quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef Ewelina het volgende:
O: 3 crackers met vlokken
T: yoghurt
T: banaan
L: 2 boterhammen gebraden gehakt
T: paar augurken
T: cappuccino/tiramisu-achtig toetjeding
D: zuurkoolschotel met gehakt, aardappelpuree en banaan
T: ? geen idee, feestje vanavond dus niet heel erg gezond gok ik
Ik ben een cappuccino/tiramisu-achtig toetjeding vergeten. Klein bakje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goed lijstje toch?
Naast de vlokken danmaar ook dat mag best
Waar zijn je groenten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje
O: 2 croissantjes met hagelslag
T: 3 marsepeinen balletjes
T: appel
L: 3 speltboterhammen kaas
D: kip tandoori
T: appel, toetje?
Door de tandoori? Volgens mij zit daar nooit zo heel veel groenten in, maar ik ken alleen de versie waar je zelf nog kip en ui en paprika bij moet doen. (Meestal kook ik er nog sperziebonen bij, lekker)quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het D zit 180g groenten volgens de ah.
Nog een stengel bleekselderij dan maar
Nou ja, soms heb ik helemaal geen tijd bij een dienst, daarom zo'n kant en klaar maaltijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Door de tandoori? Volgens mij zit daar nooit zo heel veel groenten in, maar ik ken alleen de versie waar je zelf nog kip en ui en paprika bij moet doen. (Meestal kook ik er nog sperziebonen bij, lekker)
Ooh, ik snap de reden wel hoor. Misschien nog een salade ernaast de volgende keer?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nou ja, soms heb ik helemaal geen tijd bij een dienst, daarom zo'n kant en klaar maaltijd.
Gelukkig zit ik nu al even!
Morgenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga je morgen erwtensoep eten ML? Of eet je heel laat?
Ewelina vind het wel weinig, bordje zuurkool is ook niet echt veel, wat aardappel, zuurkool (bevat samen 50 kcal/100)
Puff, veel carbs en marsepijn bah, bleekselderij bah
Nou ja nu dus bleekselderij. Ik had nog trek blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooh, ik snap de reden wel hoor. Misschien nog een salade ernaast de volgende keer?
Kijk, dit wist ik dus gewoon niet (theorie = 8 jaar geleden en sindsdien weinig gereden tot nu, eigen auto). En ik heb dus vrolijk al midden in de stad met ALLE extr lampen aan gereden, die ik kon vinden. Alle knopjes die ik heb in de auto, heb ik maar aan gezetquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik zag van de week ook veel automobilisten zonder licht in de mistmaar wat nét zo irritant is zijn mensen die hun mistachterlicht aanzetten als er nog 100 of 100+ meter zicht is (mag alleen bij 50 meter zicht of minder). Dat is zó ontzettend verblinded, ik zag niks anders meer dan die lampen voor me... om over mistvoorlicht/groot licht nog niet te spreken, dat moet je echt alleen gebruiken op lege stukken weg. Niet midden op de A4!....
quote:
Rij nu ook met mistlampen aan, garage had nog geen tijd om koplamp te vervangen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kijk, dit wist ik dus gewoon niet (theorie = 8 jaar geleden en sindsdien weinig gereden tot nu, eigen auto). En ik heb dus vrolijk al midden in de stad met ALLE extr lampen aan gereden, die ik kon vinden. Alle knopjes die ik heb in de auto, heb ik maar aan gezetMet de volle overtuiging dat ik goed voor mijn medeweggebruikers zorgde.
![]()
Hahahaha oeeeepss
quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:31 schreef MarMar het volgende:
Even 1 ding.. een aantal topics geleden werd er geklaagd over het vele offtopic gaan.
Mijn naam is de enige die daarbij werd genoemd omdat mijn shizzle te persoonlijk zou zijn..
Toen postte ik al niet veel off topic meer, en nu nagenoeg helemaal niet meer behalve eens een kort antwoord op een vraag..
Maar dezelfde mensen die toen klaagden zie ik alleen maar oftopic gaan en er worden mijns inziens best hele persoonlijke dingen gepost. Ik vind dát niet erg, maar gezien voorafgaande weet ik niet meer zo goed wat ik ermee moet en zelf doe ik het maar niet meer.
Dit is niet bedoeld voor jullie die nu net gepost hebben, maar zit me al een tijdje dwars. Ik voel me hier niet niet eens meer op mijn gemak om gewoon antwoord te geven als iemand vraagt hoe het gaat of om even iets over Sinterklaas te posten.. Dat is vast niet de bedoeling geweest, maar zo is het nu eenmaal toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:
Nee,niets gemerktquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen getoeter Cali?
Op zich ging het wel met de mist vorig weekend, alleen ik had niet van die mistbanken.
[..]
Hahahahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Kijk, dit wist ik dus gewoon niet (theorie = 8 jaar geleden en sindsdien weinig gereden tot nu, eigen auto). En ik heb dus vrolijk al midden in de stad met ALLE extr lampen aan gereden, die ik kon vinden. Alle knopjes die ik heb in de auto, heb ik maar aan gezetMet de volle overtuiging dat ik goed voor mijn medeweggebruikers zorgde.
![]()
Hahahaha oeeeepss
Je vergeet dequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Je gaat toch nog niet naar bed Majo dus er kan vanavond nog wel wat bij.
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Je gaat toch nog niet naar bed Majo dus er kan vanavond nog wel wat bij.
Coco, gourmetten
Tink, hapjes
Jij zegt hetquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je vergeet de. Sjonge, wat ben jij soms streng
.
Dat zou ook logischer geweest zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik maar de andere half zes denken!
Btw vanmiddag werd er gevraagd of ik zwanger was, 'want er zijn zoveel van je collega's ook zwanger [...] het zou onattent zijn het niet te vragen.'
Sorryquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Nu heb ik ook zin in witte boterhammen met vlokken.
was het een patient of een collega? If collega then schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
En ik maar de andere half zes denken!
Btw vanmiddag werd er gevraagd of ik zwanger was, 'want er zijn zoveel van je collega's ook zwanger [...] het zou onattent zijn het niet te vragen.'
De zuster was het. Niet van mijn locatie. Daarna zich verontschuldigen en zeggen dat ze is aangekomen en dat het nu wel teveel is bij dr enzo. Nee je hebt t niet goedgemaakt door dat te zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
was het een patient of een collega? If collega then schreeuwen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je vergeet de. Sjonge, wat ben jij soms streng
.
Maar heb je een bol buikje dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De zuster was het. Niet van mijn locatie. Daarna zich verontschuldigen en zeggen dat ze is aangekomen en dat het nu wel teveel is bij dr enzo. Nee je hebt t niet goedgemaakt door dat te zeggen.
Ik ben een appel en mn broek zakte wat af, zodat de boel wordt geaccentueerd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar heb je een bol buikje dan?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo lief, zoon van aanstaande is er en zonet is zijn vriendin gekomen en toen kreeg ik van haar een plantje met kleine roze rozen
/moeke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |