Klopt.quote:Op maandag 28 november 2011 00:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus kwam er tekst en uitleg van de vereniging. "Zoveel vraag konden ze niet handelen door veiligheidsoverwegingen en het vervoer, anders zouden beide uitvakken geheel vol zitten." Jullie hebben maar 2 uitvakken. Eerste en tweede ring, toch?
800 in 2/3 weken? Maar 100 in 3 minuten. Dan lijkt het me geen flauwekul. Had je er 1600 gehad en die lijn tot 15:00 uur smiddags openstaan dan lijk het me geen flauwekul dat het er 1600 waren geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 01:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dat lijkt me flauwekul als je in een paar weken tijd slechts 900 kaarten verkoopt.
Ik kom net los. En doe jij eens wat aan die TT, arbeidsweigeraar. Ge bent toch blauw nie dan?quote:
Ik ben geen VBL mod hè, maar ik overleg het ffquote:Op maandag 28 november 2011 01:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kom net los. En doe jij eens wat aan die TT, arbeidsweigeraar. Ge bent toch blauw nie dan?
Vraag het voortaan normaal.quote:Op maandag 28 november 2011 01:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kom net los. En doe jij eens wat aan die TT, arbeidsweigeraar. Ge bent toch blauw nie dan?
Die 100 zijn dan de twijfelaars. Die lezen een bericht van 'laatste kaarten gaan in de verkoop' en besluiten dan alsnog te gaan. Bij zo'n klein aantal lijkt het me dan logisch dat die er snel uit zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 01:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
800 in 2/3 weken? Maar 100 in 3 minuten. Dan lijkt het me geen flauwekul. Had je er 1600 gehad en die lijn tot 15:00 uur smiddags openstaan dan lijk het me geen flauwekul dat het er 1600 waren geweest.
Ik bedoel het niet negatief. Je hoort toch vaak dat PSV voelt als een familie en dat het zo'n warm nest is? In een kleine kring heb je dat gevoel inderdaad sneller. Ieder z'n ding.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief. Je hoort toch vaak dat PSV voelt als een familie en dat het zo'n warm nest is? In een kleine kring heb je dat gevoel inderdaad sneller. Ieder z'n ding.
Het gevoel is idd bij psv beter, mocht het slecht gaan. Hoeft niemand bang te zijn dat er doden/gewonden vallen. Dat de club aangevallen wordt , dat het stadion/gebouwen gesloopt wordt. Dat gevoel is bij psv anders ja. Dat een training niet gestopt wordt door tokkies.quote:Op maandag 28 november 2011 01:10 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief. Je hoort toch vaak dat PSV voelt als een familie en dat het zo'n warm nest is? In een kleine kring heb je dat gevoel inderdaad sneller. Ieder z'n ding.
quote:Op maandag 28 november 2011 01:17 schreef Doublepain het volgende:
O en helemaal vergeten, een speler met de dood bedreigen, zelfs hun familie met de dood bedreigen gebeurt niet bij psv.
PSV
Ja als je naar Feyenoord gaat moet je vrezen voor je levenquote:Op maandag 28 november 2011 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gevoel is idd bij psv beter, mocht het slecht gaan. Hoeft niemand bang te zijn dat er doden/gewonden vallen. Dat de club aangevallen wordt , dat het stadion/gebouwen gesloopt wordt. Dat gevoel is bij psv anders ja. Dat een training niet gestopt wordt door tokkies.
Kan me nog een wedstrijd herinneren dat er een hek werd opengebroken, Waterreus zelf supporters aan het terugdouwen was en er honderden het veld op kwamen rennen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gevoel is idd bij psv beter, mocht het slecht gaan. Hoeft niemand bang te zijn dat er doden/gewonden vallen. Dat de club aangevallen wordt , dat het stadion/gebouwen gesloopt wordt..
beschamend was dat, tegen Kaiserslautern in 2001. Bleek MArio Basler toch in één keer te kunnen rennen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me nog een wedstrijd herinneren dat er een hek werd opengebroken, Waterreus zelf supporters aan het terugdouwen was en er honderden het veld op kwamen rennen.
Wanneer was dat ook alweer?
Met Gerets toch? Geinige beelden waren dat, al die gasten die dat hek probeerden door te komen maar toen ze eenmaal op het veld waren eigenlijk geen idee hadden wat ze er nou gingen doen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beschamend was dat, tegen Kaiserslautern in 2001. Bleek MArio Basler toch in één keer te kunnen rennen.
quote:
Al zou ik er op 1 of andere manier nooit echt bang van kunnen worden.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Gerets toch? Geinige beelden waren dat, al die gasten die dat hek probeerden door te komen maar toen ze eenmaal op het veld waren eigenlijk geen idee hadden wat ze er nou gingen doen.![]()
Vorige keer werd hier ook al een keer geroepen 'als wij kampioen worden dan zijn er geen arrestaties'. Ook toen moest ik dat ontkrachten.
Ook PSV heeft gewoon hooligans, ook bij PSV zijn er genoeg incidenten. Zij het op kleinere schaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |