gezellig. Verder vooral gepoetst/opgeruimd en andere nuttige dingen gedaan.

Ben voor een check-up met Dude bij de dierenarts geweest. Hij is een half jaar oud en weegt al 4kg :D Hij was een beetje 'vol' volgens de dierenarts :')

En nu aan t werk :) Wil een van mijn hoorcolleges voor maandag afmaken vanavond. Daarna tijd om nog even lekker te gamen O+

Ow, en tusssendoor heb ik Nightmare on Elm street gekeken (deel 5, ben weekje geleden begonnen met deel 1). Vond ik het vroeger doodeng, nu is het vooral vermakelijk en meer zo van omg/wtf :P :D

Tot zover een dag uit het leven van mij :')
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:12:18 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104852968
Daglijstje
o. 2 sneden vruchtenbrood met margarine + snee brood met kaas
s. Half uurtje oefeningen, half uurtje wandelen
l. Geen
T. 2 stukjes baklava, 2 stukjes baumkuchen, 6 dadel-spekrolletjes, 1 gevulde peper, paprika met kwarkdip, warme eierpunch met slagroom
d. 2 Opscheplepels rode kool, 2 opscheplepels zuurkool, 3 nurnberger worstjes, 1,5 gekaremelliseerde appel, stuk leberkase, eetlepel jam
T.2 likeurtjes

.Oei.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104853002
Leuk dagje Coco! Sávonds werken is soms zo fijn O+

Heb een ziek hondje op schoot, ze is heel zielig.
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 20:18:36 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104853224
Ik werd vandaag wakker om half 6 :') Beknopt lijstje dus:

"O": twee witte boterhammen met vlokken en een glas granaatappelsap
T: mandarijn
L+A: zelfgemaakte hamburger O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:20:53 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104853345
quote:

[..]

Hahahaha oeeeepss
Hahahaha _O-.

Ik wist het ook allemaal niet (meer). Tis maar goed dat ik altijd met de trein reis :7.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:21:09 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104853356
Je gaat toch nog niet naar bed Majo dus er kan vanavond nog wel wat bij.

Coco, gourmetten :9
Tink, hapjes :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104853435
En ik maar de andere half zes denken!

Btw vanmiddag werd er gevraagd of ik zwanger was, 'want er zijn zoveel van je collega's ook zwanger [...] het zou onattent zijn het niet te vragen.'
;(
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:23:11 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104853436
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Je vergeet de ~O> . Sjonge, wat ben jij soms streng :P.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 20:23:42 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104853458
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:

Coco, gourmetten :9
Tink, hapjes :9
Dat is ook weer waar :Y Dus dan is dit mijn lunch (mijn vriend is nu aan het koken) en dan neem ik vannacht avondeten _O- Misschien neem ik over een paar uur nog yoghurt met beschuit en roosvicee O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:24:07 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104853477
Nu heb ik ook zin in witte boterhammen met vlokken ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_104853479
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij zegt het :D
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 20:24:57 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104853514
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

Btw vanmiddag werd er gevraagd of ik zwanger was, 'want er zijn zoveel van je collega's ook zwanger [...] het zou onattent zijn het niet te vragen.'
;(
Dat zou ook logischer geweest zijn :') Nee 17:30 dus :D

Oef dat is vervelend ja. Ik heb het ook wel eens te horen gekregen :X
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 20:26:15 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104853563
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik ook zin in witte boterhammen met vlokken ;(.
Sorry :@

Ik heb net wel gezonde boodschappen gedaan *O* Voor morgen zalm, aardappeltjes en broccoli en nog wat druiven als snack :s)
pi_104853690
ik ben sinterklaas gedichtjes aan het schrijven, maar heb weinig tot geen inspiratie. Lastig.

Vanavond vroeg naar bed, morgenochtend vroeg op, hardlopen en dan aan het werk..
pi_104853698
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

;(
was het een patient of een collega? If collega then schreeuwen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104853806
ik kan Tink een boks geven :X

Lijstje

O: smoothie+noojtes
T: 2 sneden mueslibrood+kalkoenfilet
L: cappucino en bouchee
T: nootjes
D: stamppot, 1/2 rookworst en sju
T: kruidnoten en 3 stukken/himpen gevuld speculaas -> alles zelfgemaakt :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 20:33:42 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104853877
Ik wil ook nog een heel end fietsen op de hometrainer om te compenseren dat ik de hele dag heb liggen tukken :')
pi_104853897
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

was het een patient of een collega? If collega then schreeuwen.
De zuster was het. Niet van mijn locatie. Daarna zich verontschuldigen en zeggen dat ze is aangekomen en dat het nu wel teveel is bij dr enzo. Nee je hebt t niet goedgemaakt door dat te zeggen.
:{
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:34:24 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104853913
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

}:|
:D ik? Gaaf!

Zo lief, zoon van aanstaande is er en zonet is zijn vriendin gekomen en toen kreeg ik van haar een plantje met kleine roze rozen O+
/moeke
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:38:12 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104854082
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De zuster was het. Niet van mijn locatie. Daarna zich verontschuldigen en zeggen dat ze is aangekomen en dat het nu wel teveel is bij dr enzo. Nee je hebt t niet goedgemaakt door dat te zeggen.
:{
Maar heb je een bol buikje dan?
pi_104854233
Nou, van het hardlopen is weer niets terecht gekomen. Ik had veel meer zin om lekker uit te slapen en te rommelen in huis. Ik ben mijn fotolijstjescollage aan het veranderen, lekkere recepten aan het zoeken, bellen. Lekker zo'n dagje.

Lijstje voor morgen:
L: boterham filet americain
Verder geen idee. Ik ga morgen een dagje naar de sauna.
pi_104854349
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maar heb je een bol buikje dan?
Ik ben een appel en mn broek zakte wat af, zodat de boel wordt geaccentueerd.
Les is inderdaad ook om meer op kleding te letten.
pi_104854747
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo lief, zoon van aanstaande is er en zonet is zijn vriendin gekomen en toen kreeg ik van haar een plantje met kleine roze rozen O+
/moeke
O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104856411
Nou mn definitieve lijstje dan maar. T ging niet van harte!

T: klein handje nootjes
S: hardlopen (4 km, t wilde ff niet vandaag)
O: havermout met appel en rozijntjes
T: koffie verkeerd x2 en 3 gedroogde abrikozen
L: grote speltcracker met groentespread en avocado
T: 2 dadels en 2 plakjes kokosbrood
D: 4 quinoa 'koekjes', een tofuburger en frietjes van een halve pompoen
T: bakje chips

Morgen beter :)
pi_104856654
Lief Uniek!
pi_104856669
sigme, jij onthoudt ook echt álles!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_104856858
quote:

[..]

Hahahaha oeeeepss
mijn barrel heeft geen mistlicht :P anders had ik het (voor ik het opzocht) ws. ook niet geweten, maar uit onzekerheid ook niet gebruikt...
Kwak
pi_104857194
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
sigme, jij onthoudt ook echt álles!
_O- dat en snel zoeken.
pi_104857562
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk dagje Coco! Sávonds werken is soms zo fijn O+

Heb een ziek hondje op schoot, ze is heel zielig.
Ja he? Ik ben vaak juist heel productief dan :) Net een van de twee hoorcolleges afgemaakt. En ik ben erg tevreden met het resultaat O+

Zieke beestjes zijn altijd heel zielig, vinnik -O- Lekker veel aaien en knuffelen maar O+
pi_104857648
Uiteten geweest op school, was weer lekker! En mijn haar weer laten knippen, tis best kort. Zo ff foto maken voordat ik erop ga slapen :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104857777
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:55 schreef Syrena het volgende:
Uiteten geweest op school, was weer lekker! En mijn haar weer laten knippen, tis best kort. Zo ff foto maken voordat ik erop ga slapen :+
Dus wij krijgen een pic? w000t!
pi_104857826
Ik ben zo'n Audi rijdende eikel, alle mistlampen aan, heb xenon...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104857969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:58 schreef V1z0R het volgende:
waarom? waarom zou je expres andere mensen het rijplezier ontnemen?
Kwak
pi_104858020
U
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dus wij krijgen een pic? w000t!
Joa! Heb alleen wat wijn & port op, dus post ze morgen vanaf pc. Heb ze wel net gemaakt. Ik heb een bobje :D
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104858040
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja he? Ik ben vaak juist heel productief dan :) Net een van de twee hoorcolleges afgemaakt. En ik ben erg tevreden met het resultaat O+

Zieke beestjes zijn altijd heel zielig, vinnik -O- Lekker veel aaien en knuffelen maar O+
Ja werkt heerlijk al ga ik echt een laptop tafeltje kopen morgen.

Ze ligt onder een bont kussen op het kleed op de vloerverwarming, ik beweeg teveel :P

En Syrena pics *O*

quote:
:( zorg maar dat je me bijhoudt.
pi_104858044
quote:
Ik zou jou waarschijnlijk vervloeken als ik je tegenkwam :+ :P

Overigens had ik vandaag ruzie met een Duitser. Bij een wegversmalling had ik voorrang, maar hij duwde zich ervoor. Dus moest ik heel hard remmen. En toen reed hij heeeeeeeeel langzaam voorbij, en was hij me overdreven grijnzend aan aan het kijken. Dus toen heb ik een knipoog & luchtkusje gegeven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104858061
Oh, verdwaalde U. Stomme telefoon :')
pi_104858066
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef Syrena het volgende:
U

[..]

Joa! Heb alleen wat wijn & port op, dus post ze morgen vanaf pc. Heb ze wel net gemaakt. Ik heb een bobje :D
Je kunt best posten met wijn port op! Woohooo!
:D
pi_104858089
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Overigens had ik vandaag ruzie met een Duitser. Bij een wegversmalling had ik voorrang, maar hij duwde zich ervoor. Dus moest ik remmen. En toen reed hij heeeeeeeeel langzaam voorbij, en was hij me overdreven grijnzend aan aan het kijken. Dus toen heb ik een knipoog & luchtkusje gegeven
SPOILER
Stomme Duutser...
pi_104858102
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Stomme Duutser...
:D Die toevallig wel. Maar er zijn er ook vast hele leuke O+
pi_104858122
ik vind dat trouwens zo gek, als ik in zijn auto rijd. Dan denkt iedereen dat ik ook duits ben...

Merk wel verschil op de autobahn trouwens, of je een duitse auto of een nederlandse hebt..
pi_104858127
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef Syrena het volgende:
U

[..]

had ik maar een bobje ;)

De kapster liet mij een kapsel zien vergelijkbaar met een bob, iets korter.... Maar knipte mijn haar daarna in een kort model. Het saat me wel, maar het was niet wat ik dacht. Nu maar weer laten groeien...
pi_104858139
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Overigens had ik vandaag ruzie met een Duitser. Bij een wegversmalling had ik voorrang, maar hij duwde zich ervoor. Dus moest ik remmen. En toen reed hij heeeeeeeeel langzaam voorbij, en was hij me overdreven grijnzend aan aan het kijken. Dus toen heb ik een knipoog & luchtkusje gegeven
SPOILER
Ik zou twijfelen omdat het een buitenlands kenteken is (snappen ze het wel?) maar anders gaan ze terug.
Maar dat komt ws omdat er hier een aantal wegversmallingen zijn waar de gemiddelde audi/bmw/mercedes/lexus zich niet kan gedragen.
pi_104858160
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

waarom? waarom zou je expres andere mensen het rijplezier ontnemen?
Hier (noord-oost NL) had je eigenlijk maar zo'n beetje ~70m zicht, dus was het wel verstandig die lichten te voeren. Stukken had je ~15m zicht, moest gewoon 10km/uur rijden...

Xenon zat erop en ik ben er heul blij mee, wel 20% beter zicht :@ (op de witte strepen)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104858243
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hier (noord-oost NL) had je eigenlijk maar zo'n beetje ~70m zicht, dus was het wel verstandig die lichten te voeren. Stukken had je ~15m zicht, moest gewoon 10km/uur rijden...

Xenon zat erop en ik ben er heul blij mee, wel 20% beter zicht :@ (op de witte strepen)
Hier ook van die stukken. In zo'n mistbank zie je inderdaad beter met xenon al blijft het soms net spoorzoeken.
pi_104858317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

ja ok, hier was het echt 100 meter, zag constant het volgende hectometerpaaltje of verder.
Kwak
pi_104858477
We hebben trouwens veel sociale Nederlanders, de helft knippert als ik vergeet mijn mistlampen aan te zetten icm kapotte koplamp.
pi_104858554
Ik dacht dat het al kei laat was, is het pas tien uur :')

Voorkant (in het echt leuker en niet zo lijkbleek :+ )
SPOILER
En als bonus kunnen jullie ien dat ik nu witte badkamertegels heb ipv bruine zoals eerst w/ :D
pi_104858570
_O- ik googlede op gebreide kerstbal, en toen vond ik dit...

SPOILER: nsfw, soort van
Kwak
pi_104858599
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Syrena het volgende:

SPOILER
En als bonus kunnen jullie ien dat ik nu witte badkamertegels heb ipv bruine zoals eerst w/ :D
Heel erg leuk!! Staat je goed!
pi_104858622
hihi, kwak.

En syreen, leuk! Hoe was het eerst?

Ik ga vrijdag in NL weer naar de kapper. 2x zo goedkoop als hier!
pi_104858670
OMG ik wil botox naast mijn neus....whuuuu.

Of nog zo'n lekker wit portje en een creme brulee :9
pi_104858740
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:15 schreef Syrena het volgende:
OMG ik wil botox naast mijn neus....whuuuu.

Of nog zo'n lekker wit portje en een creme brulee :9
Ik wil nog meer chips.
En eigenlijk zou ik best willen slapen, maar dat vind ik sneu op zaterdagavond :')

Oh en de buren hebben nu keiharde herrie aan dus slapen wordt m toch niet
pi_104858910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik wil nog meer chips.
En eigenlijk zou ik best willen slapen, maar dat vind ik sneu op zaterdagavond :')
ik ga zo naar bed. Maar goed, m'n wekker gaat morgenochtend ook weer, en ga nog even lekker lezen in bed...
pi_104859055
Leuk Syrena maar wel een lastige lengte.

Heb echt totaal geen trek :D
pi_104859123
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heel erg leuk!! Staat je goed!
Dit! Echt leuk :)
Iemand van werk had een kort kapsel genomen. Dacht vooral 'wat zonde!' :@
En ik zei, hee, je haar is geknipt!
pi_104859175
Kwak, als je gebreide ballen vindt voor in de kerstboom? :+
Ik ben zoekende, ikea heeft ook wel leuke dingen overigens.
pi_104859206
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
hihi, kwak.

En syreen, leuk! Hoe was het eerst?

Ik ga vrijdag in NL weer naar de kapper. 2x zo goedkoop als hier!
Voor was het ongeveer zoals nu, wat langere pony, Achter had ik een soort van matje.
Het was een spontane opwelling vandaag, anders had ik voor-pics oO<

Deze is van 2 weken terug:
SPOILER
pi_104859383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Voor was het ongeveer zoals nu, wat langere pony, Achter had ik een soort van matje.
Het was een spontane opwelling vandaag, anders had ik voor-pics oO<

Deze is van 2 weken terug:
SPOILER
Die hond O+

En ik vind je haar nu veel leuker!
pi_104859422
Leuk Syrena :Y. Dit model staat je echt goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104859423
ik vind 't leuk Syreen :D

Xenon is geen probleem, mits het maar niet van die aftermarket meuk is. Ik heb daarmee altijd het idee dat ze naar venus proberen te schijnen :X
pi_104859454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Die hond O+

En ik vind je haar nu veel leuker!
Mee eens.
Syrena helpt een speciale shampoo niet?
pi_104859464
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk Syrena maar wel een lastige lengte.

Heb echt totaal geen trek :D
Mja, ik kan nu of weer langer als ik het niet uithou, of nog een stukje korter :7
Ik wil ze dus niet meer vast kunnen maken, want dat staat echt vreselijk sukkelig, maar ja, mijn haar is snel vet (2 dagen max), dus dan is vastmaken fijn, dan hangt het niet zo te hangen, en om de dag wassen met langer haar is :X dan wordt het heel pluizig en het fohnen duurt me te lang.

Maar zeg nou zelf:
SPOILER
pi_104859763
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mee eens.
Syrena helpt een speciale shampoo niet?
Nope :{ Mijn huid is ook snel vet, en ook weer heel droog, echt vaag. Ik gebruik nu dus nachtcreme omdat ik anders echt schilfers heb op mijn voorhoofd, maar daar krijg ik weer pukkels van.

Syoss shampoo helpt wel met het volume houden in mijn haar, maar dan heb ik ook veel haaruitval. Dus ik wissel nu met Syoss en Dove.

Misschien moet ik eens een dure proberen noooooo . Ik heb nog niks gevonden dat mijn haar minder vet maakt, ik kan maximaal 3 dagen zonder wassen. Dat probeer ik ook echt te halen, want A ik kan er anders helemaal niks meer mee wegens superzacht en pluizig en B geen zin om 's ochtends vroeger op te staan en dan nog sneller vet haar te hebben.

Beste is 4 dagen niet wassen, maar dan kan ik de laatste dag echt het huis niet uit. En een muts staat me niet :+
pi_104859823
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nope :{ Mijn huid is ook snel vet, en ook weer heel droog, echt vaag. Ik gebruik nu dus nachtcreme omdat ik anders echt schilfers heb op mijn voorhoofd, maar daar krijg ik weer pukkels van.

Syoss shampoo helpt wel met het volume houden in mijn haar, maar dan heb ik ook veel haaruitval. Dus ik wissel nu met Syoss en Dove.

Misschien moet ik eens een dure proberen noooooo . Ik heb nog niks gevonden dat mijn haar minder vet maakt, ik kan maximaal 3 dagen zonder wassen. Dat probeer ik ook echt te halen, want A ik kan er anders helemaal niks meer mee wegens superzacht en pluizig en B geen zin om 's ochtends vroeger op te staan en dan nog sneller vet haar te hebben.

Beste is 4 dagen niet wassen, maar dan kan ik de laatste dag echt het huis niet uit. En een muts staat me niet :+
Lush Big proberen ;)

En een schoonheidsspecialiste een lijn die bij je huid past laten zoeken?
Kost wel wat maar het helpt super.
pi_104860082
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lush Big proberen ;)

En een schoonheidsspecialiste een lijn die bij je huid past laten zoeken?
Kost wel wat maar het helpt super.
Dat vind ik dus echt veel te duur :@ en dat gekoppeld aan de ervaringen die ik heb met schoonheidsspecialistes...
Misschien als ik die dag extra werk krijg O~)

Lush heb ik geprobeerd, dat wassemnie :N
pi_104860181
Ik ga lekker slapen, benieuwd wat ik morgen aantref op mijn hoofd. Ik denk een drama, afgaande op de vorige keren dat ik geknipt werd :') (je kunt nu namelijk niet zien of het wel gelijk geknipt is, en ik heb er flink mijn twijfels over...ach jaaaaaa).

I'll make picture for joe :7 joe ken have laf in zhe morning.
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 22:46:13 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104860183
Ziet er leuk uit Syrena! Maar laat je je haar om de 3 weken knippen dan? :o Ik echt 2x per jaar :@ :')

Jammer he dat ik niet meer bij Lush werk, dan had ik nog met korting dingen in kunnen slaan ;)
pi_104860277
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef Syrena het volgende:

SPOILER
gaaaaaf!!
pi_104860281
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Syrena het volgende:
Ik ga lekker slapen, benieuwd wat ik morgen aantref op mijn hoofd. Ik denk een drama, afgaande op de vorige keren dat ik geknipt werd :') (je kunt nu namelijk niet zien of het wel gelijk geknipt is, en ik heb er flink mijn twijfels over...ach jaaaaaa).

I'll make picture for joe :7 joe ken have laf in zhe morning.
En van die droogshampoo?
Aan de achterkant zou ik met wax ofzo doen, dan maak je het rommelig zoals nu!
pi_104860325
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat vind ik dus echt veel te duur :@ en dat gekoppeld aan de ervaringen die ik heb met schoonheidsspecialistes...
Misschien als ik die dag extra werk krijg O~)

Lush heb ik geprobeerd, dat wassemnie :N
Ik heb ws een goede getroffen, combineer shiseido met dermalogica.
Koop 1x per jaar 2 tubes en ben het hele jaar gelukkig :+
pi_104860437
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik heb ws een goede getroffen, combineer shiseido met dermalogica.
Koop 1x per jaar 2 tubes en ben het hele jaar gelukkig :+
ben ook fan van dermalogica.. Wat gebruik je precies van Shiseido *nieuwsgierig is*
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:53:31 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104860505
Progje... hoe gaat het?

Syrena, staat je heel erg goed!! :Y

Zelf ga ik 1 x per 15 jaar ofzo :P

Voetbal :O
pi_104860548
Ik word gek van de herrie, het dreunt overal doorheen...
pi_104860597
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:51 schreef progje het volgende:

[..]

ben ook fan van dermalogica.. Wat gebruik je precies van Shiseido *nieuwsgierig is*

De cleansing foam, ik miste iets zeperigs bij dermalogica.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:54 schreef Nallie het volgende:
Ik word gek van de herrie, het dreunt overal doorheen...
Hebben ze een feestje?
pi_104860684
Goed! Ik ben erg druk met werk en prive ook. Dus amper tijd voor fok. Lees vaak nog wel mee maar weet nooit zo goed wat te zeggen na 2 dagen of meer amper mee gepost te hebben ;)

Slank gerelateerd, ik blijf goed op gewichtm ben zelfs nog iets slanker dan tijdens ons trouwen. Hoef er helemaal geen moeite voor te doen, weet eigenlijk niet wat me overkomt.

En thnx voor het vragen Uniek :*
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:57:50 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104860705
Hoe is het met hond?
pi_104860732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Hebben ze een feestje?
ik gebruik zelf de uuh, soort van make-up remover van ze, ben ik ook erg happy mee!
pi_104860757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Hebben ze een feestje?
Blijkbaar }:| het is elk weekend wel wat. Ik weet dat ik in een drukke buurt woon, maar als ik mn tv amper nog kan horen vind ik t abnormaal
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:59:13 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104860770
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef progje het volgende:
Goed! Ik ben erg druk met werk en prive ook. Dus amper tijd voor fok. Lees vaak nog wel mee maar weet nooit zo goed wat te zeggen na 2 dagen of meer amper mee gepost te hebben ;)

Slank gerelateerd, ik blijf goed op gewichtm ben zelfs nog iets slanker dan tijdens ons trouwen. Hoef er helemaal geen moeite voor te doen, weet eigenlijk niet wat me overkomt.

En thnx voor het vragen Uniek :*
Dat is fijn dat het prive enzo ook goed gaat. Slanker zelfs! Dus de ritme zit er goed in..
Fijn O+
pi_104860837
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is het met hond?
Ligt nog onder het bontkussen te slapen O+ (heb al een paar keer gekeken of ze nog wel ademt :@ ). Ze is vast aan het uitzieken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef progje het volgende:

[..]

ik gebruik zelf de uuh, soort van make-up remover van ze, ben ik ook erg happy mee!
Het is fijn spul :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Blijkbaar }:| het is elk weekend wel wat. Ik weet dat ik in een drukke buurt woon, maar als ik mn tv amper nog kan horen vind ik t abnormaal
Zijn het je naaste buren of?
pi_104860848
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

pfff dat is wel heel irritant inderdaad...
pi_104860974

Mine *)
pi_104860992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ligt nog onder het bontkussen te slapen O+ (heb al een paar keer gekeken of ze nog wel ademt :@ ). Ze is vast aan het uitzieken.

[..]

Het is fijn spul :Y

[..]

Zijn het je naaste buren of?
Ik weet t niet... het is niet t cafe in de straat, tis stukje verderop...
pi_104861061
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

Mine *)
wat is het? Ik zie in de url iets van laptopcomfort. Maar ikke niet snap.
Ik heb zelf een laptophouder maar die ziet er heel anders uit :D
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:08:56 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104861200
Leuk syrena. Kort haar staat je inderdaad veel beter. Overigens was ik mijn haar dagelijks, maar laat het gewoon aan de lucht drogen. Het mooist zit het de tweede dag na het opstaan, maar drie uur later is het alweer vettig, dus ik was het gewoon iedere ochtend.
pi_104861205
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:05 schreef progje het volgende:

[..]

wat is het? Ik zie in de url iets van laptopcomfort. Maar ikke niet snap.
Ik heb zelf een laptophouder maar die ziet er heel anders uit :D
Laptoptafel idd

pi_104861242
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Laptoptafel idd

[ afbeelding ]
oh ideaal!
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:11:06 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104861306
Hoe is het eigenlijk met jou uniek?
pi_104861339
Syreen, staat je goed!! O+
pi_104861390
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:09 schreef progje het volgende:

[..]

oh ideaal!
Dat hoop ik :Y werken op de bank O+
pi_104861529
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Of iedereen zo'n chille stoel + tafeltje op t werk :9
Weg met de bureaus en prikbordschotjes!
pi_104861531
Over shampoos, vandaag een en ander over gelezen en het schijnt vooral marketing te zijn.

http://en.reddit.com/r/as(...)ates_a_good_shampoo/

Vond het wel interessant. En ik geloof het ook wel. Maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik er toch in blijf trappen :P
pi_104861541
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

heb ik ook veel gedaan. Maar zonder zo'n houder. Niet aan te raden ;)
Heb nu thuis een kantoor ingericht, "mag" van mezelf niet meer op de bank werken. Maar dat is meer een soort zelfbescherming omdat ik maar bleef werken. Laptop blijft nu ook boven. Ik mag alleen nog een tablet van mezelf op de bank :')
pi_104861638
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Of iedereen zo'n chille stoel + tafeltje op t werk :9
Weg met de bureaus en prikbordschotjes!
Prikbordschotjes?

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef progje het volgende:

[..]

heb ik ook veel gedaan. Maar zonder zo'n houder. Niet aan te raden ;)
Heb nu thuis een kantoor ingericht, "mag" van mezelf niet meer op de bank werken. Maar dat is meer een soort zelfbescherming omdat ik maar bleef werken. Laptop blijft nu ook boven. Ik mag alleen nog een tablet van mezelf op de bank :')
Oh ja, ik werk vanaf 7 uur tot een uur of half 3 (loopt vaak wel uit al hou ik dat tegenwoordig in de hand). Vervolgens werk ik s'avonds vaak wat dingen uit die daar beter vlotten en dan mag de bank :P
pi_104861817
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Over shampoos, vandaag een en ander over gelezen en het schijnt vooral marketing te zijn.

http://en.reddit.com/r/as(...)ates_a_good_shampoo/

Vond het wel interessant. En ik geloof het ook wel. Maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik er toch in blijf trappen :P
Ik ook. Lekker geurtje enzo! Al vind ik dat shampoos en conditioner echt kunnen verschillen qua stugheid, doorkambaarheid, pluis enzo.
  Moderator zaterdag 26 november 2011 @ 23:26:20 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104861982
Ik ben zelf erg tevreden met Lush shampoos, ik had altijd erg last van roos en wat ik ook gebruikte het ging maar niet weg :X Maar sinds ik Lush gebruik heb ik helemaal geen roos meer! *O*
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:30:25 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104862174
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk syrena. Kort haar staat je inderdaad veel beter. Overigens was ik mijn haar dagelijks, maar laat het gewoon aan de lucht drogen.
^^

Ik vind het korte van nu je ook het leukst staan Syrena :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104862756
Zo erwten in de soep gegooid.
Doggie ligt alweer lekker op haar ruggetje te slapen O+
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 00:16:10 #124
70532 loveli
N
pi_104864146
Zij die nog werkt groet iedereen *insert zwaaismiley*
crap in = crap out
pi_104864170
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef loveli het volgende:
:W werkse nog even!
  zondag 27 november 2011 @ 00:18:20 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104864235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
Zo erwten in de soep gegooid.
Doggie ligt alweer lekker op haar ruggetje te slapen O+
Nom, niks is lekkerder dan homemade erwtensoep O+
En parijse soezen met slagroom!

Heb al heel veel zoute stokjes op, ook lekker.
Tink, gaat goed hoor maar het liefst word ik kluizenaar :D
pi_104864238
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef loveli het volgende:
Zij die bereikbaar is, groet terug!
pi_104864509
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nom, niks is lekkerder dan homemade erwtensoep O+
En parijse soezen met slagroom!

Heb al heel veel zoute stokjes op, ook lekker.
Tink, gaat goed hoor maar het liefst word ik kluizenaar :D
:9 idd! Ze staat af te koelen in water.

Kluizenaar? Vanwege de rust?
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 00:31:31 #129
70532 loveli
N
pi_104864828
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 00:18 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zij die bereikbaar is, groet terug!
Gedeelde smart... ;) Voelt toch minder Remy.
crap in = crap out
pi_104864972
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Gedeelde smart... ;) Voelt toch minder Remy.
Jij bent doordeweeks weer lekker vrij.
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 00:42:57 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104865317
Ik ga na 7 uur wakker geweest te zijn toch maar weer tukken :') :W
  zondag 27 november 2011 @ 01:03:14 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104865891
Slaap lekker Majo :)

Loveli... hoe komt je verklote eetpatroon? behalve dan je werk?

Neem nog een paar chipies en dan ook maar naar boven, heb een fijne avond gehad eiks.
pi_104867036
Het probleem is dat er gewoon te veel mooie vrouwen hier zijn, niks te off-topic...

Om even fout te wezen

B-)

[ Bericht 39% gewijzigd door V1z0R op 27-11-2011 02:06:18 ]
pi_104867532
Zij die in Villa de Leyva zitten, hebben het koud en vinden half 9 te.vroeg.om naar bed te gaan.

Lijstje :
O cafe con leche en een halve croissant
L stuk citroentaart en cola
T groot glas.maracuja sap
D biscuitjes want vervelende buik

Verder 5 uur in de bus gezeten en leuk door het stadje gewandeld.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 03:58:08 #135
70532 loveli
N
pi_104868232
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 02:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zij die in Villa de Leyva zitten, hebben het koud en vinden half 9 te.vroeg.om naar bed te gaan.

Lijstje :
O cafe con leche en een halve croissant
L stuk citroentaart en cola
T groot glas.maracuja sap
D biscuitjes want vervelende buik

Verder 5 uur in de bus gezeten en leuk door het stadje gewandeld.
Wie heeft de andere helft van je croissantje op?
crap in = crap out
  zondag 27 november 2011 @ 07:42:58 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104868676
Goedemorgen. Bijzonder lijstje henk. En balen vsn de bubbels.
pi_104868689
Goedemorgen!
Lekker geslapen en over twee uur ben ik vrij :)
pi_104868851
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Opmerkzaam!
pi_104868871
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Leuk kapsel! Ben benieuwd hoe het vandaag zit ;)

Wat betreft de shampoo, je zou ook mijn methode een tijdje kunnen proberen. Goedkoper bestaat niet, en voor mijn haar blijkt het uitstekend te werken.
Wassen met bakpoeder en uitspoelen met azijn (met luchtje!) dus. Ik denk dat ik momenteel zo'n 3 euro per jaar kwijt ben aan haren wassen :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104869119
Zondagochtend kwart voor tien, en m'n keuken zit al onder de poedersuiker.
  zondag 27 november 2011 @ 09:52:35 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104869153
Oeh hpkw heeft een Colombiaan aan de haak geslagen lees ik :').

Goeiemorgen. Ik heb spierpijn en mn darmen zijn van slag. Vandaag schoonmaken en verder relaxen O+ .
Niet meer actief op Fok!
pi_104869251
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

Mine *)
handig! Laat je nog even weten of je helemaal tevreden bent? Want zo'n ding zou hier ook wel handig kunnen zijn :Y
pi_104869281
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2011 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
zondagochtend 5 over 10 en ik heb al 40 minuten hardgelopen en de was gedaan.

Nu aan het werk!
pi_104869319
quote:
o oh! Succes met opruimen :P
pi_104869371
quote:
Dat icm Viks remark :P

Het is weekend! En heb overgedragen vanuit mn bed :+
  zondag 27 november 2011 @ 10:23:44 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104869484
Het is zondagochtend en ik ben net uit bed :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104869533
Heerlijk, zo'n bakweekend. O+.

pi_104869563
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[ afbeelding ]
Wauw! Mooi DaD!
pi_104869564
quote:

[ afbeelding ]
ziet er goed uit ^O^ :Y)
pi_104869580
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Oeh hpkw heeft een Colombiaan aan de haak geslagen lees ik :').
*Gniffelt bij het idee: lange Henk bij een klein Colombiaans mannetje :+

DaD, ze zijn prachtig, die cupcakes!! En die perentaart ook, maar die staat een beetje verdekt opgesteld.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104869587
Tot dusverre heb ik:
:o
koffie gezet en gedronken, met een plakje bananencacaobrood
bieten gehaald & gemalen voor de koeien
rondje met de hondjes gewandeld
de koeien wat kuilvoer gebracht
warme melk gemaakt en daar havermout doorgeheen gestrooid en hiervan zelf 1 bakje gegegeten
nog een kop espresso gezet & gedronken
was in de machine gedaan
boekhouding gedaan

Op de korte termijn staan op de planning:
was ophangen
afwas doen

middellange termijn:
koeienpoep scheppen
lunchen (witlofsalade, paar krekkers & beleg)
koelkast in auto laden
bezoekje aan vriendin brengen en koelkast achterlaten

Lange termijn:
1 bier
avondeten maken & opeten: aardappels (schillen & koken, niet eten), spruiten, lamsrollade
douchen
pi_104869596
quote:

[ afbeelding ]
Ik weet dat ze heerlijk zullen zijn. Fijn dat je er de tijd voor hebt!
pi_104869671
Hier slecht geslapen door buikborrels, mauwende poes en wind (de buren hebben zo'n houten klingelding in de tuin hangen, leuk joh!!). Dus een beetje uitgeslapen en net klaar met ontbijten. Huishouden, here I come :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104869952
quote:

[ afbeelding ]
Wauw! Ik vroeg me even af of je stiekem langs de bakker was gelopen :P

Heb de kledingkast opgeruimd *trots is

@Aurum, ik laat wel weten of hij bevalt!
pi_104870328
Mogge.
Syreen, leuk kapsel, staat je goed. :)

DaD, lekker! Nu heb ik zin in cupcakes. :(
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 11:27:14 #156
70532 loveli
N
pi_104870452
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is zondagochtend en ik ben net uit bed :').
Ik lig er nog in en heb net 1 oog open.
crap in = crap out
pi_104870565
Definitief lijstje van gisteren:

O: 3 crackers met vlokken
L: 2 boterhammen gebraden gehakt
T: paar augurken
T: cappuccino/tiramisu-achtig toetjeding
D: zuurkoolschotel met gehakt, aardappelpuree en banaan
T: 1 bier, 1 wijn, 3 handjes chips
T: kippevleugeltje
pi_104870571
Ik was om kwart over negen uit bed, vraag me nu af waarom
pi_104870779
Lunch met zuurkoolsalade, appel en walnoot met honingmosterddressing. Jammer dat ik geen geitenkaas meer heb.
pi_104870807
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lunch met zuurkoolsalade, appel en walnoot met honingmosterddressing. Jammer dat ik geen geitenkaas meer heb.
Klinkt lekker! Receptje?
pi_104870861
Ik denk trouwens dat ik vandaag weer eens uiensoep ga maken. Vind het er wel weer voor. :9
pi_104870887
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Klinkt lekker! Receptje?
Uh :@
Nou al die dingen kopen, de appel en geitenkaas snijden en alles door elkaar gooien.
Dressing maak je van één lepel azijn, twee lepels olie, twee lepels honing en een lepel mosterd met pitjes.
Eet smakelijk!
pi_104870920
Je eet de zuurkool gewoon rauw?
pi_104870999
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:49 schreef Ewelina het volgende:
Je eet de zuurkool gewoon rauw?
Ja. Eerst goed spoelen, evt koken als je het nog te zuur vindt.
pi_104871101
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 11:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja. Eerst goed spoelen, evt koken als je het nog te zuur vindt.
Misschien kook ik het dan nog wel even. Hoewel, appel is natuurlijk ook zoet en die dressing ook wel.

Planning voor vandaag:

O: 3 crackers gebraden gehakt, yoghurt
L: uiensoep
T: zuurkoolsalade a la Puff
D: gepofte aardappel, gecarameliseerde witlof, slavink
T: augurken

Zuurkoolschotel eet ik morgen dan wel op, anders wordt het wel erg veel zuurkool. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 27-11-2011 13:07:31 ]
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:16:40 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104871524
Net wakker. Kan zo nog doorslapen maar ik wil niet net als gisteren pas om half 6 wakker worden :') dus laat ik maar eens opstaan :)
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 12:18:44 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104871563
Ik maak zuurkoolsalade trouwens met appel, avocado en stukjes gebakken rookworst met honing mosterd dressing. Erg lekker!
pi_104872288
ik heb ook vreselijk lang uitgeslapen O+ had ik even nodig, want voel me een stukje beter!

Nu hard werken aan mijn portfolio, en als beloning vanavond naar de film - als ik netjes werk tenminste.

doei fok!
Kwak
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 12:47:30 #169
70532 loveli
N
pi_104872482
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef sigme het volgende:
Tot dusverre heb ik:
:o
koffie gezet en gedronken, met een plakje bananencacaobrood
bieten gehaald & gemalen voor de koeien
rondje met de hondjes gewandeld
de koeien wat kuilvoer gebracht
warme melk gemaakt en daar havermout doorgeheen gestrooid en hiervan zelf 1 bakje gegegeten
nog een kop espresso gezet & gedronken
was in de machine gedaan
boekhouding gedaan

Op de korte termijn staan op de planning:
was ophangen
afwas doen

middellange termijn:
koeienpoep scheppen
lunchen (witlofsalade, paar krekkers & beleg)
koelkast in auto laden
bezoekje aan vriendin brengen en koelkast achterlaten

Lange termijn:
1 bier
avondeten maken & opeten: aardappels (schillen & koken, niet eten), spruiten, lamsrollade
douchen
Soms ben ik best jaloers op jou! Minus boekhouding dan.
crap in = crap out
pi_104873278
Oh en ik heb weer eens een weekmenu bedacht. 8-).

Maandag: zuurkoolschotel deel 2
Dinsdag: nasi
Woe: gepofte aardappel met slavink en sperziebonen
Do: geen idee, vast ongezond want kerstmarkt
Vrij: lasagne
Za: lasagne

Zoiets. :)
pi_104873352
Ik ga zo klimmen in de klimhal :') ben benieuwd!

O: yoghurt met muesli appel kiwi
T: koffieverkeerd, koekje
L: grote speltcracker met groentespread en geitenkaas. 3 quinoakoekjes
Planning:
S: klimmen, uurtje ofzo
T: wat nootjes en gedroogde vruchten
D: aubergine-linzencurry
T: weet nog niet
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 13:19:58 #172
70532 loveli
N
pi_104873658
Klimmen is gaaf!
crap in = crap out
pi_104874661
Lijstje:

S: 40 minuten hardlopen
O: yoghurt met allbran en een banaan
T: 4 evil koekjes
L: restje quiche, kom broccolisoep
T: op verjaardagsbezoek
D: spaanse tortilla (aardappelen, ui en ei), wortelsalade en een hamlapje.
pi_104875068
Lijstje:

O: zdboterham met filet AM en zdboterham met gekookt ei
L: nog geen idee heb atm geen trek en O was 2 uur geleden
S: schilderen
T: wellicht nog wat drinken + S: wandelen met Bo
D: erwtensoep
T: chocola en nog iets lekkers?
S: Kettle bell
pi_104875162
Lijstje?

O: havermout met bosbessen
T: plakje ontbijtkoek met boter :9
S: bodycombat (erg zwaar na 3 weken niets doen :') )
L: salade met witlof, rucola, sinaasappel en druifjes en blauwe kaas dressing, met een tosti gedoopt in aioli :9
T: nog wel een stukje ontbijtkoek :7
D: pasta'tje met courgette en champignon en grana padano
pi_104875204
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:57 schreef Perruche het volgende:
Lijstje?

T: plakje ontbijtkoek met boter :9
S: bodycombat (erg zwaar na 3 weken niets doen :') )
L: salade met witlof, rucola, sinaasappel en druifjes en blauwe kaas dressing, met een tosti gedoopt in aioli :9
T: nog wel een stukje ontbijtkoek :7
D: pasta'tje met courgette en champignon en grana padano
Bosbessen? Heb je bevroren gekocht?
pi_104876070
SpoilerT

quote:
SPOILER
pi_104876157
Mijn haar zat nog redelijl vanmorgen!

Verder echt niks gedaan vandaag. En ik weeg 63.4, yay! Maar ga eens goed kcals tellen, want volgens mij ben ik stiekem te weinig aan het eten.

Of het meer zuivel eten is de oorzaak :9
pi_104876281
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 13:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bosbessen? Heb je bevroren gekocht?
:Y

En wat een profiteurs Ml. Heb je er wat van gezegd? Ik word vaak "boos" op mijn vrienden als ze dingen doen die in mijn ogen niet kunnen. :')
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 14:40:56 #180
70532 loveli
N
pi_104877207
Doe me denken aan "Rik" uit de conferences van Jekkers met "alles waar 'ie recht op heb".
crap in = crap out
pi_104879806
@MI-etje: Bah, daar kan ik heel slecht tegen. Je zou bijna de voedsel- en kledingbank gaan tippen... (hoezo kregen ze dat uberhaupt eigenlijk? Dan sta je er financieel wel heel slecht voor...) Ik zou me rot schamen!
  zondag 27 november 2011 @ 16:05:06 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104880622
Fiew, dikke complimenten voor de presentatie die ik dinsdag moet geven op een congres. Zorg minder!

En MI, wat een belabberde mentaliteit van die lui :N
  zondag 27 november 2011 @ 16:39:56 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104882208
Hoi,
Hoest met hond ML? Trouwens maak ik mij kwaad om die lui :')

Sigme, hoe doen de beesten het? Hoe lang mag je nog aan je project werken en bevalt je C1?

lijstje:
O: boterham komijnkaas, beschuit jam, beker melk
T's: appel, peer
B: 1.15 uur wandelen
L: 2 kommen mosterdsoep met spekjes, boterham kaas, halve muelsibol
T's: 2 mandarijnen, blokje choco, veel zoute stokjes
B: huishouden
D: Gegrilde hele paprika, gegrilde hele ui, gegrilde bak champignons, gegrilde tartaar, salade met een gekookt ei, grote pot wortelen.
T: kwark en vla

Nu eerst F1 kijken, heerlijk alleen O+
pi_104882829
Mooi XM-ert!

Net terug van rondje uitwaaien, brusselse wafel met slagroom krijg ik niet eens meer weg :D
Doggiedoodles was weer lekker aan het rennen en springen Uniek! Ze lijkt niks blijvends te hebben gelukkig.

Heb er niks van gezegd, weet dat dat niet gaat helpen.
Voedselbank kijkt naar inkomen dat je over houdt en als je dan maar veel schuld hebt...
Echt hé :|W en dan de rest van NL (bij wijze van) maar oppassend doen.
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 16:59:03 #185
70532 loveli
N
pi_104883181
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:51 schreef Ml-etje het volgende:
en dan de rest van NL (bij wijze van) maar oppassend doen.
En zich inspannen om die voedselpakketten te vullen...
crap in = crap out
pi_104883338
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:59 schreef loveli het volgende:

[..]

En zich inspannen om die voedselpakketten te vullen...
_O- tegenwoordig moet je daarvoor ook al administratief onderlegd zijn.
Bos met regels voor het vullen van die pakketten.
pi_104885350
Ik vind het haar van Syrena ook heul goed staan en ik ben normaal helemaal niet van kort haar, maar staat je echt mooi!

Lijstje:

O: gekookt eitje
L: stuk scharrelrookworst met mosterd, ketchup en rauwkost (paprika, ui, komkommer)
T: verse boterham met oude kaas :9
T: 3 kletskoppen
T: wodka
D: draadjesvlees met frietjes en rode kool met appeltjes.

Morgen weer sporten, ben nu de hele week niet geweest! :@
pi_104885583
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Hoest met hond ML? Trouwens maak ik mij kwaad om die lui :')

Sigme, hoe doen de beesten het? Hoe lang mag je nog aan je project werken en bevalt je C1?

lijstje:
O: boterham komijnkaas, beschuit jam, beker melk
T's: appel, peer
B: 1.15 uur wandelen
L: 2 kommen mosterdsoep met spekjes, boterham kaas, halve muelsibol
T's: 2 mandarijnen, blokje choco, veel zoute stokjes
B: huishouden
D: Gegrilde hele paprika, gegrilde hele ui, gegrilde bak champignons, gegrilde tartaar, salade met een gekookt ei, grote pot wortelen.
T: kwark en vla

Nu eerst F1 kijken, heerlijk alleen O+
:*

Lekker woesjwaaiwandelweer was het he? Flappert jouw haar je niet in de weg als je wind in de rug hebt? Bij mij wel; ik zie niks meer :').

Beesten doen het prima, de hondjes stinken, de katten sluipen toch naar binnen want ze willen op de kachel liggen, de koetjes loeien als ze nieuw hooi willen en de schapen doen niks. Alleen de kippen hebben wat troubels: het eenzame haantje wil steeds de hond uitdagen voor een potje vechten en een van de kipjes is totaal geflipt; een soort van epileptische aanvallen. En een andere kip is vorige week opgevroten door een buizerd oid.

M'n contract loopt tot half februari, ik ben benieuwd of ze daarna een vast contract aanbieden. Maar tegen die tijd is die C1 in elk geval geheel afgelost, en da's mooi want het is een prachtig karretje.

Hoe is 't met jou dan? Laatst had je je aanstaande en de familie ervan overtuigd dat je een heks was, waren de roosjes een poging je wat te verzachten of houden ze stiekem toch gewoon van je? En hoe gaat het op het werk met de verherreorganisatie?
  zondag 27 november 2011 @ 17:52:09 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104885833
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef conleche het volgende:
Ik vind het haar van Syrena ook heul goed staan en ik ben normaal helemaal niet van kort haar, maar staat je echt mooi!

Seconded!

_O-
SPOILER: hint voor diegene die hem niet (meteen) snapt :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104885935
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Seconded!

[ afbeelding ]
_O-
Hahahahahahha _O- _O-

SPOILER
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 17:56:09 #191
70532 loveli
N
pi_104886047
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Seconded!

[ afbeelding ]
_O-
Ik snappem nog steeds niet :')

Wel eens dat kort haar goed staat.
crap in = crap out
pi_104886117
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik snappem nog steeds niet :')

Wel eens dat kort haar goed staat.
Klik op de spoilert van Ewelina!
  zondag 27 november 2011 @ 18:00:37 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104886233
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 18:02:27 #194
70532 loveli
N
pi_104886331
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Klik op de spoilert van Ewelina!
Snapte de relatie met het kapsel van Syrena niet. Nu begin ik te denken dat die er helemaal niet is.
crap in = crap out
pi_104886354
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Snapte de relatie met het kapsel van Syrena niet. Nu begin ik te denken dat die er helemaal niet is.
Ik dacht al dat het aan mij lag..
  zondag 27 november 2011 @ 18:06:25 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104886514
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Eh, nee! De reactie daarop was alleen 'seconded', verder voelde ik me gewoon geneigd om een maf plaatje te delen oO<
Scuzi voor de verwarring :+
  zondag 27 november 2011 @ 18:19:34 #197
277802 _Calimero_
pi_104887024
Voor de clun joy-ers hier:

Ik heb vandaag meegedaan met club power, cycle, challenge en yoga!
Heeft er iemand al de challenge gedaan, of moet dat uberhaupt nog uitgebracht worden?

Het was ZWAAR, deed me denken aan die sportsessie die je bij OBESE te zien krijgt. Je moet in duo's steeds een minuut een (zware) oefening doen, en je kunt echt helemaal stukgaan. Wel erg leuk!
  zondag 27 november 2011 @ 18:20:57 #198
277802 _Calimero_
pi_104887082
En het haar van Syreen is mooi, staat je geweldig!
pi_104887085
Hoera! Hoorcolleges voor morgen zijn nu allebei helemaal af & me is happies O+
Dat betekent dat ik vanavond nog iets meer kan chillen dan ik van tevoren had gedacht. Woei!

Ik was overigens ook in de war door de kameleon :D Maar dat kwam juist door de hint :')

Ik dacht dat dit: "You come and gooo, you come and gooohoohoohoooo" er namelijk in verstopt zat. En het enige dat ik vond was de 'komma komma komma'. Gaarheid :D

Oh, en ik heb een cadeautje gekregen van Martijn O+
SPOILER
pi_104887130
Ik heb geklommen :)

Nu doet alles zeer :') vooral mn handen... t was wel tof!
  zondag 27 november 2011 @ 18:24:10 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104887232
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Voor de clun joy-ers hier:

Ik heb vandaag meegedaan met club power, cycle, challenge en yoga!
Heeft er iemand al de challenge gedaan, of moet dat uberhaupt nog uitgebracht worden?

Het was ZWAAR, deed me denken aan die sportsessie die je bij OBESE te zien krijgt. Je moet in duo's steeds een minuut een (zware) oefening doen, en je kunt echt helemaal stukgaan. Wel erg leuk!
Da's een boel! Ik vind Power wel tof O+ Challenge krijgen wij ook, ik weet alleen niet zo wat ik van dat teamwork moet vinden. Heb je dan een vast maatje of word je ingedeeld oids..? Lijkt me niet altijd even prettig :P

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoera! Hoorcolleges voor morgen zijn nu allebei helemaal af & me is happies O+
Dat betekent dat ik vanavond nog iets meer kan chillen dan ik van tevoren had gedacht. Woei!

Ik was overigens ook in de war door de kameleon :D Maar dat kwam juist door de hint :')

Ik dacht dat dit: "You come and gooo, you come and gooohoohoohoooo" er namelijk in verstopt zat. En het enige dat ik vond was de 'komma komma komma'. Gaarheid :D

Oh, en ik heb een cadeautje gekregen van Martijn O+
SPOILER
Wat lief van Martijn :D

Gelukkig was mijn tweede plaatje minder verwarring-zaaiend ><
  zondag 27 november 2011 @ 18:27:58 #202
277802 _Calimero_
pi_104887423
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's een boel! Ik vind Power wel tof O+ Challenge krijgen wij ook, ik weet alleen niet zo wat ik van dat teamwork moet vinden. Heb je dan een vast maatje of word je ingedeeld oids..? Lijkt me niet altijd even prettig :P

Je mag zelf kiezen! Ik was samen met een collega van de sportschool, dus ging met hem.
pi_104887575
Ik dacht aan een heel ander liedje:

There is a demon among us whose soul belongs in hell
Sent here to redeem us, she knows it all to well
He comes and goes, he comes and goes, she knows it all too well
But when all is said and done
The sun goes down

She tries her best to leave him, but she is still captured by his spell
She knows now she must deceive him, he knows it all to well
She comes and goes, she comes and goes, he knows it all too well
The sun goes down

She comes and goes, she comes and goes, he knows it all too well
The sun goes down

There is a demon within us
The sun goes down
She tries her best to deceive him
The sun goes down
  zondag 27 november 2011 @ 18:39:02 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104887894
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2011 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]

:*

Lekker woesjwaaiwandelweer was het he? Flappert jouw haar je niet in de weg als je wind in de rug hebt? Bij mij wel; ik zie niks meer :').

Beesten doen het prima, de hondjes stinken, de katten sluipen toch naar binnen want ze willen op de kachel liggen, de koetjes loeien als ze nieuw hooi willen en de schapen doen niks. Alleen de kippen hebben wat troubels: het eenzame haantje wil steeds de hond uitdagen voor een potje vechten en een van de kipjes is totaal geflipt; een soort van epileptische aanvallen. En een andere kip is vorige week opgevroten door een buizerd oid.

M'n contract loopt tot half februari, ik ben benieuwd of ze daarna een vast contract aanbieden. Maar tegen die tijd is die C1 in elk geval geheel afgelost, en da's mooi want het is een prachtig karretje.

Hoe is 't met jou dan? Laatst had je je aanstaande en de familie ervan overtuigd dat je een heks was, waren de roosjes een poging je wat te verzachten of houden ze stiekem toch gewoon van je? En hoe gaat het op het werk met de verherreorganisatie?
Fijn dat de beesten het goed doen, behalve dan de kippen :')
Toch fijn dat de meeste het doen zoals het hoort... schaap, helemaal niks... domme beesten :D

Mooi he zo'n klein automonstertje.
Februari.. hmmm dat duurt nog even.

Met mijn schoonmoeder komt het nooit goed maar ze wordt over 2 week al 76 dus..... :P

Heerlijk wandelweer, op de wind was het soms letterlijk adembenemend. Desondanks dat de haren in een knot zaten was het toch inderdaad wel harenhappen :Y
pi_104888232
_O- onkruid vergaat niet hé.
  zondag 27 november 2011 @ 18:47:19 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104888234
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef sigme het volgende:
Ik dacht aan een heel ander liedje:
*knip*
Thin Lizzy *O*

Ook leuk :Y Wel kameleon-loos!

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:27 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je mag zelf kiezen! Ik was samen met een collega van de sportschool, dus ging met hem.
Ahaa! Ja het is wel iets waar je echt samen heen moet oids. Ik denk dat het vooral daarom niet echt iets voor mij is :P
pi_104888613
Ola! Ik ben supertrots, sinds ik hier postte om kwart voor één dat ik hard aan m'n portfolio moest werken heb ik dat ook echt gedaan, met een kwartiertje pauze. Woei!

Het is nog lang niet af -O- maar ik heb in elk geval wat om te laten zien morgen.

en ik voel me beter! *O*
Kwak
pi_104889050
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
Ola! Ik ben supertrots, sinds ik hier postte om kwart voor één dat ik hard aan m'n portfolio moest werken heb ik dat ook echt gedaan, met een kwartiertje pauze. Woei!

Het is nog lang niet af -O- maar ik heb in elk geval wat om te laten zien morgen.

en ik voel me beter! *O*
Waar ga je hem laten zien Kwak?

*O* voor het beter voelen.
pi_104889107
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waar ga je hem laten zien Kwak?
aan m'n begeleider vanuit de lerarenopleiding ;) ik loop nu al 3 maanden uit, en ik wil m AF grrrrrrrrr
Kwak
pi_104889328
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

aan m'n begeleider vanuit de lerarenopleiding ;) ik loop nu al 3 maanden uit, en ik wil m AF grrrrrrrrr
Ah zo'n pf, succes! Tussentijds checken is slim.
  zondag 27 november 2011 @ 19:26:47 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104889997
Daglijstje
O. kaki + mandarijn + notenbrood met perenstroop
T. Krokantbonbon
l. Groentecurry
T. mandarijn + 5 stukjes geweldige sushi + 2 dropjes
d. Rolmops + zalm met sinaasappelsaus + boterham met margarine en kaas
t. gute geister

Ik denk 1600 kcal.
pi_104890171
Tink ik zag in je lijstje gisteren baumkuchen, en nu heb ik daar zin in. Baumkuchen :~
  zondag 27 november 2011 @ 19:32:03 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104890264
Baumkuchen is zo lekker. En de adventstijd in duitsland staat garant voor een gezellig speklaagje.
pi_104890498
Nu ben ik gute geiser aa het googlen maar ik zie alleen maar halloween kostums?
  zondag 27 november 2011 @ 19:48:45 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104891007
pi_104891178
yay, de eerste (natte) sneeuw! *O* *O* *O*
  zondag 27 november 2011 @ 19:52:03 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104891180
Wist je dit al DaD?
LANDGRAAF - Bruce Springsteen treedt volgend jaar op tijdens Pinkpop. Dat meldde het popfestival zondag. Bruce Springsteen & The E Street Band sluiten het evenement op de derde en laatste dag af op het hoofdpodium.
pi_104891252
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wist je dit al DaD?
LANDGRAAF - Bruce Springsteen treedt volgend jaar op tijdens Pinkpop. Dat meldde het popfestival zondag. Bruce Springsteen & The E Street Band sluiten het evenement op de derde en laatste dag af op het hoofdpodium.
Ja, het nieuws werd bekend toen m'n zwager en broer hier waren (ook grote Brucefans). We are not amused.
pi_104891361
Goed gewerkt hier!
Ik niet, heb lekker lam gedaan en door de stad gelopen, helaas was het tentje waar we wilden eten niet open, maar de tapas die we hadden waren ook lekker!
Brood met smeersels, aardappeltjes, krabsalade en serranoham, garnaaltjes, lamskoteletjes en rundvlees in pepersaus.
pi_104891509
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, de eerste (natte) sneeuw! *O* *O* *O*
Oeh O+
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 19:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed gewerkt hier!
Ik niet, heb lekker lam gedaan en door de stad gelopen, helaas was het tentje waar we wilden eten niet open, maar de tapas die we hadden waren ook lekker!
Brood met smeersels, aardappeltjes, krabsalade en serranoham, garnaaltjes, lamskoteletjes en rundvlees in pepersaus.
:9~ lekker!
En ik heb ook niks gedaan hoor ;) oh ja de kledingkast opgeruimd 8-)
  zondag 27 november 2011 @ 19:58:50 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104891510
Br: twee croissantjes en hot choc (van zo'n blokje aan een stokje!)
T: waldkornbeschuit met kaas
T: cappuccino-pepernoten
D: roti met kip en een berg kouseband :9

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, het nieuws werd bekend toen m'n zwager en broer hier waren (ook grote Brucefans). We are not amused.
Waarom niet? :o Omdat jullie al dure kaartjes hebben gekocht of niet kunnen oids?
pi_104891597
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Br: twee croissantjes en hot choc (van zo'n blokje aan een stokje!)
T: waldkornbeschuit met kaas
T: cappuccino-pepernoten
D: roti met kip en een berg kouseband :9

[..]

Waarom niet? :o Omdat jullie al dure kaartjes hebben gekocht of niet kunnen oids?
Omdat het een festival is en wij gewoon een 'normaal' concert willen, met alleen maar Brucefans en beter geluid. Wellicht dat we wel naar Pinkpop gaan, maar dan sowieso ook nog naar een concert in het buitenland.
pi_104891639
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Omdat het een festival is en wij gewoon een 'normaal' concert willen, met alleen maar Brucefans en beter geluid. Wellicht dat we wel naar Pinkpop gaan, maar dan sowieso ook nog naar een concert in het buitenland.
hij komt ook in Stockholm! Ryanair kaartje, en gratis slaapplek 80 km. van stockholm..
pi_104891700
Ook een lijstje.
O: 2 geroosterde witte boterhammen met boter en suiker
T: koffie met melk, 2 bonbonnetjes
L: tosti ham-kaas met ketchup
T: stukje chocoladeletter, paar amandelen
D: gestoofde kalfswang, geroosterde pastinaak en meiknolletjes, aardappels
T: ik zit nog erg vol, maar in de planning stond een beetje roomijs met een restje kersensaus (gister kersencrumble gemaakt)

+ S: was doen/ophangen, was vouwen, twee verdiepingen stofzuigen en dweilen. Net nog een stukje gewandeld (naar de glasbak :P)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 27 november 2011 @ 20:09:51 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104892067
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hij komt ook in Stockholm! Ryanair kaartje, en gratis slaapplek 80 km. van stockholm..
Tof!
Doen Dad!

Phaidra, je D!! OMG ik wil ook, dat klinkt heerlijk
pi_104892348
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Stockholm? Die zie ik helemaal niet in het overzicht staan? Of is mijn topografie heel slecht en bedoel je Göteborg? Wel een onwijs tof aanbod!
pi_104892381
Lol uniek! :D Het was ook erg lekker. Moet zeggen dat ik eerst wat huiverig was voor de kalfswang, maar het vlees was echt superzacht en smaakte gewoon als stoofvlees maar dan beter :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 27 november 2011 @ 20:17:27 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104892478
Ohzo, dan snap ik hem DaDtje. Leuk, naar Zweden om Bruce/Jätje te zien :D
pi_104892618
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Phaidra het volgende:
Lol uniek! :D Het was ook erg lekker. Moet zeggen dat ik eerst wat huiverig was voor de kalfswang, maar het vlees was echt superzacht en smaakte gewoon als stoofvlees maar dan beter :P.
Zelfgemaakt?

Wil trouwens wel een receptje vd kersencrumble.
pi_104893057
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Stockholm? Die zie ik helemaal niet in het overzicht staan? Of is mijn topografie heel slecht en bedoel je Göteborg? Wel een onwijs tof aanbod!
Mmm..Ik had Stockholm gehoord. Göteborg is wel heel ver weg...
pi_104893105
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zelfgemaakt?

Wil trouwens wel een receptje vd kersencrumble.
Door de meneer :Y. Het schoonmaken was nog het lastigste geloof ik.

Receptje van de crumble komt uit de delicious, zal het binnenkort wel even overtypen (zit nu mobiel).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104893571
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 20:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Door de meneer :Y. Het schoonmaken was nog het lastigste geloof ik.

Receptje van de crumble komt uit de delicious, zal het binnenkort wel even overtypen (zit nu mobiel).
Ah schoongemaakt afhalen bij de slager dus :P
pi_104893671
Vreemd. Had vanmiddag de Duutser gebeld op z'n nieuwe Zuid-Afrikaanse nummer. Bel nu nog een keer, op hetzelfde nummer, krijg ik een vrouw aan de lijn...
pi_104893851
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Vreemd. Had vanmiddag de Duutser gebeld op z'n nieuwe Zuid-Afrikaanse nummer. Bel nu nog een keer, op hetzelfde nummer, krijg ik een vrouw aan de lijn...
En wat zei ze?
  zondag 27 november 2011 @ 20:39:55 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104893887
Het net werk in ZA zal wel niet zo goed zijn als hier. Toch is dit me in D ook weleens overkomen.
pi_104894337
Hij was met iemand eten, en hij was naar de wc, en diegene nam op.

Ik was even verbaad. Al een paar uur daar, en nu al beroofd..

Fijn om even met hem te praten!
pi_104894938
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:

zondag 27 november 2011 @ 21:02:23 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104895562
quote:

: D had ik niet eens aan gedacht. Ik dacht aan een verkeerde netwerkconnectie.
pi_104896729
Het plan is getrokken! *O*. Heb net kaartjes besteld voor Keulen op 27 mei, en dan daar slapen, en op de terugweg langs Pinkpop, de dag erna.

Yaaaaaaaaay!
  zondag 27 november 2011 @ 21:36:18 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104897945
quote:

Lol :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 november 2011 @ 21:38:50 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104898111
Hier wel een chill dagje gehad op zich O+. Vanmiddag een paar oude afleveringen van Ik vertrek teruggekeken. Nu nog even een bakje Brinta (zo veel dat je lepel rechtop in je bakje blijft staan :Y) ) en straks maar pitten. Nog 10 daagjes werken O+.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 november 2011 @ 21:39:48 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104898189
Zou je noribladeren die een jaar over datum zijn nog kunnen eten?
pi_104898269
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
Zou je noribladeren die een jaar over datum zijn nog kunnen eten?
Heb ze weggemikt (pas de voorraadkast opgeruimd en die dingen verstoppen zich zo lekker).
pi_104898424
Goeiedag even, iedereen goed bezig hier?

Hier stabiel als een biostabiel 2000, niet wat ik wil maar ook niet wat ik niet wil.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_104898448
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Hier wel een chill dagje gehad op zich O+. Vanmiddag een paar oude afleveringen van Ik vertrek teruggekeken. Nu nog even een bakje Brinta (zo veel dat je lepel rechtop in je bakje blijft staan :Y) ) en straks maar pitten. Nog 10 daagjes werken O+.
lekker vik. Net nog even 20 minuten met de duutser gekletst. Wel duur!

ik kijk uit naar de kerstvakantie. Samen met de duutser zijn, maar ook meer dan een dag achter elkaar niets doen. Sinds eind oktober heb ik geen enkel weekend 2 dagen vrij gehad..
pi_104898521
Oh ik ben vanmiddag trouwens naar Kuifje geweest en ik kan iedereen die film aanraden!
pi_104899109
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef Amsel het volgende:
Oh ik ben vanmiddag trouwens naar Kuifje geweest en ik kan iedereen die film aanraden!
Ik ben er ook geweest, imax 3d, was echt tof inderdaad!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104899224
Lijst:

O: 2 plakken roggebrood met pindakaas en hagelslag
L: wat Griekse yoghurt met honing en walnoten
D: 2 kommen groentensoep en wat plakken vers volkorenbrood met tonijnsalade (gemaakt met halfvolle creme fraiche ipv mayo)

Verder: vegeteren, Hamlet kijken en lezen.
Ja doei.
pi_104899442
Ik vind het niet veel mo, en dat vind ik eigenlijk al weken niet.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 27 november 2011 @ 22:03:05 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104899647
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind het niet veel mo, en dat vind ik eigenlijk al weken niet.
Wat zij zegt.
pi_104899768
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat zij zegt.
Al had ik die tweede 'niet' volgens mij weg moeten laten wilde de zin kloppen, maar mn punt is vast duidelijk :P
pi_104899860
Dat is ook de reden van het afvallen ws?
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:11:30 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104900164
Tevreden met mijn lijstje :)

O+L: 2 pistoletjes met pesto, mozzarella en tomaat en een glas granaatappelsap
D: Zalm, broccoli en gebakken aardappeltjes
T: trosje druiven

En voor de rest alleen water gedronken :s)
  zondag 27 november 2011 @ 22:13:44 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104900312
Dat weet mo best. En ook dat het niet de juiste manier is om af te vallen omdat het er waarschijnlijk zo weer aan zit. net als de vorige keer (sorry mo). Ik snap alleen niet dat je het toch weer zo doet, ondanks dat je best weet dat dit niet de manier is.
  zondag 27 november 2011 @ 22:15:01 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104900432
Ook jouw lijstje is te weinig majo.
pi_104900508
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef MaJo het volgende:
Tevreden met mijn lijstje :)

O+L: 2 pistoletjes met pesto, mozzarella en tomaat en een glas granaatappelsap
D: Zalm, broccoli en gebakken aardappeltjes
T: trosje druiven

En voor de rest alleen water gedronken :s)
how in the world kun je daar tevreden mee zijn?
pi_104901110
Laat ik eens een poging wagen al is dit wel weekend.

Lijstje:
B: zdboterham filet AM en 1 met gekookt ei (na 10-enen), mok sinaasappelsap, glas water
T: appel en glas water
S: flink doorstappen met Bo
T brusselse wafel met slagroom en een bol vanille-ijs en chocolademelk met slagroom, de Mr moest helpen.
T: 6 kaasstengeltjes en glas water
D: 2 kommen erwtensoep met wat speltstokbrood en glas water
T: blokje chocolade en 2 mokken groene thee met een beetje agavesiroop
S: kettle snelle oefeningen

iets zegt me dat ik beter had kunnen lunchen :D

Voor morgen:

O: gebakken eieren 2,5 met champi's en tomaat
T: nootjes en of een zd boterham met beleg
L: yoghurt met appel en peer
T: nog een boterham of thuis iets
D: hutspot
T: chocoblokje
S: kettle
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 22:28:55 #258
70532 loveli
N
pi_104901509
Zag kaki op Tinks lijstje, die zijn lekker!
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:29:36 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104901558
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ook jouw lijstje is te weinig majo.
Ik moet erbij zeggen dat ik veel geslapen heb vandaag. Werd om half 1 wakker en heb van 4 tot 8 weer geslapen, dus dat verklaart het wat beter :)
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:30:40 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104901644
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

how in the world kun je daar tevreden mee zijn?
Omdat het gezond is :) Ik dronk normaal 2 glazen yoki en minstens 2 cola op een dag. Al drie dagen geen cola op en nauwelijks yoki. En niet gesnoept dus ik ben tevreden :)
pi_104901812
was je ook laat je bed uit Majo?
  zondag 27 november 2011 @ 22:33:08 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104901826
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:28 schreef loveli het volgende:
Zag kaki op Tinks lijstje, die zijn lekker!
Ja. Al zijn ze al bijna weer te rijp. Net voor morgen sushi gemaakt met zalm, crème fraiche, sesamzaadjes en over de datum rijst en noribladeren. Smaakte prima.
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:33:37 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104901855
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
was je ook laat je bed uit Majo?
Yep, om half 1 :Y Vandaar dat ik om 1 uur ontbeten en gelunched in 1 heb, en net pas avondeten gehad :)
pi_104901908
lijstje vandaag:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+kalkoen
L: rijst, doperwten en kip
D: aardappel, guacamole en kip
T: nootjes
T: kwark

Ik heb niet gesnoept van de gevulde speculaas *O* En mijn zwagertje is weer weg en ik ben afgedraaid :+ Wel een leuk weekend gehad though :P
pi_104901949
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Al zijn ze al bijna weer te rijp. Net voor morgen sushi gemaakt met zalm, crème fraiche, sesamzaadjes en over de datum rijst en noribladeren. Smaakte prima.
ik zou ze ook gewoon gebruiken, dat loopt wel los.
pi_104901973
Lijstje vandaag
T: plakje ontbijtkoek
L: bodycombat
L: salade en een tosti
T: baje chips, 2 stukjes choco, plakje onbtijtkoek
D: pasta met spinazie, blauwe kaas en tomaatjes
T: 2 glazen heerlijke rode wijn :9
pi_104902109
O: 3 crackers gebraden gehakt
L: zuurkoolsalade a la Puff
T: 2 boterhammen vlokken
D: gepofte aardappel, slavink, gekarameliseerde witlof
T: augurken
pi_104902242
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik zou ze ook gewoon gebruiken, dat loopt wel los.
Zulk gedroogd spul bederft moeilijk denk ik ja :)
pi_104902246
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dat weet mo best. En ook dat het niet de juiste manier is om af te vallen omdat het er waarschijnlijk zo weer aan zit. net als de vorige keer (sorry mo). Ik snap alleen niet dat je het toch weer zo doet, ondanks dat je best weet dat dit niet de manier is.
1 gok: stress?
pi_104902274
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Omdat het gezond is :) Ik dronk normaal 2 glazen yoki en minstens 2 cola op een dag. Al drie dagen geen cola op en nauwelijks yoki. En niet gesnoept dus ik ben tevreden :)
Tevreden is goed. Maar dat je iets normaal doet en nu niet wil niet zeggen dat het ineens goed is ofzo lijkt mij. Gebakken aardappels en pistoletjes zijn niet de beste keuzes denk ik.

Al zou ik zelf ook wel tevreden zijn.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:42:02 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104902397
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Tevreden is goed. Maar dat je iets normaal doet en nu niet wil niet zeggen dat het ineens goed is ofzo lijkt mij. Gebakken aardappels en pistoletjes zijn niet de beste keuzes denk ik.

Al zou ik zelf ook wel tevreden zijn.
Pistoletjes zijn mijn weekend zonde :@ En gebakken aardappelen is toch ook weer niet zo heel slecht?
  zondag 27 november 2011 @ 22:44:12 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104902556
Mag ik trouwens melden dat ik vandaag een PRIMA zondag vond :7

Lekker gegamed met het vriendje en ook met Coco en andere mensen, Calvin & Hobbes gelezen, warme chocomelk gedronken, roti gegeten, konijntjes geknuffeld en schoon hok gegeven, stofgezogen (laatste twee zijn niet per definitie léuk maar zorgen wel voor een voldaan/nuttig gevoel!), en een aflevering van My Little Pony - Friendship is Magic gekeken :') :D

Zondag O+
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 22:44:24 #273
70532 loveli
N
pi_104902570
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Pistoletjes zijn mijn weekend zonde :@ En gebakken aardappelen is toch ook weer niet zo heel slecht?
Doodoener: balans. Er zijn beter dingen, er zijn slechtere dingen.
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 22:45:39 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104902649
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Doodoener: balans. Er zijn beter dingen, er zijn slechtere dingen.
Ik vind het in combinatie met broccoli en zalm niet zo heel verkeerd :) Maar op zich goed dat jullie hier op elkaar letten, ik heb wel een geschiedenis met eetstoornis :@
pi_104902682
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

1 gok: stress?
Het gaat om een iets langere periode..
pi_104902767
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het gaat om een iets langere periode..
Verhuizen is ook stressvol.

Maar zo weinig eten is niet goed.
pi_104902883
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Verhuizen is ook stressvol.

Maar zo weinig eten is niet goed.
Ja oké, daar kan ik verder ook niks zinnigs over zeggen. Maar het komt inderdaad neer op je tweede zin ;).
pi_104903498
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mag ik trouwens melden dat ik vandaag een PRIMA zondag vond :7

Lekker gegamed met het vriendje en ook met Coco en andere mensen, Calvin & Hobbes gelezen, warme chocomelk gedronken, roti gegeten, konijntjes geknuffeld en schoon hok gegeven, stofgezogen (laatste twee zijn niet per definitie léuk maar zorgen wel voor een voldaan/nuttig gevoel!), en een aflevering van My Little Pony - Friendship is Magic gekeken :') :D

Zondag O+
O+

Ik lig in bed maar kan niet slapen :') ^^
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 22:58:10 #279
70532 loveli
N
pi_104903585
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind het in combinatie met broccoli en zalm niet zo heel verkeerd :) Maar op zich goed dat jullie hier op elkaar letten, ik heb wel een geschiedenis met eetstoornis :@
Broccoli & zalm-boks. Eetstoornis, care to share?
crap in = crap out
  Moderator zondag 27 november 2011 @ 23:00:55 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_104903785
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Btroccoli & zalm-boks. Eetstoornis, care to share?
Boks terug :D

Ik heb tegen een eetstoornis aangezeten een paar jaar geleden. Ik was zwaar depressief en vond dat ik het niet verdiende om te eten. Was toen ook erg dun (59 kilo bij 1.83 meter lengte) Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen maar door het gebruik van antidepressiva ben ik ruim 20 kilo aangekomen en ik merk dat ik dan af en toe wel weer van die ideeen heb dat ik minder moet eten enzo :@
  zondag 27 november 2011 @ 23:24:59 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104905078
O: kwark combi
L: tompouce
T: 2 handjes chips, paar chocokruidnoten
D: Spaanse tomatentaart, sla, 2 glazen witte wijn, klein beetje ijs toe

Waardeloos. As usual. Knop is verstopt. Morgen maar weer sporten, heb 2 etentjes komende week én de week daarna.
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 23:37:57 #282
70532 loveli
N
pi_104905788
Slecht eten compenseren met sport - as usual.
crap in = crap out
pi_104906162
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 03:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Die heb ik laten liggen wegens vies! Nog geen leuke colombianen gespot overigens. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 27 november 2011 @ 23:49:09 #284
70532 loveli
N
pi_104906335
Naar beneden kijken, niet recht vooruit.
crap in = crap out
pi_104906561
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Perruche het volgende:
Lijstje vandaag
T: plakje ontbijtkoek
L: bodycombat
L: salade en een tosti
T: baje chips, 2 stukjes choco, plakje onbtijtkoek
D: pasta met spinazie, blauwe kaas en tomaatjes
T: 2 glazen heerlijke rode wijn :9
Wijn die ik ken? ;)

Verder Magere lijstjes hier! Die van mij:
O kwark havermout banaan
T: paar pepernoten bij de thee
L: Stokbroodje met gerookte kip en creamcheese
T: plak krentenweg
D: pasta met broccoli en zalm
T: bakje yoghurt
T: handje pepernoten bij de thee
pi_104906665
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef loveli het volgende:
Haha, ik zie Henk niet als een downdating kind of girl.

Jeez, wat typt zo'n touchescreen ruk!!
pi_104906932
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef loveli het volgende:
Dat is in dit dorpje sowieso handig, anders ga je geheid op je plaat!
Maar ik heb dus gefietst vandaag, loeizwaar! Want ik.zit hier op ruim 2000 mtr hoogte en de wegen zijn natuurlijk niet zo vlak. :P
En ben verbrand.
Maar ik heb ook weer wat gegeten vandaag!
O: granola noemen ze het, maar ik vond het cornflake-achtig, met melk en een banaan.
T: 600 ml cola en een zakje groene banaan chips
L: paar frietjes met stukjes worst en een enorm glas guanabana juice.
T: halve liter 7up
D: weet ik nog niet. Zal eens vragen wat er in de buurt zit. Mijn hostel ligt nogal buiten het dorp en ik heb geen zin in weer dat hele stuk.lopen! :D

En nu ga ik opzoeken wat deken is in het spaans, want het was koud vannacht! :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 28 november 2011 @ 00:07:16 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104907063
Henk, probeer het eens met 'manta'.

Trusten :W
pi_104907351
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

Dat zei google translare en mijn "wat en hoe in het spaans" ook al!
Dus nu lig ik onder een dekentje buiten in de hangmat. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_104907422
Truste slankies! Ik blijf nog wel even wakker hoor! :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 28 november 2011 @ 00:17:54 #291
70532 loveli
N
pi_104907474
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

:?
crap in = crap out
pi_104907696
Het is dat ik even niet weet hoe ik een foto direct upload op Fok, anders had ik een foto gemaakt van mijzelf, ingewikkeld in een dekentje in een hangmat! :P

Mijn associatie was trouwens een mantaray (zo'n grote platte vis). :P
Doe wat je niet durft.
pi_104911051
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 00:17 schreef loveli het volgende:

[..]

:?
[ afbeelding ]

Duitse degelijkheid enzo :+
pi_104911804
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Boks terug :D

Ik heb tegen een eetstoornis aangezeten een paar jaar geleden. Ik was zwaar depressief en vond dat ik het niet verdiende om te eten. Was toen ook erg dun (59 kilo bij 1.83 meter lengte) Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen maar door het gebruik van antidepressiva ben ik ruim 20 kilo aangekomen en ik merk dat ik dan af en toe wel weer van die ideeen heb dat ik minder moet eten enzo :@
Lompe vraag: had je dan niet over kunnen stappen op een ander middel? Er zijn er ook die dat effect niet hebben. Hopelijk gaat het nu wel goed met je?
  maandag 28 november 2011 @ 08:48:23 #295
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_104911904
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_104911938
quote:
deze is dan nog wel cute

SPOILER
  maandag 28 november 2011 @ 08:53:49 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104911999
Besluiten dat je je niet meer gaat lopen opfokken over vertraagde treinen is zo fijn O+
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 november 2011 @ 08:55:40 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104912024
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Besluiten dat je je niet meer gaat lopen opfokken over vertraagde treinen is zo fijn O+
Tot je écht op tijd op die belangrijke meeting moet zijn...
pi_104912028
Maandag }:|
  maandag 28 november 2011 @ 08:59:51 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_104912094
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tot je écht op tijd op die belangrijke meeting moet zijn...
dan moet je eerder weggaan. Bij solligesprekken vertrok ik ook altijd een uur eerder. Is maar 1 keer nodig geweest en verder stond ik een uur te verkleumen voor de deur vh bedrijf :').
Niet meer actief op Fok!
pi_104912710
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je dat dan wel op FOK! meldt :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')